Ghidul complet pentru reclamele Facebook Ad Targeting

Facebook Ad Targeting

În această postare pe blog, vom detalia opțiunile vitale de direcționare a anunțurilor Facebook în fiecare dintre categoriile de public ale Facebook; acestea se încadrează în domeniile demografice, interese, comportamente, conexiuni și segmente de public personalizate.

Facebook a generat $70,7 miliarde în venituri din reclame în 2019. Duopolul conturilor Google și Facebook pentru 70% din toate cheltuielile publicitare digitale din întreaga lume.

Deci, de ce cheltuiesc agenții de marketing atât de mulți bani pe Facebook?

Ei bine, are o întindere destul de spectaculoasă, cu aproape 1 din trei oameni din întreaga lume pe una dintre platformele sale. Dar, mai important, oferă o gamă incredibilă de opțiuni de direcționare către public pentru a ajunge la acești oameni.

Orice agent de marketing care crede că Facebook nu îi poate ajuta să ajungă la clienții lor este deja cu mult în urma concurenților lor. Cu toate acestea, este de înțeles dacă agenții de marketing sau proprietarii de întreprinderi mici sunt copleșiți de volumul uriaș de opțiuni disponibile.

Facebook oferă atât de multe opțiuni de direcționare încât s-ar putea să nu fiți conștienți de publicul potențial pe care îl aveți la dispoziție. Cunoașterea opțiunilor de direcționare către public la îndemână poate fi tot ce aveți nevoie pentru a declanșa ideea unei noi campanii.

Examinați opțiunile de mai jos pentru a înțelege exact ce este posibil pe Facebook. Rețineți că puteți crea combinații ale tuturor opțiunilor de direcționare de mai jos pentru a concentra anumite grupuri de clienți.

1. Direcţionarea demografică a reclamelor Facebook

Puteți viza cu ușurință mulți factori demografici pe Facebook. Acestea includ Locație, limbă, vârstă, sex, relație, muncă, educație, financiar, acasă, generație, părinți, evenimente de viață, și Politică.

  • Locație sau mai multe locații pot fi incluse sau excluse în direcționarea dvs. Puteți viza diverse continente, țări, regiuni, orașe sau coduri poștale/poștale. Puteți chiar să vizați în funcție de distanța care înconjoară anumite coordonate, introduse prin plasarea unui indicator pe o hartă.
  • Limba vă permite să vizați persoane în funcție de limba pe care au identificat-o în profilul lor. Acest lucru este util dacă vizați un public care utilizează o limbă care nu este comună locației alese de dvs. sau dacă desfășurați campanii în mai multe limbi.
  • Vârstă vă permite să vizați oameni în funcție de o anumită categorie de vârstă. Acesta poate fi de la vârsta de 13 până la 65+. Cu toate acestea, anumitor conținuturi publicitare nu li se va permite să vizeze anumite intervale de vârstă pe baza legilor din regiunea dvs. locală.
  • Gen vă permite să direcționați anunțuri către bărbați, femei sau ambele.
  • Puteți selecta statutul relatiei și preferințe individuale, permițându-vă să vizați persoane care se identifică ca fiind singure, într-o relație, logodită, căsătorită, separată, divorțată și multe altele.
  • Educaţie vă permite să vizați oameni în funcție de nivelul lor de educație, de la liceu până la studii postuniversitare. De asemenea, puteți viza oameni în funcție de universitatea sau școala la care au urmat-o.
  • Financiar vă permite să vizați persoane pe baza venitului anual estimat al gospodăriei sau a averii nete.
  • Muncă vă permite să vizați oameni în funcție de industria în care lucrează sau de titlul postului lor. În plus, puteți viza și proprietarii de afaceri mici.
  • Acasă vă permite să vizați oameni în funcție de statutul lor de proprietar de locuință – indiferent dacă sunt cumpărători pentru prima dată, proprietari sau chiriași. De asemenea, puteți viza persoanele în funcție de tipul de locuință în care locuiesc, cum ar fi un apartament sau un apartament, valoarea estimată a casei lor și componența gospodăriei lor – indiferent dacă este vorba de o gospodărie bazată pe familie, adulți tineri, bunici sau mai mult.*
  • Generaţie vă permite să vizați oameni în funcție de generația lor, cum ar fi Baby Boomers, Millennials sau Generația X.
  • Evenimente de viață vizează oamenii pe baza evenimentelor personale majore sau evenimentelor prietenilor lor. Puteți viza în funcție de zilele de naștere ale oamenilor, locuri de muncă noi, relații noi, aniversări și multe altele.
  • Puteți viza părinții pe baza vârsta copiilor lor, cum ar fi noi părinți, părinți cu adolescenți, părinți cu copii mici și multe altele.

2. Direcționarea anunțurilor Facebook în interes

Facebook vă permite să vizați oameni în funcție de interesele lor. Aceste interese sunt identificate pe baza activităților oamenilor de pe Facebook. Astfel de activități includ conținutul cu care interacționează, evenimentele la care participă și paginile care le plac. De asemenea, ia în considerare site-urile web pe care oamenii le vizitează în afara Facebook.

Subcategorii din această secțiune sunt Afaceri și industrie, divertisment, familie și relații, fitness și wellness, mâncare și băuturi, hobby-uri și activități, cumpărături și modă, sport și tehnologie.

  • Afaceri și Industrie vă permite să vizați oameni pe anumite sectoare de afaceri sau industrii pentru care s-au arătat interesați. Acestea includ industrii precum agricultura și aviația, până la imobiliare și știință. Multe dintre aceste industrii au și subsectoare pe care le puteți viza. În cadrul industriei de design, puteți viza oameni în funcție de interesul lor pentru design vestimentar, design grafic sau design interior.
  • Divertisment vă permite să vizați oameni în funcție de tipul de divertisment de care sunt interesați. La un nivel superior, puteți viza oamenii în funcție de interesul lor pentru jocuri, evenimente live, filme, muzică, lectură și TV. În fiecare dintre aceste categorii, există subcategorii mai specifice pe care le puteți viza.
  • Familia și relațiile vă permite să vizați oameni în funcție de interesele lor în lucruri precum întâlniri, familie, prietenie, căsătorie, părinte, nunți și multe altele.
  • Fitness și Wellness vă permit să vizați oameni în funcție de interesele lor în lucruri precum dieta, sălile de sport, nutriția, culturismul, alergarea, antrenamentul cu greutăți, yoga și multe altele.
  • Mancare si bautura vă permit să vizați oameni pe diferite categorii care acoperă sectorul alimentar și al băuturilor. La un nivel superior, puteți viza oameni în funcție de interesul lor pentru băuturi alcoolice, gătit, bucătărie, mâncare și restaurante. În fiecare dintre aceste categorii, există subcategorii mai specifice pe care le puteți viza.
  • Hobby-uri și activități vă permit să vizați oameni pe baza unei game largi de interese, cum ar fi arte și muzică, călătorii, probleme sociale, evenimente curente și multe altele. În cadrul fiecărei categorii, puteți viza persoane pe baza unor subcategorii mai specifice.
  • Cumpărături și modă vă permit să vizați oameni pe diverse categorii care acoperă sectorul de retail. La un nivel superior, puteți viza oamenii în funcție de interesul lor pentru frumusețe, îmbrăcăminte, modă, cumpărături și jucării. În fiecare dintre aceste categorii, există subcategorii mai specifice pe care le puteți viza.
  • Sport și în aer liber vă permit să vizați oameni pe baza activităților de la drumeții și pescuit până la ciclism și surfing, precum și interesul acestora pentru o varietate de sporturi de echipă și individuale.
  • Tehnologie vă permite să vizați oameni în funcție de interesele lor în computere și electronice de larg consum.

Pe lângă direcționarea bazată pe categoriile Facebook enumerate mai sus, puteți viza și oameni pe baza unor cuvinte cheie mai specifice.

În Facebook, puteți căuta pentru a viza pe cineva căruia îi place, de exemplu, băuturi, iar Facebook le va prezenta o mulțime de alte opțiuni mai specifice legate de băuturi pe care le puteți viza. Fiecare vă va oferi, de asemenea, o acoperire estimată a numărului de persoane de pe Facebook care se potrivesc acestei opțiuni de direcționare:

3. Direcționarea comportamentală a anunțurilor Facebook

Facebook vă permite să vizați oameni pe baza diferitelor comportamente identificate prin utilizarea Facebook și conectarea la surse externe de date.

Unele dintre aceste opțiuni sunt furnizate prin intermediul partenerilor externi de date, dar unele sunt disponibile numai în anumite regiuni din cauza acordurilor de licențiere a datelor. Puteți găsi mai multe informații despre aceasta direct pe Facebook.

Puteți viza domenii comportamentale: Auto, Business-to-Business, Donații caritabile, Clasificarea consumatorilor, Activități digitale, Financiar, Expats, Media, Comportament de cumpărare, Utilizatori de dispozitive mobile și Călătorii.

  • Automobile vă permite să vizați oamenii în funcție de tipul de vehicul pe care îl au pe piață pentru a cumpăra sau de ce vehicul dețin în prezent. De asemenea, vă permite să vizați persoane în funcție de modul în care își cumpără vehiculul, cum ar fi nou, folosit sau închiriat.*
  • Afaceri la afaceri vă permite să vizați oameni pe baza unora dintre caracteristicile critice ale jobului lor. Acestea includ vechimea postului lor și dimensiunea companiei pentru care lucrează.*
  • Donații caritabile vă permite să vizați oameni pe baza donațiilor lor caritabile. Categoriile de tipuri de donații includ bunăstarea animalelor, arta și cultură, cauzele cancerului, cauzele copiilor, mediul și viața sălbatică, sănătatea, politica, religia, veteranii și ajutorul mondial.*
  • Clasificarea consumatorilor vă permite să vizați oameni în funcție de tipul de consumator în care sunt clasificați. Acestea includ dacă este probabil să cumpere bunuri de valoare medie până la mare sau bunuri de mare valoare.*
  • Activități digitale urmărește comportamentul online al unei persoane și vă permite să vizați pe baza acestor activități. Opțiunile de direcționare includ sistemul de operare al unei persoane, obiceiurile de joc, plățile Facebook, administratorul paginii Facebook, browserul de internet, încărcările de fotografii și domeniile de e-mail. În plus, puteți viza și persoane în funcție de faptul dacă aceștia sunt Adopți timpurii ai tehnologiei.
  • Financiar vă permite să vizați oamenii în funcție de comportamentul lor financiar (spre deosebire de câștigurile și valoarea netă, ceea ce puteți face cu direcționarea demografică și economică). Comportamentele pe care le puteți viza includ dacă oamenii investesc, folosesc numerar sau carduri de credit și alte metode de cheltuieli.*
  • expati vă permit să vizați expații care locuiesc în străinătate. Puteți viza toți expații din anumite țări, în funcție de locul din care provine un expatriat.
  • Mass-media vă permite să vizați oameni pe baza utilizării lor de radio și televiziune. Aceasta include genurile de emisiuni TV pe care le urmăresc și obiceiurile lor de spectatori.*
  • Dispozitiv mobil Utilizatorii vă permit să vizați persoane în funcție de tipul de dispozitiv mobil pe care îl folosesc. Aceasta poate include dispozitive după marcă, sistem de operare, tip de telefon, conexiune la rețea și multe altele.
  • Comportamentul de cumpărare vă permite să vizați oameni în funcție de tipurile de achiziții pe care le fac. Există o mulțime de categorii pe care le puteți viza, care includ tipurile de bunuri pe care le achiziționează, tehnologia pe care o folosesc pentru a face achiziții, dacă sunt cumpărători implicați, tipurile de magazine la care cumpără și multe altele.*
  • Voiaj vă permite să vizați oameni pe baza unei varietăți de date legate de călătorii. Categoriile de nivel superior de aici sunt destul de diverse și permit vizarea călătorilor de afaceri, călătorilor de agrement, navetiștilor, călători frecventi și călători internaționali frecventi.*

De asemenea, pot exista mai multe categorii de direcționare de nișă disponibile agenților de publicitate din anumite regiuni, furnizate de partenerii locali de date. Este o idee bună să efectuați o căutare precisă prin opțiunile de direcționare comportamentală din zona dvs. S-ar putea să găsiți câteva bijuterii reale care sunt relevante pentru campania dvs. de marketing.

4. Conexiune Facebook Ad Targeting

Direcționarea către conexiuni vă permite să vizați persoane care au deja o anumită conexiune cu marca dvs. Aceasta include opțiunea de a viza (sau exclude) persoanele cărora le place Pagina ta de Facebook, au răspuns la unul dintre evenimentele tale Facebook sau au folosit una dintre aplicațiile tale. De asemenea, puteți viza prietenii persoanelor cărora le place Pagina dvs. de Facebook sau v-au folosit aplicația.

5. Direcționare personalizată a anunțurilor Facebook pentru public

Grupuri țintă de audiențe personalizate pe care le creați în funcție de acțiunile și implicarea oamenilor pe Facebook, site-ul dvs. web sau datele pe care le încărcați dintr-o listă externă. Acest lucru vă permite să:

Vizați utilizatorii implicați ai aplicațiilor, reclamelor, evenimentelor, videoclipurilor și formularelor dvs. de clienți potențiali.

Redirecționați vizitatorii site-ului dvs. prin colectarea datelor lor folosind Facebook Pixel.

Vizează-ți clienții actuali sau alte liste de adrese de e-mail încărcând aceste date direct pe Facebook.

Din fiecare public personalizat, puteți crea și un public asemănător. Aceasta înseamnă că Facebook va crea o audiență similară unuia dintre segmentele dvs. de public de clienți, pe baza trăsăturilor critice ale celor din acel public – și vă va permite să vizați aceste „Asemble” cu anunțurile dvs.

Iată câteva informații mai detaliate despre segmentele de public personalizate și asemănătoare.

rezumat

Facebook vă permite să ajungeți la o proporție considerabilă din populația lumii. Dar vă permite, de asemenea, să segmentați și să vizați oamenii cu o precizie incredibilă. Aceasta înseamnă că nu ar trebui să considerați Facebook ca un instrument pentru a obține un anumit angajament în postările dvs. de pe Facebook.

Combinarea direcționării demografice, a intereselor, comportamentale și personalizate către un public vă va permite să ajungeți la clienți de la începutul până la sfârșitul călătoriei dvs.

Cuplarea direcționării potrivite către un public cu tipurile de campanii publicitare adecvate poate conduce la acțiuni reale, care vă vor aduce beneficii afacerii. Aceste beneficii merg de la creșterea gradului de conștientizare până la generarea de implicare și generarea de conversii.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

La Todays.agency te putem ajuta obțineți un ROI mai bun prin publicitate pe Facebook.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote