În acest articol, vreau să vă ofer sfaturi practice pentru a profita la maximum de campaniile dvs. PPC în 2022 și ulterior. Cele mai bune minți ale noastre de marketing digital s-au adunat o listă de sfaturi PPC garantate pentru ca reclamele dvs. să se difuzeze pe toate cilindrii, de la evaluările vânzătorilor până la extensiile la anunțuri!
1. Segmentarea campaniei și a grupurilor de anunțuri
Organizarea corectă a contului dvs. Google Ads în campanii și grupuri de anunțuri adecvate vă asigură că difuzați anunțuri potrivite clienților potriviți și că obțineți o mai bună vizibilitate asupra eficacității campaniilor dvs.
Configurați campanii separate pentru fiecare categorie de produs sau serviciu pe care îl oferiți. Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, folosiți site-ul dvs. ca ghid. Segmentați grupurile de anunțuri potrivindu-le cu categorii sau pagini de produse de pe site-ul dvs. Asigurați-vă că includeți cel puțin un cuvânt cheie relevant în textul publicitar, pentru a ajuta clienții potențiali să îndrepte către anunțurile dvs.
Creați minimum trei anunțuri pentru fiecare grup de anunțuri. Folosiți pe deplin Serviciul de „rotație optimizată a anunțurilor” de la Google, care analizează cuvintele cheie, locația și termenii de căutare pentru a vă îmbunătăți anunțurile pentru a maximiza numărul de clicuri în fiecare licitație.
2. Cerințe minime pentru evaluările vânzătorului
Google a introdus evaluările vânzătorilor ca extensie automată a platformei sale de anunțuri pentru a ajuta oamenii care caută pe Google să găsească companii care oferă un serviciu de înaltă calitate mai eficient.
Evaluările vânzătorilor apar pe lângă înregistrările plătite și afișează evaluarea cu stele Google, numărul de recenzii pe care le-ați colectat și o declarație de calificare care descrie de ce compania dvs. a primit un astfel de scor.
Includerea evaluărilor vânzătorilor în anunțurile dvs. este o modalitate rapidă de a vă îmbunătăți performanța.
Cu toate acestea, nu există nicio garanție că Google va afișa evaluările vânzătorilor.
Există un set strict de cerințe minime pe care trebuie să le îndeplinească afacerea dvs. pentru a avea șansa de a beneficia de serviciu.
- O campanie Google Ads existentă
- Colectarea recenziilor printr-o sursă de încredere de către Google
- Compania ta a colectat minimum 100 de recenzii unice în ultimele 12 luni
- O evaluare generală cu stele de 3,5 sau mai mare
3. Creați liste de audiențe pentru orice
Cu cât puteți crea mai multe liste de public, cu atât remarketingul devine mai bun. Având liste bine definite, vă permite să vă concentrați remarketingul pe anumite tipuri de clienți, pe baza interacțiunii acestora cu site-ul dvs.
Prin înțelegerea și aranjarea listelor de audiențe în jurul călătoriei la fața locului a clientului, veți putea să difuzați anunțuri mai relevante clienților potențiali, vizând să-i împingă să facă o achiziție.
Acum puteți eticheta și seta liste de public pe baza unei game de acțiuni pe care le-au întreprins vizitatorii site-ului dvs.
Așadar, fie că v-au răsfoit site-ul doar pentru câteva secunde sau au abandonat achiziția din coș, puteți personaliza anunțuri de remarketing mai eficiente, care să reflecte cu exactitate situația lor.
Configurați-vă cu Managerul de etichete Google Ads și lăsați Google să facă clădirea listată pentru dvs.! Această extensie gratuită automatizează procesul de creare a listelor prin colectarea datelor vizitatorilor și sortarea lor în liste relevante în funcție de comportamentul utilizatorului.
4. Folosiți pe deplin toate extensiile la anunțuri
Cu cât conținutul publicitar este mai captivant, cu atât veți obține mai multă vizibilitate și proeminență în partea de sus a paginii cu rezultatele căutării. Deci, orice puteți face pentru a îmbunătăți calitatea și relevanța anunțurilor dvs. text, cu atât mai bine!
Extensiile de anunțuri sunt un serviciu gratuit care vă permite să vă extindeți anunțurile în diferite moduri pentru a vă ajuta să vă atingeți specificul Obiectivele PPC. Așadar, indiferent dacă încercați să determinați clienții să vă viziteze magazinul sau să creșteți numărul de conversii ale clienților prin intermediul site-ului dvs. web, adăugarea de extensii la anunțuri îi ajută să iasă în evidență din mulțime și vă crește rata de clic.
Doar adăugarea unei extensii nu garantează că aceasta va apărea în anunțul dvs. La fel ca evaluările vânzătorilor, este la discreția Google dacă să le afișeze și există anumite criterii pe care trebuie să le îndepliniți.
Este mai probabil să apară dacă:
- Extensia va îmbunătăți performanța anunțurilor
- Clasarea anunțului dvs. este peste pragul minim al scorului de calitate al Google.
Top 3 extensii de anunțuri:
- Numărătoare inversă – Crearea unui sentiment de urgență stârnește interesul și încurajează clienții să intre în acțiune. Adăugarea unei numărătoare inversă la anunț face ca timpul rămas pentru o anumită ofertă să apară vizibil alături de anunț, forțând clienții să facă clic pentru a obține cel mai bun preț pentru un produs înainte ca acesta să dispară definitiv.
- Înștiințări – Extensia de anunțuri cu înștiințări vă permite să includeți USP-uri, cum ar fi „Livrare gratuită” sau „Livrare în ziua următoare. De asemenea, puteți utiliza înștiințări pentru a evidenția oferte precum „60% Off” pentru a vă face reclamă în evidență printre cumpărătorii pricepuți la reduceri.
- Promoții – Extensia de anunț de promovare vă permite să aplicați o ofertă specială anunțului dvs. De asemenea, puteți adăuga detalii promoționale, cum ar fi „comenzi peste” sau coduri promoționale. Extensiile de promovare vor apărea sub descriere ca înștiință separată.
Lectură suplimentară: Cum să utilizați extensiile la anunțuri PPC pentru a vă îmbunătăți vânzările
5. Utilizarea unor tipuri corecte de potrivire a cuvintelor cheie
Ați investit ore întregi pentru a vă rafina cuvintele cheie vizate. Dar când tu configurați prima campanie PPC, acestea sunt completate automat sub ceva numit Potrivire amplă, ceea ce înseamnă că nu lucrează atât de mult pentru tine pe cât ar putea fi!
Potrivire largă adoptă o abordare cuprinzătoare, permițându-vă să ajungeți la un public larg și să creșteți rapid numărul de clicuri. Cu toate acestea, problema este că mult trafic pe care îl generează este probabil irelevant pentru afacerea dvs.
Pentru a combate acest lucru, vă recomandăm să rafinați potrivirile cuvintelor cheie pentru a restrânge tipurile de interogări care provoacă apariția anunțurilor dvs. Funcții precum modificatorul de potrivire amplă vă oferă o acoperire extinsă a Potrivirii ample, dar vă permit să blocați expresii cheie care trebuie să apară alături de cuvântul cheie pentru a genera anunțul.
Potrivire de expresie face acest lucru cu un pas mai departe. Funcționarea optimă cu expresii cheie din două cuvinte asigură că anunțurile sunt generate numai dacă formularea exactă a expresiei este inclusă în căutare. Cu toate acestea, potrivirea expresiei își face demersul. Oferă flexibilitate termenilor dvs. de căutare prin generarea de anunțuri pentru clienții potențiali care caută cu declarații relevante de calificare de fiecare parte a expresiei dvs. cheie.
Încheierea Sfaturilor PPC!
Folosind aceste sfaturi PPC în campaniile dvs. de marketing, vă puteți optimiza acoperirea pe web și puteți întâlni clienții potriviți pentru a vă stimula generarea de clienți potențiali și conversiile.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- O mică modificare a site-ului a crescut rata de conversie cu 133%
- Cum să vă faceți marca să funcționeze online: 138.22% Mai mult trafic după ce identitatea offline a fost refuzată printr-o campanie online inteligentă
- Cum creșteți vânzările cu Google Ads pentru echipamentele de joacă integrate
Rețineți că publicitatea PPC nu este un tip de publicitate set-and-uita. Trebuie să testați, să modificați și să optimizați în mod continuu campaniile pentru a rămâne competitiv și pentru a profita la maximum de bugetul dvs. de publicitate.
Deci, care dintre aceste sfaturi PPC vi se pare cel mai eficient?
Ne-a ratat vreuna dintre practicile PPC pe care le preferați?
Anunțați-ne în comentariile de mai jos.