Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat și filozofia „îmbunătățirii continue” pentru peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Extindeți-vă pe noi piețe.Campaniile internaționale PPC sunt un instrument excelent pentru a ajunge pe noi piețe. De exemplu, dacă creșterea afacerii dvs. stagnează în SUA, aceasta vă poate ajuta să accesați piețele în creștere din Europa sau Asia și să vă extindeți masiv baza de clienți.
Motoare de căutare mai puțin competitive.Există mult potențial în motoarele de căutare internaționale, cum ar fi versiunile locale Google sau Yandex, Baidu și Seznam. Acestea vă vor oferi un avantaj competitiv în ceea ce privește acoperirea sporită, traficul calificat, rentabilitatea investiției și experiența utilizatorului.
Creșteți-vă awareness-ul mărcii.Campaniile internaționale PPC vă vor ajuta afacerea să ajungă la clienți din întreaga lume. Acest lucru vă va crește automat cunoașterea mărcii și reputația generală a mărcii.
CPC mai mic.În comparație cu alte forme de publicitate, PPC este o metodă rentabilă și este și mai ieftină în limbi străine din cauza lipsei de concurență. Mai puține companii licitează pentru cuvinte cheie străine, așa că dacă te-ai hotărât să derulezi campanii internaționale, nu există un moment mai potrivit pentru a o face.
ROI mai bun.CPC mai mic vine la pachet cu un alt beneficiu. În funcție de piețele în care doriți să derulați campanii internaționale PPC, există șanse să obțineți un ROI mai bun decât cel provenit din campaniile locale.
Piețe mai puțin aglomerate.Există peste 1 milion de agenți de publicitate pe Google și 699.000 de agenți de publicitate pe Bing – asta înseamnă că o mulțime de mărci se luptă să ajungă în top. Publicitatea pe piețele internaționale vă va oferi mai mult spațiu de extindere și șanse mai mari de a ajunge în vârf fără ca mii de concurenți să încerce să-și dezvolte afacerile.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Sunteți gata să vă desfășurați campaniile PPC pe piețele externe?
Avem cel potrivit serviciu pentru extinderea publicității în noi regiuni.