Acest ghid va acoperi tot ce trebuie să știți pentru a crea o campanie de retargeting Facebook de succes.
Oamenii se convertesc rareori la prima vizită pe site-ul tău. Cercetările sugerează până la 98% dintre vizitatorii site-ului pentru prima dată nu o fac. Ei bine, sunt mulți oameni. Dacă cineva nu face o achiziție impulsionată, își cercetează opțiunile, își rafinează preferințele, decide și apoi cumpără.
Durata acestui proces variază în funcție de afacerea, produsul sau serviciul dvs.
Așa că trebuie să aduceți acele 98% inițiale ale non-cumpărătorilor înapoi, poate de mai multe ori și să-i convingeți să convertească. Aceasta se numește retargeting.
Ce sunt reclamele de redirecționare?
Anunțurile de redirecționare sunt în cazul în care publicul țintă al campaniei dvs. publicitare sunt persoane care au interacționat deja cu dvs. Prin urmare, ei vă cunosc marca și, în teorie, au un nivel de intenție mai ridicat decât publicul general de prospectare.
Majoritatea oamenilor cred că retargeting-ul este bazat exclusiv pe site-ul web – redirecționarea persoanelor care v-au vizitat site-ul web pentru a le aduce înapoi.
În timp ce acesta este tactica de bază a redirecționării, Facebook vă permite să redirecționați oamenii care s-au implicat cu dvs. în alte moduri. Este posibil ca aceștia să fie pe o listă de e-mail, să fi vizionat unul dintre videoclipurile dvs. sau să interacționeze cu aplicația dvs. mobilă. Există o mulțime de posibilități.
Acestea implică colectarea datelor privind implicarea utilizatorilor, crearea de public țintă pe baza acestor interacțiuni și construirea de campanii care vizează aceste audiențe.
Colectați datele necesare pentru redirecționarea site-ului prin instalarea unui pixel pe site-ul dvs.
Dacă persoana care vă vizitează site-ul web este conectată la Facebook, acel vizitator al site-ului va fi conectat la utilizator prin pixelul dvs. Puteți completa apoi diverse segmente de public personalizate cu aceste date. Vom intra în mai multe detalii despre cum să facem acest lucru în secțiunile ulterioare.
Care sunt beneficiile retargeting-ului?
Oportunitatea de a recâștiga veniturile potențiale pierdute este singurul beneficiu pe care trebuie să-l cunoașteți pentru a începe retargeting. Concluzia ta o cere.
Dar dacă aveți nevoie de ceva mai convingător, aruncați o privire la câteva dintre statistici:
- Vizitatorii site-ului web redirecționați cu anunțuri grafice sunt 70% este mai probabil să facă conversie către site-ul dvs. web.
- 69% de cărucioare de cumpărături sunt abandonate fără a finaliza vreodată o achiziție.
- Retargeting poate crește răspunsul publicitar până la 400%.
- Reclamele de redirecționare sunt 76% mai probabil pe care să se facă clic decât pe anunțurile grafice obișnuite.
Cum să configurați o campanie de retargeting pe Facebook
Odată ce v-ați configurat segmentele de public personalizate, derularea unei campanii de retargeting pe Facebook este ușoară. Parcurgeți procesul obișnuit de creare a campaniei și selectați publicul relevant din caseta derulantă pentru public personalizat, în etapa Audience a creării unui set de anunțuri.
Setul dvs. de anunțuri va viza acum toată lumea din publicul personalizat pe care l-ați creat. Îți poți rafina publicul țintă la fel ca întotdeauna, în funcție de date demografice, de interese, comportamentale și de conexiune. Procedând astfel, publicul țintă trebuie să existe în publicul personalizat ȘI să corespundă celorlalte criterii selectate.
Puteți să includeți și să excludeți segmente de public personalizate din direcționarea dvs. Acest lucru va fi util.
Cum să-ți optimizezi campania de retargeting pe Facebook
Așa că acum știți cum să configurați o campanie de retargeting pe Facebook, este timpul să acoperiți câteva sfaturi rapide pentru a profita mai mult de ea.
Utilizați recent
Dacă cineva vine pe site-ul tău web și nu cumpără un produs, nu vrea să fie urmărit de anunțul tău pentru următorul an de viață. Nimeni nu face. Folosiți limita de zi a Facebook pentru publicul personalizat pentru a vă asigura că vizați numai persoane care v-au vizitat site-ul într-o perioadă recentă.
Segmentează-ți publicul
Nu viza doar pe toți cei care vizitează orice pagină de pe site-ul tău. Cu cât ai mai mult trafic pe site, cu atât ar trebui să segmentezi mai mult. Vizați utilizatorii care vizitează anumite pagini care arată intenția de conversie și redirecționați-i cu anunțuri care îi împing către conversia dorită.
Excludeți cumpărătorii din trecut
Excludeți segmentele de public personalizate ale persoanelor care v-au finalizat conversia. Nimănui nu-i place să fie vizat de reclame pentru o pereche de adidași pe care i-au cumpărat de pe site-ul dvs. în urmă cu o săptămână. Este enervant. Așa că asigură-te că nu o faci.
Limitați-vă frecvența
Puteți utiliza limita de frecvență dacă rulați o campanie de acoperire și frecvență. Acest lucru vă permite să vă asigurați că utilizatorii văd doar un anumit număr de afișări ale anunțului dvs. într-un anumit număr de zile. Acest lucru vă ajută să nu mai fiți spam.
Încercați Daily Unique Reach
Dacă audiența dvs. de redirecționare a site-ului dvs. este mică, optimizarea pentru clicurile pe linkuri sau conversiile pe site-ul web poate să nu fie de mare folos, deoarece oricum veți ajunge la întregul dvs. public foarte repede. În acest caz, utilizați Acoperire unică zilnică optimizare, care vă permite să vă optimizați anunțurile pentru a fi afișate utilizatorilor zilnic.
Regula de mai sus se aplică în continuare — nu doriți să fiți spam. Așa că faceți asta doar cu audiențe foarte recente. De exemplu, oricine v-a vizitat site-ul web în ultimele șapte zile.
Utilizați reclame noi
Nu utilizați aceeași reclamă veche pentru toate celelalte campanii. Acestea sunt perspective fierbinți. Loviți-i cu un mesaj specific, relevant, care rezonează, ispitindu-i să finalizeze conversia pe care au ratat-o la prima vizită.
Optimizați paginile de destinație
Toate ale tale pagini de destinație ar trebui optimizate pentru scopul lor specific. Dar această regulă este de două ori importantă pentru campaniile de retargeting. Știți că publicul dvs. a fost aproape de a finaliza o conversie. Le lipsea ultimul ghiont sau informația de care aveau nevoie pentru a trece peste linie.
Eliminați dezordinea. Prezentați-le doar informațiile de care au nevoie pentru a le converti și, de dragul Domnului, optimizați-vă paginile pentru mobil. Dacă site-ul dvs. durează mai mult de trei secunde pentru a se încărca, o veți face pierde jumătate din trafic.
Sincronizați-vă CRM
Segmentele de public personalizate ale site-ului dvs. vor fi actualizate dinamic de Facebook pe baza datelor dvs. de pixeli. Dar la fel pot face și segmentele de public personalizate pe baza datelor din listă.
Multe CRM-uri de top și sisteme de automatizare a marketingului sincronizează datele listelor direct cu publicul personalizat Facebook. Utilizați aceste integrări pentru a vă conecta listele de audiențe de la CRM la Facebook pentru a vă asigura că campaniile dvs. de publicitate și e-mail sunt sincronizate perfect.
Atenție la GDPR
Regulamentul general al UE privind protecția datelor a avut deja un impact semnificativ asupra modului în care agenții de marketing pot folosi datele pentru a redirecționa clienții cu reclame în UE.
Familiarizați-vă cu reglementările. Probabil va trebui să obțineți permisiunea clienților pentru a-i redirecționa, așa că asigurați-vă că știți ce trebuie să faceți pentru a respecta. Acest articol este un bun punct de plecare.
Gânduri finale despre campaniile de retargeting pe Facebook
Retargeting-ul este una dintre cele mai ușoare modalități de a ajunge la un public implicat care vă cunoaște deja marca și care a demonstrat un anumit grad de intenție.
Deși nimănui nu-i place să fie urmărit pe internet pentru tot restul vieții după ce a vizitat un site web, luarea unor măsuri inteligente și construirea de campanii direcționate vă va asigura că nu sunteți unul dintre mărcile care fac acest lucru.
Dimpotrivă, vei fi unul dintre mărcile clienților bucură-te de a fi redirecționat de. În plus, vă veți asigura că nu lăsați niciun venit potențial neexploatat. Dacă nu redirecționați, este timpul să începeți.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- O mașină nouă în oraș: campanie multicanal de cunoaștere a mărcii pentru „miracolul suedez”
- Cum am crescut vânzările și am scăzut CPA de la 21,52 £ per achiziție la 4,12 £ în reclamele Facebook
- Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook
- Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri