Colorful HR a abordat Today’s Agency pentru că doreau rezultate grozave și știau că putem face treaba. În brief-ul lor, au fost foarte clari cu privire la ceea ce își doresc: să crească numărul de clienți potențiali și, bineînțeles, rate-ul cu care acești clienți potențiali au devenit clienți.
În timpul discuțiilor noastre inițiale cu Colorful HR, am dezvoltat o strategie personalizată în funcție de nevoile și obiectivele lor precise. De asemenea, am efectuat un audit intern, la care au participat toți specialiștii PPC. Am analizat contul și site-ul, dar și concurența.
Deoarece contul avea niște date istorice, statisticile contului au fost analizate în detaliu, precum și site-ul. Am dorit să îmbunătățim experiența utilizatorului din momentul în care clienții potențiali au interacționat cu anunțul până când au devenit un client Colorful HR.
Am venit cu o abordare pe mai multe niveluri în care am activat: campanii de căutare, campanii de remarketing și campanii de display, toate concepute pentru a capta clienții potențiali prin diferite strategii folosind diferite tipuri de public.
Am pus la punct și campanii pe Facebook și Instagram pentru a fi cât mai prezenți pe rețelele de socializare. Un rol important l-a jucat campania noastră de remarketing pe Facebook, care a redirecționat tot traficul provenit din toate sursele.
Am obținut 257.459 de utilizatori unici și 14.904.178 de afișări pe Google. Luna de luna, campaniile au generat rezultate, clientul nostru apreciind ca ne optimizam constant tehnica. Până la sfârșitul anului, la crearea raportului anual, am constatat o creștere de 223% în ceea ce privește vizitatorii unici pe site și o creștere de 100% a conversiilor datorită campaniilor plătite.
Proiectul nostru cel mai de succes a fost campania Brand, unde am reușit să obținem cele mai bune rezultate la cel mai bun cost per lead. În fiecare lună, campania a generat cel puțin 80 de conversii cu un CPA de 2 EUR, cu o rată de conversie impresionantă de peste 10%!
Există întotdeauna provocări în fiecare cont, dar cu Colorful HR, principala provocare a fost filtrarea cu acuratețe a publicului interesat de serviciile de HR pentru a ajunge la lead-urile țintă. O altă provocare a fost cauzată de faptul că atunci când s-au făcut modificări site-ului companiei, a trebuit să analizăm și să refacem urmărirea. Pe tot parcursul procesului ne-am bucurat de o comunicare frecventă cu clientul, în principal prin e-mail, rapoartele lunare și noi strategii fiind discutate periodic în cadrul întâlnirilor.
Ca întotdeauna, cu acest client a existat o colaborare strânsă, pentru a obține cele mai bune rezultate posibile. Am văzut încă o dată cât de importantă este comunicarea cu clientul, precum și înțelegerea exactă a ceea ce oferă clientul nostru. După doar un an de colaborare, clientul nostru a fost extrem de mulțumit de rezultate, la fel și noi, deoarece au demonstrat încă o dată abilitățile și know-how-ul echipei noastre.
Dacă doriți să vă bucurați de rezultate semnificative ca acestea, contactați-ne acum și aflați cum Today’s Agency vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.