Citiți fiecare ghid sau postare de blog despre care ați putea găsi reclame pe Facebook. Ai cercetat publicul țintă. Ai scris niște reclame excelente. Ai configurat o structură inteligentă de campanie. Ai apăsat pe lansare. Ați așteptat să vină banii. Dar ei bine, nu a făcut-o. Asta pentru că, cel mai probabil, campania dvs. are câteva probleme de publicitate pe Facebook.
Nu vă faceți griji. Nu esti singur. Mulți oameni se luptă să obțină performanță din reclamele lor de pe Facebook, dar asta nu înseamnă că Facebook nu poate funcționa pentru tine.
Există o mulțime de motive în spatele performanței scăzute. Trebuie doar să găsim cauza principală și să facem o corecție. Problema este că o singură problemă poate avea mai multe cauze.
Acest articol acoperă trei scenarii (Fără afișări, CTR scăzut sau Rată de implicare, Fără conversii) în care performanța ar putea să nu fie optimă, 18 motive pentru care acesta poate fi cazul și unde să le remediați.
Sunteți gata să vă remediați problemele de publicitate pe Facebook?
Probleme de publicitate pe Facebook: Fără impresii
Ați lansat o campanie, dar anunțurile dvs. nu primesc afișări sau campania dvs. rulează de ceva vreme, dar nu mai primește afișări.
Iată opt lucruri de care trebuie să te uiți:
1. Calitate scăzută a anunțurilor
Dacă Facebook consideră că anunțul tău este de calitate scăzută și irelevant pentru publicul tău, se va lupta rapid să obțină impresii.
Acesta este ușor de identificat – Facebook vă permite să vedeți Scorul de relevanță pe care îl atribuie anunțurilor dvs. Doar adăugați-l în coloanele Managerului de anunțuri folosind opțiunile de personalizare a coloanelor.
PIC este necesar. Vă rugăm să oferiți
După ce anunțul dvs. a primit 500 de afișări, veți obține un scor de la 1 la 10, clasificând relevanța anunțului pentru public. Cu cât scorul este mai mare, cu atât mai bine. Dacă scorurile dvs. de relevanță sunt scăzute, încercați să rescrieți documentul publicitar și să adăugați reclame sau formate noi.
2. Prea mult text pe imagine
Facebook avea o regulă strictă conform căreia nu mai mult de 20% dintr-o imagine putea fi acoperită de text. Au avut chiar și un instrument care să te ajute să-l măsurați. Nu mai este atât de greu și rapid, ceea ce îl face puțin mai complicat.
Dar dacă anunțul dvs. are o cantitate substanțială de text, numărul de afișări pe care le primește va fi probabil redus de Facebook sau veți ajunge să plătiți un preț mai mare pentru a obține livrare continuă.
PIC este necesar. Vă rugăm să oferiți
Cel mai simplu mod de a determina acest lucru este prin verificarea oricăror mesaje pe care le primiți în coloana Livrare a tabloului de bord Ads Manager. Dacă anunțurile dvs. au prea mult text, veți vedea un mesaj care spune „Prea mult text în imagine” la nivel de campanie, setul de anunțuri și anunț.
Există o soluție ușoară: eliminați ceva text din imaginea dvs.!
3. Încălcarea regulilor de copiere a anunțurilor
Facebook are o mulțime de reguli cu privire la ceea ce poți și nu poți spune în copia publicitară. Dacă încălcați regulile acestora, anunțurile dvs. nu vor fi difuzate.
Încă o dată, coloana Livrare de aici este prietenul tău. Verificați dacă aveți un mesaj însoțit de un punct roșu care spune „Neaprobat” la nivel de anunț.
PIC este necesar. Vă rugăm să oferiți
Dacă credeți că anunțul dvs. nu încalcă politicile Facebook, puteți contesta hotărârea atunci când vă editați anunțul.
Dar uitați-vă mai întâi de ce încălcați politicile de publicitate ale Facebook și, dacă sunteți, modificați copia publicitară sau creația, după cum este necesar.
4. Licitați prea mic
Dacă utilizați licitarea manuală (cunoscută și ca stabilirea unui plafon licitat), trebuie să vă asigurați că suma licitată este suficient de mare. Concurați cu multe alte companii pentru a câștiga acel spațiu publicitar și trebuie să le învingeți la licitație – o sumă licitată mică vă va face să pierdeți prea des pentru a genera rezultate și afișări.
Încercați să creșteți semnificativ limita licitată până când generați afișări. Dacă acest lucru nu funcționează, treceți la utilizarea opțiunii de licitare automată a Facebook pentru o perioadă. Acest lucru va genera impresii și vă va permite să vedeți prețul pe care ar trebui să-l plătiți pentru a câștiga licitația.
5. Buget prea mic
Este posibil să aveți dificultăți pentru a genera afișări dacă bugetele setului de anunțuri sunt prea mici, în special atunci când sunt asociate cu o strategie de licitare manuală.
Dacă utilizați licitarea manuală, probabil că va trebui să setați bugete zilnice mai mari decât vă așteptați să cheltuiți, deoarece rareori veți cheltui întregul buget zilnic.
Dacă aveți în vedere un buget zilnic pe care absolut nu îl puteți depăși, nu creați atât de multe seturi de anunțuri încât fiecare să aibă un buget zilnic foarte mic. Reduceți seturile de anunțuri și alegeți mai puține seturi de anunțuri cu bugete mai mari.
6. Limita de cheltuieli ale campaniei a fost atinsă
Unul ușor de uitat — verificați din nou dacă nu ați atins limita de cheltuieli pentru campanie (dacă ați setat una). Acesta este setat la nivel de campanie și, când atingeți limita, veți vedea un mesaj care spune „Limita de cheltuieli ale campaniei atinsă” în coloana Livrare la nivel de campanie.
O soluție simplă și plăcută pentru aceasta — creșteți limita de cheltuieli pentru campanie!
7. Limita de cheltuieli a contului publicitar a fost atinsă
Un altul ușor de uitat — verificați din nou că nu ați atins limita de cheltuieli pentru contul dvs. publicitar (dacă ați setat una). Acesta este setat în zona Setări de plată din Informațiile dvs. de facturare. Veți vedea un mesaj care spune „Limita de cheltuieli ale contului atinsă” în coloana Livrare la nivel de campanie.
O soluție ușoară și plăcută și pentru aceasta — creșteți limita de cheltuieli pentru contul dvs. publicitar!
8. Suprapunerea publicului
Dacă ați creat mai multe seturi de anunțuri, în funcție de modul în care ați selectat direcționarea către public, ar putea exista o suprapunere semnificativă a segmentelor de public ale setului de anunțuri.
În acest caz, sunteți în competiție împotriva dvs., iar unele dintre seturile dvs. de anunțuri vor avea de suferit în ceea ce privește capacitatea lor de a obține afișări.
Verificați dacă selecția dvs. de public are o suprapunere semnificativă utilizând Instrumentul de suprapunere a publicului care se găsește în secțiunea Manager de public a Managerului dvs. de afaceri.
Dacă utilizați segmente de public personalizate sau asemănătoare, le veți putea compara direct selectându-le și apoi făcând clic pe „Afișați suprapunerea publicului”, ca mai sus.
Dacă utilizați segmente de public care vizează interese sau comportamente, va trebui să le recreați ca segmente de public salvate în Managerul de public pentru a le compara. Odată ce ai făcut acest lucru, Facebook va vizualiza modul în care se suprapun publicul tău.
Dacă publicul dvs. are o suprapunere semnificativă, acest lucru trebuie abordat prin excluderi mai bune de public sau prin crearea de seturi de anunțuri care vizează noi segmente de public.
Probleme de publicitate pe Facebook: CTR sau rată de implicare scăzută
Campania dvs. primește afișări, dar ratele de clic sau alte rate de implicare sunt scăzute.
Iată trei lucruri de care trebuie să te uiți:
9. Potrivirea publicului rău cu mesajul
Dacă campania dvs. înregistrează afișări, dar anunțurile dvs. nu primesc clicuri pe linkuri, este posibil ca mesajul dvs. publicitar să nu fie potrivit cu publicul dvs.
Încercați să creați mai multe seturi de anunțuri, fiecare vizand publicuri diferite pentru a vedea dacă puteți găsi un public care să se potrivească cu mesajul dvs.
10. Nu este o ofertă atrăgătoare
Dacă campania dvs. înregistrează afișări, dar anunțurile dvs. nu primesc clicuri (și sunteți convins că vizați publicul potrivit), oferta dvs. poate să nu fie atât de atractivă pentru aceștia.
Încercați să creați o copie de anunț diferită, să utilizați imagini noi și să încercați noi formate de anunțuri. Experimentați și testați modul în care aceste versiuni diferite se comportă una față de cealaltă pentru a determina ce mesaje rezonează cu publicul dvs.
11. Oboseala publicitara
Dacă ratele de clic ale anunțului dvs. au scăzut de-a lungul timpului, publicul dvs. poate suferi de oboseală publicitară.
Ce inseamna asta?
Ți-au văzut anunțurile de prea multe ori. Facebook vă permite să cunoașteți Frecvența fiecăreia dintre anunțurile dvs. Doar adăugați opțiunea în coloanele Managerului de anunțuri folosind opțiunile de personalizare a coloanelor.
Dacă aveți o frecvență mare de anunțuri, este timpul să creați anunțuri noi.
Probleme de publicitate pe Facebook: Fără conversii
Campania dvs. înregistrează afișări și clicuri, dar oamenii nu finalizează conversia finală. Aceasta ar putea fi finalizarea unei achiziții de pe site-ul dvs. web sau descărcarea unei aplicații din magazinul de aplicații.
Dacă aveți un CTR bun, dar nu obțineți conversii, iată șase lucruri pe care trebuie să le urmăriți:
12. Obiectiv greșit al campaniei
Diferite obiective ale campaniei Facebook vă oferă diferite acțiuni pentru a vă optimiza anunțurile și modalități de a licita. Asigurați-vă că vă optimizați anunțurile pentru acțiunea dorită.
De exemplu, optimizați pentru afișările paginii de destinație în loc de afișări dacă doriți trafic către site-ul dvs. Dacă doriți conversii, optimizați pentru acea conversie și nu pentru clicurile pe link.
13. Date insuficiente
Înainte ca performanța publicitară să se stabilizeze, Facebook trebuie să afle care utilizatori vor efectua cel mai probabil acțiunea dorită pentru care optimizați.
Pentru ca acest lucru să funcționeze, Facebook are nevoie de o anumită cantitate de date pentru fiecare set de anunțuri. Dacă optimizați pentru clicurile pe linkuri, este nevoie de 50 per set de anunțuri înainte de a ști pe cine să vizați. Dacă optimizați pentru conversia site-ului, este nevoie de 15 până la 25 per set de anunțuri înainte de a ști pe cine să vizați.
Dacă nu ați obținut încă acele 15 conversii pentru setul dvs. de anunțuri, campania dvs. nu va fi optimizată atât de bine pe cât ar putea fi.
Așa că nu luați prea multe decizii pripite până nu obțineți suficiente date. Și dacă campania dvs. nu va înregistra în mod natural multe conversii, nu vă împărțiți direcționarea în prea multe seturi de anunțuri, deoarece va dura mai mult pentru a obține acele 15 conversii pentru fiecare set de anunțuri.
14. Pixel nu este instalat corect
Dacă optimizați pentru conversia site-ului web, unul dintre primele lucruri pe care trebuie să le verificați cu o rată de conversie scăzută este dacă Pixelul dvs. Facebook este instalat corect.
Pentru a face acest lucru, puteți instala extensia Facebook Pixel Helper pentru Chrome. Treceți prin procesul de finalizare și conversie și vedeți dacă se declanșează evenimentele corecte pe fiecare pagină de proces.
De asemenea, puteți vedea dacă se înregistrează erori în zona Pixeli a Managerului de anunțuri. Cu toate acestea, acest lucru nu vă va spune dacă ați uitat să îl instalați cu totul în anumite etape ale procesului de plată.
15. Pâlnie lungă de vânzări
Dacă aveți o pâlnie lungă de vânzări – așa cum se întâmplă adesea cu produsele de mare valoare – atunci este posibil să nu obțineți conversii. Încercați diferite ferestre de atribuire în Managerul de anunțuri pentru a vedea dacă acest lucru afectează numărul de conversii pe care le vedeți.
De asemenea, încercați să utilizați Facebook Analytics pentru a vă crea pâlnia de vânzări și identificați punctele de transfer în procesul în care mesajele dvs. ar putea avea nevoie de îmbunătățiri.
16. Potrivirea anunțului rău cu pagina de destinație
Când cineva face clic pe anunțul dvs., se așteaptă la o experiență similară în destinația către care este trimis, fie că este un site web, o aplicație mobilă sau Messenger.
Dacă nu este asemănător sau dacă îi faci să funcționeze pentru a face legătura, probabil că vor pleca. Asigurați-vă că experiența de aici este consecventă. Începeți prin a vă verifica rata de respingere în analiza dvs. web și vedeți dacă oamenii merg fără să investigheze oferta dvs. în continuare.
Testați diferite aspecte ale paginilor de destinație și copiați dacă le trimiteți către un site web. De asemenea, puteți crea pagini de destinație personalizate pentru diferite segmente de public pentru a crea mesaje care rezonează și mai mult.
Amintiți-vă, ca agent de publicitate, munca dvs. nu se termină atunci când cineva face clic pe anunț; Optimizarea paginii de destinație este la fel de esențială ca și optimizarea anunțurilor.
17. Pagina de încărcare lentă
Majoritatea traficului publicitar Facebook este mobil. Dacă site-ul dvs. nu se încarcă rapid pe mobil, veți pierde o mulțime de vizitatori – până la 53% dacă încărcarea durează mai mult de 3 secunde. Verifică-ți viteza site-ului folosind instrumentele Google pentru a descoperi cum vă potriviți cu alte site-uri web din industria dvs.
De asemenea, puteți adăuga valoarea de vizualizare a paginii de destinație lângă valoarea clicului pe link din tabloul de bord Ads Manager. Acest lucru vă va permite să vedeți câți oameni dau clic pe linkul dvs. și apoi să așteptați ca site-ul dvs. să se încarce.
Lecția de aici este simplă – fiți mai întâi pe mobil. Fii rapid. Păstrați vizitatorii pe site-ul dvs. cât mai mult timp posibil. Cu cât faci asta mai bine, cu atât vei avea mai multe șanse să obții conversii.
18. Campanie generală proastă
Dacă obțineți afișări, dar aveți un CTR prost și persoanele care accesează site-ul dvs. nu fac conversie, există o ultimă posibilitate: campania dvs. este nasolă.
Da, nu este frumos să recunoaștem, dar se întâmplă oricui uneori, fie că este vorba de KPI-uri nerealiste, reclame proaste care nu pot fi modificate sau direcționare prost recomandată.
Uneori, trebuie să te întorci la planșa de desen.
Concluzie
Reclamele Facebook oferă un număr mare de moduri de a genera rezultate. De cele mai multe ori, puteți remedia performanța slabă.
Trebuie să vă asigurați că ați identificat problema corectă înainte de a o aborda. Odată ce ați făcut acest lucru, există multe moduri prin care puteți testa, repeta, optimiza și, în cele din urmă, îmbunătăți performanța campaniei.
Așa că, înainte de a arunca prosopul în fața problemelor de publicitate pe Facebook, asigură-te că ai epuizat toate opțiunile de optimizare!
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Cum am crescut vânzările și am scăzut CPA de la 21,52 £ per achiziție la 4,12 £ în reclamele Facebook
- Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook
- Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri