Oamenii vizitează site-urile lor preferate în fiecare zi pentru a citi știrile, pentru a se informa și pentru a fi la curent cu ultimele tendințe. Dar, de cele mai multe ori, ei nici măcar nu caută un anumit produs sau serviciu.
În timp ce site-urile web sunt o sursă valoroasă de conținut pentru utilizatori, ele sunt și o zonă de publicitate profitabilă pentru companii.
Folosind Google Ads Display, vă puteți pune afacerea în fața multor clienți care navighează pe internet fără intenție de cumpărare.
Direcționați-le în funcție de vârstă, interes, subiect și alte atribute specifice, cum ar fi site-urile pe care se află și plasarea anunțurilor dvs.
Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii dvs. și conversiile prin afișarea reclamelor pe ecrane în momentele potrivite.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Sporiți-vă conversiile.Scopul principal al unei pagini de destinație este de a vă aduce mai multe conversii. Prin urmare, o pagină de destinație sănătoasă, aliniată cu intenția utilizatorilor, vă va genera mai multe conversii, indiferent dacă vizitatorii dvs. provin din campaniile dvs. PPC, campanii sociale plătite sau motoarele de căutare.
Generați informații valoroase.Strângerea comportamentului utilizatorului printr-o pagină de destinație sănătoasă vă va oferi informații valoroase care vă pot ajuta să rafinați publicul țintă, îmbunătățind astfel eficiența generală.
Cost mai mic de generare cliențiOptimizarea paginilor de destinație poate oferi un cost mai mic de generare de clienți în comparație cu aproape orice altă formă de marketing pe care o desfășurați în prezent. Mai multe conversii pentru o investiție mai mică înseamnă un cost semnificativ mai mic de generare de clienți pentru afacerea dvs., care vă poate influența dramatic veniturile.
Utilizați CTA potrivit.Una dintre cele mai frecvente probleme legate de pagina de destinație este utilizarea mai multor CTA. În timp ce un CTA poate face minuni, mai multe pot reduce impactul paginii tale de destinație și o pot face ineficientă. Optimizarea vă va ajuta să găsiți CTA potrivit pentru paginile dvs. de destinație, care îndeplinește obiectivul final - acela de a face conversie.
Faceți-l ușor de utilizat.Dacă vizitatorii nu sunt captivați de ceea ce găsesc la câteva secunde după ce ajung pe pagina ta, ei vor pleca, influențând și rata de respingere. Optimizarea paginii de destinație va ajuta la creșterea vitezei acesteia, o va apropia de interesul vizitatorilor, le va atrage atenția și vă va crește șansele de a-i transforma în clienți potențiali.
Îmbunătățiți clasamentul căutărilor organice.Paginile de destinație sănătoase înseamnă mai multe conversii. Mai multe conversii înseamnă că publicul tău primește conținut valoros și este hotărât să ia măsuri prin intermediul acestuia. Utilizatorii mulțumiți înseamnă recunoașterea din partea motoarele de căutare care vă vor recompensa site-ul prin îmbunătățirea clasamentului său. Aceasta este o situație de câștig-câștig!
Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. În fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm. Așadar, la fiecare șase luni, creăm un plan strategic pentru a optimiza bugetul campaniei și conversiile pe toate canalele dvs. de trafic plătit.
Odată ce înțelegem tipul de servicii internaționale PPC cu care aveți nevoie de ajutor și obiectivele dvs. specifice, atunci putem crea un plan strategic cu termenele, strategiile și bugetul pe care să le aprobați.
Consultanța, configurarea, managementul sau relațiile bazate pe performanță au toate așteptări diferite. De exemplu, configurarea poate fi un proiect unic, iar performanța poate fi un parteneriat pe termen mai lung.
Dacă stabilim obiective mai mari cu tine, atunci vei vedea că durata contractului reflectă asta.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.
Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.
Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.
Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.
Sunteți gata să începeți?
Acestea sunt doar 2 milioane de motive pentru care ar trebui să începi să investești în display advertising.