Internaționalizarea comerțului electronic

Companiile care își internaționalizează comerțul electronic sunt cu 17% mai profitabile.


Ce te oprește să fii unul dintre ei?

Cum vă poate ajuta un serviciu de iternaționalizare a comerțului electronic?

aim
Cu 4,66 miliarde de utilizatori de internet din întreaga lume care achiziționează servicii și produse oriunde în lume, există o oportunitate imensă pentru ca afacerea dvs. să se extindă.

Dar pentru a ajunge la toți acești oameni, trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. este configurat pentru a gestiona diferite limbi și că apare în motorul de căutare.

Prin urmare, a-ți aduce vânzări într-un domeniu nou înseamnă a-ți desfășura activitățile de comerț electronic în afara granițelor naționale.

Serviciul nostru de internaționalizare a comerțului electronic urmează cele mai bune practici pentru a face site-ul dvs. adaptabil la mai multe limbi, diferențe culturale și ușor de localizat pentru publicul vizat.

Aceștia sunt factorii cheie de succes ai Serviciului nostru de internaționalizare a comerțului electronic:

  • Arhitectura site-ului multilingv 
  • Configurarea etichetelor Hreflang
  • Traducerea conținutului, editarea și corectarea
  • Cercetarea și localizarea cuvintelor cheie
  • Direcționare favorabilă pieței pentru comerțul electronic
  • Strategia de geolocalizare 
  • Optimizare pe mai multe dispozitive
  • Adaptarea culturală
ecommerce shopping ads

Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat. 

Ne aplicăm procesele și listele de verificare câștigătoare pentru fiecare proiect în toate etapele: setare, lansare, optimizare și raportare. Astfel, minimizăm erorile umane și eficientizăm timpul și bugetul cheltuit, astfel încât, per total, oferim rezultate mai bune.

FEEDBACK PRIMIT

Iată cum serviciul nostru de remarketing imbunătățește remarketingul campaniilor dvs. publicitare: 

google ad services

Creșteți-vă veniturile. Dacă afacerea dvs. nu este lider de piață în țara sa de origine, aceasta nu înseamnă că nu poate avea succes pe o piață străină. Prin urmare, globalizarea vă oferă acces la o bază mult mai mare de clienți potențiali, care ar putea să vă vadă ca un brand grozav care le satisface exact așteptările, crescându-vă automat veniturile.


Mai mult profit. Internaționalizarea comerțului electronic permite companiilor să-și sporească profiturile prin accesarea piețelor neatinse anterior și profitând de costurile locale mai mici. Extinderea în țări noi va oferi afacerii dvs. oportunitatea de a ajunge pe piețe care nu vă întâlnesc niciodată produsele și sunt gata să cumpere bunuri unice.


Cea mai bună alegere a consumatorilor. Oamenii caută întotdeauna produse și servicii mai bune la prețuri mai mici. Prin urmare, internalizarea comerțului electronic înseamnă două lucruri pentru potențialii dvs. clienți: calitate și accesibilitate. De îndată ce vei deveni vizibil pe noua piață, oamenii își vor da seama că au diverse opțiuni mult mai favorabile decât producătorii locali.


Diversitatea culturală. Mutarea afacerii dvs. peste granițe vă va ajuta să obțineți o perspectivă mai largă asupra lumii și o privire de ansamblu asupra modului în care companiile cresc în diferite țări. În plus, extinderea cunoștințelor culturale despre o serie de alte etici și practici de muncă sau chiar diferențe religioase vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea în timp și să o adaptați fiecărei piețe în care operați.


Producție mai accesibilă. Internaționalizarea nu oferă doar afacerilor acces la un număr mare de consumatori, ci și șansa de a reduce costurile de producție. În același timp, o afacere care își internaționalizează comerțul electronic are acces la o forță de muncă diversificată, cu mulți profesioniști din diferite țări a căror angajare implică costuri mai mici.


Demonstrează-ți reputația. A fi o companie internațională îți va oferi și un nume bun pe piața globală. Chiar dacă acesta este un avantaj care vine inevitabil cu toate celelalte, vânzarea de produse sau servicii către o altă populație vă va construi o prezență internațională care va îmbunătăți automat reputația generală a afacerii dvs.

Descoperă studiile noastre de caz din campaniile internaționale PPC anterioare pentru a obține o vedere directă a tot ceea ce facem.

MELAROX


Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook

DOMO


Advanced Google Adwords – anunțuri dinamice de căutare pentru Domo

NATURAL PRODUCTS


O mică modificare a site-ului a crescut rata de conversie cu 133%

Credem într-un parteneriat de succes

Sunteți pregătit pentru serviciile Google Ads adecvate, care vă vor aduce clicuri și conversii?

Cele mai recente recenzii despre noi.

Laura Plugaru | Specialist Comunicare si PR, MIDOCAR
În trei săptămâni, Today's a generat aproximativ 1.000 de clienți potențiali pentru departamentul de mașini second hand al MIDOCAR, care este, conform calculelor noastre, cea mai performantă campanie media Das WeltAuto din 2014.
Florin Marin | Managing Partner la Salon du Mariage
Mi-a plăcut să lucrez cu Today's încă de la început pentru că aveau o strategie bazată nu doar pe atragerea cât mai multor clienți, ci și pe o strategie bazată pe reducerea costurilor.
Ray Grigoriu | Finance & Strategy la BacaniaTei.ro
Cu ajutorul Today's am avut curajul să încercăm o campanie Google Ads și spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienți noi, ceea ce ne-a stimulat foarte mult afacerea și a contribuit la recomandări ulterioare.
FAQ

Va trebui să regândiți modul în care sunt calculate și afișate taxele dvs. de vânzare și să setați costurile de transport adecvate. Evitați ca acesta din urmă să fie prea mare în comparație cu concurenții sau sub media pieței, ceea ce vă poate reduce profitabilitatea.

Din fericire, unele platforme acceptă multi-valută, cum ar fi Woocommerce, Magento sau Shopify. Folosind unul dintre acestea, veți putea găsi un echilibru între câștiguri și costuri fără a vă implica în proceduri complicate și consumatoare de timp.

Site-ul tau este cartea ta de vizita pentru internationalizarea vanzarilor. Setarea monedelor locale și a traducerilor pentru fiecare text afișat este o necesitate în acest caz.

Având un site web bine dezvoltat, munca dvs. va fi mai simplă pe termen lung. Astfel, deoarece va trebui să adăugați produse noi în magazinul dvs. online, singurul lucru de făcut va fi să oferiți o traducere care să se potrivească cu cea mai recentă descriere a produsului.

Cel puțin o dată pe lună, programăm o întâlnire cu dumneavoastră, raportăm rezultatele și discutăm despre starea campaniei. Dar, desigur, dacă aveți nevoie de asistență imediată, puteți oricând să programați o întâlnire cu unul dintre specialiștii noștri în aceeași zi.

Avem proceduri de operare standard care au fost verificate și validate, liste de verificare ușor de urmat și verificări încrucișate între specialiștii noștri pentru a ne asigura că livrăm exact ceea ce am convenit și ceea ce vă așteptați.

Avem un proces de audit intern cu experții noștri pentru a găsi soluții la problemele care apar. De asemenea, atunci când punem la punct o campanie, propunem un plan tactic. Apoi, în fiecare lună, venim cu perspective și acțiuni pe care le recomandăm să le implementăm.

Odată ce înțelegem tipul de strategie pentru care aveți nevoie de ajutor și obiectivele dvs. specifice, atunci putem crea un plan strategic cu termenele, procesele și bugetul pe care să le aprobați.

Consultanța, configurarea, managementul sau relațiile bazate pe performanță au toate așteptări diferite. De exemplu, configurarea poate fi un proiect unic, iar performanța ar putea fi un parteneriat pe termen mai lung.

Dacă stabilim obiective mai mari cu tine, atunci vei vedea că durata contractului reflectă asta.

Ei bine, încercăm să ne adaptăm soluțiile pentru majoritatea companiilor care au nevoie de ajutorul nostru. Cu toate acestea, din experiența noastră, nu sunteți potrivit pentru noi dacă:

1) microgestionați și faceți schimbări în strategie pe cont propriu,

2) nu putem seta KPI-uri pentru campaniile dvs.,

3) nu ai un buget de minim $1000/luna, sau

4) nu te poți angaja pentru cel puțin 3 luni, astfel sa putem face optimizările necesare și să aducem rezultatele dorite.

Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?

Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne

Deoarece sunteți interesat de serviciile noastre de comerț electronic și cumpărături, ar trebui să verificați și serviciile noastre conexe

DE CE SĂ LUCRAȚI CU NOI:

  • Suntem o agenție de marketing certificată de eTarget, o agenție locală certificată Convert.com și un partener Google Premier.
  • Din 2005, am lucrat pe piețele interne și globale la peste 480 de proiecte.
  • Avem o vastă experiență în crearea și optimizarea paginilor de destinație.
  • Lucrăm cu instrumente dedicate pentru a reduce erorile umane și pentru a oferi campanii eficiente.
  • Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.

  • Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.

  • Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.

  • Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.

Book

Succesul eforturilor dumneavoastră de expansiune globală constă într-o strategie excelentă de internalizare a comerțului electronic.

Certificările Agenției

Custom Image
Google Premier Partner

Custom Image
Convert Agency Certified

Custom Image
ETarget Certified

Certificările Echipei

Custom Image
Google Ads Fundamentals Certified

Custom Image
Google Ads Search Certified

Custom Image
Google Ads Display Certified

Custom Image
Google Ads Mobile Certified

Custom Image
Google Ads Video Certified

Custom Image
Google Shopping Ads Certified

Custom Image
Google Web Designer Certified

Custom Image
Google Analytics Certified

Custom Image
Google Tag Manager Certified

Custom Image
Google Waze Ads Certified

Custom Image
Google Digital Sales Certified

Custom Image
HubSpot Inbound Marketing