In the following article, I will share with you a step-by-step guide on using Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele UTM tags for Facebook ads.
Etichetele UTM (Modul de urmărire Urchin) vă permit să definiți linkuri speciale pentru fiecare anunț care duce la aceeași pagină web. Făcând clic pe anunțul cu eticheta UTM, datele sunt trimise către Google Analytics, care urmărește comportamentul vizitatorului pe site (durata sesiunii, evenimente finalizate, obiective, conversii…).
De asemenea, pentru a vedea ce link (anunț) obișnuiau vizitatorii să vină pe site și să facă conversii, puteți, de exemplu, să urmăriți pe ce pagini au făcut clic înainte de a părăsi web-ul sau de a face o conversie.
Acest lucru este foarte util, deoarece astfel, puteți vedea ce campanie sau pagină web are nevoie de îmbunătățire, ce conținut funcționează mai bine și, la urma urmei, puteți face o alocare mai bună a bugetului dvs.
Gândiți-vă la ele ca pe un plus la urmărirea conversiilor și la o modalitate de a vă conecta datele Facebook și Google.
Puteți compara anunțurile Facebook care apar în Newsfeed cu acele anunțuri care rulează pe Sidebar sau anunțurile cu o singură imagine cu anunțurile cu mai multe imagini.
De ce ar trebui să utilizați etichetele UTM?
Google Analytics furnizează date despre vizitatorii site-ului web. Să presupunem că un site web atinge unul dintre obiectivele de marketing, cum ar fi înscrierea la un newsletter, înregistrarea pe o pagină, trimiterea unei cereri pentru o ofertă, rezervarea unui zbor sau achiziționarea unui articol sau serviciu.
In that case, it’s also essential to know which ads paid off the most and their features.
Cum să creați etichete UTM pentru link-urile dvs.?
Before creating ads in the classic interface of Facebook Adverts Manager or Power Editor, you must create a Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele Etichetele UTM tag for each ad you create and use that link for your campaign.
Etichetele UTM sunt create folosind Generator de adrese URL – un instrument în care adăugați parametrii URL și în care trebuie să definiți următoarele:
Detalii câmpuri
- Website URL: Adresa URL pe care doriți să o faceți publicitate.
- Sursa campaniei: Canalul pe care este plasat anunțul. În exemplul de mai jos, este „Facebook”. Asigurați-vă că utilizați întotdeauna litere mici pentru „sursă” și „mediu”, deoarece diferența dintr-o singură literă face un grup complet nou în Google Analytics. Dacă aveți un anunț cu sursa „Facebook” și toate celelalte ca „facebook”, Google Analytics va separa acel anunț de celelalte.
- Mediul campaniei: Tipul de anunț care este creat. În acest caz, este o reclamă „socialmedia”, dar poate fi și „social”.
- Denumirea campaniei: Numele campaniei va conține mai multe tipuri de anunțuri, dar toate cu același scop.
- Termenul campaniei: Cuvinte cheie folosite ca denumire a mărcii sau ca expresie generică din sectorul mărcii. (ex. mic dejun dacă este o marcă de cereale). Campaign_term este rar folosit în practică, așa că dacă totul este nou pentru dvs., vă sugerăm să nu îl utilizați deocamdată.
- Conținutul campaniei: Numele sau caracteristica anunțului din campanie, conținutul utilizat în anunț. În acest exemplu, acesta este un anunț care utilizează imaginea 1 și textul 1, care sunt parametri urmăriți sau utilizați pentru testarea AB. Numiți-o așa cum vă este mai ușor să vă amintiți ce conținut este folosit pentru anunț. Fiecare campanie ar trebui să aibă mai mult de un anunț.
- Numele sau caracteristica anunțului din campanie, conținutul utilizat în anunț. În acest exemplu, acesta este un anunț care utilizează imaginea 1 și textul 1, care sunt parametri urmăriți sau utilizați pentru testarea AB. Numiți-o așa cum vă este mai ușor să vă amintiți ce conținut este folosit pentru anunț. Fiecare campanie ar trebui să aibă mai mult de un anunț.
Dintre toate câmpurile oferite, trebuie să definiți Sursa campaniei, Mediul campaniei și Numele campaniei.
Termenul și conținutul campaniei pot fi lăsate nespecificate, dar este util să aveți conținut definit, deoarece urmărește conținutul din anunț care are cele mai bune rezultate.
Rezultatul
Ca urmare, ar trebui să obțineți acest link:
Un alt lucru esențial de menționat este că puteți adăuga parametri la adresa URL în anunțurile pentru aplicații mobile. Pentru a face asta, utilizați Google Play Generator de adrese URL.
Generatorul de adrese URL Google Play este diferit de generatorul de adrese URL principal numai pentru Rețeaua publicitară, rețeaua în care doriți să apară anunțurile și ID-ul aplicației, pe care îl cunoașteți deja.
Concluzie privind etichetele UTM pentru reclamele Facebook
Pentru a rezuma, etichetele UTM sunt utile, indiferent dacă sunteți un marketer digital avansat cu multe campanii diferite sau doar un începător. Începeți să le utilizați ca începător și vă vor oferi un sentiment mai bun de organizare și optimizare pentru fiecare campanie pe care o creați în viitor.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- O mașină nouă în oraș: campanie multicanal de cunoaștere a mărcii pentru „miracolul suedez”
- 50% Black Friday mai bun decât anul precedent: Cum să folosiți vacanțele strategic pentru a stimula încrederea socială, veniturile și vânzările și pentru a asigura o creștere exponențială viitoare
- Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri
Rețineți că atunci când creați parametrii, ar trebui să fiți specific, să aveți modalități standard de definire a parametrilor, să utilizați numai litere mici (în acest fel, veți fi întotdeauna pe aceeași pagină cu Google Analytics) și să creați întotdeauna link-uri folosind generatorul de adrese URL . Legăturile finale ar trebui să fie cât mai simple posibil.