Auditurile Google Ads sunt necesare pentru ca contul și campaniile să se desfășoare fără probleme în anii următori.
Un audit Google Ads amănunțit vă ajută să vă optimizați contul Google Ads pentru a genera mai multe venituri și profit cu mai puțini bani și mult mai puțin timp.
Serviciul nostru de audit Google Ads analizează 60 de aspecte diferite ale campaniei dvs. din două perspective.
Primul - cum vede utilizatorul mediu campania dvs. În această parte, analizăm modul în care sunt afișate anunțurile, poziția lor, textele, pagina de destinație și multe altele.
Următorul - tot ce se întâmplă în campania dvs. Aici investigăm bugetele, organizarea, setările și direcționarea, împreună cu altele.
Prin auditul nostru, vom verifica dacă cuvintele cheie sunt potrivite pentru metodele de potrivire acceptate de Google, dacă codul de conversie este implementat și măsoară corect conversiile în campanii, dacă există cuvinte cheie negative în formatul corect și multe, multe altele.
Auditul nostru are un cost rezonabil, se realizează în timp util (în maximum 5 zile de la comandă) și analizează campaniile active, paginile de destinație și diverși alți factori care influențează performanța reclamelor Google.
În cele mai multe cazuri, reușim să identificăm oportunități care pot crește eficacitatea campaniei cu 155/120% sau chiar mai mult.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare avansate pentru fiecare audit Google Ads. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Îmbunătățiți calitatea anunțurilor dvs.Un audit vă va evidenția anunțurile cu cele mai bune performanțe, astfel încât să puteți îmbunătăți rezultatele slabe. Mai mult, auditul vă va arăta ce a mers prost cu reclamele slabe și de ce aveți nevoie în mod special pentru a le optimiza.
Află unde pierzi bani.Chiar dacă Google Ads pare relativ ușor de configurat, s-ar putea să fii surprins de pierderile de bani din cauza campaniilor cu performanță slabă.Indiferent dacă acest lucru se datorează unei selecții inadecvate de cuvinte cheie, pagini de destinație slabe sau utilizării unei sume licitate greșite, doar un audit Google Ads vă poate ajuta să aflați unde pierdeți bani.
Îmbunătățiți-vă scorul de calitate.După un audit, vei ști cu exactitate factorii care îți afectează scorul de calitate și unde ar trebui să faci îmbunătățiri. Un scor de calitate bun înseamnă că anunțul și pagina dvs. de destinație vor fi mai relevante și mai valoroase pentru cineva care caută cuvântul dvs. cheie.
Ajustați-vă structura contului.O structură bună vă va permite să controlați când și unde ar trebui să apară anunțurile dvs. și cum să le declanșați. Acest audit vă va oferi o înțelegere clară a fiecărei componente a contului dvs. Google Ads.
Evaluați performanța cuvintelor cheie.Cuvintele cheie sunt elementul de bază a modului în care este declanșat anunțul. Alegerea cuvintelor greșite va face anunțul dvs. ineficient, indiferent de toate celelalte eforturi pe care le depuneți în strategia dvs. Google Ads. Un audit vă va examina utilizarea cuvintelor cheie și vă va oferi sugestii pentru a le optimiza în mod corespunzător.
Înțelegeți mai bine pagina dvs. de destinație.Paginile de destinație ineficiente sunt motivul pentru multe reclame Google Ads. Asta pentru că o pagină de destinație are un impact considerabil asupra experienței utilizatorului. Un audit Google Ads vă va arăta ce pagini de destinație nu se potrivesc cu intenția utilizatorului și vă va oferi sugestii pentru a remedia problemele.
Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:
1) microgestionați și vă place să faceți schimbări în campanii pe cont propriu,
2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.,
3) nu ai un buget de minim $1000/luna, sau 4) nu te poti angaja cel putin 3 luni, astfel să putem face optimizări si să aducem rezultatele dorite.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.
Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.
Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.
Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.
Sunteți gata să vă examinați performanța Google Ads?