PPC Trends

Plată-pe-clic (PPC), este o modalitate excelentă de a crește rezultatele afacerii dvs. Orice afacere care dorește să-și construiască o prezență online de succes trebuie să investească timp și energie pentru a ține pasul cu ultimele tendințe PPC.

Dar care sunt cele mai importante tendințe PPC pe care ar trebui să vă concentrați în 2022 pentru un succes mai mare?

Ei bine, 2022 va fi probabil un an sălbatic PPC – pandemie, confidențialitate și automatizare pentru a numi doar câțiva factori.

Va trebui să fim flexibili și gânditori înainte ca niciodată.

Așadar, iată primele 7 tendințe PPC pe care trebuie să le cunoașteți pentru 2022 – de la căutare plătită la rețele sociale plătite, remarketing și nu numai.

1. Automatizare

Automatizarea continuă să fie un subiect fierbinte în tendințele PPC. A câștigat viteză și avânt de câțiva ani, dar pare că este pe cale să intre în hyperdrive.

Această mișcare este cea mai evidentă în anunțul Google că va începe înlocuirea anunțurilor text extinse (ETA) cu anunțuri adaptabile afișate în Rețeaua de căutare (RSA) în iunie 2022.

Agenții de publicitate care au avut deja RSA live vor fi înaintea jocului. Ei vor avea procesele pentru a crea și gestiona aceste anunțuri și istoricul de performanță și valorile pe care se pot construi.

Agenții de publicitate care nu au inclus încă RSA în grupurile lor de anunțuri trebuie să înceapă astăzi.

RSA necesită o abordare diferită de ETA, susținută de proceduri și strategii solide pentru a construi mesaje cuprinzătoare și direcționate. Provocarea extrapolării, consolidării și adunării informațiilor din mai multe surse înseamnă că aceasta nu este o lucrare pe care o puteți finaliza fără a recurge la automatizare.

Specialiștii de marketing B2B de succes s-au concentrat deja pe obținerea conținutului potrivit pentru publicul potrivit, exact la momentul potrivit. Automatizarea este folosită pentru a-i ajuta să facă acest lucru.

Specialiștii de marketing vor câștiga un avantaj față de concurenți și afaceri prin investiții în tehnologie inovatoare. Acest lucru va permite mărcilor să fie mai agile și mai adaptabile cu marketingul lor.

Este timpul să identificăm publicul, să creați conținut variat, să dezvoltați anunțuri diferențiate și îmbrățișează automatizarea pentru căutare plătită și socializare plătită.

2. Date primare

O a doua tendință este așteptarea că mărcile vor continua să pledeze pentru confidențialitate și să facă din aceasta o prioritate obținerea de informații de la prima parte.

Specialiștii în marketing digital vor depinde mai mult de integrarea informațiilor primare cu platformele de publicitate în 2022.

De la începuturile marketingului digital, pixelii, etichetele și cookie-urile au fost esențiale pentru atribuirea de marketing. Trebuie să planificăm viitorul fără aceste metode de urmărire, chiar dacă companii precum Google și Apple încep să-și limiteze utilizarea în numele confidențialității.

Realitatea unei lumi fără prăjituri se apropie cu pași repezi. Pentru a asigura o intrare cu succes în această lume, va fi esențial în 2022 să elaborați strategii, să investiți și să testați surse de date primare și să le aplicați holistic pe canalele dvs. de marketing.

Marketingul digital va fi posibil numai dacă datele primare sunt evaluate și pot fi integrate cu rețelele de publicitate.

Așadar, specialiștii în marketing se vor concentra pe învățarea automată și pe altă tehnologie, în timp ce își reconstruiesc informațiile primare pentru a recâștiga unele dintre țintirile pe care le foloseau înainte.

3. Direcționarea către public și segmentarea

Este obligatoriu ca marca dvs. să apară online atunci când utilizatorii le caută, nu numai atunci când caută.

Anunțul despre modul în care vor fi clasificate cuvintele cheie cu potrivire amplă și expresie înseamnă că caracteristicile publicului vor fi mai importante pentru a viza și a capta publicul nostru cu mai puțină dependență de cuvintele cheie.

Pârghiile digitale tradiționale controlate de agenții de publicitate devin mai puțin eficiente pe măsură ce sunt lansate programe mai inteligente.

Specialiștii în marketing digital trebuie să se concentreze pe cele mai importante lucruri asupra cărora încă mai au control, cum ar fi direcționarea și segmentarea publicului.

4. Anunțuri de căutare adaptabile

Anunțuri text extinse de la Google (ETA) vor dispărea în 2022. De aceea Google încurajează agenții de publicitate să folosească Anunțuri adaptabile de căutare, informând marketerii PPC că RSA sunt formatul de anunț al viitorului.

Nu vă fie teamă să fixați sau să vă controlați anunțurile, chiar și atunci când Google vă avertizează cu privire la puterea slabă a anunțurilor.

Agenții de publicitate care au RSA-uri în vigoare vor fi înaintea concurenței lor. Ei vor avea instrumentele și procesele pentru a crea și gestiona aceste anunțuri și istoricul de performanță și valorile pe care le pot folosi.

Prin urmare, dacă nu ați inclus încă RSA în grupurile lor de anunțuri, ar trebui să faceți acest lucru imediat. RSA reprezintă o abordare diferită a ETA și necesită strategii și proceduri solide pentru a crea mesaje țintite.

5. Testare

Ar trebui să continuați să testați anunțurile text extinse până când sfârșitul anunțurilor text extinse este o perspectivă. Odată ce acestea nu mai pot fi create, luați în considerare adăugarea de variante suplimentare la testarea dvs. De asemenea, testați anunțurile adaptabile de căutare. Puteți testa diferite mesaje și puteți fixa și alte părți ale unui anunț.

Trecerea la automatizarea creativității publicitare este probabil cea mai importantă tendință în căutarea plătită. Acest lucru are un impact direct asupra aspectelor tehnice și tactice ale gestionării campaniilor de căutare plătită, strategiei de marketing digital și căutării plătite.

În loc să testeze variațiile de performanță cu câteva cuvinte, agenții de marketing PPC trebuie să gândească mare și să folosească reclame care se concentrează pe concepte și expresii aliniate cu intenția și nu cu cuvinte specifice.

6. Diversificare

Specialiștii de marketing PPC trebuie să ajute mărcile să privească dincolo de publicitatea plătită pentru a avea mai mult succes. Brandul și afacerea dvs. vor fi mai stabile dacă aveți mai multe canale pentru a le dezvolta.

Este important să vă asigurați că marca cu care lucrați a stabilit alte canale de marketing, cum ar fi SEO, PR, marketing prin e-mail și marketing afiliat.

Acest lucru ar putea însemna că trebuie să părăsești zona de confort Facebook și Google Ads și să te uiți la ce pot oferi alte platforme publicitare, cum ar fi TikTok și Snapchat, LinkedIn, Quora și Pinterest.

Deși specialiștii în marketing vor continua să găsească modalități de a urmări cât mai multe date posibil, cei care privesc datele ROI în mod holistic sunt probabil să aibă cel mai mare succes.

Diversificarea multicanal va fi mai importantă, deoarece mulți specialiști în marketing au fost martorii poveștilor de succes pe un singur canal căzând peste noapte în urma acestor schimbări.

7. Urmărirea conversiilor

Ar trebui să utilizați API-ul Facebook Conversions și Urmărirea conversiilor offline de la Google de pe platforme și căutați modalități de a menține calitatea urmăririi într-un mediu fără pixeli.

Specialiștii în marketing inteligenți se vor integra rapid cu urmărirea și integrarea conversiilor offline pentru a ajuta eforturile lor în viitor în 2022 și ulterior.

Deci, adoptarea urmăririi conversiilor offline nu este totuși doar o necesitate pentru supraviețuire. De asemenea, este cheia îmbunătățirii performanței campaniilor printr-o optimizare mai bună.

Concluzie privind tendințele PPC

Pe măsură ce tendințele PPC se schimbă și evoluează în mod constant, este vital să le ții la curent, iar aceste 7 tendințe PPC de urmat în 2022 te vor ajuta să faci acest lucru.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

2022 este încă un an pentru agenții de publicitate pentru a fi agile și a profita din plin de toate ofertele flexibile de marketing în căutare. Prin urmare, monitorizați-vă datele îndeaproape pentru anomalii și aveți o structură de campanie suficient de flexibilă pentru a sprijini schimbarea cursului atunci când datele comerciale o justifică și utilizați instrumentele și automatizarea pentru a menține lucrurile să funcționeze fără probleme.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote