Reclame Facebook pentru comerțul electronic [Ghid complet]

Facebook Ads for eCommerce

În cele ce urmează Ghid avansat de reclame Facebook pentru comerțul electronic, Vă voi ajuta să realizați potențialul neexploatat al Facebook, să învățați din exemple și să vă extindeți marketingul Fb.

Facebook este un joc cu minge în continuă schimbare. A crescut ca un incendiu în ultimul deceniu, în principal pentru binele afacerilor.

Totuși, întrucât lăudăm utilitatea acestei platforme uriașe pentru întreprinderile mici, este, de asemenea, esențial să decodificăm și să rezolvăm problemele cu care se confruntă marketerii pe Facebook astăzi.

Fie că este vorba de problema de implicare zero, de acoperire organică sau de orori de conversie scăzută, acest ghid vă va ajuta să navigați cu sfaturi, strategii, instrucțiuni și multe altele.

1. De ce este marketingul Facebook destul de obligatoriu pentru fiecare afacere?

Facebook are 2,91 miliarde de utilizatori activi lunar, ceea ce o face cea mai mare platformă de social media din lume.

Sursă: Statista, noiembrie 2021

Ceea ce entuziasmează publicul de pe Facebook este legătura ușoară cu mărcile lor preferate. Conform statisticile lor, Facebook a conectat 1,6 miliarde de utilizatori la întreprinderi mici pe platformă. Așa că afacerile online trebuie să înceapă să folosească publicitatea pe Facebook. Se estimează că 78% de consumatori au descoperit produse de vânzare cu amănuntul de pe Facebook. De asemenea, 42% de marketeri menționează Facebook ca fiind vital pentru creșterea afacerii lor. Reclamele Facebook oferă în mod constant unul dintre cele mai mari rentabilitate a investiției.

Specialiștii în marketing își țintesc cheltuielile publicitare pe mobil, ceea ce are sens, având în vedere că majoritatea utilizatorilor accesează Facebook pe dispozitivele lor portabile. 93% de agenți de publicitate în rețelele sociale folosesc reclamele Facebook. Următoarea cea mai apropiată platformă este Instagram, la 24%.

Știu că există șanse mari să utilizați reclame Facebook pentru comerțul electronic de ceva vreme. Dar odată cu adăugarea de noi funcții inteligente de marketing, cum ar fi chatbot-uri, piața, videoclipuri 360, noi capacități de direcționare și actualizări de algoritm, Facebook a evoluat în multe moduri, care au schimbat motivele pentru a utiliza strategiile de marketing Facebook pentru toate companiile.

2. Motive pentru a folosi reclamele Facebook pentru comerțul electronic pentru a vă dezvolta afacerea

Zilnic, Facebook ajută sute de mii de companii precum magazine digitale, SaaS și furnizori de servicii din întreaga lume să-și atingă obiectivele.

Iată zece motive pentru care nu ar trebui să ignori reclamele Facebook din mixul tău de marketing:

2.1 Lista largă de audiențe

Să nu ne plictisim până la greu, mergând în mod repetat la dimensiunea audienței de pe Facebook. Este enorm; ai inteles. Dar ceea ce este încurajator pentru scopurile dvs. de marketing este natura variată a demografiei audienței sale.

Lista de audiență a Facebook este plină de baby boomers pentru Gen X, ceea ce îl face un instrument stelar pentru a vă promova brandul cu focus laser.

2.2 Mediu de buzunar pentru a obține clienți potențiali

Unul dintre cele mai tari lucruri despre Facebook este obținerea de clienți potențiali relevanți pentru o rată foarte economică, folosind reclamele de clienți potențiali de pe Facebook.

Ce sunt reclamele Facebook?

Reclamele Facebook pentru clienți potențiali sunt formulare promovate precompletate care facilitează marketerii să solicite detalii de la public în schimbul unor stimulente sporite, cum ar fi abonamente la buletine informative, înregistrare la concurs, cărți electronice gratuite, teste de produse etc.

Ceea ce face ca Facebook să conducă reclamele să fie mai ieftine este, de asemenea, piatra de temelie – Less Friction.

Facebook lead facilitează alăturarea listei de e-mail pentru public datorită experienței sale native de formulare precompletate. Este apăsat-apăsat-gata. Anunțurile de clienți potențiali sunt una dintre cele mai bune alternative la generarea tradițională de clienți potențiali.

Dar ce le face ieftine?

Deoarece este un proces mai rapid pentru ca un utilizator să ofere informații și să obțină conținutul închis, tinde să îmbunătățească rata de conversie. Și pe măsură ce ratele de conversie devin mai bune, Facebook scade costul pe client potențial. Și reclamele Facebook au o rată de conversie rezonabilă.

Nu ne crezi?

Uitați-vă la studiul realizat de Wordstream pentru a afla standardul de reclame Facebook în mai multe industrii. Ei au concluzionat că rata medie de conversie în toate industriile este de 9,21%.

2.3. Direcționare personalizată către public

Este mai bine să vizați o persoană cu reclame care și-a manifestat anterior interes pentru afacerea dvs. decât un străin. Și asta face direcționarea personalizată a publicului Facebook pentru anunțurile dvs.

Facebook vă permite să vizați un anumit grup de persoane care au deja o relație cu afacerea dvs. în calitate de client din trecut, descărcări de aplicații, vizite de site-uri web sau implicare cu marca dvs.

2.4. Direcționare avansată

Direcționarea psihologică pe Facebook este mai granulară decât factorii demografici. Sincer, demografia nu poate fi singurul parametru care descrie stilul de viață și comportamentul de cumpărare al cuiva. Vârsta, țara, ocupația și nivelul veniturilor ne spun multe lucruri, dar sunt limitate într-o anumită măsură.

De exemplu, nu fiecare milenial cu venit disponibil scăzut face achiziții ieftine, nu fiecare adult ia decizii de investiții și nu orice boomer nu poate învăța o nouă abilitate.

Acolo intră în joc țintirea psihografică! Psihografice vizează publicul segregat pe baza inspirației, convingerilor, interesului, comportamentelor și altor caracteristici psihologice subiective.

Menținerea elementelor psihologice împreună cu direcționarea demografică în minte deschide uși pentru:

  • Crearea de reclame mai empatice
  • Consolidarea valorilor mărcii dvs
  • Testarea A/B a colateralelor de marketing
  • Redefinirea personalității dvs. de cumpărător

2.5. Analize aprofundate

Facebook Analytics oferă un set extins de valori pentru a analiza performanța marketingului dvs. organic și plătit.

Secțiunea Analytics vă oferă informații detaliate despre:

  • Performanța conținutului
  • Informații despre public
  • Trafic de recomandare
  • Angajamentul de profil

Managerul de reclame al Facebook vă oferă multe valori (de exemplu, CTR, CPC, CPA și altele) pentru a vă determina performanța anunțurilor și pentru a calcula rentabilitatea investiției.

Mai târziu în acest ghid, veți cunoaște valorile critice care trebuie urmărite atunci când utilizați Facebook în scopuri de marketing.

2.6. Direcționare completă către canal

Facebook este poate singura platformă care vă permite să vizați și apoi să mută un utilizator prin fiecare etapă a pâlniei, adică, Conștientizarea, Considerarea și Decizia (Conversie). Cu

Cu funcțiile de publicitate și capabilitățile de direcționare ale Facebook, puteți muta utilizatorii de la o etapă la alta a pâlniei, oferindu-le reclame diferite care rezonează în fiecare etapă a călătoriei unui cumpărător.

2.6.1 Etapa de conștientizare

În prima etapă a canalului, urmăriți să creșteți acoperirea și gradul de conștientizare a mărcii dvs. Aici încerci să stârnești interesul publicului tău fără să fii prea impotent și să-i transformi din străini în potențiali.

Facebook vă oferă mai multe opțiuni de reclame, cum ar fi:

  • Postări sponsorizate
  • Povești sponsorizate
  • Reclame video
  • Reclame carusel

Apoi trecem la etapa de Considerare.

2.6.2 Etapa de considerare

În etapa de analiză, veți găsi persoane interesate de marca dvs. și veți decide să rămâneți conectat cu acesta. Vă puteți transforma rapid clienții potențiali în clienți potențiali, luând e-mailul lor, oferind un stimulent limitat, cum ar fi abonamente la buletine informative, înregistrarea la concurs, cărți electronice gratuite, teste de produse etc.

De asemenea, retargeting funcționează cel mai bine prin urmărirea vizitelor potențialilor pe site-ul dvs. și apoi afișarea unui anunț relevant atunci când același utilizator vizitează Facebook.

2.6.3 Etapa de decizie (conversie).

În etapa finală a pâlniei, arătați o anumită ofertă pentru un public foarte specific. Aici, direcționarea pe Facebook vă oferă mijloacele de a viza:

  • Public personalizat (clienții dvs. potențiali)
  • Public asemănător (persoane asemănătoare clienților dvs. potențiali)

Aveți control complet asupra alegerii publicului personalizat pentru direcționare. Facebook vă permite să vă selectați publicul personalizat pe baza următoarelor segmente:

  • Vizitatori anteriori ai site-ului
  • Clienti potențiali generați la canalele anterioare
  • Utilizatorii aplicației
  • Facebook a implicat utilizatorii

2.7. Expunerea la mărcile B2C și B2B

Există o concepție greșită comună în rândul oamenilor că Facebook este potrivit doar pentru afaceri B2C.

Simți la fel? E de înțeles. Afacerile cu cicluri lungi de vânzări și clientelă specifică rămân reticente la ideea de marketing pe Facebook. Dar lucrurile s-au schimbat odată cu introducerea pixelilor Facebook și a reclamelor principale în ultimii câțiva ani. 43% al agenților de marketing B2B a numit Facebook cel mai important canal de publicitate.

Date demografice aliniate B2B pe care le puteți viza cu Facebook:

  • Numele angajatorului;
  • Denumirea funcției;
  • Industria muncii;
  • Industria de interes;
  • Dimensiunea companiei angajator;
  • Călători de afaceri

Desigur, piața B2B este competitivă, dar vă puteți crește în mod astronomic afacerea B2B pe Facebook cu o direcționare adecvată a anunțurilor Facebook.

2.8. Chatbots

Cine știa că a vorbi cu o afacere va fi pe lista oamenilor, în special a tinerilor. Dar nu putem nega statistici care spun: 63% din generația Z intervievați și-au dorit să poată comunica cu mai multe companii prin mesagerie.

Oamenii fac schimb de aproximativ 2 miliarde de mesaje cu companii pe messenger pe lună. Chatbot-urile sunt o alegere inevitabilă pentru a interacționa instantaneu și automat cu publicul dvs. pe Messenger. Acestea vă permit să includeți imagini, videoclipuri și link-uri în mesajele difuzate.

Potrivit Search Engine Journal, Facebook Messenger se mândrește cu rate de deschidere de 70-80 % în prima oră, ceea ce este mult mai bun decât ratele medii de deschidere a e-mailurilor (5 -10 %). Dovezile sunt uluitoare! Chatbot-urile Messenger sunt una dintre cele mai ieftine și mai practice soluții pentru a atrage, a hrăni și a converti clienți.

2.9. Feedback-ul clienților

Unul dintre pilonii centrali ai succesului unui brand este întâlnirea cu feedback și critici din partea publicului său. Pe vremuri, feedback-ul clienților era limitat la e-mailuri și sondaje de apel, dar nu mai.

Cu Facebook, poți să te conectezi cu ușurință cu consumatorul tău în grupurile Facebook sau în secțiunea de comentarii a paginii tale de afaceri și să le ceri feedback, gânduri și experiență.

Ascultarea clienților dvs. este o modalitate dovedită de a le înțelege nevoile și dorințele. Ajută la îmbunătățirea calității produsului și stimulează satisfacția clienților.

2.10 Platformă în continuă dezvoltare

În cele din urmă, un lucru pe care îl poți accepta constant de la Facebook este creșterea continuă. În ultimii doi ani, Facebook și-a dublat dimensiunea audienței. Cu oameni noi care se alătură platformei zilnic, veți avea un public mai mare pe care să vă faceți publicitate și să vă implicați.

Recent, Facebook a introdus o nouă interfață de utilizare pentru a oferi acces simplificat pentru a crea evenimente, pagini, grupuri și reclame pe Facebook.

Companiile nu au avut niciodată un instrument atât de prolific pentru a gestiona toate cele nouă șantiere de marketing într-un singur loc. Dar a avea la dispoziție caracteristici și capabilități remarcabile nu va fi suficient pentru a crea o campanie de marketing grozavă pe Facebook.

Dar aveți nevoie de o strategie de marketing adecvată, care să utilizeze eficient toate aceste caracteristici.

3. Tactici avansate Facebook Ads: retargeting

Oamenii se convertesc rareori la prima vizită pe site-ul tău. Cercetările sugerează că până la 98% dintre vizitatorii site-ului pentru prima dată nu o fac. Ei bine, sunt mulți oameni.

Dacă cineva nu face o achiziție impulsionată, își cercetează opțiunile, își rafinează preferințele, decide și apoi cumpără.

Durata acestui proces variază în funcție de afacerea, produsul sau serviciul dvs.

Așa că trebuie să aduceți acele 98% inițiale ale non-cumpărătorilor înapoi, poate de mai multe ori și să-i convingeți să convertească. Aceasta se numește retargeting.

În acest capitol, vom acoperi tot ce trebuie să știți pentru a crea campanii de succes de retargeting pe Facebook.

3.1. Ce sunt reclamele de redirecționare?

Retargeting reclame sunt în cazul în care publicul țintă al campaniei dvs. publicitare sunt persoane care au interacționat deja cu dvs. Prin urmare, ei vă cunosc marca și, în teorie, au un nivel de intenție mai ridicat decât publicul general de prospectare.

Majoritatea oamenilor cred că retargeting-ul este bazat exclusiv pe site-uri web – redirecționarea persoanelor care v-au vizitat site-ul web pentru a le aduce înapoi.

Deși aceasta este tactica de bază a redirecționării, Facebook vă permite să redirecționați oamenii care s-au implicat cu dvs. în alte moduri. Este posibil ca aceștia să fie pe o listă de e-mail, să fi vizionat unul dintre videoclipurile dvs. sau să interacționeze cu aplicația dvs. mobilă. Există o mulțime de posibilități.

Acestea implică colectarea datelor privind implicarea utilizatorilor, crearea de public țintă pe baza acestor interacțiuni și construirea de campanii care vizează aceste audiențe.

Colectați datele necesare pentru redirecționarea site-ului prin instalarea unui pixel pe site-ul dvs.

Dacă persoana care vă vizitează site-ul web este conectată la Facebook, acel vizitator al site-ului va fi conectat la utilizator prin pixelul dvs. Puteți completa apoi diverse segmente de public personalizate cu aceste date. Vom intra în mai multe detalii despre cum să facem acest lucru în secțiunile ulterioare.

3.2. Care sunt beneficiile retargeting-ului?

Oportunitatea de a recâștiga veniturile potențiale pierdute este singurul beneficiu pe care trebuie să-l cunoașteți pentru a începe retargeting. Concluzia ta o cere.

Dar dacă aveți nevoie de ceva mai convingător, aruncați o privire la câteva dintre statistici:

  • Vizitatorii site-ului web redirecționați cu anunțuri grafice au 70% mai multe șanse de a converti pe site-ul dvs.
  • 69% de coșuri de cumpărături sunt abandonate fără a finaliza vreodată o achiziție.
  • Retargeting poate crește răspunsul la anunțuri cu până la 400%.
  • Reclamele de redirecționare au 76% mai multe șanse de a fi făcute clic decât pe anunțurile grafice obișnuite.

3.3. De ce aveți nevoie pentru a începe cu retargeting

În funcție de tipul de campanie de redirecționare pe care doriți să o desfășurați, există câteva lucruri pe care trebuie să le configurați pentru a începe.

Vom parcurge elementele esențiale mai jos.

3.3.1 Pixelul Facebook

Pentru a redirecționa persoanele care v-au vizitat site-ul web, trebuie să configurați Facebook Pixel. Este un mic fragment de cod pe care îl instalați pe fiecare pagină de site și va urmări vizitatorii.

Puteți începe să vă configurați Pixelul navigând la elementul de meniu Pixel din Managerul de afaceri. Faceți clic pe butonul verde Creați un pixel dacă nu v-ați creat deja Pixelul.

Apoi lipiți codul de bază Pixel în etichetă pe fiecare pagină a site-ului dvs. După ce ați făcut acest lucru, puteți adăuga cod suplimentar la fiecare pagină care marchează un eveniment pe care doriți să îl urmăriți.

De exemplu, adăugați fragmentul de cod Efectuați achiziție în pagina de mulțumire către care este direcționat un vizitator după ce a cumpărat un produs de pe site-ul dvs. web. Sau adăugați fragmentul de cod Inițiați finalizarea plății în prima etapă a procesului de finalizare a achiziției.

Aceasta va înregistra pe toți cei care declanșează aceste evenimente pe site-ul dvs. și au finalizat o achiziție sau au inițiat o finalizare. Singura linie de cod pe care trebuie să o adăugați la aceste pagini arată după cum urmează și trebuie adăugată la aceste pagini în Codul de bază:

Chiar dacă nu doriți să redirecționați persoanele care efectuează aceste acțiuni, ar trebui să configurați aceste evenimente, deoarece vă vor permite să urmăriți conversiile pe care le fac oamenii direct înapoi la anunțurile dvs.

Alternativ, puteți utiliza Conversii personalizate Facebook. Acestea necesită doar să adăugați codul de bază pe site-ul dvs. web. Veți crea conversii bazate pe URL direct pe Facebook, care vor înregistra o conversie de fiecare dată când cineva vizitează o anumită adresă URL, cum ar fi site-ul dvs. web.com/mulțumesc-pentru-achiziție.

Adăugați extensia Facebook Pixel Helper în Chrome pentru a verifica dacă v-ați instalat corect Facebook Pixel.

3.3.2 Evenimente offline

Puteți redirecționa persoanele care cumpără în magazinul dvs. fizic. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să utilizați Evenimentele offline ale Facebook. Configurarea lor implică încărcarea datelor dvs. de achiziție direct pe Facebook.

Puteți face acest lucru manual, prin API sau prin integrarea unui partener. Dacă puteți automatiza procesul de sincronizare a datelor, veți putea să mapați datele de achiziție înapoi la campaniile dvs. și să creați segmente de public personalizate din conversiile dvs. offline.

3.3.3 Catalog de produse

Dacă doriți să creați reclame de redirecționare dinamică – în care redirecționați persoane cu anumite produse pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. – atunci trebuie să configurați un Catalog de produse Facebook.

Catalogul este un flux de date care conține toate detaliile necesare pentru a vă popula în mod dinamic anunțurile Facebook, inclusiv un ID, nume, categorie, disponibilitate, adresa URL a produsului, adresa URL a imaginii și alte atribute ale produsului.

Vă puteți crea catalogul de produse în Business Manager. După ce ați finalizat catalogul de produse, puteți crea un feed de produse pentru a vă completa anunțurile dinamice.

Vă oferim acoperire dacă nu știți prea multe despre anunțurile dinamice. Veți afla tot ce trebuie să știți despre ele în capitolul următor.

3.3.4 Segmente de public personalizate

Publicul personalizat Facebook va alimenta toate campaniile dvs. de retargeting. Acestea vă permit să vă construiți listele de utilizatori Facebook pe care să le vizați. Aici toate datele pe care le-ați adunat de pe Facebook Pixel sau Facebook SDK vor fi utilizate pentru retargeting.

Puteți începe să vă creați segmentele de public personalizate din meniul Segmente de public din Business Manager.

Faceți clic pe Creați un public personalizat pentru a începe să vă creați primul public.

  • Fișierul clientului: Acest lucru vă permite să încărcați un fișier .csv sau .txt, să copiați și să lipiți datele clienților dvs. în Facebook sau să vă sincronizați e-mailul CRM cu Facebook.
  • Trafic pe site: Creați liste de persoane care v-au vizitat site-ul web, anumite pagini din site-ul dvs. sau care au finalizat unul dintre evenimentele standard pe care le-ați configurat. Puteți adăuga un interval de timp pentru a vă asigura că sunt incluși doar vizitatorii recenti. Pentru a utiliza această opțiune, trebuie să configurați Facebook Pixel.
  • Activitatea aplicației: Creați liste de persoane care au descărcat aplicația sau au efectuat anumite acțiuni în cadrul aplicației dvs. Pentru a utiliza această opțiune, trebuie să vă configurați SDK-ul.
  • Activitate offline: Creați liste de persoane care au interacționat cu afacerea dvs. în magazin sau prin alte canale offline. Pentru a utiliza această opțiune, trebuie să configurați Evenimente offline.
  • Logodnă: Creează liste cu persoane care s-au interacționat cu tine pe Facebook. Acestea includ persoanele care v-au vizitat Pagina, au vizionat un videoclip, au răspuns la un eveniment sau au deschis un formular sau o pânză pentru clienți potențiali.

Nu voi intra în detaliile fiecăruia aici. Dar pentru a crea un publicul de redirecționare a site-ului, faceți clic pe opțiunea Trafic pe site. Vi se vor prezenta următoarele opțiuni pentru publicul personalizat pentru traficul site-ului dvs.:

După ce îți creezi publicul de clienți, acordă-i 30 de minute, arătându-ți numărul de persoane de pe lista ta.

Din Managerul de public, puteți să creați, să editați și să ștergeți câte segmente de public personalizate doriți și să le includeți și să le excludeți atunci când setați direcționarea campaniilor dvs. Acest lucru vă oferă câteva opțiuni puternice de direcționare a campaniei, pe care le vom aborda în secțiunile cu sfaturi și strategii.

3.4. Cum să configurați o campanie de retargeting pe Facebook

Odată ce v-ați configurat segmentele de public personalizate, derularea unei campanii de retargeting pe Facebook este ușoară. Parcurgeți procesul obișnuit de creare a campaniei, iar în etapa Audiență a creării unui set de anunțuri, trebuie doar să selectați publicul relevant din caseta derulantă pentru public personalizat.

Setul dvs. de anunțuri va viza acum toată lumea din publicul personalizat pe care l-ați creat. Îți poți rafina publicul țintă la fel ca întotdeauna, în funcție de date demografice, de interese, comportamentale și de conexiune. Procedând astfel, publicul țintă trebuie să existe în publicul personalizat ȘI să corespundă celorlalte criterii selectate.

Puteți să includeți și să excludeți segmente de public personalizate din direcționarea dvs. Acest lucru va fi util.

3.5 Gânduri finale despre retargeting

Retargeting-ul este una dintre cele mai ușoare modalități de a ajunge la un public implicat care vă cunoaște deja marca și care a demonstrat un anumit grad de intenție.

Deși nimănui nu-i place să fie urmărit pe internet pentru tot restul vieții după ce a vizitat un site web, luarea de măsuri inovatoare și construirea de campanii direcționate vă va asigura că nu sunteți unul dintre mărcile care fac acest lucru.

Dimpotrivă, veți fi unul dintre mărcile de care clienții le place să fie redirecționați. În plus, vă veți asigura că nu lăsați niciun venit potențial neexploatat. Dacă nu redirecționați, este timpul să începeți.

4 reclame dinamice Facebook

Facebook a introdus Dynamic Ads pentru a ajuta companiile online să crească vânzările pentru catalogul lor de produse. Ei reușesc acest lucru permițând marketerilor să-și promoveze întregul catalog de produse fără a crea mii de anunțuri individuale.

Din ce în ce mai mulți dintre clienții tăi potențiali devin imuni la tehnicile tradiționale de publicitate online. Aceste reclame dinamice folosesc datele de navigare ale clienților pentru a face promoțiile inteligente mai logice ca niciodată.

Reclamele dinamice Facebook promovează automat produse către persoanele care și-au exprimat interesul vizitând magazinul dvs. online sau vizând produsele dvs. în altă parte pe Internet.

Începerea este simplă; doar încărcați catalogul de produse și configurați campania. Va continua să funcționeze pentru dvs. atâta timp cât doriți – folosind publicul țintă potrivit pentru produsele dvs. și prețuri și niveluri de stoc actualizate.

Reclamele dinamice de la Facebook sunt concepute în primul rând pentru a ajuta comercianții cu amănuntul online să-și crească vânzările din catalogul de produse.

Anunțurile dinamice folosesc pixelul dvs. Facebook sau SDK pentru a afișa reclame persoanelor care și-au arătat deja interesul pentru afacerea dvs.

Ajungeți la publicul dvs. oricând și oriunde prin intermediul dispozitivului mobil, al desktopului și al tabletelor în rețeaua mai largă de public.

Acum avem câteva informații despre ce sunt anunțurile dinamice, cum funcționează și de ce pot fi eficiente. În capitolul următor, vom prezenta modul în care puteți începe pe Facebook importând un flux de date de înaltă calitate, gata să vă creați anunțuri dinamice eficiente.

4.1 Cum vă automatizează reclamele dinamice eforturile de marketing?

Reclamele dinamice Facebook preiau toate informațiile relevante despre produse din catalogul dvs. de produse și le inserează într-un șablon prestabilit, scutindu-vă de problemele de a configura manual sute de anunțuri. Și odată ce v-ați configurat feedul de produse pentru Facebook, necesită puțină întreținere, deoarece informațiile vor fi actualizate automat.

Implementarea anunțurilor dinamice înseamnă direcționarea anumitor mesaje publicitare în funcție de locația publicului în canalul de vânzări – oferindu-le produse mai relevante din catalogul dvs.

De exemplu, puteți alege să filtrați după categorie, marcă sau preț. Opțiunile de direcționare pentru anunțurile dinamice vă permit să filtrați după diferite categorii, cum ar fi marca sau prețul, pentru a vă oferi un nivel suplimentar de asistență pentru a vă ajuta să atingeți rate de conversie și rentabilitate mai ridicată a investiției.

4.2 Configurați un șablon de anunț dinamic

Șabloanele de anunțuri dinamice de la Facebook vă permit să mapați câmpurile de date din catalogul dvs. de produse în anumite locuri din textul anunțurilor dvs. Facebook. Deci, extrageți date specifice din catalogul dvs. (cum ar fi numele, marca, prețul etc.) și le adăugați la aceste șabloane de anunțuri.

Acestea funcționează pe toate dispozitivele și pot fi într-un format de carusel, un singur produs sau de colecție și le puteți trimite direct pe Facebook Newsfeeds sau în coloana din dreapta.

Odată ce v-ați stabilit șabloanele, puteți construi segmentele de public precise pe care doriți să le vizați.

4.3 Stabiliți-vă audiența

Probabil că știi deja asta construindu-ti audienta ar trebui să fie în fruntea oricărei campanii de publicitate online. La început, ar putea fi tentant să cauți noi perspective prin noile tale reclame Facebook Dynamic.

Cu toate acestea, este cel mai logic să rămâneți la ceea ce cunoașteți prin contactul cu cumpărătorii anteriori, deoarece aceștia vă cunosc produsul și au șanse mai mari să facă conversii – la costuri mai mici.

Puteți să vă construiți audiența inițial și apoi să începeți să vă extindeți la noi utilizatori cu ajutorul algoritmului Facebook. Acest lucru va folosi datele de la publicul dvs. existent pentru a stabili clienți potențiali similari, care sunt, de asemenea, probabil să facă conversii.

4.4 Retargeting cu anunțuri dinamice

Veți avea mai multe opțiuni în secțiunea de audiență a anunțurilor dvs. dinamice din Business Manager. Aici puteți decide ce produs selectat va fi afișat anumitor segmente de public care au interacționat cu produsele dvs. specifice într-o perioadă. (de exemplu, ultimele șapte zile).

Afișați-le produse similare cu achizițiile lor anterioare din același set de produse sau dintr-un set diferit. Prin crearea acestui prim public personalizat de cumpărători anteriori care v-au cumpărat deja produsele, știți că sunt un public valoros.

Cea mai obișnuită modalitate de a crea un public personalizat este utilizarea „Traficul site-ului” ca sursă de date. În meniul drop-down furnizat, puteți selecta apoi evenimentul pixel.

„Cumpărați” și setați o anumită oră când a avut loc evenimentul (de exemplu, site-ul web IMAGEmetricsic în ultimele 50 de zile).

După selectarea evenimentului de achiziție, puteți adăuga mai mulți factori diferiți la anunțul dvs. dinamic, inclusiv:

Paginile specifice ale site-ului web unde a avut loc evenimentul.

Definiți parametrii codului dvs. de pixeli:

  • Valoarea de achiziție în cauză – Selectați valoarea maximă, minimă sau medie.
  • Numărul de articole pe care membrii publicului le-au achiziționat pentru a fi incluse.
  • Dispozitivul utilizat pentru a efectua acțiunea evenimentului (computer, tabletă, mobil)

4.5 Cum să utilizați etichetele personalizate cu Dynamic?

Seturile de produse vă permit să vă organizați produsele în diferite grupuri. În prezent, Facebook permite filtrarea produselor de grup în funcție de: Categorie, Tip de produs, Marca, Preț curent, Produs, Retailer, Id-ul grupurilor de produse, Sex, Condiție, Mărime, Vârstă, Grup, Culoare, Material, Model, Disponibilitate.

Etichete personalizate pe reclamele dinamice Facebook

Etichetele personalizate sunt cinci coloane suplimentare opționale care pot fi adăugate la catalogul dvs. de produse. Valoarea lor poate fi orice, de la un număr la un ID sau text. După cum s-a menționat mai sus, puteți utiliza etichete personalizate atunci când trebuie să adăugați informații despre produse care nu pot fi incluse în niciun alt câmp de feed de produse.

Valoarea etichetei personalizate poate fi orice alegere de dvs., numerică sau text. Unele exemple ar putea include sezonalitatea, lichidarea, anul de lansare sau numele unei anumite promoții pentru anumite produse. Cel mai eficient și simplu mod de a adăuga etichete personalizate este direct în feedul dvs. de produse.

Cealaltă opțiune este să folosești regulile de feed de date ale Facebook în Managerul lor de afaceri. Acesta are scopul de a configura soluții la probleme minore în timpul importării datelor. Deci, pentru a vă configura cu ușurință etichetele personalizate, fără a angaja dezvoltatori externi costisitori, cea mai bună opțiune este să utilizați un instrument de gestionare a fluxului de date.

5. Urmăriți performanța reclamelor dvs. Facebook pentru comerțul electronic

Managerul de reclame Facebook vă oferă o mulțime de valori pentru a vă monitoriza campania publicitară.

Măsurarea rezultatelor campaniilor dvs. de reclame Facebook este obligatorie. În caz contrar, nu vei putea vedea ce funcționează pentru tine și ce nu. De asemenea, nu veți putea face modificări și îmbunătăți performanța anunțurilor.

Dar cantitatea mare de date poate fi copleșitoare pentru oricine. Așadar, trucul pentru a profita la maximum de valorile reclamelor tale Facebook este să-ți ții obiectivul de marketing la vedere în timp ce le evaluezi.

Am atins pe scurt unele dintre cele mai comune valori publicitare pe care companiile trebuie să le urmărească.

Când folosiți Facebook pentru a vă comercializa afacerea, este esențial să aveți o strategie bazată pe date, derivată din valorile dvs. cheie, care să se alinieze cu obiectivele dvs. de marketing.

Trebuie să analizați în mod corespunzător toate valorile cheie de productivitate pe Facebook pentru a evita dezavantajele enumerate. o fără alte prelungiri, haideți să ne aprofundăm în valorile cheie pe care trebuie să le urmăriți pentru a vă dezvolta afacerea pe Facebook

Unde să le urmărești?

Veți obține toate valorile legate de performanța publicitară în cadrul managerului de reclame Facebook.

5.1 Rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS)

ROAS este un acronim pentru Return on Ad Spend, pur și simplu venitul din anunțuri împărțit la suma cheltuită pentru anunțuri. Dacă obiectivul campaniei dvs. este creșterea conversiilor (în acest caz, achiziții), una dintre cele mai importante valori este rentabilitatea cheltuielilor publicitare a achizițiilor.

De ce ar trebui să urmăriți rentabilitatea cheltuielilor publicitare?

Această valoare vă oferă cea mai bună idee despre performanța campaniei dvs. și măsoară profitabilitatea publicității pe baza veniturilor brute rezultate din cheltuielile publicitare.

Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea, atunci când cheltuiți bani pentru publicitate, doriți să vă asigurați că generați un RoaS (Return on ad Spend) pozitiv. Deci, concentrați-vă pe RoaS.

5.2. Afișări de anunțuri

Valoarea afișărilor anunțului Facebook arată de câte ori publicul a văzut anunțul dvs.

De ce ar trebui să urmăriți afișările anunțurilor?

