Automatizarea marketingului se referă la a ajuta companiile să-și automatizeze procesele de marketing și implicare în vânzări pentru a genera mai mulți clienți potențiali, a le converti în vânzări și pentru a optimiza rentabilitatea investiției.
Prin intermediul serviciului nostru de amarketing automation, valorificăm puterea automatizării pentru a face automat sarcini precum trimiterea de newslettere sau e-mailuri regulate, programarea postărilor pe rețelele sociale, urmărirea interacțiunilor site-ului și direcționarea mesajului potrivit către publicul potrivit la momentul potrivit.
Prin urmare, prin implementarea soluțiilor noastre de automatizare de marketing personalizate pentru client, nu va mai trebui să vă faceți griji cu privire la toate particularitățile și îndatoririle care compun rolul marketerului în afacerea dvs. Aceasta înseamnă că veți avea tot timpul să vă concentrați pe interacțiuni reale, bazate pe rentabilitatea investiției.
Treci peste mulți pași dintre marketing și vânzări, astfel încât să te poți concentra mai mult pe creșterea și dezvoltarea afacerii tale.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat și filozofia „îmbunătățirii continue” pentru peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect de Marketing Automation în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Reduceți costurile cu personalul.Utilizarea automatizării marketingului este ca și cum ai avea un angajat suplimentar să se ocupe de mai multe sarcini cu normă întreagă. Partea bună este că soluțiile de automatizare de marketing pot utiliza mai mulți angajați, în funcție de complexitatea activităților interne.
Eficienţă.Automatizarea marketingului face ca tot ceea ce este legat de marketingul intern să fie mult mai ușor. Folosirea acestuia va elibera timpul echipei tale pentru a lucra la sarcini strategice mai importante, planificare și brainstorming pentru campaniile și proiectele viitoare.
Raportare detaliată.Automatizarea marketingului vă poate oferi o imagine de ansamblu la nivel înalt asupra procesului dvs. general de marketing. Cu analize precise, veți vedea unde lucrurile merg prost și le veți remedia prompt.
Creșteți-vă veniturile.Prin automatizarea proceselor de marketing din afacerea dvs., veți observa, de asemenea, o îmbunătățire a valorii de viață a clientului. Când combinați acest lucru cu un management mai bun al clienților potențiali, activitatea dvs. de vânzări va produce probabil un ROI mai bun.
Economisiți timp.Pe lângă faptul că automatizarea de marketing se va ocupa de sarcini repetitive care le permit angajaților să rămână implicați și concentrați pe ceea ce fac ei cel mai bine, poate face față acestor sarcini simultan, economisindu-vă mult timp.
Te ține în fruntea minții.Abordările automate de marketing prin e-mail, cum ar fi campaniile de picurare sau buletinele informative, vor oferi în mod constant conținut educațional pentru a ajuta oamenii să ia decizii mai bune. Drept urmare, vor ține cont de produsele sau serviciile dvs., așa că atunci când sunt gata să cumpere, veți fi primul pe care îl vor alege.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.
Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.
Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.
Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.
49% de companii folosesc acum Marketing Automation.