Studiu de caz: Crearea unei pagini de destinație dedicate în cadrul unei campanii de marketing a crescut rata de conversie de 3,2 ori la un cost care a fost de 2,5 ori mai mic pentru fiecare pacient nou.

3,2X

Conversii

-2,5%

CPC

logo_final_2randuri-AN (1)

Dental Aria

Vă întrebați ce impact poate avea utilizarea unei pagini de destinație dedicate asupra unei campanii de marketing față de utilizarea site-ului original? Una foarte mare: o rată de conversie de 3,2 ori mai mare și costul generării unui prospect este de 2,5 ori mai mic.

logo_final_2randuri-AN (1)

Provocări

Campaniile de marketing online pentru cabinetele stomatologice situate în București, în special pentru implantologie, reprezintă o mare provocare deoarece concurența este agresivă și CPC pentru cuvintele cheie poate fi de 2-2,5 ori mai mare decât alte nișe conexe.

Obiective

Obiectivul nostru a fost să dublăm numărul de clienți potențiali atrași de campania noastră de marketing și să reducem costurile de generare a acelor clienți potențiali fără a crește bugetul mediu lunar al clientului nostru (care, în acest caz, urma să fie cheltuit pe Google Ads).

Soluții

  • Concentrând campaniile noastre de marketing online pentru a promova o nișă: implantologia.
  • Campanii: căutare Google Ads și remarketing Google Ads
  • Crearea unei pagini de destinație dedicate implantologiei

Articole vizate în pagina de destinație DentalAria:

  • Formular de contact vizibil în derularea de pe prima pagină
  • Titlu puternic
  • CTA în navigarea pe prima pagină
  • Secțiunea de beneficii
  • Textul vizează un anumit nivel de cunoștințe ale publicului
  • Testimoniale (dovadă socială)
  • Evidențierea ofertei de preț și crearea unui sentiment de urgență
  • Utilizarea conținutului foto și video
  • Utilizarea imaginilor înainte/după
  • Renunta la folosirea numarului de telefon din pagina
  • Renunțarea la utilizarea meniului pentru a încuraja utilizatorii să parcurgă LP-ul și pentru a orienta utilizatorii către acțiunea dorită

Rezultate:

Rata de conversie a crescut cu 225,9%, iar costul pe conversie a scăzut cu 2,5%.

Campanie Google Ads fără pagină de destinație dedicată: rată medie de conversie de 1,04%.

Campanie Google Ads cu noua pagină de destinație, creată de Today’s Agency: rată medie de conversie de 3,39%.

Iată cele două pagini de destinație utilizate: cea veche și cea nouă:

Certificările Agenției

Custom Image
Google Premier Partner

Custom Image
Convert Agency Certified

Custom Image
ETarget Certified

Certificările Echipei

Custom Image
Google Ads Fundamentals Certified

Custom Image
Google Ads Search Certified

Custom Image
Google Ads Display Certified

Custom Image
Google Ads Mobile Certified

Custom Image
Google Ads Video Certified

Custom Image
Google Shopping Ads Certified

Custom Image
Google Web Designer Certified

Custom Image
Google Analytics Certified

Custom Image
Google Tag Manager Certified

Custom Image
Google Waze Ads Certified

Custom Image
Google Digital Sales Certified

Custom Image
HubSpot Inbound Marketing