Top 7 moduri de a conduce trafic către magazinul dvs. online

Top 7 Ways to Drive Traffic to Your Online Store

Care este primul lucru pe care și-l dorește orice proprietar de magazin online? Trafic, trafic și mai mult trafic. Nu este surprinzător de ce: un magazin de comerț electronic fără trafic pe site este ca un magazin de colț fără clienți prin ușă.

Traficul duce la potențiali cumpărători. Cumpărătorii potențiali conduc la vânzări.

Iată primele 7 moduri de a genera trafic către magazinul dvs. online.

1. Trafic de căutare plătit

Google se laudă în prezent 3,5 miliarde de căutări pe zi; dacă vrei să fii văzut și auzit, paginile de căutare sunt acolo unde se află.

Deși SEO este un joc lung, traficul de căutare plătit cu Google Ads este unul dintre principalele generatoare de trafic. Dacă sunteți nou în Google Ads, navigarea în jurul optimizării poate părea un job cu normă întreagă.

Iată câteva sfaturi pentru a începe:

1.1 Păstrați-l real și relevant

Este esențial să nu induceți în eroare potențialii cumpărători doar pentru a obține clicuri. Dacă nu găsesc ceea ce caută, vor face clic în afara paginii dvs. de destinație și vor rămâne cu o impresie negativă asupra mărcii dvs.

În plus, vă va afecta Clasarea anunțului și scorul de calitate, împingând anunțul dvs. la partea de jos a teancului și mai puțin probabil să fie afișat. Menținerea cuvintelor cheie relevante pentru conținutul paginii URL vă asigură că anunțurile sunt relevante.

1.2 Utilizați cuvinte cheie negative

Cuvintele cheie negative sunt acei termeni pe care îi folosiți pentru a elimina cuvintele în care nu doriți să apară. De exemplu, dacă vindeți ochelari de citit, cuvintele cheie negative bune ar fi „pahare de băut” sau „pahare de vin”. Le puteți modifica utilizând Instrumentul pentru cuvinte cheie Google Ads.

1.3 Nu seta și uita. Optimizați în schimb

Campaniile Google Ads nu pot fi setate și lăsate – au nevoie de monitorizare și optimizare constantă pentru a vă asigura că aveți un echilibru constant între cheltuielile și rentabilitatea investiției (rentabilitatea investiției). Prin monitorizarea, întreruperea și ajustarea bugetelor zilnice, sumelor licitate, textului și adreselor URL, veți obține cele mai bune rezultate pentru bugetul dvs.

în afară de Google Ads, puteți încerca și să faceți publicitate Microsoft Advertising (Bing), Advertise.com, sau Publicitate Amazon.

Dacă nu aveți timp sau cunoștințe, acesta este un domeniu pe care poate doriți să îl externalizați Agenția PPC care elimină presupunerile și bătăi de cap de a aduce trafic.

Lectură suplimentară:

2. SEO

Da, SEO este un joc pe distanță lungă, dar este o modalitate necesară de a genera trafic. Când vine vorba de PPC vs. SEO, o strategie câștigătoare le are pe ambele.

Bunele practici SEO nu numai că vă vor asigura că obțineți un trafic consistent pe termen lung, dar vă vor asigura că sunteți optimizat corect pentru scoruri bune pentru clasarea anunțurilor, pe care le-am menționat mai sus. SEO nu se referă doar la furnizarea meta descrierilor tale sunt la punct, iar titlurile tale sunt etichetate; implică mult mai mult.

Iată primele trei lucruri pe care magazinele online le pot face pentru a-și îmbunătăți continuu SEO.

Nu ștergeți paginile de produse epuizate. În schimb, adăugați în pagină produse similare relevante ca alternativă și utilizați pagina pentru a informa cumpărătorii când produsul va reveni în stoc.

Pentru paginile de produse întrerupte, nu este suficient să ștergeți pagina. Dacă un model mai nou înlocuiește produsul expirat, folosirea unei redirecționări permanente 301 de la pagina mai veche la adresa URL a modelului mai nou îi spune Google că doriți ca această pagină să fie clasată. Valoarea dvs. SEO va fi păstrată.

Adăugați conținut în paginile dvs. de produse, acordând prioritate paginilor care obțin deja trafic bun, adăugând descrieri bune, inclusiv arhitectură de link-uri interne, folosind breadcrumbs și adăugând un feed de produse relevante.

3. Marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail poate fi „vechea școală”, dar este una dintre cele mai mari mașini de conducere a traficului și cea mai ieftină.

Adesea trecute cu vederea de către noii proprietari de magazine – cu 49% de noi întreprinderi mici care raportează că nu știu de unde să înceapă și 40% spun că pur și simplu nu au timp – dezvoltarea unei strategii bune de marketing prin e-mail este imperativă pentru ca strategiile de marketing de remarketing să aducă beneficii. trafic.

Primul pas pentru a profita de marketingul prin e-mail este construirea listei de e-mail.

Câteva moduri prin care puteți obține acele adrese de e-mail valoroase să includă următoarele:

  • Folosiți concursuri sociale cu intrări prin e-mail pentru a vă ajuta să prindeți noi potențiali cumpărători, în timp ce creșteți gradul de cunoaștere a mărcii și adepți sociali.
  • Oferiți vizitatorilor site-ului o reducere sau un cupon în schimbul unei adrese de e-mail.
  • Adăugarea unui blog în magazinul dvs. online este o strategie de marketing de conținut „trebuie”, cu toate acestea, este, de asemenea, o modalitate excelentă de a atrage abonați folosind magneți potențiali și butoanele de abonare în secțiunea blogului dvs.

Cea mai eficientă modalitate de a utiliza marketingul prin e-mail este să-ți segmentezi e-mailurile pentru a viza persoanele potrivite cu conținutul potrivit, obținând clicurile pe web pe care le dorești.

De fapt, conform MailChimp, campaniile de e-mail segmentate au o rată de deschidere cu 14,32% mai mare decât campaniile nesegmentate. Puteți face acest lucru adaptându-vă campaniile de e-mail de vânzări, astfel încât oamenii să primească produsele pe care le plac direct în căsuța de e-mail.

4. Publicitate afișată

Publicitatea grafică se referă la acele anunțuri care apar pe site-uri web și pe alt conținut. Acestea pot fi reclame banner sau blocare, inclusiv text, imagini, video sau audio, și generează trafic către magazinul dvs. Avantajul acestor reclame este că vă vor costa mai puțin decât anunțurile afișate în Rețeaua de căutare, dar trebuie să aveți la dispoziție text și imagini pentru a vă asigura că obțineți clicurile și vizualizările potrivite: adică, AKA ROI.

Cea mai mare platformă de publicitate grafică a dvs. este Rețeaua de display Google și poate fi un stimulent semnificativ de trafic.

Alte platforme de publicitate afișată includ Microsoft Advertising, Propel Media, CumpărațiVânzări, Reclame cu elice, și Media.net.

5. Distribuție de conținut plătită

Dacă ați adăugat un blog în magazinul dvs. online pentru a stimula SEO și a genera conținutul strategiei de marketing de conținut, acesta este pentru dvs. Problema este că concurezi cu milioane de postări pe blog postate zilnic.

Distribuția de conținut plătită va aduce conținutul blogului dvs. pe site-uri relevante, afișat ca postări „conexe” sau „sponsorizate” în partea de jos a conținutului relevant.

Principalele site-uri de distribuție de conținut disponibile sunt Revcontent, LockerDome, Adblade, Taboola, Outcreier, Nativo, Conținut.ad.

6. Publicitate plătită în rețelele sociale

Rețelele sociale sunt a doua cea mai mare sursă de trafic pentru vânzătorii online. Cu toate acestea, când există în prezent 2,8 miliarde utilizatorii rețelelor sociale globale, a concura pentru spațiul social pentru a obține trafic înseamnă a pune bani acolo unde îți este gura cu publicitate pe rețelele sociale.

Facebook este primele două platforme de publicitate pe rețelele sociale care generează trafic pentru magazinele online.

Conform Statista, anul trecut, Facebook a strâns venituri de 70 de miliarde de dolari din sistemul lor publicitar, făcându-l regele publicității pe rețelele sociale.

În prezent au 6 milioane de agenți de publicitate, și crește lunar – și urmărește Google Ads pe locul doi care generează trafic.

Trucul pentru a obține un trafic excelent în magazin cu Facebook este o combinație între țintirea unor publicuri personalizate, optimizare și remarketing.

Iată câteva sfaturi de publicitate Facebook pentru începători:

  • Că reclamele video sunt de top.
  • Modificați destinațiile de plasare a anunțurilor și timpii de distribuție pentru a asigura rezultate mai bune pentru cheltuielile dvs
  • Schimbați titlurile și imaginile din anunțurile cu performanțe ridicate din când în când pentru a preveni oboseala publicității.
  • Configurați campanii de redirecționare pentru a potrivi anunțurile cu potențialul cumpărător ideal
  • Folosiți segmente de public asemănătoare pentru a ajunge la mai mulți cumpărători potențiali care se potrivesc cu clienții dvs. actuali.
  • Mențineți publicul mic și segmentat pentru a oferi anunțuri extrem de relevante.

Pe lângă Facebook, ar trebui să verificați următoarele rețele de socializare și să vedeți care dintre ele se potrivește cel mai bine publicului dvs. principal: Reclame Twitter, Reclame Linkedin, reclame Instagram (prin reclame Facebook), Reclame Pinterest, sau de ce nu noul puști din oraș, iubit de adolescenți și nu numai – Reclame TikTok.

Aici, la Today’s, vă putem ajuta să creați campanii de publicitate pe Facebook bazate pe rezultate pentru a crește vânzările și a vă extinde acoperirea mărcii.

7. Platforme de resurse terță parte

Platforme de resurse precum Mediu, Quora poate fi o forță vastă și liberă de conducere a traficului. Pentru a obține aceste rezultate, doar lipirea unui link spam în magazinul dvs. nu îl va tăia.

Trucul acestui mod de a genera trafic către afacerea dvs. de comerț electronic este de a stăpâni aceste platforme este de a oferi informații relevante, utile și susținute de resurse în nișa dvs. Bonusul acestui lucru nu este doar traficul, ci și poziționarea ca autoritate de top în nișa ta.

Concluzie privind modalitățile de a conduce traficul

Cheia pentru a genera traficul potrivit către magazinul dvs. de comerț electronic este că aveți nevoie de multe fluxuri de trafic pentru a aduce traficul și, în cele din urmă, vânzările pe care le doriți.

Sperăm că aceste 7 modalități de top de a genera trafic către magazinul dvs. vă vor oferi un impuls semnificativ în adăugarea fluxurilor dvs. și pentru a atrage mai mulți oameni pe site-ul dvs.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Aveți întrebări sau ați descoperit o modalitate unică de a genera trafic și vânzări către magazinul dvs.?

Ne-ar plăcea să auzim de la tine, așa că lasă-le în comentariile de mai jos!

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote