Fiecare om are un set de unelte de încredere pe care le ține mereu lângă el. Fără ele, nu ar putea face treaba așa cum și-a dorit. Instrumentele îi oferă acel avantaj de care are nevoie pentru a-și îndeplini treaba cu succes. Agenții de publicitate Google sunt oameni de mână ai lumii marketingului digital. De aceea, Toolbox-ul Google Ads are instrumente care îi ajută pe agenții de marketing digital să-și îmbunătățească campaniile.
O notă importantă aici, aceasta nu este una dintre acele postări de blog cu o listă nesfârșită de instrumente.
Să începem:
1. Planificatorul de cuvinte cheie Google
Probabil cea mai importantă dacă vorbim despre nucleul campaniilor în Rețeaua de căutare.
- Folosiți-l pentru a afla posibilele potriviri ale cuvintelor cheie pe care ar trebui să le implementați în campania dvs., sumele licitate sugerate pentru acestea, numărul mediu de căutări lunare ale acestora și cum arată concurența. Pentru a genera aceste liste de cuvinte cheie, puteți utiliza direcționarea în funcție de locație și limbă, puteți exclude cuvintele cheie negative, puteți lăsa pagina dvs. de destinație și lăsați Google să șteargă câteva cuvinte cheie posibile din ea și să adăugați categoria de produs, numeroase opțiuni.
- Anunțul dvs. poate fi afișat publicului țintă, astfel încât să nu vă cheltuiți bugetul pe oameni care nu vor fi niciodată interesați de produsele sau serviciile dvs.
Nu trebuie să scriem de ce aceste caracteristici ar trebui să fie valoroase pentru dvs. și pentru planificarea și crearea dvs.
Dacă nu veți folosi ultimele două funcții, încercați măcar pe prima, pentru că nu există niciun agent de publicitate în lume care să știe 100% cum caută oamenii pe Google. În fiecare zi apar tot mai multe cuvinte cheie noi.
2. Trendurile Google
Trendurile Google Trendurile Google vă permit să vedeți cele mai recente tendințe și date de la Google. Vedeți câte produse și servicii populare din zona dvs. de afaceri au fost discutate în ultimii cinci ani, ieri, luna trecută, ora anterioară; ai inteles ideea. Și descompuneți datele în funcție de locație. Puteți filtra datele după Web, Imagine, căutare pe Youtube sau chiar produsele Google Shopping.
Poate că există o nouă piață pentru tine de care nici nu știai!
Acest instrument ar trebui să fie primul pe care îl declanșați atunci când trebuie să creați o nouă campanie. Vă oferă o imagine de ansamblu asupra a ceea ce ar trebui să luați în considerare atunci când planificați și vă spune dacă există o oportunitate unică sau chiar o oportunitate.
3. Google Analytics
În contul dumneavoastră Google Analytics , dacă nu ați observat până acum, există un raport numit „Google Ads”.
Uită-te la toate datele pe care ți le oferă Analytics aici. Analytics va avea întotdeauna mai multe date disponibile decât Google Ads, așa că aici puteți vedea cum se comportă pe site-ul dvs. utilizatorii din diferite campanii, grupuri de anunțuri, cu termeni de căutare diferiți, potriviri ale cuvintelor cheie și ora din zi.
- Se dovedesc a fi interesați de afacerea ta?
- Cum arată rata lor de respingere sau numerele Pagini pe sesiune?
- Ce utilizatori se dovedesc a fi mai valoroși, utilizatorii de desktop, mobil sau tabletă?
Toate datele pe care le considerați ca fiind importante pentru strategia dvs. de marketing sunt disponibile în contul dvs. Google Analytics.
Așadar, utilizați Google Analytics pentru a vă optimiza campaniile actuale și pentru a vă planifica campaniile viitoare.
4. Google Display Planner
Planificatorul de display Google ar trebui să facă parte din Caseta de instrumente Google Ads
După cum probabil ghiciți, Planificatorul de display trebuie să afișeze ceea ce Planificatorul de cuvinte cheie este pentru a căuta. Modul în care funcționează este, de asemenea, simplu.
Introduceți cuvintele cheie pe care doriți să le utilizați (sau adăugați pagina dvs. de destinație), iar Google vă va oferi o imagine despre cum ar trebui să abordați crearea campaniei dvs. Aceste sugestii se vor baza pe funcții de direcționare către public, cum ar fi categorii de interese, subiecte, destinații de plasare și cuvinte cheie.
De asemenea, vă va spune despre situația de direcționare cu sexele, vârsta și dispozitivele pe care oamenii le folosesc și cum sunt orientați către tipul dvs. de produse.
De asemenea, puteți vedea sugestiile Google pentru idei de direcționare individuale. Vă va spune diferite opțiuni pentru crearea grupurilor de anunțuri, câte cookie-uri ar putea vedea bannerele dvs. într-o săptămână și câte afișări puteți obține pe săptămână.
După ce ați ales opțiunea de direcționare dorită, utilizați instrumentul pentru a obține previziuni diferite pentru campania dvs. și luați în considerare suma licitată pe care vi-o sugerează Google. Pur și simplu nu trebuie să ocoliți acest instrument data viitoare.
5. Calculator de testare A/B Split
Testarea A/B este o parte crucială a oricărei strategii de publicitate și trebuie neapărat să o faci.
Nu fi leneș. Schimbați-vă anunțurile din când în când. Dacă este atât de greu, schimbă-le în fiecare lună.
Dar instrumentul?
Probabil crezi că dacă acum mergi și vezi anunțurile tale, poți vedea imediat care dintre ele este mai bună. Cel cu CTR mai mare? Adevărat, dar nu complet.
Acest instrument folosește acele valori CTR, dar plasează anunțurile la același nivel, din punct de vedere al afișărilor. Un anunț poate fi mai bun cu 90%, dar acest instrument nu vă va spune să îl utilizați în locul altuia până când nu se decide cu peste 95%.
În schimb, vă va spune să continuați să testați. Uneori, asta se poate dovedi a fi destul de remarcabil. Și de aceea îl vei folosi.
Concluzie
Instrumentele de aici sunt o necesitate absolută pentru toți cei care se angajează în călătoria Google Ads, așa că asigurați-vă că le utilizați de fiecare dată.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Temperați campania pentru că aduce prea mulți clienți, prea repede! Cum să te remarci cu o campanie economică Google Ads
- Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook
- Cum creșteți vânzările cu Google Ads pentru echipamentele de joacă integrate
Desigur, există multe alte instrumente grozave, dar le subliniem pentru că ar trebui să fie nucleul dvs. Campanie de reclame Google.