Căutați statistici pentru 2022 despre anunțurile pe Facebook?
Ei bine, ai ajuns la locul potrivit. Nu se poate nega că Facebook este o fiară, iar creșterea sa continuă. Dar pe ce statistici ar trebui să vă concentrați în 2022?
Am căutat pe web și am compilat tot ce am putut găsi într-o singură înregistrare completă, plină de surse.
Actualizăm regulat această pagină cu cele mai recente știri pe care le putem găsi.
Iată, lista gigantică a tuturor statisticilor actuale de Facebook pe care le-am putut găsi:
1. 2,79 miliarde de oameni la nivel global folosesc Facebook
(Sursă: Statista, 2021)
Fiind cea mai folosită platformă socială la nivel mondial, Facebook se mândrește cu un număr global de 2,79 miliarde de utilizatori. În SUA, acest număr este se așteaptă să crească de la 228,6 milioane la 237,8 milioane până în 2025. Numărul proiectat cuprinde 69.1% din populația SUA. Creșterea penetrării utilizării este mică, crescând doar cu 1,9 puncte procentuale în patru ani.
2. 79,9% de utilizatori Facebook accesați platforma doar pe un dispozitiv mobil
Asta înseamnă că nu accesează niciodată Facebook pe un computer. Prin comparație, doar 1,7% dintre utilizatorii Facebook accesează platforma doar pe un computer. Și 18.5% de utilizatori accesează Facebook de pe dispozitive mobile și computere.
Când planificarea plasării anunțurilor pe Facebook, luați în considerare ce dispozitive va folosi publicul dvs.
3. 86% dintre utilizatorii de internet cu venituri $100k+ folosesc Facebook
Distribuția utilizatorilor de internet care folosesc Facebook este relativ similară între toate nivelurile de venit ale gospodăriilor din SUA. Cel mai mic procent este de 81% pentru cei care câștigă $60–$70k, iar cel mai mare este de 88% pentru cei care câștigă $30–$60k. Aceasta este o veste bună pentru agenții de publicitate, deoarece anunțurile dvs. personalizate pot viza diferite niveluri de venit fără a vă face griji cu privire la un număr țintă scăzut.
4. 18.3% de adulți din SUA a cumpărat Facebook în ultimul an
Comparați asta cu 11.1% pentru Instagram și 2.9% pentru Pinterest.
Sursă: eMarketer
5. Un utilizator mediu Facebook face clic pe 12 anunțuri pe lună
Adică unul la fiecare 2,5 zile. Poate că nu pare un număr mare, dar rețineți că nu toate anunțurile necesită un clic pentru a fi eficiente.
Cel mai important, această statistică Facebook arată că utilizatorii continuă să acorde atenție și să interacționeze cu reclamele Facebook, mai degrabă decât să le elimine.
Femeile dau clic pe mai multe anunțuri (15 pe lună) decât bărbații (10).
6. Google Ads și Facebook PPC domină piața de publicitate digitală, cu o cotă de piață de 28,9%, respectiv 25,2%.
(Sursă: eMarketer, 2021)
Cei mai mari jucători de pe piața PPC sunt, fără îndoială, Google și Facebook. Generand cele mai multe venituri și deținând porțiuni mari din piață, acestea sunt cele mai populare platforme printre agenții de publicitate.
7. Utilizatorii Facebook folosesc aproape exclusiv mobilul pentru a accesa Facebook
Printre numeroșii săi utilizatori, 98,3% dintre ele au accesat Facebook prin orice dispozitiv mobil, iar 79,91 TP2T de utilizatori au folosit doar dispozitivul mobil. Acest lucru este deosebit de important pentru companiile care au Pagini Facebook. La crafting reclame pe Facebook și postări pe site-ul desktop, trebuie să vă asigurați că arată bine și pe mobil.
8. Cele mai mari zile de implicare pe Facebook sunt marți, miercuri și vineri.
Sprout a identificat cele mai bune momente pentru a posta pe fiecare rețea socială prin intermediul datelor utilizatorilor. Dar, deoarece 2020 a fost un an în care se preconizează că unele modificări semnificative de utilizare vor rămâne pentru 2021, cele mai bune perioade de implicare au fost actualizate. Aflați mai multe în prezentarea noastră cuprinzătoare a celor mai bune perioade de postare pentru 2021, linkată mai sus.
9. CPM mediu Facebook este $5.31 și CPC este $0.43
Pe toate canalele din Managerul de reclame al Facebook, costul mediu pe mie (CPM) este $5,31. Acest număr a crescut constant până în 2020. Cu toate acestea, pentru costul mediu pe clic (CPC), numărul a rămas relativ stabil la $0,43.
10. Facebook are cele mai multe reclame și cel mai mare CTR
Facebook Ads Manager oferă patru destinații de plasare diferite: Facebook, Instagram, Messenger și Audience Network. Dintre acestea patru, Facebook a dominat la 45,2% preferințe de plasare a reclamelor, cu un motiv întemeiat. Rata de clic (CTR) pe Facebook este de 3,90%, mult mai mare decât următoarea plasare a Audience Network la 0,99%.
11. ⅔ dintre utilizatorii Facebook vizitați o pagină de afaceri locale cel puțin o dată pe săptămână
Nu doar brandurile mari reușesc cu marketingul pe Facebook. (Deși cu siguranță folosesc și Facebook.)
Companiile locale pot folosi Facebook pentru a crea conexiuni de durată cu clienți repetați din comunitățile lor.
12. În general, femeile sunt mult mai probabil să faceți clic sau să atingeți pe reclamele de pe Facebook.
În comparație cu bărbații, persoanele cu vârste cuprinse între 35 și 65 de ani arată, de asemenea, o tendință mai mare de a se implica cu mesaje comerciale pe platformă.
Concluzie pe Facebook Ad Statistics
Pe baza statisticilor pe care le-am prezentat mai sus, ne simțim confortabil să spunem asta Publicitate pe Facebook este bulgăre de zăpadă în mixul de marketing al majorității managerilor de marketing digital.
Reclamele Facebook sunt mai puțin enervante și ajung la un public larg, dar vizat. Ele funcționează, de asemenea, astfel încât companiile să cheltuiască bani doar pe vizitatorii efectivi ai site-ului.
Sperăm că statisticile reclamelor Facebook pe care vi le-am arătat să vă ajute să faceți o imagine a modului în care va arăta ecosistemul de publicitate Facebook în 2022 și mai departe.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Cum am crescut vânzările și am scăzut CPA de la 21,52 £ per achiziție la 4,12 £ în reclamele Facebook
- Cum să vă faceți marca să funcționeze online: 138.22% Mai mult trafic după ce identitatea offline a fost refuzată printr-o campanie online inteligentă
- Cum creșteți vânzările cu Google Ads pentru echipamentele de joacă integrate?
- Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri
Ai nevoie de ajutor pentru a-ți face publicitatea pe Facebook pe drumul cel bun? Verificați-ne Oferta Facebook Ads.