Barrier a trebuit să integreze o componentă de marketing online în strategia generală de comunicare dezvoltată în anul precedent. Brandul a fost construit pe baza punctelor sale forte, referindu-se la tehnologia de producție germană folosită pentru a-și proteja ferestrele împotriva intemperiilor și pentru a le proteja împotriva zgomotului și furtului. O casă liniștită și odihnitoare era ceea ce Barrier le-a promis clienților săi. Cu toate acestea, până acum această identitate a fost comunicată doar prin radio, TV, presa scrisă și materiale de PR.
Deoarece nu s-a făcut vreo cercetare online, a trebuit să construim o strategie digitală de la zero pentru a traduce brandul pentru publicul online. Asta a însemnat mai mult decât plantarea conceptului de marcă în mediul digital prin YouTube Ads, Google Display sau Facebook Ads.
Acțiunile legate de performanță au trebuit să fie activate cu procesele de căutare Google și retargeting utilizate pentru generarea de clienți potențiali și construirea unui public activ.
Oricât de simplu ar părea, segmentarea online eficientă este vitală pentru ca restul planului să conducă la rezultate reale. A face bine înseamnă mai mult decât simpla traducere a publicului general definit în cadrul strategiei de comunicare mai largi în termeni online.
Deoarece publicul online este mult mai complex definit și segmentat granular, trebuia să redefinim trăsăturile potrivite în limitele generale. Nu este neobișnuit să se definească noi categorii și diferite straturi ierarhice pe baza acestor categorii.
Această etapă s-a dovedit esențială pentru potrivirea diferitelor medii în cadrul altor cercuri ale publicului țintă, variind în specificul lor. În plus, claritatea dobândită ne-a răsplătit atunci când imaginea de ansamblu s-a reunit, cu impactul mesajelor prin interacțiunile dobândite prin diverse medii.
Înainte de a crea orice campanie, atunci când lucrați în interiorul unei granițe de identitate stabilite anterior, este esențial să păstrați echilibrul și unitatea între mesajele online și offline. Integrarea poveștii mărcii, a mesajelor sale cheie, a tonului vocii, a clipurilor și a imaginilor în narațiunea online poate implica mai multă subtilitate și mai multă artă decât ați ghici.
Ca și în cazul tuturor proceselor de traducere, obiectivul este atins atunci când nimeni nu este capabil să determine care piesa aparține creatorului original și care a fost derivată ulterior din viziunea originală.
Odată ce am obținut claritate cu privire la segmentarea publicului online și un mesaj online care reflectă în mod adecvat identitatea offline, procesul de creștere a gradului de conștientizare a trecut la următoarea fază. Am selectat filtre potrivite pentru reclamele Google Display și Facebook care au pătruns în publicul vizat.
Un mesaj care vine cu o nouă direcționare ar trebui să fie difuzat în orice mediu. A spune că mediul este mesajul implică și faptul că fiecare grup de utilizatori acționează în felul său cu comportamente, preferințe și instincte specifice. Acestea se bazează pe designul mediu și călătoria propusă pentru utilizator. De aceea, direcționarea corectă pe YouTube nu a putut fi ignorată.
În plus, și tot pe baza comportamentelor specifice ale utilizatorilor, YouTube reprezintă o zonă online semnificativă în care să cultivi recunoașterea mărcii. Împărțirea clipului TV în mai multe secvențe ne-a permis să creăm o narațiune și să expunem același public la diferite versiuni diferite ale aceluiași mesaj.
Odată ce spectatorii au văzut clipul lung original, li s-a cerut versiuni diferite, mai scurte, astfel încât efectul monoton al reiterării să fie depășit și impactul expunerilor multiple să fie păstrat. Împreună cu acest efect de „primare”, campaniile YouTube funcționează cel mai bine pentru observație
În plus, am vizat intenția de achiziție pentru o campanie de căutare Google, permițându-ne să poziționăm marca pentru a veni în fața spectatorilor interesați și a-și extinde audiența și a-l activa. De obicei, cei mai buni urmăritori sunt cei gata să cumpere.
Acest lucru se datorează faptului că de obicei sunt cei mai mulțumiți dintre toți să descopere brandul care le satisface nevoile imediate. Odată ce decid să achiziționeze efectiv produsul, devin ambasadori și recenzenți ai mărcii, stabilind încredere și recunoaștere online.
Întotdeauna există sporadici timpurii care se apropie de mărci înainte de a dezvolta o strategie online pentru a le menține implicate. Sunt exploratori, oameni care și-au găsit calea către furnizor și care pot fi revendicați ca adepți, de data aceasta, într-un mod mai atent. Retargerea utilizatorilor online care au interacționat anterior cu site-ul companiei este un proces esențial pentru a adăuga atât numere, cât și stabilitate unui public.
A ajunge la publicul potrivit este la fel de relevant ca și excluderea unui public neadecvat. Există mai multe motive pentru a face acest lucru și cuprinde un proces dinamic. În primul rând, există site-uri web și subiecte care pot influența percepția asupra unui brand. Știrile despre spargerea casei, accidentele la ferestre și alte tipuri de nenorociri nu creează un halou pozitiv pentru un furnizor de ferestre, în timp ce alte site-uri web pot fi doar o nepotrivire pentru a găzdui reclamele. Excluderea lor necesită timp. De asemenea, există motive legate de cost pentru a exclude un public bine selectat. Acest lucru economisește bani care nu pot fi returnați. Este mai eficient să urmăriți cele mai bune audiențe care reacționează și să renunțați la cei care răspund prost la mesajul dvs.
Nicio strategie digitală, nici măcar un serviciu digital, nu este furnizată complet fără urmărirea performanței. Aceasta înseamnă, în esență, să luați decizia corectă în selectarea instrumentelor cele mai potrivite pentru a urmări modul în care fiecare componentă digitală se transformă în clienți potențiali.
Procesul de urmărire și analiză devine fructuos în perspective dacă decizia a fost corectă. Acest lucru permite adaptarea dinamică a campaniei și modificările înțelepte, în timp real, bazate pe date reale, pentru a crește continuu eficiența în timpul implementării.
Compania a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor în perioada post-campanie, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Numai campaniile Ad Words au fost responsabile pentru 59,7% dintre clienții potențiali generați în cele 15 luni de promovare.
Un nou flux de utilizatori a sporit site-ul. Cu 138.22% mai mare decât cel înregistrat în anul precedent, noul public a dovedit un angajament mult mai intens. Utilizatorii au interacționat cu mai multe pagini decât înainte, iar graficul de mai jos arată dinamica dintr-o privire.
Campania YouTube a asigurat o rată de vizionare de 30% pentru versiunea extinsă a clipului, în timp ce clipurile mai scurte, de 10 secunde, au avut o rată de vizionare și mai impresionantă de 45%. Conștientizarea mărcii a fost dezvoltată viguros prin remarketing, pe măsură ce a fost aplicat conceptul de povestire secvențială.
Întregul clip de televiziune a durat 30 de secunde și, printr-o împărțire atentă, a fost recompus într-o serie de clipuri de 10 secunde. Povestea secvențială a fost distribuită diferit în funcție de sexul telespectatorilor. Femeile care au văzut pentru prima dată întregul clip au fost expuse în continuare la o versiune mai scurtă, care abordează cel mai bine declanșatoarele și interesele femeilor. O altă selecție similară a fost făcută pentru bărbați.
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum vă putem ajuta să transformați cu succes provocările în creștere și venituri, contactați-ne astăzi!