Juju Baby este un magazin online care vinde produse de înaltă calitate pentru copii, cum ar fi scaune pentru mașină, scaune înalte, cărucioare, pătuțuri de călătorie, terenuri de joacă, leagăne și multe altele.
Avem un debriefing al documentului cu clientul pentru a înțelege care sunt diferențiatorii și cine sunt clienții lor. Apoi extragem date importante din contul lor Google Analytics, pentru a ne putea forma o strategie adecvată fiecărui segment de cumpărător.
Scopul lor principal a fost să devină mai vizibili pe piață și, în plus, să obțină o creștere de 35% a vânzărilor online în următoarele șase luni.
Cumpărați direct de la producător
Preturi corecte si produse certificate cu 2 ani garantie pentru siguranta si confortul copilului dumneavoastra. Vezi toate produsele
Copii Fericiți și Părinți Fericiți
Siguranță și confort cu produse testate și certificate la prețuri accesibile.
Peste 100 de produse în stoc.
Ca întotdeauna în cazul oricărui client nou, Pentru a cunoaște toate detaliile necesare pentru crearea strategiei noastre de marketing, am făcut un debriefing al unui document completat de Juju Baby, urmat de o cercetare a concurenței și o analiză a datelor din contul lor Analytics. .
Acest lucru ne-a permis să stabilim diferențiatorii clienților noștri și cine sunt clienții lor. Apoi am extras date importante din contul lor Google Analytics pentru a putea forma o strategie adecvată pentru fiecare segment de cumpărător. Aceste informații ne ghidează să scriem reclame mai bune, respectând cele mai bune practici Facebook.
Exemple de anunțuri:
Într-un timp foarte scurt, am reușit să obținem o creștere semnificativă a vânzărilor. În februarie, am avut 16 conversii, însă, în primele 11 zile ale lunii martie, am urmărit un număr de 41 de conversii, deci o creștere imediată de 125%. Asta a fost departe de toate, deoarece am creat și o nouă campanie pe Facebook pentru public în care am stabilit bugetul la nivel de campanie, CBO, iar rezultatele pot fi văzute pe cele două ecrane de tipărire de mai jos.
În prima imagine, puteți vedea că avem o CPA de 21,52 GBP, iar în a doua, CPA este de 4,12 GBP, fără a face alte modificări în campanie. O campanie cu CBO ar trebui să aibă 3-4 seturi de anunțuri cu diferite audiențe. Cu cât publicul folosit este mai diferit, cu atât mai bine.
Din experiența noastră, dacă avem un număr mai mare de anunțuri active într-o campanie CBO, este posibil să nu ofere rezultate excelente și vom avea un CPA ridicat. Prin urmare, dacă dorim să testăm alte segmente de public, întrerupem anunțurile care au rezultate scăzute și creăm alte anunțuri noi cu noi segmente de public.
Nu avem provocări, în schimb avem obiective, precum dorința de a optimiza și de a găsi cele mai bune opțiuni pentru reclame sau audiențe. De asemenea, scopul nostru este de a genera cât mai multe conversii în bugetul stabilit. În Facebook Ads, trebuie întotdeauna să încercați lucruri noi și apoi să testați, testați și testați din nou pentru a obține rezultatele dorite.
Lucrăm mereu pentru a îmbunătăți rezultatele. În prezent, se fac îmbunătățiri la nivel de audiență și reclamă, iar atunci când bugetul este mărit, căutăm să testăm noi oportunități. Clientul a inteles cat de important este sa avem o buna comunicare pentru ca fiecare sa ne facem treaba cat mai bine.
Clientul a inteles cat de important este sa avem o buna comunicare, astfel incat fiecare sa ne facem treaba cat mai bine. JujuBaby este un client deschis către noi metode de publicitate, motiv pentru care lucrăm acum la o campanie de anunțuri pentru Cumpărături Google.
La începutul fiecărei colaborări avem multe întâlniri online, unde îi informăm despre stadiul campaniilor și dacă avem întrebări despre produse sau clienți, primim imediat răspunsurile necesare.
Odata ce campaniile se stabilizeaza si suntem pe drumul cel bun, intalnirile online au loc lunar sau ori de cate ori doreste clientul, in caz contrar comunicarea se face pe email.
După multe teste și optimizare, am reușit să reducem CPA-ul cu un factor de cinci și să creștem numărul de vânzări. Acest lucru demonstrează încă o dată că, atunci când sunteți însărcinat cu creșterea gradului de conștientizare, conversie și, în cele din urmă, vânzări, vă puteți baza pe echipa Today’s Agency.
Dacă doriți să vă bucurați de rezultate semnificative ca acestea, contactați-ne acum și aflați cum Today’s Agency vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.