Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.
Creșteți-vă veniturile. Dacă afacerea dvs. nu este lider de piață în țara sa de origine, aceasta nu înseamnă că nu poate avea succes pe o piață străină. Prin urmare, globalizarea vă oferă acces la o bază mult mai mare de clienți potențiali, care ar putea să vă vadă ca un brand grozav care le satisface exact așteptările, crescându-vă automat veniturile.
Mai mult profit. Internaționalizarea comerțului electronic permite companiilor să-și sporească profiturile prin accesarea piețelor neatinse anterior și profitând de costurile locale mai mici. Extinderea în țări noi va oferi afacerii dvs. oportunitatea de a ajunge pe piețe care nu vă întâlnesc niciodată produsele și sunt gata să cumpere bunuri unice.
Cea mai bună alegere a consumatorilor. Oamenii caută întotdeauna produse și servicii mai bune la prețuri mai mici. Prin urmare, internalizarea comerțului electronic înseamnă două lucruri pentru potențialii dvs. clienți: calitate și accesibilitate. De îndată ce vei deveni vizibil pe noua piață, oamenii își vor da seama că au diverse opțiuni mult mai favorabile decât producătorii locali.
Diversitatea culturală. Mutarea afacerii dvs. peste granițe vă va ajuta să obțineți o perspectivă mai largă asupra lumii și o privire de ansamblu asupra modului în care companiile cresc în diferite țări. În plus, extinderea cunoștințelor culturale despre o serie de alte etici și practici de muncă sau chiar diferențe religioase vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea în timp și să o adaptați fiecărei piețe în care operați.
Producție mai accesibilă. Internaționalizarea nu oferă doar afacerilor acces la un număr mare de consumatori, ci și șansa de a reduce costurile de producție. În același timp, o afacere care își internaționalizează comerțul electronic are acces la o forță de muncă diversificată, cu mulți profesioniști din diferite țări a căror angajare implică costuri mai mici.
Demonstrează-ți reputația. A fi o companie internațională îți va oferi și un nume bun pe piața globală. Chiar dacă acesta este un avantaj care vine inevitabil cu toate celelalte, vânzarea de produse sau servicii către o altă populație vă va construi o prezență internațională care va îmbunătăți automat reputația generală a afacerii dvs.
Va trebui să regândiți modul în care sunt calculate și afișate taxele dvs. de vânzare și să setați costurile de transport adecvate. Evitați ca acesta din urmă să fie prea mare în comparație cu concurenții sau sub media pieței, ceea ce vă poate reduce profitabilitatea.
Din fericire, unele platforme acceptă multi-valută, cum ar fi Woocommerce, Magento sau Shopify. Folosind unul dintre acestea, veți putea găsi un echilibru între câștiguri și costuri fără a vă implica în proceduri complicate și consumatoare de timp.
Site-ul tau este cartea ta de vizita pentru internationalizarea vanzarilor. Setarea monedelor locale și a traducerilor pentru fiecare text afișat este o necesitate în acest caz.
Având un site web bine dezvoltat, munca dvs. va fi mai simplă pe termen lung. Astfel, deoarece va trebui să adăugați produse noi în magazinul dvs. online, singurul lucru de făcut va fi să oferiți o traducere care să se potrivească cu cea mai recentă descriere a produsului.
Cel puțin o dată pe lună, programăm o întâlnire cu dumneavoastră, raportăm rezultatele și discutăm despre starea campaniei. Dar, desigur, dacă aveți nevoie de asistență imediată, puteți oricând să programați o întâlnire cu unul dintre specialiștii noștri în aceeași zi.
Avem proceduri de operare standard care au fost verificate și validate, liste de verificare ușor de urmat și verificări încrucișate între specialiștii noștri pentru a ne asigura că livrăm exact ceea ce am convenit și ceea ce vă așteptați.
Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. Apoi, în fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm.
Odată ce înțelegem tipul de strategie pentru care aveți nevoie de ajutor și obiectivele dvs. specifice, atunci putem crea un plan strategic cu termenele, procesele și bugetul pe care să le aprobați.
Consultanța, configurarea, managementul sau relațiile bazate pe performanță au toate așteptări diferite. De exemplu, configurarea poate fi un proiect unic, iar performanța ar putea fi un parteneriat pe termen mai lung.
Dacă stabilim obiective mai mari cu tine, atunci vei vedea că durata contractului reflectă asta.
Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:
1) microgestionați și faceți schimbări în strategie pe cont propriu,
2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.,
3) nu ai un buget de minim $1000/luna, sau
4) nu te poți angaja pentru cel puțin 3 luni, astfel sa putem face optimizările necesare și să aducem rezultatele dorite.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.
Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.
Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.
Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.