Pentru a vă asigura că campania dvs. obține rezultatele pe care le căutați, trebuie să definiți și comunicați-vă obiectivele PPC agenţie. Și mai bine, ar trebui să-ți definești obiectivele cu ajutorul agenției tale.
Alegerea obiectivelor dvs
Obiectivele campaniei de publicitate se încadrează în patru categorii principale:
- Creșterea gradului de conștientizare
- Creșteți audiența
- Creșteți clienții potențiali
- Creșteți vânzările
Întrebați-vă: ce este cel mai important pentru afacerea mea?
Înainte de a răspunde, amintește-ți prima regulă de afaceri: „Câștigă mai mulți bani decât cheltuiești!”
Acestea fiind spuse, vă recomand să vă legați obiectivele de cel mai important obiectiv pentru orice companie, care este profitul!
Leagă-ți obiectivul de afaceri de obiectivele publicitare
Obiectivul de profit sună evident, dar atât de mulți pierd din vedere acest obiectiv din două motive:
- Există multe puncte de date pe care managerul de cont al agenției dvs. le folosește pentru a optimiza performanța, iar imaginea este întunecată.
- Calea de la un clic pe anunț la o vânzare nu este ușoară și, uneori, este dificil de urmărit.
Trebuie să înțelegeți relația dintre obiectivele dvs. de profit și ceea ce poate fi măsurat în mod realist într-o campanie.
O afacere online care realizează vânzări pe site-ul său web poate lega cu ușurință campania de profitul și obiectivele sale de vânzări. În schimb, dacă modelul dvs. de afaceri generează clienți potențiali sau apeluri telefonice pentru a închide vânzările la o dată ulterioară, campania PPC poate urmări doar acești clienți potențiali.
Un pas esențial, ratat în mod obișnuit, este colaborarea cu agenția dvs. pentru a conecta clienții potențiali de campanie la obținerea de venituri din acești clienți potențiali.
După ce ați închis această buclă, veți avea toate detaliile de care aveți nevoie pentru a vă optimiza pe deplin campaniile. De asemenea, vei putea profita de faptul că majoritatea concurenților tăi nu fac acest lucru.
Va trebui să colaborați cu dezvoltatorii și agenția dvs. pentru a reduce decalajul dintre un client potențial sau o vânzare prin intermediul Google Analytics și CRM-ul tău sau orice folosești pentru a urmări clienții potențiali și vânzările.
Puteți calcula ROAS (Rentabilitatea cheltuielilor publicitare) atunci când atribuiți venituri campaniilor PPC. Acesta este un indicator cheie de performanță (KPI), pe care îl puteți utiliza pentru planificarea, prognoza și dezvoltarea afacerii dvs.
Dacă obiectivul dvs. este să creșteți vânzările până în 20%, iar site-ul dvs. web măsoară clienții potențiali, puteți lucra înapoi pentru a determina câți clienți potențiali sunt necesari pentru a atinge acest obiectiv. Obiectivul principal este ușor de măsurat și gestionat și devine punctul central al campaniei dvs. PPC.
Obțineți mai mult pentru mai puțin
Dacă comunicați agenției dvs. că doriți mai mult pentru mai puțin, realizați că vă creați obiective contradictorii. Acest lucru nu înseamnă că campaniile nu ar trebui optimizate – aceasta este o prioritate absolută a oricărui manager de cont: să obținem cât mai multe conversii la cel mai bun preț posibil cu toate strategiile, instrumentele și tehnicile pe care le avem la dispoziție. .
In orice caz, Google Ads este o licitație și, prin însăși natura ei, există mai multă expunere și trafic disponibil pentru cei care sunt dispuși să plătească mai mult.
O metodă mai bună
În loc să vă creați un obiectiv de „obține mai mult pentru mai puțin”, ar trebui să lucrați cu agenția pentru a analiza și a determina Cost pe achiziție (CPA) obiectiv.
De asemenea, luați în considerare ce vă puteți permite să cheltuiți pentru a obține un client. Acest număr este o modalitate puternică de a vă maximiza investițiile în publicitate. Puteți optimiza apoi o campanie pentru clienți potențiali sau vânzări la acest CPA.
Vei fi mai vizibil decât concurenții tăi dacă îți îmbunătățești modelul de afaceri pentru a-ți crește CPA.
Fii specific
Cu cât poți fi mai specific cu obiectivele tale, cu atât mai ușor va fi să măsurați dacă campaniile dvs. le îndeplinesc cu succes.
De exemplu, dacă obiectivul tău este să „obțină mai mulți clienți potențiali”, cum vei măsura succesul?
Veți fi mulțumit dacă mai sunt unul sau două clienți potențiali decât luna trecută? Probabil ca nu. Dacă vă stabiliți intenția de a „crește clienții potențiali cu 10% în ultimul trimestru”, atunci puteți măsura succesul, iar agenția dvs. va avea o imagine clară a ceea ce așteptați de la eforturile lor.
Fii realist
Campaniile PPC pot trece prin diferite etape: creștere, platou sau extindere. De asemenea, campaniile sunt afectate de sezonalitate, concurență și comportamentul de căutare. Acești factori sunt în afara controlului oricui.
Pe măsură ce intri în noi faze de extindere, gestionează-ți așteptările. Așteptați-vă ca un nou canal sau strategie să ofere același ROI ca o campanie optimizată.
Setați bugete de testare pentru campaniile dvs., astfel încât dvs. și managerul de cont să experimentați idei noi pentru a descoperi surse profitabile suplimentare.
Stabiliți obiective PPC atât pe termen scurt, cât și pe termen lung
Aici va trebui să-ți evaluezi strategia și să-i definești domeniul de aplicare. Acest lucru vă va permite să stabiliți un interval de timp pentru atingerea obiectivelor dvs. Puteți include atât obiective pe termen scurt, cât și obiective pe termen lung în acest interval de timp.
Când plănuiești să implementează o strategie PPC, trebuie să definiți un interval de timp. Puteți stabili obiective pe termen scurt pe care le puteți extinde ulterior și obiective pe termen lung care vă vor permite să evaluați cât de bine funcționează strategia dvs.
Concluzie
Elaborarea strategiei corecte de generare de lead-uri și implementarea acesteia nu este ușor și necesită multă planificare. Acesta este motivul pentru care trebuie să angajați cea mai bună agenție PPC pentru a vă satisface toate nevoile strategice.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- O mică modificare a site-ului a crescut rata de conversie cu 133%
- Cum a reușit un magazin online de produse medicale să folosească campaniile dinamice Google în avantajul său și să obțină 20 de clienți potențiali suplimentari pe lună
- Cum creșteți vânzările cu Google Ads pentru echipamentele de joacă integrate
Contactaţi-ne pentru mai multe informatii.