Mai întâi trebuie configurat corect.
Fiecare site web sau aplicație are nevoie de o soluție de urmărire puternică și de încredere, iar Google Analytics este una de renume.
Astfel, orice mișcare greșită pe care o faci în Google Analytics poate afecta datele generate. Din păcate, aceasta înseamnă că nu veți primi informații valoroase, măsurabile și acționabile așa cum vă așteptați.
Pentru a utiliza Google Analytics la capacitate maximă, ar trebui să vă asigurați că a fost implementat și configurat corespunzător.
Cu serviciul de configurare Google Analytics, echipa noastră vă poate configura contul GA realizând un serviciu de configurare și gestionare aprofundată. Serviciul va fi personalizat pentru obiectivele dvs. de afaceri, asigurându-vă că veți obține doar informații care contează.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Vedeți performanța paginilor dvs.
Utilizând Google Analytics, veți putea vedea câte persoane vă vizitează site-ul web și cât timp petrec acolo. Prin urmare, GA vă va arăta care pagini de pe site-ul dvs. au probleme cu rata de respingere și care sunt cele mai preferate de vizitatori.
Aflați de unde a venit traficul dvs.
Google Analytics oferă date exacte despre locația utilizatorilor dvs. Puteți folosi aceste informații pentru a vă actualiza campaniile și pentru a stabili obiective pentru anumite zone. Mai mult, folosind datele din Google Analytics, vei putea decide care domenii merită mai mult interes din partea echipei tale de marketing.
Înțelegeți comportamentul utilizatorilor.
Datele comportamentale de la GA sunt de mare ajutor pentru eforturile dvs. de marketing. Iată câteva dintre valorile pe care Google Analytics le oferă despre comportamentul utilizatorilor dvs.:
• Behavior flows
• Bounce rates
• Pages / Sessions
• Top pages and their performance
• Page views and unique page views
• Average session duration
• Site searches
• Custom events and conversions
Rapoarte personalizate.
Puteți personaliza tablourile de bord, rapoartele și alertele cu Google Analytics. Această caracteristică vă poate oferi informații despre orice date de care aveți nevoie în fiecare situație. Deoarece are o bibliotecă extinsă de rapoarte și tablouri de bord generate de utilizatori, ați putea avea un tablou de bord care să arate rapid valorile de performanță a site-ului dvs.
Urmăriți-vă conversiile.
Având în vedere acțiunile pe care doriți cel mai mult să le întreprindă vizitatorii, cum ar fi descărcarea unei cărți electronice, înscrierea la newsletter, completarea unui formular sau efectuarea unei achiziții, puteți configura urmărirea conversiilor în Google Analytics. Prin urmare, puteți măsura ce funcționează pe site-ul dvs. web pentru a obține conversii și de ce.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.
Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.
Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.
Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.
Nu faceți presupuneri cu privire la performanța dvs.