Oamenii vizitează site-urile lor preferate în fiecare zi pentru a citi știrile, pentru a se informa și pentru a fi la curent cu ultimele tendințe. Dar, de cele mai multe ori, ei nici măcar nu caută un anumit produs sau serviciu.
În timp ce site-urile web sunt o sursă valoroasă de conținut pentru utilizatori, ele sunt și o zonă de publicitate profitabilă pentru companii.
Folosind Google Ads Display, vă puteți pune afacerea în fața multor clienți care navighează pe internet fără intenție de cumpărare.
Direcționați-le în funcție de vârstă, interes, subiect și alte atribute specifice, cum ar fi site-urile pe care se află și plasarea anunțurilor dvs.
Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii dvs. și conversiile prin afișarea reclamelor pe ecrane în momentele potrivite.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect Google Display Ads în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Ajungeți la un public vast.Peste 2 milioane de site-uri web rulează în Google Ads Display. Aceasta înseamnă un potențial mare de a vă dezvălui marca și de a oferi oamenilor serviciile dvs.
Mai multe formate de anunțuri.Google Ads permite companiilor să creeze și să personalizeze anunțuri potrivite identității lor, cum ar fi anunțuri grafice adaptabile, engagement Ads sau anunțuri Gmail. Acestea sunt îndemnuri excelente din punct de vedere vizual, care vor stimula vânzările și înscrierile pentru afacerea dvs.
Ajungeți mai devreme la utilizatori.Folosind Google Display Ads, puteți ajunge la oameni mult mai devreme în ciclul de cumpărare, chiar înainte de apariția intenției de cumpărare. De exemplu, poate că utilizatorii nu se aflau în faza de cumpărare când au văzut prima dată anunțul dvs., dar marca dvs. ar fi prima pe care o iau în considerare atunci când caută să facă o achiziție.
Remarketing.Adresați-vă utilizatorilor care v-au văzut deja anunțurile sau v-au vizitat site-ul web și amintiți-le că sunt interesați de produsele sau serviciile dvs. Această caracteristică vă asigură că nu pierdeți niciun client potențial.Destinații de plasare gestionate.Plasați anunțurile grafice pe site-uri relevante de pe web. Instrumentele Google Ads Network vă permit să vizați publicul pe baza cuvintelor cheie și vă ajută să plasați anunțuri în cele mai potrivite locuri de pe internet.
Afișaj programatic.Cu licitare în timp real și anunțuri relevante și în timp util, care pot satisface o anumită nevoie a consumatorilor, această funcție va automatiza cumpărarea și vânzarea inventarului media. În plus, puteți vedea exact site-urile web la care ajung anunțurile dvs., tipul de client care vizionează anunțul dvs. și orice costuri suplimentare legate de spațiul publicitar în timp real.
Măsurarea performanței.Puteți urmări și monitoriza succesul campaniei publicitare folosind rapoarte detaliate despre anunțurile plasate prin Google Ads Display. Acestea vă vor ajuta să înțelegeți dacă ceva funcționează sau nu și unde ar trebui să faceți îmbunătățiri pentru a obține cele mai înalte rezultate.
Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. În fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm. Așadar, la fiecare șase luni, creăm un plan strategic pentru a optimiza bugetul campaniei și conversiile pe toate canalele dvs. de trafic plătit.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem instrumentele și abilitățile pentru a dezvălui tot ce nu merge bine cu paginile dvs. de destinație.