Teamshare a venit la noi pentru a răspândi serviciile lor și pentru a crește traficul către site-ul lor web. Au ales Today’s Agency datorită experienței noastre de peste 15 ani și a relației strânse de care ne bucurăm cu clienții noștri. Suntem mereu acolo pentru a ne ajuta clienții să reușească în afacerea lor.
Când Teamshare a venit la noi, aveau deja activate câteva campanii Google, dar după efectuarea unui audit general al contului, am observat câteva lucruri. Campaniile lor nu au fost optimizate sau monitorizate corespunzător zilnic.
Exemplu:
Testați platforma noastră de comerț electronic – optimizată și personalizată; Peste 17 ani de experiență; Peste 200 de site-uri web create; Soluții complete și personalizate de comerț electronic; Testați gratuit acum.
Primul lucru pe care l-am realizat a fost un debriefing pentru a înțelege tipologia clienților și diferențiatorii săi competitivi. De asemenea, am analizat site-ul clientului, domeniul de activitate, concurența și toate celelalte informații valoroase.
Cu toate aceste date, am reușit să creăm noi campanii de la zero într-un mod foarte bine direcționat. Am creat reclame atractive care încorporează toate cuvintele cheie adecvate. Apoi, după finalizarea configurației creative, am trimis-o clientului pentru feedback.
Există o mulțime de companii de comerț electronic care oferă servicii excelente de dezvoltare de site-uri web, așa că provocarea noastră a fost să convingem oamenii să acceseze reclamele TeamShare și să aleagă serviciile lor în locul competitorilor.
Am început să creăm reclamele pe baza punctelor forte ale companiei, fiind evidențiate USP-urile clientului nostru. Apoi, persoanele interesate să creeze un site web modern, profesional, au văzut reclamele și au contactat clientul nostru.
Cea mai de succes campanie pentru acest client a fost o campanie New Broad – care a generat peste 100 de clienți potențiali în 12 luni – pe baza cuvintelor cheie tip potrivire amplă, urmate de alte tipuri de campanii.
Campania amplă de cuvinte cheie a fost monitorizată frecvent pentru a evita afișarea expresiilor irelevante, iar optimizarea zilnică a inclus adăugarea de cuvinte cheie negative atunci când este necesar și verificarea tuturor celorlalalte KPI-uri.
În ceea ce privește CPA, cea mai bună abordare a fost campania de remarketing pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare (RLSA). RLSA este o funcție care vă permite să personalizați anunțurile de căutare pentru persoanele care v-au vizitat anterior site-ul web.
De asemenea, este posibil să vă adaptați sumele licitate și anunțurile pentru acești vizitatori atunci când caută pe Google și pe site-urile web ale partenerilor de căutare. Optimizând această campanie, am reușit să obținem cel mai bun CPA din întregul cont, chiar dacă numărul de conversii a fost mai mic decât în celelalte.
Într-o perioadă scurtă de timp, am reușit să obținem rezultate incredibile. Am obținut 202 conversii impresionante, cu o CPA de 10,90 EUR.
Fiecare cont are provocările sale și unele dintre campanii au fost create pe baza unor expresii cheie foarte direcționate. Acest lucru a însemnat că majoritatea dintre ei nu au avut multe căutări pe Google. Implicația a fost că acele campanii nu rulau, pentru că nu cheltuiau bugetul.
Așadar, a trebuit să găsim câteva expresii noi, similare și adecvate, care să aibă un volum mai mare de căutare Google pentru a extinde campaniile. Am reușit să creăm noi expresii și noi anunțuri, iar campaniile au început să consume buget și să genereze conversii.
În doar un an, am generat 300 de clienți potențiali cu un cost/conversie de 14 EUR.
În timpul angajamentului, am învățat cât de important este să vorbim în mod regulat cu clienții noștri, deoarece obținem multe perspective.
Prin monitorizarea atentă a tuturor campaniilor, putem vedea exact ce caută clienții potențiali, permițându-ne să optimizăm rezultatele pentru acest cont.
Comportamentul utilizatorilor este adesea afectat și de factori externi, așa că a trebuit să îi analizăm și să îi identificăm. Luând în considerare toți acești factori, am ajustat campania în consecință.
La începutul unei colaborări cu orice client nou, de obicei desfășurăm numeroase întâlniri sau discutăm pe larg prin e-mailuri pentru a obține toate informațiile necesare.
De asemenea, am dorit să auzim feedback-ul clienților noștri pentru a ne îmbunătăți strategia și, de asemenea, serviciile noastre. Am lucrat foarte bine împreună și ori de câte ori am avut întrebări despre tipologia clientului, am primit întotdeauna feedback rapid.
Atât echipa Today’s Agency, cât și clientul au fost încântați de rezultatele pe care le-am obținut într-o perioadă atât de scurtă. Prin campanii Google Ad bine gândite, am reușit să atingem suma CPA dorită – întărindu-ne și mai mult reputația de companie care oferă rezultate rapid.
Dacă aveți nevoie de rezultate semnificative, contactați-ne acum și aflați cum Today’s Agency vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.