DOMO este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața electro-IT din România, iar magazinul lor online prezintă sute, dacă nu mii de produse și oferte care se schimbă frecvent. Aceasta implică munca minuțioasă de a crea manual grupuri de anunțuri, cuvinte cheie și anunțuri text pentru fiecare produs.
Clienții cu o intenție mare de a cumpăra vor efectua căutări specifice pe Google pentru produsul pe care îl caută – ceva care necesită cuvinte cheie lungi în campanii.
DOMO ne-a abordat în timp ce se străduiau să își gestioneze eficient numărul mare de produse online, rezultând cifre de vânzări de care nu erau mulțumiți.
DOMO ne-a abordat în timp ce se străduiau să își gestioneze eficient numărul mare de produse online, rezultând cifre de vânzări de care nu erau mulțumiți.
Natura dinamică a acestor tipuri de reclame vine însă cu o serie de provocări. Campania este mai „pretențioasă” și mai dificil de optimizat performanța reclamelor. Nu puteți controla 100% ce tip de mesaj este afișat pe ce căutare.
Prin urmare, dacă nu îl monitorizați în mod constant, este posibil să descoperiți că apăreți în căutări prea generale sau pentru cele care nu exprimă intenția de a cumpăra.
Revenind la exemplul magazinului de cărți online, o căutare generală pentru „game of thrones” se poate referi și la seriale TV, joc și nu exprima neapărat intenția de a cumpăra cărți.
Alte provocări ale optimizării campaniilor dinamice de căutare includ:
Iată un exemplu despre cum funcționează campaniile de anunțuri dinamice afișate în Rețeaua de căutare și despre cum să afișați anunțuri relevante în Rețeaua de căutare.
... ``Samsung rs61781gdsl`` (o căutare specifică pentru un anumit produs: un frigider de la Samsung).
... anunțul DOMO, din campania Dynamic Search Ads, care ne arată ce căutăm.
... o pagina de destinație care ne arată exact produsul pe care îl căutăm.
Linia albastră arată cum costul pe conversie a scăzut din ce în ce mai mult (cu aproximativ 34% în total) pe măsură ce optimizările au fost implementate. Linia portocalie arată cum volumul vânzărilor a crescut în această campanie fără a fi nevoie de o investiție bugetară mai mare.
În toată această perioadă, investiția în campania DSA a rămas aceeași. Putem observa o scădere de 6 ori a costului pe conversie dar și de 2 ori mai multe conversii.