Urmărirea afișărilor publicitare este deosebit de importantă pentru cei care desfășoară o campanie de recunoaștere a mărcii, deoarece dezvăluie nivelul de expunere al mărcii dvs. Este posibil ca afișările să nu genereze întotdeauna conversii, dar pot avea o apariție puternică, cu un design atent și creativ și un îndemn puternic la acțiune (CTA).

5.3. Scorul de relevanță

Aceasta este o altă măsurătoare de încredere pe care să o urmăriți. Scorul de relevanță este o evaluare de la 1 la 10 care estimează cât de bine răspunde publicul țintă la anunț. Cu cât scorul este mai mare, cu atât anunțul dvs. ajunge mai bine la publicul vizat.

De ce ar trebui să urmăriți scorul de relevanță?

Scorul este esențial, deoarece arată modul în care publicul țintă vă percepe anunțurile. Dacă aveți un scor de relevanță scăzut, Facebook vă va percepe o primă pentru difuzarea anunțului respectiv, ceea ce duce la sume CPM, CPC și costuri de conversie mai mari.

5.4. CTR

Valorile privind rata de clic (CTR) vă arată procentul de persoane care vin la pagina dvs. de destinație după ce au dat clic pe anunț.

De ce este CTR-ul o măsură importantă pentru Facebook?

CTR este una dintre cele mai importante valori pentru a evalua eficacitatea campaniei dvs. publicitare. Vă oferă o imagine de ansamblu asupra performanței anunțului dvs. în atragerea de utilizatori. Un CTR bun vă spune că anunțul dvs. este de calitate și are un scor relevant excelent. Așadar, dacă valoarea CTR atinge partea de jos, faceți câteva modificări în copierea anunțurilor și faceți-l mai potrivit pentru utilizatorii vizați.

5,5 CPC și CPM

Deci, pe ce bază sunt taxate anunțurile dvs. de pe Facebook? Managerul de reclame Facebook vă oferă mai multe opțiuni pentru a fi taxat: cost-pe-clic (CPC) și cost-pe-mia de afișări (CPM).

Valorile CPC vă spun cât plătiți atunci când cineva face clic pe anunțul dvs., iar CPM vă arată cât plătiți pentru fiecare mie de afișări ale anunțului dvs.

De ce ar trebui să urmăriți aceste valori?

Atât CPC, cât și CPM se aliniază cu obiectivul dvs. de a crea o acoperire mai bună și o mai bună cunoaștere a mărcii pe Facebook.

În loc să vă monitorizați întregul buget, va fi mai informativ dacă vă uitați la aceste două valori pentru a evalua valoarea cheltuielilor dvs.

5.6. Costul pe rezultat

Costul pe rezultat este suma totală cheltuită împărțită la numărul total de rezultate, ceea ce duce la evaluarea reală a faptului dacă campania dvs. a funcționat bine sau nu.

Este esențial să evaluați dacă Facebook este platforma potrivită pentru clientul dvs. și are performanțe bune pentru a-și susține obiectivul și bugetul.

Această valoare publicitară arată cât de rentabil v-ați îndeplinit obiectivele într-o anumită campanie publicitară. Cu cât costul pe rezultat este mai mic, pe baza vizualizărilor paginii de destinație sau a clicurilor pe linkuri, cu atât vedem mai bine!

5.7. Frecvența anunțurilor

Frecvența anunțurilor se referă la numărul mediu de ocazii în care publicul țintă vede o anumită anunț în feedul său Facebook. De exemplu, frecvența anunțurilor dvs. va fi de patru dacă anunțul este văzut de publicul vizat mediu de patru ori.

De ce ar trebui să urmăriți valorile frecvenței anunțurilor?

S-ar putea să vă gândiți, cu cât frecvența este mai mare, cu atât mai bine. Ei bine, nu. Conform raportului ad espresso, pe măsură ce frecvența anunțurilor crește, aceasta scade CTR și oferă o creștere a CPC-ului tău mediu.

Concluzie pe Facebook Ads pentru eCommerce

Gestionarea publicității pe Facebook este o muncă cu normă întreagă, așa că o afacere de comerț electronic nu ar trebui să se amestece cu reclamele Facebook dacă nu își permite să aducă un nou angajat sau o agenție care să gestioneze acest lucru.

Cu toate acestea, ratarea beneficiilor de publicitate cu Facebook este un dezavantaj competitiv substanțial, mai ales că Facebook face comerțul electronic unul dintre obiectivele sale. Acesta este motivul pentru care comercianții cu amănuntul ar trebui să fie o prioritate maximă să profite din plin de remarketing și reclame dinamice.

Lectură suplimentară:

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Specialiști Facebook Ads de la Today’s îmbunătățesc continuu optimizarea campaniilor astfel încât clienții noștri ajung la cel mai mare număr de conversii posibile și îmbunătățesc continuu rentabilitatea investiției bugetului.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote