Am învățat că succesul nu este întâmplător și am aplicat, de asemenea, filosofia „îmbunătățirii continue” celor peste 480 de proiecte de care ne-am ocupat.
Am evoluat și am aplicat un flux de procese și liste de verificare în aproape toate etapele, cum ar fi setarea, lansarea, optimizarea și raportarea, pentru a minimiza erorile umane și pentru a ne asigura că aplicăm rețeta potrivită în toate proiectele noastre, mici sau mari.
Funcționează independent.GTM vă permite să urmăriți adăugarea/eliminarea și ajustarea etichetelor prin interfața sa, în loc să utilizați un cod vechi pe toate paginile separate.
Flexibilitatea versiunii.În cazul oricăror modificări de etichetă, soluția GTM creează o versiune nouă, actualizată pentru dvs. și oferă flexibilitate pentru a reveni la versiunile live anterioare dacă etichetele dvs. nu funcționează conform așteptărilor.
Depanare.GTM are o funcție de depanare încorporată care vă permite să testați etichetele în versiunea lor nefinalizată pentru a vă asigura că funcționează corect pe site-ul web live, neincluzând astfel datele nedorite/de testare în contul dvs. de analiză activ actual.
Creșteți viteza site-ului dvs.Excluderea codurilor complexe de pe site-ul dvs. va crește viteza de încărcare și de performanță. Mai mult decât atât, Google Tag Manager acceptă și încărcarea asincronă a paginii, ceea ce reprezintă un mare beneficiu pentru viteza paginii dvs.
Urmărirea evenimentelor.Fără a adăuga cod la linkurile pe care doriți să le urmăriți, GTM va urmări automat evenimentele vizitatorilor, cum ar fi clicurile, implicarea video și trimiterile de formulare. Acest lucru vă va economisi mult timp etichetând fiecare link pe care doriți să îl urmăriți manual.
Gestionarea utilizatorilor și a permisiunilor.Cu Google, Tag Manager, puteți seta cu ușurință permisiuni pentru utilizatorii individuali pentru a face modificări site-ului web și pentru a crea etichete, macrocomenzi și reguli.
În timp ce GTM vă permite să gestionați diverse etichete de urmărire Javascript pe site-ul dvs., codul de urmărire GA este una dintre aceste etichete. Cu alte cuvinte, Google Analytics este un instrument care oferă rapoarte, în timp ce Google Tag Manager nu are funcții de raportare, deoarece este folosit pentru a trimite date de pe site-ul dvs. către alte instrumente de analiză, inclusiv Google Analytics.
Aveți alte întrebări la care nu s-a răspuns?
Rezervați o întâlnire de consultanță de 30 de minute sau Contactaţi-ne
Avem o experiență vastă în generarea de clienți potențiali, implementarea canalelor de conversie și optimizarea ratei de conversie.
Obiectivul nostru este să aducem valoare afacerii dumneavoastră.
Vorbim limba afacerii dvs. și înțelegem modelul dvs. de afaceri.
Suntem la curent cu noutățile și tendințele din marketingul digital. Verificați blogul nostru.
Cunoașteți acele momente în care totul pare să meargă bine, dar aflați că Google Tag Manager nu este configurat corect?
Este ceva ce cu siguranță nu vrei să se întâmple dacă rentabilitatea investiției este importantă pentru tine.