Motivul principal pentru care Melarox ne-a abordat a fost să-și atingă obiectivul de a crește numărul de clienți potențiali la cel mai mic cost posibil.
Cel mai mare obstacol de depășit a fost numărul mare de produse (1mil), față de bugetul zilnic alocat de client în campaniile sale. Printr-o strategie bine gândită, am reușit să obținem rezultate bune pe mai multe segmente de produse: electrocasnice, produse cosmetice, hardware PC etc.
Am ales opțiuni pentru campanii orientate spre vânzări, precum campanii de cumpărături sau campanii dinamice, evidențiind produsele.
Vorbim de un magazin online cu peste 1 milion de produse, așa că a trebuit să filtrăm toate categoriile și să ne concentrăm mai mult pe produsele profitabile ținând cont de bugetele de campanie pe care le aveam. Am impartit categoriile de produse si am optimizat campaniile diferit in functie de tipul de produs.
Un rol important a avut campania de cumparaturi (in care am obtinut peste 90 de conversii in ultima perioada), la fel si campania de brand prin care am obtinut rezultate foarte bune la un cost pe conversie foarte bun.Am generat 4.931 de conversii Google, dintre care 10% au avut un cost pe achiziție mai mic de 5 EUR în anul 1.
Campania de brand a fost cea mai profitabilă, unde am obținut rezultate foarte bune la costuri mici.
De asemenea, am avut rezultate excelente cu campaniile pe Facebook care au vizat publicul interesat de produse.
O optimizare continuă a campaniilor a dus la aceste rezultate, întrucât am monitorizat constant campaniile și am luat decizii rapide pentru a ajunge acolo unde ne doream.
Comunicarea cu clientul a fost frecventă privind evoluția campaniilor și recomandările de strategii viitoare. Clientul a fost mereu receptiv la propunerile noastre și a fost mereu prompt să ne trimită toate materialele de care aveam nevoie.
În timp ce clientul a fost destul de sceptic cu privire la potențialul Google Ads, rezultatele pe care le-am obținut pentru ei au fost deosebit de impresionante. Am fost foarte fericiți, dar nu ne-a surprins că randamentele au fost atât de pozitive și că am reușit să schimbăm părerea clientului.
Pentru a afla mai multe despre cum vă putem ajuta să transformați cu succes provocările în creștere și venituri pentru dvs., nu ezitați să luați legătura cu noi!