VERIFICAREA SĂNĂTĂȚII PAGINII DE DESTINAȚIE


Paginile cu o întârziere de cel puțin o secundă scad conversiile cu 7%.


Nimeni nu are răbdare pentru pagini de destinație slabe.

Doar 52% de companii care folosesc pagini de destinație își verifică și starea de sănătate pentru a aduce îmbunătățiri.

 

De ce parte esti?

De ce aveți nevoie de un serviciu de verificare a stării de sănătate a paginii de destinație?

aim

Oamenii vizitează site-urile lor preferate în fiecare zi pentru a citi știrile, pentru a se informa și pentru a fi la curent cu ultimele tendințe. Dar, de cele mai multe ori, ei nici măcar nu caută un anumit produs sau serviciu.

În timp ce site-urile web sunt o sursă valoroasă de conținut pentru utilizatori, ele sunt și o zonă de publicitate profitabilă pentru companii.

Folosind Google Ads Display, vă puteți pune afacerea în fața multor clienți care navighează pe internet fără intenție de cumpărare.

Direcționați-le în funcție de vârstă, interes, subiect și alte atribute specifice, cum ar fi site-urile pe care se află și plasarea anunțurilor dvs.

Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii dvs. și conversiile prin afișarea reclamelor pe ecrane în momentele potrivite.

Aceștia sunt factorii cheie de succes ai serviciului nostru de Google Ads Display:

  • Optimizarea reclamelor
  • Configurarea anunțurilor programatice
  • Remarketing
  • Audit, testare și raportare
  • Management și optimizare continuă
  • Strategia și structura campaniei 
  • Stabilirea bugetului
  • Analiza plasamentelor
  • Metode de direcționare
  • Strategie între dispozitive

Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.

 

Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect Google Display Ads în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.

FEEDBACK PRIMIT

Care sunt avantajele utilizării Google Ads Display?

google ad services

Ajungeți la un public vast.Peste 2 milioane de site-uri web rulează în Google Ads Display. Aceasta înseamnă un potențial mare de a vă dezvălui marca și de a oferi oamenilor serviciile dvs.


Mai multe formate de anunțuri.Google Ads permite companiilor să creeze și să personalizeze anunțuri potrivite identității lor, cum ar fi anunțuri grafice adaptabile, engagement Ads sau anunțuri Gmail. Acestea sunt îndemnuri excelente din punct de vedere vizual, care vor stimula vânzările și înscrierile pentru afacerea dvs.


Ajungeți mai devreme la utilizatori.Folosind Google Display Ads, puteți ajunge la oameni mult mai devreme în ciclul de cumpărare, chiar înainte de apariția intenției de cumpărare. De exemplu, poate că utilizatorii nu se aflau în faza de cumpărare când au văzut prima dată anunțul dvs., dar marca dvs. ar fi prima pe care o iau în considerare atunci când caută să facă o achiziție.


Remarketing.Adresați-vă utilizatorilor care v-au văzut deja anunțurile sau v-au vizitat site-ul web și amintiți-le că sunt interesați de produsele sau serviciile dvs. Această caracteristică vă asigură că nu pierdeți niciun client potențial.Destinații de plasare gestionate.Plasați anunțurile grafice pe site-uri relevante de pe web. Instrumentele Google Ads Network vă permit să vizați publicul pe baza cuvintelor cheie și vă ajută să plasați anunțuri în cele mai potrivite locuri de pe internet.


Afișaj programatic.Cu licitare în timp real și anunțuri relevante și în timp util, care pot satisface o anumită nevoie a consumatorilor, această funcție va automatiza cumpărarea și vânzarea inventarului media. În plus, puteți vedea exact site-urile web la care ajung anunțurile dvs., tipul de client care vizionează anunțul dvs. și orice costuri suplimentare legate de spațiul publicitar în timp real.


Măsurarea performanței.Puteți urmări și monitoriza succesul campaniei publicitare folosind rapoarte detaliate despre anunțurile plasate prin Google Ads Display. Acestea vă vor ajuta să înțelegeți dacă ceva funcționează sau nu și unde ar trebui să faceți îmbunătățiri pentru a obține cele mai înalte rezultate.

Descoperă studiile noastre de caz din campaniile internaționale PPC anterioare pentru a obține o vedere directă a tot ceea ce facem.

MELAROX


Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook

AUTOKLASS PIPERA


Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri

INDEPENDENT LAW FIRM


Descoperiți cum o firmă de avocatură a folosit Google Ads pentru a-și crește afacerea cu 54%

Credem într-un parteneriat de succes

Sunteți pregătit pentru serviciile Google Ads adecvate, care vă vor aduce clicuri și conversii?

Cele mai recente recenzii despre noi.

Laura Plugaru | Specialist Comunicare si PR, MIDOCAR
În trei săptămâni, Today's a generat aproximativ 1.000 de clienți potențiali pentru departamentul de mașini second hand al MIDOCAR, care este, conform calculelor noastre, cea mai performantă campanie media Das WeltAuto din 2014.
Florin Marin | Managing Partner la Salon du Mariage
Mi-a plăcut să lucrez cu Today's încă de la început pentru că aveau o strategie bazată nu doar pe atragerea cât mai multor clienți, ci și pe o strategie bazată pe reducerea costurilor.
Ray Grigoriu | Finance & Strategy la BacaniaTei.ro
Cu ajutorul Today's am avut curajul să încercăm o campanie Google Ads și spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienți noi, ceea ce ne-a stimulat foarte mult afacerea și a contribuit la recomandări ulterioare.
FAQ

Rata de conversie a unei pagini de destinație poate varia în funcție de industrie. Rata medie de conversie a paginii de destinație este de 2,35%. Cu toate acestea, primele 10% de site-uri web convertesc la 11.45% și mai sus.

Există o listă de verificare generală a lucrurilor pe care le puteți testa pe o pagină de destinație găsită pe Google în câteva secunde. Cu toate acestea, dacă nu doriți o verificare rapidă a stării de sănătate a paginilor dvs. de destinație, doar un specialist vă poate ajuta cu o analiză aprofundată.

Cel puțin o dată pe lună, programăm o întâlnire cu dumneavoastră, raportăm rezultatele și discutăm stadiul proiectului. Dacă aveți nevoie de asistență imediată, puteți oricând să programați o întâlnire cu unul dintre specialiștii noștri în aceeași zi.

Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. În fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm. Așadar, la fiecare șase luni, creăm un plan strategic pentru a optimiza bugetul campaniei și conversiile pe toate canalele dvs. de trafic plătit.

Odată ce înțelegem cerințele și obiectivele dvs. specifice, atunci putem crea un plan strategic cu termenele, strategiile și bugetul pe care să le aprobați.

Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:

1) microgestionați și vă place să faceți schimbări în campanii pe cont propriu,

2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs. sau

3) nu ai un buget de minim $1000/luna.

Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?

Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne

Deoarece sunteți interesat de serviciile noastre Landing Page, ar trebui să verificați și serviciile noastre conexe

Book

Avem instrumentele și abilitățile pentru a dezvălui tot ce nu merge bine cu paginile dvs. de destinație.

Certificările Agenției

Custom Image
Google Premier Partner

Custom Image
Convert Agency Certified

Custom Image
ETarget Certified

Certificările Echipei

Custom Image
Google Ads Fundamentals Certified

Custom Image
Google Ads Search Certified

Custom Image
Google Ads Display Certified

Custom Image
Google Ads Mobile Certified

Custom Image
Google Ads Video Certified

Custom Image
Google Shopping Ads Certified

Custom Image
Google Web Designer Certified

Custom Image
Google Analytics Certified

Custom Image
Google Tag Manager Certified

Custom Image
Google Waze Ads Certified

Custom Image
Google Digital Sales Certified

Custom Image
HubSpot Inbound Marketing