Statisticile arată că în principal 2% dintre vizitatori ar cumpăra sau ar acționa asupra produsului sau serviciilor pe care le văd. Ciclul de cumpărare devine mai complex, cuprinzând trasee complicate înainte ca cineva să se gândească și să facă pasul final.
Strategiile de remarketing sunt a doua ta șansă de a-ți promova afacerea în fața vizitatorilor care au plecat fără să ia măsuri cu privire la propunerile tale.
Nu numai că vă crește notorietatea și relevanța pentru fiecare vizitator care a renunțat la site-ul dvs., dar elimină și redundanța și adaptează mesajele la nevoile particulare ale vizitatorilor tăi pierduți.
Utilizatorii expuși la mesajul dvs. o singură dată sunt solicitați în continuare cu informații relevante, astfel încât mesajul dvs. să devină o poveste pe care o descoperă treptat, până când acţionează în conformitate cu propunerea dvs.
Am creat serviciul de remarketing pentru a vă dezvolta și extinde strategia de remarketing pe diverse canale precum Google, Facebook, LinkedIn sau Youtube.
Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” în cele peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Aplicăm procesele de remarketing câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Crește rata de conversie.Remarketingul menține marca dvs. în fruntea minții clienților și crește șansele dvs. de vânzare viitoare, reamintindu-le utilizatorilor despre interesul lor trecut prin anunțurile dvs., mai ales dacă caută din nou oferte similare. Prin urmare, 30% de consumatori reacționează pozitiv sau foarte pozitiv la reclamele redirecționate.
Este rentabil.Anunțurile de remarketing sunt unele dintre cele mai rentabile opțiuni de publicitate în acest moment. Dacă vizați utilizatorii care și-au arătat deja interesul pentru afacerea dvs., veți cheltui mai puțini bani decât dacă începeți o campanie de la zero și veți ajunge la un public mai larg. Mai mult decât atât, costul mediu al anunțurilor de remarketing este de $0,25-$0,60, în timp ce un anunț de căutare PPC are un cost mediu pe clic de $2-$3.
Audiențe foarte vizate.Remarketingul este rentabil și mai permisiv cu controlul pe care îl puteți avea asupra publicului dvs. Puteți crea campanii foarte direcționate și personalizate în funcție de secțiunile site-ului dvs. pe care le-au vizitat utilizatorii și acțiunile acestora.
Crește gradul de cunoaștere a mărcii.Puteți obține mai multă expunere cu anunțurile de remarketing arătând în mod repetat utilizatorilor același conținut, siglă și identitate vizuală ale mărcii dvs. Acesta este un instrument excelent pentru a vă spori vizibilitatea, deoarece oamenii sunt cel mai probabil să-și amintească de afacerea dvs. dacă au fost în contact cu anunțurile dvs. de mai multe ori.
Reciclați-vă conținutul.Și pentru că remarketingul este o a doua șansă de a ajunge la publicul dvs., este și o șansă de a vă reutiliza conținutul. Reranjați materialul de conținut într-o formă nouă prin campaniile de remarketing, pentru a-l îmbunătăți și mai mult.
Ajungeți la clienții concurenților.Anunțurile dvs. de remarketing vor ajunge la utilizatori după ce aceștia au căutat un anumit cuvânt cheie. Asta înseamnă că poți ajunge la persoane care au vizitat site-uri web din aceeași industrie ca a ta. În multe cazuri, anunțurile dvs. vor ajunge la utilizatori care au văzut un produs similar vândut de concurența dvs.
Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:
1) microgestionați și vă place să faceți schimbări în campanii pe cont propriu,
2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.,
3) nu ai un buget de minim $1000/luna, sau
4) nu te poți angaja pentru cel puțin 3 luni, astfel sa putem face optimizările necesare și să aducem rezultatele dorite.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne