Cum să alegi o agenție de marketing digital pentru afacerile de comerț electronic

Digital Marketing Agency For eCommerce Businesses

Marea întrebare este, cum procedați pentru a alege agenția de marketing digital potrivită pentru afacerea dvs. de comerț electronic? Acest articol va enumera câteva criterii pe care ar trebui să le urmăriți atunci când angajați o agenție de marketing digital pentru afacerile de comerț electronic.

Să începem:

1. Expertiza de bază

Agenția de marketing digital pentru comerțul electronic pe care o alegeți depinde de serviciile de bază pe care le oferă. Unii se concentrează doar pe branding digital, în timp ce alții se concentrează pe Optimizarea ratei de conversie. Cu toate acestea, alții oferă o gamă completă de servicii, de la design web și dezvoltare web până la marketing și SEO.

Dacă aveți deja o echipă internă de marketeri, s-ar putea să doriți doar să mergeți cu o agenție care face un singur lucru, designul magazinului și o face bine. Pe de altă parte, alegeți a agentie CRO dacă aveți deja un design bun și trebuie să îmbunătățiți conversiile.

2. Experiență în industrie

Fiecare industrie are propriul său set de provocări. Când vinzi modă, te afli într-o industrie diferită de un magazin care vinde biciclete. Aveți audiențe diferite, obiceiuri de cumpărare, schimbări sezoniere și multe alte lucruri.

Agenția de marketing digital pentru comerțul electronic pe care o angajați trebuie să înțeleagă industria în care vă aflați. Dacă au fugit campanii PPC pentru companiile de modă înainte, este probabil să înțeleagă cu ce provocări vă confruntați și cum să creați o campanie care generează cel mai bine conversii pentru publicul dvs.

Uită-te la portofoliile lor și lista de studii de caz și vedeți ce campanii de marketing digital au derulat pentru a determina dacă au experiența pe care o căutați.

De exemplu, Agenţia de astăzi, A agenție de top PPC în SUA, are un portofoliu impresionant de campanii de marketing digital pentru magazinele de comerț electronic legate de asistența medicală. Dacă magazinul dvs. de comerț electronic vinde produse similare cu oricare dintre acestea, vă puteți asigura că au experiența potrivită pentru a vă ajuta.

3. Rezultate trecute

Legat de experiență sunt rezultatele. Este de ajutor faptul că agenția dvs. are experiență în domeniu, dar campaniile lor și-au ajutat clienții?

Trebuie să știți că veți obține profituri dacă investiți bani în ele.

Multe agenții de marketing digital au exemple și studii de caz ale clienților cu care au lucrat în trecut. Vezi dacă poți găsi ceva legat de industria ta. Dacă este posibil, încercați să săpați mai adânc și să determinați dacă acele proiecte conduc la o rentabilitate pozitivă a investiției. Puteți chiar să faceți un pas mai departe și să cereți referințe.

4. Proces

În timp ce designul este o artă la fel de mult ca o știință, winging-ul nu funcționează. Cele mai bune agenții au o metodă dovedită de a vă înțelege cerințele, de a le traduce într-un design și de a crea ceva care funcționează.

Unele agenții nu își publică procesul pe site-ul lor, așa că s-ar putea să fie nevoie să apelezi la telefon și să-i întrebi despre asta. Indiferent dacă creează un design de la zero sau optimizează un design existent, agenția ta ar trebui să urmeze o practică standard pe care au adoptat-o sau dezvoltată din munca anterioară.

4.1 Măsurare

Ceea ce se măsoară este gestionat.
Niciun proces de marketing digital nu este complet fără măsurarea rezultatelor. Dacă agenția dvs. are exemple din trecut de proiecte de succes, ar trebui să aibă un proces de măsurare a succesului.

Desigur, succesul ar putea însemna lucruri diferite pentru tine și agenție, așa că asigură-te că ești pe aceeași pagină cu ei.

4.2 Asigurarea calității

Proiecte de marketing digital poate varia de la 4 cifre până la 6 sau chiar 7 cifre. Acestea sunt cifre mari, deci este esențial să menținem calitatea. Aflați ce pași ia agenția dvs. pentru a asigura calitatea.

5. Echipa

Oamenii cumpără de la oameni. Dacă angajați o agenție de marketing digital pentru comerțul electronic, veți comunica cu ea un timp decent. Dacă nu-ți plac, nu vei fi mulțumit de rezultate.

Când vă alegeți agenția, încercați să-i întâlniți personal. Dacă nu puteți face asta, primiți un apel Skype cu echipa lor. Unele agenții chiar zboară să vă întâlnească acolo unde vă aflați dacă sunteți serios să le angajați.

6. Prețuri

Prețul este un indicator al calității. Un iPhone $900 funcționează mult mai bine decât modelul ieftin $90. Poți fi sigur că iPhone-ul adevărat va dura ani de zile (sau cel puțin până va apărea următorul!), în timp ce imitația se va epuiza într-o lună.

După cum am menționat mai devreme, proiectele pot varia de la 4 la 7 cifre. Dacă tăiați frânturi cu agenția dvs. web și alegeți pe cineva care dorește să vă facă întregul site pentru $500, vă împușcați în picior.

De obicei, agențiile nu pun prețuri pe site-ul lor, deoarece fiecare proiect este diferit, iar timpul sau munca necesară variază considerabil. Dacă ai respectat toate criteriile pe care le-am menționat, știi că agenția cu care vorbești produce cea mai bună calitate, așa că nu te mira dacă cotația de preț ti se pare mare. Randamentele vor fi și mai mari!

Concluzie privind agenția de marketing digital pentru afaceri de comerț electronic

Sper că aceste sfaturi vor arunca puțină lumină în alegerea celei mai bune agenții de marketing digital pentru comerțul electronic.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Alte sfaturi din experiența ta? Sau poate ceva temeri pe care le ai?

Anunțați-ne în formularul de comentarii de mai jos.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote