Ownerii Medident și-au dat seama că pentru a genera vânzări și a crește afacerea, trebuie să-și pună campaniile online în mâinile profesioniștilor. Acest lucru i-a determinat să apeleze la Today’s Agency.
Primul lucru pe care l-am făcut a fost un debriefing complet al documentului scris de Medident, din care am înțeles în detaliu produsele, nevoile și așteptările acestora.
În această fază, nu am aflat doar despre produsele pe care le vând, ci și despre datele demografice ale clienților cărora li se adresează aceste produse și cât de des sunt cumpărate produsele. Am învățat, de asemenea, diferențiatorii lor de competiție, precum și nevoile, vârsta, interesele lor.
Următorul pas a fost extragerea datelor importante din contul Google Analytics, pentru a forma o strategie adecvată, publicul fiind foarte mic.
Cu ajutorul tuturor acestor informații, am înțeles profilul ideal de client și cum să ne construim strategia: am stabilit că produsele Medident sunt foarte specifice și se adresează strict persoanelor care au avut contact cu acestea. Așadar, am inclus acest lucru în strategia noastră, o campanie DSA, pentru a genera trafic de calitate la costuri reduse.
Anunțurile DSA sau anunțurile dinamice de căutare apar pe Google atunci când cineva caută termeni strâns legați de titluri și expresii utilizate frecvent pe site-ul dvs. Aceste tipuri de anunțuri vă ajută să găsiți clienți care caută pe Google exact ceea ce oferiți. Sunt ideale pentru agenții de publicitate cu un inventar mare și un site web bine dezvoltat.
Prin acest document – în care proprietarul afacerii și directorul de marketing au răspuns la o serie de întrebări legate de business – am putut culege date din Google Analytics, ajutându-ne să înțelegem mai bine profilul clientului ideal.
Aceste informații ne-au ghidat să scriem reclame foarte concentrate, dar întrucât bugetul era foarte limitat și aveam o listă foarte mare de produse și categorii de promovat, am decis să începem cu doar două campanii de căutare; o campanie de marcă și o campanie DSA. Campaniile DSA oferă căutări super-specifice și aduc mult trafic relevant la un cost redus.
Chiar dacă la început am fost limitati de buget, campania DSA a adus cele mai bune rezultate, la cele mai mici costuri (aproximativ 70% din CPA medie din cont).
După primele 6 luni, am implementat campanii de anunțuri dinamice video și remarketing Google suplimentare, care au obținut rate de conversie foarte bune. Alături de alte campanii gestionate pe alte platforme, acest lucru a dus la o creștere de 18% a vânzărilor.
Campaniile DSA și de protecție a mărcii ar trebui să fie activate în toate conturile Google Ads. Este esential sa intelegi afacerea clientului si sa ai in vedere bugetul acestuia pentru a genera cat mai multe vanzari cu bugetul pus la dispozitie.
De asemenea, campania DSA a obținut cele mai bune rezultate, așa că am creat mai multe anunțuri în această campanie și am început testarea A/B. Secretul din spatele acestor rezultate extraordinare este că am creat reclame similare, aproape identice, cu anunțul care a avut cele mai bune rezultate. Deci, dacă te uiți la anunțurile de mai jos, vei vedea că tocmai am schimbat un cuvânt sau două sau am adăugat un alt cuvânt la propoziție.
După ce a apărut setul inițial de rezultate, am continuat să ne perfecționăm abordarea, adăugând noi componente pe măsură ce progresam. Totul s-a făcut treptat, în funcție de rezultatele obținute. Clientul a avut încredere în strategia noastră și în serviciile oferite. Pas cu pas, am integrat și alte campanii specifice care au crescut și mai mult numărul de vânzări.
La începutul colaborării noastre, am avut multe întâlniri online în care raportăm starea campaniei și răspundem la întrebări despre produse sau clienți. Odată ce am fost siguri că toate campaniile erau pe drumul cel bun, întâlnirile online au fost apoi efectuate lunar sau atunci când clientul le dorea. În caz contrar, comunicarea s-a făcut prin email.
După mai multe runde de optimizare, am reușit să generăm peste 350 de conversii la un CPA bun. Acum campaniile au o metodă de licitare automată, ceea ce duce la o creștere accelerată a conversiilor.
Am învățat că este bine să avem întâlniri regulate cu clienții, pentru a prelua toate informațiile necesare din afacere și a le pune în reclame dar și pentru a face clientul să cunoască și să aibă încredere în managerul de cont.
După multe optimizări, am reușit să generăm un număr mare de conversii la un CPA bun. Acum campaniile au o metodă de licitare automată, ceea ce duce la o creștere accelerată a conversiilor.
După cum puteți vedea în imaginile de mai sus, rezultatele au fost impresionante și Medident a fost extrem de încântat de eforturile noastre.
Am realizat:
Deci, dacă sunteți interesat de rezultate semnificative ca acestea, contactați-ne acum și aflați cum Today’s Agency vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.