Spre deosebire de site-ul de prezentare, landing page are un singur rol cel de a genera constant clienți noi pentru afacerea ta și vânzări mai mari.
Este un instrument excelent pentru a converti vizitatorii în clienți potențiali și pentru a construi o relație între afacerea ta și potențialii clienți.
Dar ce se întâmplă când nu sunt respectate elementele esențiale și structura coerentă? Un landing page prea încărcat, cu mesaje confuze sau neconvingătoare, cu navigare dificilă, nu aduce rezultate. Deși modelul tău de business poate fi unul foarte bun, instrumentele prin care alegi să iei legătura cu clienții sunt decisive în marketing online.
Un landing page cu un scop bine definit, cu text convingător, care este aliniat cu obiectivele tale de business, îți poate aduce rezultate rapide și creștere constantă.
Dacă îți dorești să adaugi acest instrument important în strategia ta de marketing online, ești pe drumul corect către acțiuni concrete, care îți vor crește semnificativ munărul de clienți și vânzările.
Când te bazezi pe susținerea unei echipe de specialiști, traseul de la plan la rezultate este mult mai simplu.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Aplicăm procesele și strategiile testate pentru fiecare proiect de creare landing page în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Generează clienți potențiali și conversii. Crearea unui landing page este cea mai bună modalitate de a evidenția cele mai importante beneficii ale colaborării cu tine. Este un instrument excelent pentru a obține clienți potențiali aliniați cu ofetra ta de business și pentru a avea rate de conversie mai mari.
Promovează noile oferte. Un landing page va pune în lumină valoarea celor mai recente oferte. Pe lângă alte acțiuni de publicitate, crearea unui landing page pentru a promova noi produse sau servicii va aduce clienții mai aproape de oferta ta.
Fără distrageri. Paginile obișnuite ale site-ului sunt pline de conținut. În timp ce scopul lor este de a oferi utilizatorilor informații consistente, aceste pagini nu au suficientă putere de conversie. Un landing page este lipsit de distrageri ale atenției, oferind utilizatorilor ceea ce își doresc în timp ce finalizează procesul de înregistrare.
Obține acțiunea dorită de la vizitatori. Nu vrei ca site-ul tău să fie doar un loc prin care trec oamenii – scopul lui este nu numai de ai informa, ci și de a crește vânzările. Un landing page te ajută să colectezi informații specifice despre clienții potențiali.
Sprijină alte eforturi de marketing. Mulți antreprenori se întreabă de ce ar fi necesar un landing page dacă investesc deja în căutare plătită, SEM și SEO. Deși nu putem compara eficacitatea fiecăruia, putem spune cu certitudine că, folosite împreună, te vor aduce mai aproape de obiectivele tale de marketing și de vânzări.
Există un număr relativ mare de aplicații și programe create special pentru a vă ajuta să construiți o pagină de destinație care oferă o serie de șabloane. Cu toate acestea, nu vă vor oferi sfaturi profesionale în paginile dvs. de destinație, așa cum o poate face o agenție sau un specialist.
Aproximativ 75% de companii nu pot găsi pe cineva cu experiența pentru a-și optimiza copy-ul paginii de destinație. Folosirea unei aplicații sau a unui program pentru crearea paginilor de destinație nu vă va ajuta să găsiți conținutul de care are nevoie marca dvs., nu vă va arăta cum și unde să plasați formularele sau să creați un CTA relevant.
Există o diferență considerabilă între acestea. De exemplu, dacă afacerea dvs. era o carte, pagina de pornire ar fi fost coperta acesteia. În timp ce scopul unei pagini de pornire este în primul rând acela de a comunica identitatea companiei și de a oferi conținut „despre noi”, numai pagina de destinație are scopul final de a vă converti vizitatorii.
Avem proceduri de operare standard care au fost verificate și validate, liste de verificare ușor de urmat și verificări încrucișate între specialiștii noștri pentru a ne asigura că livrăm exact ceea ce am convenit și ceea ce vă așteptați.
Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când construim pagini de destinație, propunem un plan tactic. În fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm.
Odată ce înțelegem tipul de pagini de destinație de care aveți nevoie și obiectivele dvs. specifice, vom crea un plan strategic cu termenele, pașii și bugetul pe care să le aprobați.
Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:
1) microgestionați și vă place să faceți schimbări în proiecte pe cont propriu,
2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.
Ai întrebări suplimentare?
Rezervă un call de consultanță GRATUIT de 30 de minute sau Contactează-ne
Creăm campanii eficiente, care generează clienți potențiali
Ne asigurăm că vocea brandului tău este bine definită și aliniem comunicarea pentru o conexiune mai bună cu prospecții
Începem colaborarea familiarizându-ne cu modelul tău de business, pentru a crea soluții personalizate
Avem o echipă hands on, care poate acoperi fiecare detaliu esențial pentru creșterea afacerii tale prin landing page dedicat