GOOGLE ADS
DISPLAY

Rețeaua publicitară Google Display ajunge la 90% de utilizatori pe internet la nivel mondial.


Aceasta este o oportunitate uriașă de a transforma browserele pasive în clienți.  

Serviciul Google Ads Display: Cum funcționează

aim

Oamenii vizitează site-urile lor preferate în fiecare zi pentru a citi știrile, pentru a se informa și pentru a fi la curent cu ultimele tendințe. Dar, de cele mai multe ori, ei nici măcar nu caută un anumit produs sau serviciu.

În timp ce site-urile web sunt o sursă valoroasă de conținut pentru utilizatori, ele sunt și o zonă de publicitate profitabilă pentru companii.

Folosind Google Ads Display, vă puteți pune afacerea în fața multor clienți care navighează pe internet fără intenție de cumpărare.

Direcționați-le în funcție de vârstă, interes, subiect și alte atribute specifice, cum ar fi site-urile pe care se află și plasarea anunțurilor dvs.

Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii dvs. și conversiile prin afișarea reclamelor pe ecrane în momentele potrivite.

Aceștia sunt factorii cheie de succes ai serviciului nostru de verificare A STĂRII PAGINII DE DESTINAȚIE

  • Experiență acumulată în peste 400 de proiecte de succes.
  • Analiza călătoriei utilizatorului
  • Dovada sociala
  • Aspect, proiectare și texte publicitare
  • Relevanța titlului și formularelor
  • Lizibilitate
  • Potrivirea mesajului
  • Viteza paginii și rata de respingere
  • Direcționare și segmentare
  • Testare A/B
  • Optimizare pentru dispozitive mobile și încrucișate
  • Analize web și urmărirea obiectivelor
  • Designul și relevanța CTA

Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.

Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.

FEEDBACK PRIMIT

Vedeți ce vă poate oferi serviciul nostru de verificare a stării paginii de destinație:

google ad services

Sporiți-vă conversiile.Scopul principal al unei pagini de destinație este de a vă aduce mai multe conversii. Prin urmare, o pagină de destinație sănătoasă, aliniată cu intenția utilizatorilor, vă va genera mai multe conversii, indiferent dacă vizitatorii dvs. provin din campaniile dvs. PPC, campanii sociale plătite sau motoarele de căutare.


Generați informații valoroase.Strângerea comportamentului utilizatorului printr-o pagină de destinație sănătoasă vă va oferi informații valoroase care vă pot ajuta să rafinați publicul țintă, îmbunătățind astfel eficiența generală.


Cost mai mic de generare cliențiOptimizarea paginilor de destinație poate oferi un cost mai mic de generare de clienți în comparație cu aproape orice altă formă de marketing pe care o desfășurați în prezent. Mai multe conversii pentru o investiție mai mică înseamnă un cost semnificativ mai mic de generare de clienți pentru afacerea dvs., care vă poate influența dramatic veniturile.


Utilizați CTA potrivit.Una dintre cele mai frecvente probleme legate de pagina de destinație este utilizarea mai multor CTA. În timp ce un CTA poate face minuni, mai multe pot reduce impactul paginii tale de destinație și o pot face ineficientă. Optimizarea vă va ajuta să găsiți CTA potrivit pentru paginile dvs. de destinație, care îndeplinește obiectivul final - acela de a face conversie.


Faceți-l ușor de utilizat.Dacă vizitatorii nu sunt captivați de ceea ce găsesc la câteva secunde după ce ajung pe pagina ta, ei vor pleca, influențând și rata de respingere. Optimizarea paginii de destinație va ajuta la creșterea vitezei acesteia, o va apropia de interesul vizitatorilor, le va atrage atenția și vă va crește șansele de a-i transforma în clienți potențiali.


Îmbunătățiți clasamentul căutărilor organice.Paginile de destinație sănătoase înseamnă mai multe conversii. Mai multe conversii înseamnă că publicul tău primește conținut valoros și este hotărât să ia măsuri prin intermediul acestuia. Utilizatorii mulțumiți înseamnă recunoașterea din partea motoarele de căutare care vă vor recompensa site-ul prin îmbunătățirea clasamentului său. Aceasta este o situație de câștig-câștig!

Descoperă studiile noastre de caz din campaniile internaționale PPC anterioare pentru a obține o vedere directă a tot ceea ce facem.

COLORFUL HR


Cum am ajutat Colorful HR să crească numărul de vizitatori unici pe site cu 223% și să dubleze numărul de conversii

VOLVO XC90


O mașină nouă în oraș: campanie multicanal de cunoaștere a mărcii pentru „miracolul suedez”

AUTOKLASS PIPERA


Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri

Credem într-un parteneriat de succes

Sunteți pregătit pentru serviciile Google Ads adecvate, care vă vor aduce clicuri și conversii?

Cele mai recente recenzii despre noi.

Laura Plugaru | Specialist Comunicare si PR, MIDOCAR
În trei săptămâni, Today's a generat aproximativ 1.000 de clienți potențiali pentru departamentul de mașini second hand al MIDOCAR, care este, conform calculelor noastre, cea mai performantă campanie media Das WeltAuto din 2014.
Florin Marin | Managing Partner la Salon du Mariage
Mi-a plăcut să lucrez cu Today's încă de la început pentru că aveau o strategie bazată nu doar pe atragerea cât mai multor clienți, ci și pe o strategie bazată pe reducerea costurilor.
Ray Grigoriu | Finance & Strategy la BacaniaTei.ro
Cu ajutorul Today's am avut curajul să încercăm o campanie Google Ads și spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienți noi, ceea ce ne-a stimulat foarte mult afacerea și a contribuit la recomandări ulterioare.
FAQ

Anunțurile grafice pe Google sunt un instrument de publicitate bazat pe licitații care vă permite să licitați pentru plasări de anunțuri pe Google în Rețeaua de display. CPC-ul mediu pentru anunțurile grafice Google este de aproximativ $1, dar prețul poate varia în funcție de complexitatea campaniilor dvs.

Cel puțin o dată pe lună, programăm o întâlnire cu dumneavoastră, raportăm rezultatele și discutăm despre starea campaniei. Desigur, dacă aveți nevoie de asistență imediată, puteți oricând să programați o întâlnire cu unul dintre specialiștii noștri în aceeași zi.

Avem proceduri de operare standard care au fost verificate și validate, liste de verificare ușor de urmat și verificări încrucișate între specialiștii noștri pentru a ne asigura că livrăm exact ceea ce am convenit și ceea ce vă așteptați. Vom începe o campanie plătită numai după ce ați verificat-o și aprobat-o și am configurat KPI-urile și codurile de urmărire a conversiilor.

Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. În fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm. Așadar, la fiecare șase luni, creăm un plan strategic pentru a optimiza bugetul campaniei și conversiile pe toate canalele dvs. de trafic plătit.

Odată ce înțelegem tipul de servicii internaționale PPC cu care aveți nevoie de ajutor și obiectivele dvs. specifice, atunci putem crea un plan strategic cu termenele, strategiile și bugetul pe care să le aprobați.

Consultanța, configurarea, managementul sau relațiile bazate pe performanță au toate așteptări diferite. De exemplu, configurarea poate fi un proiect unic, iar performanța poate fi un parteneriat pe termen mai lung.

Dacă stabilim obiective mai mari cu tine, atunci vei vedea că durata contractului reflectă asta.

Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:

1) microgestionați și faceți schimbări în campanii pe cont propriu,

2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.,

3) nu ai un buget de minim $1000/luna, sau

4) nu te poti angaja cel putin 3 luni, astfel să putem face optimizări si să aducem rezultatele dorite.

Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?

Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne

Deoarece sunteți interesat de serviciile noastre Google Ads, ar trebui să verificați și serviciile noastre conexe

DE CE SĂ LUCRAȚI CU NOI:

  • Suntem o agenție de marketing certificată de eTarget, o agenție locală certificată Convert.com și un partener Google Premier.
  • Din 2005, am lucrat pe piețele interne și globale la peste 480 de proiecte.
  • Avem o vastă experiență în crearea și optimizarea paginilor de destinație.
  • Lucrăm cu instrumente dedicate pentru a reduce erorile umane și pentru a oferi campanii eficiente.
  • Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.

  • Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.

  • Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.

  • Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.

Book

Nu lăsați clienții potențiali să rateze șansa de a vă cunoaște marca. În schimb, arată-le afacerea ta cu reclame grafice de impact!

 

 

Sunteți gata să începeți? 

Google Ads Display apar în peste 2 milioane de site-uri web. 

 

Acestea sunt doar 2 milioane de motive pentru care ar trebui să începi să investești în display advertising.

Certificările Agenției

Custom Image
Google Premier Partner

Custom Image
Convert Agency Certified

Custom Image
ETarget Certified

Certificările Echipei

Custom Image
Google Ads Fundamentals Certified

Custom Image
Google Ads Search Certified

Custom Image
Google Ads Display Certified

Custom Image
Google Ads Mobile Certified

Custom Image
Google Ads Video Certified

Custom Image
Google Shopping Ads Certified

Custom Image
Google Web Designer Certified

Custom Image
Google Analytics Certified

Custom Image
Google Tag Manager Certified

Custom Image
Google Waze Ads Certified

Custom Image
Google Digital Sales Certified

Custom Image
HubSpot Inbound Marketing