Cum să utilizați Facebook pentru comerțul electronic

How to use Facebook for eCommerce

Facebook este puternic. Depășește alte site-uri de rețele sociale în ceea ce privește ratele de conversie, valoarea de partajare și numărul de vizite. În acest articol, aș dori să vă arăt câteva modalități de a folosi Facebook pentru comerțul electronic pentru a crește traficul și vânzările.

Conform celor mai recente statistici de pe Facebook, Facebook este în continuare cea mai folosită platformă socială, cu aproape 2,90 miliarde de utilizatori activi lunar.

  • 2,60 miliarde de utilizatori activi lunar din întreaga lume.
  • Mulți dintre acești utilizatori sunt bucuroși să împărtășească informații despre ei înșiși.
  • 1,73 miliarde de utilizatori vizitează Facebook zilnic.
  • Utilizatorii petrec în medie 58 de minute pe Facebook în fiecare zi
  • Facebook are peste 80 de milioane de întreprinderi mici care folosesc Pagini Facebook.

Optimizarea magazinului dvs. pentru Facebook

Puterea Facebook înseamnă că nu trebuie să ratezi oportunitățile pe care le oferă pentru vânzările tale online. Prin urmare, permiteți potențialilor dvs. cumpărători să folosească Facebook pentru a cumpăra de la dvs.!

Facebook este lider în ratele de conversie a vânzărilor printre site-urile de socializare. Astfel, oferă înscrierea prin Facebook dacă nu ai făcut-o deja!

Utilizați îndemnuri inteligente și descrieri captivante ale produselor în reclamele dvs. de pe Facebook. În plus, facilitați angajamentele cumpărătorilor dvs. (aprecieri, comentarii, distribuiri) prin includerea butoanelor de rețele sociale pe site-ul dvs.

Este larg recunoscut faptul că un magazin online ar trebui să fie integrat cu canalele de social media. Magazinul dvs. este un loc în care vă stocați informațiile despre produse, în timp ce Facebook și alte site-uri de socializare stochează rețele de potențiali cumpărători.

Continuați să citiți despre câteva fapte esențiale pe care ar trebui să le luați în considerare atunci când faceți Facebook pentru clienții dvs. (potențiali).

  • Postările cu mai puțin de 80 de caractere atrag cu 23% mai multă implicare.
  • Folosiți emoticoanele pentru a crește comentariile cu 33%.
  • Folosiți ghilimele pentru a obține 26% mai multe aprecieri și 19% mai multe distribuiri.
  • Utilizați conținut bazat pe imagini pentru a obține mai multă interacțiune cu 40%.
  • Exprimați-vă postarea ca o întrebare: va primi 100% mai multe comentarii.
  • Vizitatorii tăi vor adora reducerile, ofertele și ofertele speciale.
  • Faceți actualizările dvs. o combinație de actualizări numai text, text și imagine și actualizări numai imagini/video.

Este crucial ca magazinele de comerț electronic să utilizeze imagini ale produselor și să simplifice procesul de cumpărare, de exemplu, direcționând către pagina de check-out sau creând o aplicație Facebook care acceptă plăți.

Puteți muta asistența pentru clienți pe pagina dvs. de Facebook, permițând spectatorilor să împărtășească feedback, complimente, sugestii, plângeri și preocupări. Nu uitați să răspundeți prompt la aceste comentarii.

Puteți configura postări automate pentru a vă eficientiza munca, mai ales dacă lucrați în fusuri orare diferite.

Cum să-ți promovezi oferta pe Facebook în mod eficient

În comerțul electronic, un ROI tipic din reclamele Facebook este 152%. Ai putea crede că simpla publicitate a magazinului tău va face treaba și milioane de cumpărători vor fi atrași de produsele tale.

Din păcate, cu milioane de companii care fac deja reclamă pe Facebook, ești doar un pește în mare. Cu toate acestea, urmăriți să atrageți atenția publicului potrivit.

Pentru a crește rata de clic, evitați crearea de anunțuri generice

Nu atrageți stoluri de cumpărători la întâmplare. Identificați profilul dvs. de cumpărător, inclusiv nevoile și problemele acestora, pentru a atrage publicul relevant. Identificarea unor astfel de nevoi este cheia succesului tău.

Eliminați clicurile de curiozitate

Evitați clicurile care vin de la persoane care este puțin probabil să vă cumpere produsul. Sunt doar curioși și nu sunt interesați să plătească pentru oferta dvs.

Prin urmare, precalificați clienții potențiali și filtrați vizitatorii mai puțin dezirabili prin:

  • Listarea unui preț care îi va descuraja pe cei care nu sunt dispuși să plătească această sumă
  • Adresându-vă publicului dvs.: dacă este pentru cumpărătorii Apple, spun cumpărătorii Apple, iată ceva pentru dvs.!
  • Indicarea condițiilor de cumpărare, de exemplu, metode de plată, destinații de expediere.

Oferiți un stimulent

Faceți ca persoanele relevanți să facă clic pe anunțul dvs. utilizând urgența, de exemplu, o ofertă pe timp limitat. Vă puteți referi la stocul disponibil folosind:

  • Expresii precum timp limitat, numai, grăbește-te, ultima șansă, oferta expiră, numai astăzi, lichidare, acționează acum sau prețurile cresc.
  • Cuvintele declanșatoare, de exemplu, cele care îi fac pe oameni mai receptivi, de exemplu, folosind cuvântul pe care îl introduci o conexiune personală. Cuvinte precum nou, gratuit, ofertă sau ieftină sunt, de asemenea, atrăgătoare pentru majoritatea cumpărătorilor.

Folosiți imaginile în mod corespunzător

Imaginile pot fi primul punct de referință pentru a atrage sau a descuraja potențialii dumneavoastră cumpărători.

  • Pe primul loc: mai presus de toate, pune accent pe produs, nu pe logo-ul tău.
  • Evitați imaginile aglomerate.
  • Încercați să utilizați imagini cu oameni și să prezentați emoții pozitive pentru a crea o asociere pozitivă cu produsul dvs.
  • Utilizați prim-planuri ale produsului și o fotografie de departe într-o singură imagine.
  • Asigurați-vă că spectatorul urmează linia vizuală: dacă există oameni în anunț, aceștia ar trebui să se uite către textul din anunț. Spectatorii tăi vor avea mai multe șanse să urmărească textul.

Planul tău Facebook și strategia de conținut

Planificarea strategiei tale pe Facebook nu înseamnă doar să postezi regulat pe perete și să câștigi din ce în ce mai puține aprecieri aleatorii.

Desigur, ar trebui să publicați cele mai recente știri și actualizări ale companiei despre produse și beneficii. Totuși, simultan, trebuie să interacționați cu cumpărătorii dvs. de pe Facebook.

Spuneți-vă obiectivele cu ajutorul analizei Facebook, de exemplu, numărul de fani, ratele de conversie ale clicurilor și ale contactului cu clientul. Rezultatele în cifre vă vor ajuta să determinați o direcție clară.

Prezentați profilul dvs. ideal de cumpărător și ajungeți la publicul potrivit în ceea ce privește locația, vârsta și interesele acestuia. Comparați-l cu rezultatele actuale și trageți concluzii. Atingerea publicului potrivit vă va economisi mult timp.

Păstrează-ți activitățile de pe Facebook în concordanță cu restul eforturilor și campaniilor tale de marketing: postările tale ar trebui să reflecte și să fie integrate cu strategia ta generală de marketing.

Creați un calendar de conținut care să includă ce este și când. Ai nevoie de un flux de publicare consistent, chiar și în perioadele cele mai aglomerate. Calendarul dvs. de conținut vă va menține strategia de conținut pe drumul cel bun.

Creați conținut valoros de experți care să conțină informații despre industrie, produsul dvs., oferte și actualizări ale companiei. Folosiți-vă materialele, dar nu vă fie teamă să folosiți conținut de calitate de pe alte site-uri web. Conținutul valoros vă va ajuta să vă mențineți publicul implicat.

Publicați frecvent conținut de înaltă calitate.

  • Folosiți imagini.
  • Ascultă ce vrea să citească publicul tău.
  • Folosiți date, statistici și exemple unice.
  • Folosiți umorul ocazional, dar rămâneți concentrat pe conținut relevant.
  • Link înapoi la site-ul dvs., de exemplu, oferind un îndemn convingător care îi duce la o pagină de destinație.
  • Creați conținut dinamic care se modifică în funcție de profilul unui vizitator sau istoricul interacțiunilor cu o companie.

Transformați urmăritorii în clienți

Obțineți contacte pre-tranzacționale

Poate fi mai ușor și mai ieftin să obții profituri imediate din vânzările imediate. Este nevoie de puțin mai mult efort pentru a-ți face clienții să revină la magazin. Astfel, fă-ți timp pentru a-i cunoaște, împărtăși cu ei ceva valoros și hrănește-ți perspectivele.

Obțineți clienți valoroși și loiali, nu ORICE clienți.

Formează relații de calitate chiar de la început: cunoaște-ți potențialii clienți, nevoile și așteptările acestora înainte de a deveni clienții tăi.

Când aflați de ce au nevoie, oferiți-le o soluție sau un pont. Insuflă mai întâi încredere și loialitate. Este foarte probabil ca atunci când în sfârșit au nevoie de produsul dvs., ei se vor adresa mai întâi la dvs.

Ridicați-vă deasupra zgomotului de pe Internet

Persoanele fizice și companiile tind să bombardeze utilizatorii Facebook cu postări, actualizări și oportunități de cumpărături online… minut de minut, secundă de secundă. Folosește ceea ce ai învățat pentru a te asigura că vocea ta este auzită în lumea țipătoare a rețelelor sociale.

La pachet

Pentru a recapitula, iată concluzia ta din acest articol:

  • Optimizați-vă magazinul pentru Facebook și folosiți apeluri inteligente și aplicații care le permit cumpărătorilor să facă o achiziție.
  • Asigurați-vă că postările dvs. sunt captivante și sunt remarcate de publicul relevant.
  • Direcționați cu atenție reclamele dvs. de pe Facebook, eliminați clicurile de curiozitate și oferiți stimulente pentru persoanele gata să plătească pentru oferta dvs.
  • Fă-ți timp pentru a-ți dezvolta strategia de conținut aliniată cu obiectivele tale de marketing. Spuneți-vă obiectivele clar.
  • Fii remarcat în realitatea dură a rețelelor sociale.
  • Transformă-ți contactele în clienți fideli care aduc valoare reală afacerii tale.

Concluzie pe Facebook pentru comerțul electronic

Amintiți-vă… afirmația „Conținutul este regele” este valabilă și pentru Facebook. Ridicați-vă deasupra zgomotului de pe internet și profitați la maximum de oportunitățile pe care rețelele sociale le pot oferi magazinului dvs. online!

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote