8 tactici de redirecționare Facebook

Facebook Retargeting Tactics

Doriți să depășiți redirecționarea în loturi și explozie a tuturor celor care vă vizitează site-ul?

Iată opt tactici pentru a profita mai mult de campaniile tale de retargeting pe Facebook.

1. Redirecționați comenzile abandonate

Voi discuta despre una dintre primele tactici de retargeting pe Facebook: retargeting-ul căutărilor abandonate.

Oamenii care încep procesul de plată, dar nu efectuează conversii, sunt unii dintre potențialii dvs. de cea mai mare valoare. Nu-i lăsa să scape.

Includeți o audiență personalizată de persoane care au declanșat evenimentul Inițiați achiziția pe site-ul dvs. și excludeți un public personalizat de persoane care au finalizat achiziția. Acest lucru vă va oferi casele abandonate.

Redirecționați-i cu un mesaj care îi împinge peste linia de conversie. Ar putea fi un anunț standard de produs sau un mesaj mai specific, cum ar fi stoc limitat rămas sau o ofertă de preț redus pentru o perioadă minimă de timp.

2. Redirecționați abonații de e-mail

Listele de e-mail cu persoane care ți-au oferit în mod intenționat detaliile lor – indiferent dacă de la abonați la blog, descărcări de conținut sau întrebări – sunt potențiale de mare valoare.

Ei sunt familiarizați cu marca dvs. și au considerat că oferta dvs. este suficient de valoroasă pentru a vă oferi detaliile lor.

Încărcați liste de e-mail direct către publicul personalizat Facebook pentru a redirecționa potențialii cu o ofertă care îi duce la următoarea etapă a călătoriei lor de conversie.

3. Redirecționați vizualizatoarele video

Puteți redirecționa spectatorii oricărui videoclip pe care îl postați pe Facebook, indiferent dacă face parte dintr-o campanie publicitară sau doar unul pe care l-ați postat pe pagina dvs. de Facebook. Când vă creați publicul personalizat, puteți specifica, de asemenea, cât de mult din videoclip trebuie să fi vizionat.

Aceasta înseamnă că nu vei viza persoanele care au vizionat doar 3 secunde din videoclipul tău. În funcție de durata videoclipului dvs., creați segmente de public de persoane care au vizionat 25%, 50%, 75% sau 95%. Acest lucru arată un nivel mult mai ridicat de intenție.

4. Redirecționați clienții din trecut

Promovarea unui produs nou către cumpărătorii din trecut este un câștig ușor. Dacă promovați ceva de genul unui eveniment recurent, vizați persoanele care au participat ultima dată.

Dacă aveți un magazin de comerț electronic, accesați datele dvs. pentru a descoperi combinații de produse pe care oamenii le achiziționează. Găsiți tendințele semnificative, apoi vizați persoanele care au cumpărat un produs, dar nu și celălalt.

5. Retargeți declanșatoarele de evenimente ale aplicației

Dacă veniturile din aplicația dvs. se bazează pe utilizatorii care fac achiziții în aplicație sau actualizări, atunci redirecționați în funcție de evenimentele pe care le declanșează în aplicație.

Puteți redirecționa persoanele care au declanșat un anumit eveniment în aplicația dvs. de pe site-ul dvs. web.

Trebuie doar să aveți SDK-ul configurat corect. Dacă totul este la locul său, redirecționați persoanele care nu au făcut încă upgrade-ul cu oferte speciale sau oferte care necesită timp.

6. Utilizați redirecționarea dinamică a anunțurilor pentru produse

Utilizați reclamele dinamice ale produselor Facebook pentru retargeting-ul dvs. de comerț electronic.

Puteți redirecționa utilizatorii în funcție de produsul exact pe care l-au vizitat pe site-ul dvs., iar anunțurile dvs. vor rămâne la zi cu cele mai recente informații despre produse, imagini și prețuri bazate pe feedul dvs. de produse.

Este cel mai simplu mod de a rămâne în prim-plan pentru cumpărătorii care și-au exprimat interesul pentru produsele dvs., dar nu le-au cumpărat.

7. Retarget prin Facebook Messenger

Odată ce ai pe cineva să se înscrie la un chat Facebook Messenger cu marca ta, îi poți trimite din nou mesaje ori de câte ori vrei până când se renunță.

Configurați un chatbot și folosiți Facebook Messenger ca alt canal de distribuție pentru conținut și suport pentru vânzări. Redirecționați utilizatorii cei mai implicați prin promovarea altor oferte de conținut și produse care pot fi relevante.

8. Redirecționați printr-o pâlnie în mai multe etape

Creați o călătorie a clienților în mai multe etape pentru a atrage, a implica și a vă converti clienții. Acest lucru va necesita mai multe niveluri de public personalizate, excluzându-le pe cele mai târziu în călătorie.

De exemplu, o companie SaaS ar putea crea o călătorie care redirecționează inițial pe toți cei care își vizitează blogul cu un mesaj pentru a-și descărca cartea electronică.

Apoi redirecționează pe toți cei care descarcă cartea electronică cu un anunț video despre produsul lor. În cele din urmă, redirecționează pe toți cei care urmăresc videoclipul 75% cu un mesaj pentru a obține o demonstrație a sistemului.

Pentru a executa acest lucru, veți avea nevoie de următoarele segmente de public personalizate:

  • Vizitatorii blogului site-ului web (populați cu toți cei care vizitează paginile blogului)
  • Descărcări de cărți electronice (populate cu toți cei care au descărcat cartea electronică)
  • Vizionatoare video (populate cu toți cei care au vizionat 75% din anunțul video de produs)
  • Cereri demo (completate cu toți cei care au solicitat o demo)
  • Clienți (populați cu toți cei care sunt client al sistemului).

Structura stratificată a publicului ar arăta după cum urmează:

Etapa pâlnie Selectarea publicului Obiectivul campaniei
Conștientizarea Include: Segmente de prospectare de interes, comportamentale sau asemănătoare 

Exclude: Vizitatorii blogului site-ului, descărcări de cărți electronice, vizualizatoare de videoclipuri, solicitări de demonstrații, clienți

Generați trafic relevant către blog folosind o campanie de trafic
Interes Include: Vizitatorii blogului site-ului 

Exclude: Descărcări de cărți electronice, vizualizatoare video, solicitări de demonstrații, clienți

Redirecționați vizitatorii blogului pentru a descărca o carte electronică în schimbul informațiilor lor de contact cu o campanie de conversie a site-ului web
Considerare Include: Descărcări de cărți electronice 

Exclude: Vizionatoare video 75%, Cereri Demo, Clienți

Redirecționați utilizatorii de descărcare de cărți electronice cu un videoclip de produs utilizând o campanie de vizualizare video
Conversie Include: Vizionatoare video 75% 

Exclude: Cereri de demonstrații, clienți

Redirecționați pe oricine care a vizionat 75% al videoclipului produsului cu un îndemn pentru a obține o demonstrație cu o campanie de conversie a site-ului

Acesta este doar un exemplu de flux de călătorie a clienților. Ofertele și obiectivele campaniei se pot schimba în funcție de obiectivele campaniei dvs. Dar fluxul general de includere și excludere a publicului va fi același.

Gânduri finale pe Facebook Retargeting Tactics

Retargetingul Facebook este una dintre cele mai ușoare modalități de a ajunge la un public implicat care vă cunoaște deja marca și care a demonstrat un anumit grad de intenție.

Sper că aceste opt tactici de retargeting pe Facebook vă vor ajuta să fiți mai creativi în campaniile dvs. de publicitate pe Facebook.

Deși nimănui nu-i place să fie urmărit pe internet pentru tot restul vieții după ce a vizitat un site web, luarea de măsuri inovatoare și construirea de campanii direcționate vă va asigura că nu sunteți unul dintre mărcile care fac acest lucru.

Dimpotrivă, veți fi unul dintre mărcile de care clienții le place să fie redirecționați. În plus, vă veți asigura că nu lăsați niciun venit potențial neexploatat.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Dacă nu redirecționați, este timpul să începeți. Verificați-ne Oferte de publicitate pe Facebook aici.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote