DISTRIBUȚIE DE CONȚINUT


Nu păstra conținutul grozav pentru tine.


Răspândiți-l oriunde este activ publicul dvs.

 

Uneori nu este suficient să aduci clienții acolo unde este conținutul tău.


Deci, va trebui să vă duceți conținutul acolo unde sunt clienții.

De ce aveți nevoie de un serviciu de distribuție de conținut?

aim

Crearea de conținut pentru afacerea dvs. este doar începutul. Va trebui să-l promovezi pe canalele potrivite pentru a fi consumat de publicul țintă, astfel încât acesta să poată afla despre tine și serviciile pe care le oferi.

Aici intervine serviciul nostru de distribuție de conținut, menit să vă promoveze conținutul către persoanele vizate prin canale în care posibilitatea de implicare este crescută. 

Aceste canale se încadrează de obicei într-una dintre cele trei categorii de platforme: 

  • Media deținută - distribuție prin canalele deținute de marca dvs., cum ar fi site-uri web, conturi de rețele sociale și newslettere.  
  • Media partajată - conținut postat pe rețelele sociale cu privire la marca dvs., cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn și Instagram.
  • Media plătită - conținut distribuit prin publicitate nativă, campanii sociale plătite, Google Ads și retargeting.

Aveți conținut grozav, așa că asigurați-vă că publicul potrivit îl vede.

Prin serviciul nostru de distribuție de conținut, ne putem ocupa de distribuirea conținutului dvs. prin:

  • Postări sponsorizate
  • Publicații online 
  • Postări pe rețelele sociale 
  • Reclame sociale plătite 
  • Publicitate cu plata pe clic
  • Extinderea influențelor
  • Postare invitat 
  • White Papers
  • Cărți electronice
  • Rapoarte 
  • Email newsletters 
  • Publicitate nativă 
  • Infografice 
  • Ghiduri de utilizare 
  • Studii de caz 

Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.

Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect de distribuție de conținut în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.

FEEDBACK PRIMIT

Dacă aveți nevoie de mai multe motive pentru care aveți nevoie de un serviciu de distribuție de conținut, iată câteva:

google ad services
Mai multă conștientizare.

Distribuția de conținut va crește expunerea conținutului dvs. de marcă. Răspândindu-vă conținutul printr-un canal sau comunitate popular, publicul țintă frecventat permite noilor cititori să vă descopere conținutul și să-l distribuie mai departe.




Crește-ți traficul.

Dacă îți promovezi conținutul către audiența canalelor media dedicate care au adesea audiențe mai largi decât site-urile web obișnuite și al căror singur scop este crearea și partajarea conținutului, vei duce mai mult trafic către conținutul tău.




Mai multe acțiuni.

Distribuția de conținut vă va aduce automat și mai multe distribuiri. Indiferent dacă alegeți să vă promovați conținutul prin oricare dintre cele trei categorii: deținut, partajat și plătit, fiecare dintre aceste canale vă va ajuta să obțineți mai multe distribuiri.

Cu toate acestea, distribuția de conținut cu plată vă va aduce cele mai multe distribuiri sociale, deoarece butoanele de partajare sunt o parte integrantă a rețelelor sociale.




Sporiți-vă conversiile.

Crearea de conținut se referă în principal la realizarea de conversii. Deoarece crearea de conținut nu vă poate aduce întotdeauna conversiile dorite, cel mai bun mod de a le realiza este promovarea conținutului în alte locuri.

Plasarea acestuia pe canalele media adecvate va oferi link-uri către conținut de mare valoare, generând astfel conversii și mai mari.




Economisiți timp.

Crearea de conținut este un proces care necesită timp, iar implicarea și interacțiunea cu publicul prin intermediul acestuia va dura și mai mult. Un avantaj major al utilizării unui serviciu de distribuție de conținut este că nu va mai trebui să vă simțiți presați de timp într-o încercare continuă de a vă promova conținutul pe cont propriu.

Descoperă studiile noastre de caz din campaniile internaționale PPC anterioare pentru a obține o vedere directă a tot ceea ce facem.

MELAROX


Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook

Dental Area


Creștere cu 225,9% a ratei de conversie pentru un cabinet stomatologic prin utilizarea unei pagini de destinație dedicate

INDEPENDENT LAW FIRM


Descoperiți cum o firmă de avocatură a folosit Google Ads pentru a-și crește afacerea cu 54%

Credem într-un parteneriat de succes

Sunteți pregătit pentru serviciile Google Ads adecvate, care vă vor aduce clicuri și conversii?

Cele mai recente recenzii despre noi.

Laura Plugaru | Specialist Comunicare si PR, MIDOCAR
În trei săptămâni, Today's a generat aproximativ 1.000 de clienți potențiali pentru departamentul de mașini second hand al MIDOCAR, care este, conform calculelor noastre, cea mai performantă campanie media Das WeltAuto din 2014.
Florin Marin | Managing Partner la Salon du Mariage
Mi-a plăcut să lucrez cu Today's încă de la început pentru că aveau o strategie bazată nu doar pe atragerea cât mai multor clienți, ci și pe o strategie bazată pe reducerea costurilor.
Ray Grigoriu | Finance & Strategy la BacaniaTei.ro
Cu ajutorul Today's am avut curajul să încercăm o campanie Google Ads și spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienți noi, ceea ce ne-a stimulat foarte mult afacerea și a contribuit la recomandări ulterioare.
FAQ

În timp ce canalele câștigate, partajate și plătite funcționează diferit, o combinație a acestor trei ar face strategia de distribuție a conținutului mult mai eficientă. Cu toate acestea, deoarece investiția în toate trei poate să nu fie rentabilă pentru nicio afacere, ar fi de ajutor dacă mai întâi ați evalua modul în care fiecare dintre acestea s-ar putea potrivi nevoilor dvs., hotărând în cele din urmă unde să investiți cel mai mult.

Distribuția de conținut este o parte integrată a marketingului de conținut. În timp ce acesta din urmă rezumă mai multe acțiuni care gravitează în jurul conținutului, distribuția se limitează la partajarea, publicarea și promovarea conținutului dvs. prin diverse canale digitale.

Avem proceduri de operare standard care au fost verificate și validate, liste de verificare ușor de urmărit și verificări încrucișate între specialiștii noștri în distribuția de conținut pentru a ne asigura că livrăm exact ceea ce am convenit și ceea ce vă așteptați. Vom începe strategia de distribuție a conținutului numai după ce o verificați și o aprobați.

Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. În fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm. Așadar, la fiecare șase luni, creăm un plan strategic pentru a optimiza bugetul campaniei și conversiile pe toate canalele dvs. de trafic plătit.

Odată ce stabilim ce canale să distribuim conținutul dvs., atunci vom crea un plan strategic cu termenele, strategiile și bugetul pe care să le aprobați.

Consultanța, configurarea, managementul sau relațiile bazate pe performanță au toate așteptări diferite. Configurarea poate fi un proiect unic, iar performanța ar putea fi un parteneriat pe termen mai lung.

Dacă stabilim obiective mai mari cu tine, atunci vei vedea că durata contractului reflectă asta.

Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:

1) microgestionați și faceți modificări în proiect pe cont propriu,

2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.,

3) nu ai un buget de minim $1000/luna, sau

4) nu te poți angaja pentru cel puțin 3 luni, astfel sa putem face optimizările necesare și să aducem rezultatele dorite.

Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?

Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne

Deoarece sunteți interesat de serviciile noastre de distribuție de conținut, ar trebui să verificați și serviciile noastre conexe

DE CE SĂ LUCRAȚI CU NOI:

  • Suntem o agenție de marketing certificată de eTarget, o agenție locală certificată Convert.com și un partener Google Premier.
  • Din 2005, am lucrat pe piețele interne și globale la peste 480 de proiecte.
  • Avem o vastă experiență în crearea și optimizarea paginilor de destinație.
  • Lucrăm cu instrumente dedicate pentru a reduce erorile umane și pentru a oferi campanii eficiente.
  • Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.

  • Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.

  • Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.

  • Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.

Book

Scopul nostru este să vă ajutăm să vizați publicul potrivit prin intermediul adecvat Scopul nostru este să vă ajutăm să vizați publicul potrivit prin canale adecvate de distribuție a conținutului



Sunteți gata să începeți?

Certificările Agenției

Custom Image
Google Premier Partner

Custom Image
Convert Agency Certified

Custom Image
ETarget Certified

Certificările Echipei

Custom Image
Google Ads Fundamentals Certified

Custom Image
Google Ads Search Certified

Custom Image
Google Ads Display Certified

Custom Image
Google Ads Mobile Certified

Custom Image
Google Ads Video Certified

Custom Image
Google Shopping Ads Certified

Custom Image
Google Web Designer Certified

Custom Image
Google Analytics Certified

Custom Image
Google Tag Manager Certified

Custom Image
Google Waze Ads Certified

Custom Image
Google Digital Sales Certified

Custom Image
HubSpot Inbound Marketing