6 metode cheie de publicitate pentru comerțul electronic

În articolul următor, vă arătăm 6 metode cheie de publicitate BOF pentru afacerile de comerț electronic, care s-au dovedit că aduc rezultate. Puține companii de comerț electronic își asumă bugetele pe baza pâlniei lor de vânzări atunci când vine vorba de campanii de marketing digital.

Canalele precum rețelele sociale, marketingul de conținut, publicitatea grafică tradițională și marketingul afiliat se concentrează pe partea de sus a pâlniei. Deci, nu se traduc în vânzări, ci se concentrează pe branding și creșterea gradului de conștientizare.

Pe de altă parte, cele șase canale de mai jos reprezintă cele mai mari vânzări online: canalele concepute pentru a transforma cumpărătorii în clienți pe termen scurt.

Aceste instrumente ar trebui utilizate pentru a vă împinge profitul și vor fi cel mai mare test al capacității site-ului dvs. de a converti traficul de la partea de jos a pâlniei.

În opinia mea, bugetul dvs. de marketing online ar trebui să fie denaturat în favoarea acestor 6 canale pentru 2022 și ulterior.

1. Anunțuri text Google

1.1 De ce este partea de jos a pâlniei

Persoanele care dau clic pe reclame pentru a găsi o soluție au un sentiment de urgență. De obicei, au trecut de faza de cercetare și sunt mai dispuși să convertească acum. Google Ads este o modalitate fiabilă pentru comercianții cu amănuntul de a-și vedea magazinul pentru cuvinte cheie (de obicei coadă lungă) care indică o intenție mare de cumpărare.

Aceste anunțuri text au capabilități puternice de segmentare a publicului, concepute pentru a maximiza conversiile și rentabilitatea cheltuielilor publicitare.

Text ads for the buy kitchen cabinets google search - Advertising Methods for eCommerce

Reclame text pentru cumpără dulapuri de bucătărie căutare pe google – Metode de publicitate pentru comerțul electronic

1.2 Este potrivit pentru tine?

Un adevăr dur este că Google Ads nu este ieftin. Doar comercianții cu amănuntul cu un buget semnificativ doar pentru PPC ar trebui să încerce chiar și Google Ads, de obicei variind de la cel puțin $2.000 – $5000/lună în cheltuiala disponibilă pentru clicuri.

Desigur, comercianții cu amănuntul care nu au mijloacele și experiența pentru a gestiona Google Ads ar trebui, de asemenea, să evite programul din cauza curbei sale abrupte de învățare.

Un nivel intermediar manager PPC nu va profita de toată lărgimea capacităților oferte Google Ads, iar un cost ridicat va reflecta în cele din urmă acest lucru.

1.3 Cum să o folosiți cel mai bine

Veți avea nevoie de trei lucruri pentru a profita la maximum de program: un buget mare, un expert PPC și un cont Google Analytics (utilizarea datelor GA este esențială).

Există o bază solidă de bune practici bine-cunoscute din industrie, inclusiv direcționarea geografică, liste de remarketing pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare (RLSA), informații competitive și o structură solidă a campaniei (va varia). Totuși, cea mai mare parte a lucrării va intra în cercetarea extinsă a cuvintelor cheie în prealabil.

2. Amazon Marketplace

2.1 De ce este partea de jos a pâlniei

Realitatea este că în zilele noastre, mulți cumpărători merg pe Amazon ca primul loc pentru a începe procesul de cumpărare. Piața este un hub de încredere și cuprinzător pentru cele mai mici prețuri pentru produse, recenzii de la colegi și transport de încredere.

Publicitatea pe Amazon expune imediat un comerciant cu amănuntul la volumul semnificativ de trafic încorporat pe care site-ul îl primește lunar (aproximativ 200 de milioane de oameni, conform datelor aceste statistici).

Amazon ads when searching for leather fix products

Reclame Amazon atunci când căutați produse pentru repararea pielii

2.2 Este potrivit pentru tine?

Pentru că Amazon Marketplace este aglomerată (~5 milioane de vânzători terți conform Feedback Express), a fi competitiv la preț este esențial. Expedierea gratuită și recenziile vânzătorilor/produselor pe Amazon sunt obișnuite, așa că cel mai bun mod de a vă distinge aici este să aveți cel mai mic preț (și multe recenzii).

În plus, marjele dvs. trebuie să fie destul de bune, deoarece Amazon va prelua o parte solidă din vânzările dvs. datorită modelului CPA (cost pe achiziție). Privit mai optimist, trebuie să plătiți doar atunci când produsele dvs. se convertesc.

Amazon este, de asemenea, destul de bun la filtrarea vânzătorilor nesiguri, a istoricului slab de onorare și a recenziilor negative ale vânzătorilor/produsului. Dacă sună ca dvs., este puțin probabil să fiți acceptat pe piață.

2.3 Cum să o folosiți cel mai bine

Pentru orice program de publicitate bazat pe feed, este esențial să existe un proces consecvent și frecvent de trimitere a feedurilor de produse. În această notă, feedul dvs. de produse ar trebui, de asemenea, optimizat pentru interogări de căutare cu coadă lungă (care indică de obicei o intenție mai mare de cumpărare).

Este esențial să fii mereu în favoarea Amazonului și să menții un rating pozitiv al vânzătorului.

3. Cumpărături Google

3.1 De ce este partea de jos a pâlniei

Cumpărături Google este un instrument puternic compus din Google Ads și Google Merchant. Reclamele Google funcționează ca platformă pentru campaniile dvs. de cumpărături reale. Acesta este locul în care vă veți gestiona bugetul, sumele licitate, costul pe clic și scorul de calitate. Google Merchant este instrumentul care vă permite să vă încărcați înregistrările reale.

Anunțurile pentru Cumpărături Google se află în partea de jos a pâlniei deoarece a) fac clic mai bine decât anunțurile text Google Ads, b) ocupă o mare parte din SERP Google (pagina cu rezultate ale motorului de căutare) și c) dacă un cumpărător nu începe procesul de cumpărare. pe Amazon, cel mai probabil îl încep pe Google.

Google Shopping Ads for “apple headphones” search term - Advertising Methods for eCommerce

Anunțuri de cumpărături Google pentru termenul de căutare „căști Apple” – Metode de publicitate pentru comerțul electronic

3.2 Este potrivit pentru tine?

Unul dintre avantajele reclamelor pentru Cumpărături Google este că este încă un program nou, iar CPC-urile reflectă acest lucru. Un comerciant cu amănuntul poate fi semnificativ mai competitiv pe Google Shopping decât ar putea fi pe Amazon.

Înainte de a vă abona la Cumpărături Google, aveți mai multe întrebări, dar cele două criterii principale sunt numărul de produse și optimizarea site-ului.

De obicei, un comerciant cu peste 1000 de SKU este eligibil pentru Cumpărături Google. Orice expunere mai mică și generală la produs este dificil de realizat. Magazinul de comerț electronic al unui comerciant cu amănuntul trebuie, de asemenea, optimizat pentru conversii pe pagina produsului, deoarece, spre deosebire de Amazon Marketplace, anunțurile cu afișare de produse îl determină pe cumpărător să convertească pe site-ul dvs. Eșecul de a converti un cumpărător care a dat clic pe anunțul dvs. este, prin urmare, în primul rând vina comerciantului.

Spre deosebire de Google Ads, bugetul pentru Cumpărături Google este mult mai flexibil datorită modelului de licitare pe piață deschisă al programului. Un comerciant cu amănuntul poate licita până la 1 cent pe clic pe un produs pentru a primi expunere.

3.3 Cum să o folosiți cel mai bine

Cele mai bune practici pentru Cumpărături Google se reduc la gestionarea consecventă a feedurilor și a licitațiilor. La fel ca Amazon, un comerciant cu amănuntul trebuie să aibă un proces de trimitere a feedurilor (pentru a ține cont de produsele epuizate, adăugiri noi SKU etc.) și conținut optimizat de feed (descrieri de produse, titluri, atribute de coloane etc.).

Rețineți că structura campaniei este esențială pentru gestionarea anunțurilor pentru Cumpărături Google.

4. Remarketing dinamic Google

4.1 De ce este partea de jos a pâlniei

În esență, remarketingul, în general, este o practică esențială pentru orice magazin de comerț electronic. După cum probabil știți, majoritatea oamenilor care vizitează site-uri web pleacă fără să facă o achiziție, un trafic total de 95%.

Remarketing, este o modalitate excelentă de a viza cumpărătorii care au fost deja expuși site-ului dvs. înainte, predicând „Hei, vă amintiți site-ul meu?”

Inca Remarketing dinamic Google face retargeting un pas mai departe și oferă reclame de retargeting specifice produsului. În loc să promovați doar site-ul dvs., puteți spune: „Hei, vă amintiți produsele X, Y și Z pe care le-ați verificat?”

Combinați acest lucru cu capacitățile de acoperire și segmentare ale Rețeaua de display Google precum și ofertele vizate (de exemplu, 20% dezactivat dacă verificați astăzi), iar remarketingul dinamic devine rapid un instrument eficient pentru a ajunge la cumpărătorii care au mai fost pe site-ul dvs., care au fost adăugate în coș (apoi au abandonat) sau chiar au verificat la magazinul dvs. în trecut (adică, vizarea traficului de la partea de jos a pâlniei).

Dynamic remarketing ad based on website browsing history by Euronics.co.uk

Anunț de remarketing dinamic bazat pe istoricul de navigare pe site de către Euronics.co.uk

4.2 Este potrivit pentru tine?

La fel ca anunțurile pentru Cumpărături Google, remarketingul dinamic se bazează pe feed. Folosește același feed pe care l-ați trimite către Google Merchant Center for Shopping Ads, ceea ce reprezintă un supliment excelent pentru campaniile existente pentru Cumpărături Google.

Comercianții cu amănuntul ar trebui să aibă acel proces de trimitere a feedurilor în vigoare și cam atât. Designerii de anunțuri nu sunt necesari, deoarece puteți proiecta anunțurile singur, iar configurarea și optimizarea campaniei nu sunt nici pe departe la fel de complicate precum Google Ads sau Google Cumpărături.

4.3 Cum să o folosiți cel mai bine

Creați un cont Google Merchant și trimiteți feedul dvs. Cele mai bune practici includ îmbunătățirea segmentării, adăugarea de oferte vizate, designul anunțurilor și testarea A/B.

5. Reclame dinamice Facebook

5.1 De ce este partea de jos a pâlniei

Facebook este un canal excelent pentru retargeting. Este ușor de configurat și există o mare șansă că vizitatorii site-ului dvs. tocmai părăsiți sunt printre cele 2 miliarde de oameni care folosesc activ Facebook, permițându-vă să-i vizați din nou.

Imaginați-vă dacă difuzați reclame personalizate pentru fiecare client potențial, configurați-le rapid cu întreținere continuă ușoară, fiți practice și generați un ROI ridicat. Uimitor, nu? Reclamele dinamice Facebook fac acestea pentru tine și multe altele.

Folosind redirecționarea Facebook pentru anunțuri dinamice, le puteți reaminti oamenilor despre produsele pe care le-au verificat pe site-ul dvs. web, aplicația mobilă sau pe piață, dar nu le-au cumpărat încă.

Advertising Methods for eCommerce

Sursă Metode de publicitate pentru comerțul electronic

5.2 Este potrivit pentru tine?

Retargeting Facebook pentru reclame dinamice vin cu mai multe variante puteți alege, inclusiv persoanele care au văzut sau au adăugat produse în coș, dar nu au cumpărat, să vândă în plus produse din catalogul dvs., să vândă încrucișat produse sau să creeze combinații personalizate.

Tot ce trebuie să faci este să creezi un catalog de produse, să instalezi pixelul Facebook și să conectezi acest pixel la catalogul tău.

5.3 Cum să o folosiți cel mai bine

Cu capacitatea de a vă promova toate produsele, reclamele dinamice Facebook sunt scalabile și extrem de relevante atunci când sunt optimizate corect, permițând agenților de publicitate să vândă încrucișat și să crească cu rezultate excelente. Aici este un ghid detaliat despre optimizarea reclamelor Facebook Dynamic pentru a vă maximiza profiturile.

Ca orice campanie PPC, indiferent cât de automată ar fi, monitorizarea și optimizarea sunt cruciale pentru a vă asigura că obțineți cele mai bune rezultate posibile pentru bugetul dvs. publicitar. Testați cât mai mult posibil pentru a vă asigura că găsiți structura câștigătoare și optimizarea magazinului dvs.

6. Anunțuri dinamice de căutare Google

6.1 De ce este partea de jos a pâlniei

Anunțurile dinamice de căutare Google sau pur și simplu DSA este o campanie de marketing unică care vă permite să faceți publicitate fără să vă faceți griji cu privire la cuvintele cheie. Este o schimbare radicală față de anunțurile tradiționale de testare. Deci, în loc să cercetați cuvintele cheie exacte pe care să le includeți în campania dvs. de marketing, lăsați Google să-și facă griji pentru asta. Tot ce trebuie să furnizați este conținutul site-ului dvs. odată ce este configurat.

Este în partea de jos a pâlniei, deoarece vă economisește timp de la construirea de campanii. Nu trebuie să petreceți timp investind în conturi cu cheltuieli reduse, lansând o nouă categorie mică sau extinzându-vă la toate categoriile de site-uri web.

Cu DSA, anunțurile dvs. apar în căutări mai relevante și interogări cu volum redus.

6.2 Este potrivit pentru tine?

Fără DSA, va fi dificil, dacă nu imposibil, să ajungeți la anumite cuvinte cheie pe care Google consideră că au „volum scăzut de căutare”, creând astfel un gol în acoperirea cuvintelor cheie. Oportunitatea de a ajunge la cuvinte cheie cu volum redus fără a fi nevoie să faceți acest lucru manual este o dezvoltare binevenită în rândul specialiștilor în marketing. Anunțurile dinamice afișate în Rețeaua de căutare Google vă pot accesa cu crawlere site-ul dvs. web sau un feed de pagini care listează toate produsele.

Un alt motiv pentru care ar trebui să luați în considerare DSA este cât de ușor este de configurat. Odată ce aveți o structură bună, rulați o gamă largă de categorii într-o zi și este posibilă munca minimă.

6.3 Cum să o folosiți cel mai bine

La fel ca majoritatea campaniilor de reclame Google, există mai multe moduri de a utiliza anunțurile dinamice de căutare. Cu toate acestea, trebuie să aveți o structură înainte de a efectua orice lucru cu DSA. Pe măsură ce intenționați să vă evaluați campaniile actuale și impactul acestora asupra afacerii dvs., ar trebui să puneți întrebări despre ratarea și ce domenii ar trebui să îmbunătățiți pentru a obține rezultatul maxim.

Pentru a înțelege mai bine cum ar trebui să fie structurată o campanie DSA, abordați-o așa cum ați face o campanie text tipică. Analizați-vă categoriile de produse și stabiliți cu câte categorii diferite veți avea de-a face. După aceea, puteți începe să creați o structură solidă a campaniei.

DSA este esențial din două motive: pentru a vă îmbunătăți experiența publicitară și pentru a vă extinde acoperirea interogărilor. Așadar, luați notă de cuvintele cheie negative, evidențiați promoțiile și ofertele, apoi utilizați licitații inteligente.

Concluzie privind metodele de publicitate pentru comerțul electronic

Deci iată-l: Cele mai bune șase canale de marketing special concepute pentru a transforma cumpărătorii în clienți pe termen scurt. Având în vedere vremurile pe care le trăim, aceste metode de publicitate vă vor oferi rezultate în cel mai scurt timp.

Agenția de astăzi vă poate ajuta să generați și să optimizați toate canalele de publicitate prezentate mai sus astfel încât să puteți ajunge la cel mai mare număr de conversii posibile și în mod constant îmbunătățiți rentabilitatea investiției bugetului dvs. de publicitate.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote