Important Questions Before Hiring a PPC Agency

Este un fapt: The Agenția PPC piața este saturată de furnizori care variază în preț și servicii. Este grozav să ai mai multe opțiuni, dar prea multe opțiuni duc la confuzie. În următorul articol vă voi arăta 14 întrebări pe care ar trebui să le pregătiți atunci când vă aflați angajați o agenție PPC.

Deci, cum îți dai seama care agenție este potrivită pentru tine?

Cred că cheia este efectuarea unei cercetări adecvate și adresarea întrebărilor potrivite.

Înainte de orice altceva, vă rog fă o listă cu nevoile tale și ai-o la îndemână înainte de a începe noua cercetare a agenției PPC. Discutați nevoile companiei dvs. cu departamentul de marketing și vânzări pentru a obține exact ceea ce căutați.

Am reunit 15 întrebări pe care ar trebui să le adresați reprezentantului agenției înainte de a semna orice contract.

1. Agenția dvs. este certificată Google Ads?

Acesta nu este un deal, dar o agenție oficială Google Partner vă poate face decizia foarte simplă. Veți ști că au experiență și cunoștințe și veți urma cele mai bune practici standard Google Ads.

Puteți căuta parteneri Google Ads certificați pe Platforma de marketing Google sau vezi dacă o agenție PPC este certificată sau nu.

Statutul de agenție Google Premier Partner câștigat astăzi, clasată în top 5 din România. În plus, suntem prima agenție locală certificată Convert.com, un instrument folosit în optimizarea ratei de conversie.

2. Există o cheltuială publicitară minimă lunară?

Multe agenții solicită un buget publicitar minim lunar.

Există câteva motive rezonabile pentru aceasta:

  1. Aceștia pot percepe o taxă procentuală în funcție de bugetul publicitar pe care îl cheltuiți
  2. Pentru a obține rezultate cu Google Ads, trebuie să cheltuiți cel puțin $2000; dacă nu ai aceste fonduri, este puțin probabil să vină rezultatele.

Toate aceste detalii sunt subliniate pentru a se asigura că agenția este directă cu minimele lor dacă le au.

3. Cum sunt structurate comisioanele dvs. de management?

După cum am spus anterior, unele agenții vă vor factura pe baza bugetului dvs. publicitar, altele o taxă lunară fixă pentru gestionarea PPC și altele pe baza orelor estimate în care lucrează în contul dvs.

Ar trebui să înțelegeți bine modul în care veți fi facturat pentru serviciile PPC. De asemenea, rețineți că acesta este separat de bugetul dvs. publicitar.

4. Există o durată minimă a contractului cu care trebuie să fiu de acord?

Unele agenții le solicită clienților noi să se înscrie pentru contracte pe termen lung, variind de la 6 la 12 luni. Dacă nu ați încercat niciodată publicitate PPC înainte, acest lucru poate fi riscant.

Aici, la Todays, le cerem clienților noștri să fie de acord doar cu un acord de 30 de zile, deoarece avem încredere în abilitățile noastre și nu simțim că trebuie să legăm clienții în contracte pe termen lung.

5. Voi avea dreptul de proprietate asupra contului Google Ads?

Trebuie să vă asigurați controlul complet și dreptul de proprietate asupra Contului dvs. Google Ads. Configurați un cont folosind propriul cont Gmail și puteți oferi acces la agenție.

Una dintre componentele esențiale ale Google Ads sunt datele pe care le colectați atunci când rulați campanii și nu doriți să pierdeți acest istoric de publicitate și să începeți din nou când schimbați agenția.

Multe agenții Google Ads vă vor crea contul în contul lor și nu vă vor oferi acces complet. De asemenea, ei ar putea să vă ascundă informații importante de raportare.

6. Veți crea o pâlnie sau veți genera trafic?

Din păcate, clienții noștri s-au plâns că multe agenții PPC anterioare ar crea o campanie și ar lăsa-o să ruleze în timp ce cheltuiau bugetul dvs. de publicitate. Aceasta înseamnă că nu vor optimiza nimic pentru a obține rezultate mai bune. Ei nu vor lucra cu dvs. pentru a crea o pâlnie reală de vânzări care să ofere în mod constant vânzări afacerii dvs.

7. Cât timp veți aloca săptămânal pentru proiectul meu?

Cât timp va aloca lunar agenția dvs. PPC pentru proiectul dvs. este o altă informație pe care trebuie să o cunoașteți. Acest lucru nu numai că vă va ajuta să îi trageți la răspundere, dar vă va permite și să decideți dacă sunt sau nu interesați de succesul proiectului dvs.

În funcție de aranjamentul dvs., vă rugăm să aflați cât timp vor lucra săptămânal la proiectul dvs. Importanța cunoașterii acestui lucru nu poate fi subliniată prea mult.

Sunt șanse ca aceștia să lucreze la mai multe proiecte simultan, așa că trebuie să concluzionați cât timp vor fi gata să petreacă campaniei dvs. pe săptămână.

8. La ce rapoarte ar trebui să mă aștept de la tine? Sunt incluse în pachetul de management sau contra cost?

Ar trebui să întrebați agenția dacă oferă rapoarte conform unui program convenit și dacă acele rapoarte sunt incluse în pachetul dumneavoastră de management. De asemenea, întrebați ce este inclus în rapoarte.

Nu vă sfiați să cereți o mostră de raport. Vor include datele stricte, analiza datelor și recomandările experților? Asigurați-vă că vedeți tot ce se întâmplă cu contul dvs., de preferință cel puțin în fiecare lună.

9. Cine va gestiona campaniile mele?

Ar trebui să știți exact cine va lucra la campania dvs. și la conturile dvs. PPC, deoarece aceasta este persoana care vă va aduce succes sau nu. Asigurați-vă că este un bun comunicator și că este aliniat cu obiectivele companiei dvs.

10. Cum măsori succesul?

Multe valori pot fi utilizate pentru a măsura succesul campaniilor PPC. Unele dintre ele sunt cost pe clic (CPC), afișări și rata de clic (CTR), dar aceste valori nu sunt utile pentru multe companii.

Consultați Ghidul final Google Ads pentru comerț electronic pentru 2022 pentru a afla ce campanii sunt cele mai bune pentru dvs. și cum să măsurați și să îmbunătățiți succesul. 

În timp ce CPA, CTR și CPC sunt toate măsurători excelente, veți dori să priviți rentabilitatea investiției dvs. ca un factor determinant pentru succesul dvs.

Măsurăm succesul în moduri diferite – vă oferim rezultate și dezvoltăm KPI care vă îndeplinesc obiectivele comerciale. Ca agenție, suntem întotdeauna transparenți și realiști în ceea ce privește ceea ce se poate realiza și ce ar trebui măsurat pentru a obține succes.

11. Ce suport oferiți?

Vă veți face rău dacă nu cunoașteți sprijinul pe care îl veți primi în afacerea dvs. chiar de la început înainte de a vă angaja la o agenție PPC. Trebuie să vezi dacă te vor sprijini pe tot parcursul drumului.

De asemenea, trebuie să cunoașteți limita lor de asistență pentru a efectua cercetări înainte de campanie, pentru a crea anunțuri eficiente de campanie pentru a urmări campania, pentru a o rafina în mod continuu, pentru a menține costurile și pentru a oferi cele mai mari venituri posibile.

12. Compania folosește proceduri și liste de verificare?

Procesul care gestionează toate eforturile dvs. PPC ar putea dura luni și nenumărate ore. Deci, necesitatea de a angaja o agenție PPC care proiectează structuri ușor de înțeles este esențială.

Deci, următoarea întrebare pe care ar trebui să o puneți este dacă compania utilizează proceduri și liste de verificare. Acest lucru este important deoarece va ajuta la economisirea de timp, reducerea erorilor, îmbunătățirea performanței și încurajarea transparenței. Și dacă folosesc proceduri și liste de verificare, întrebați care dintre ele. Lista de verificare a auditului, revizuirea periodică a campaniei, marketingul performanței și multe altele sunt listele de verificare pe care agenția dvs. PPC ar trebui să le bifeze.

13. Sunt la curent cu cele mai recente tendințe și știri?

Nu este suficient ca agenția PPC să aibă cunoștințe în stabilirea campaniilor de marketing; de asemenea, trebuie să fie la curent cu cele mai recente tendințe și știri. Lumea noastră evoluează constant, iar noi actualizări sunt lansate din când în când în spațiul de marketing digital.

Doar o agenție PPC care cunoaște cele mai recente sfaturi și tendințe se poate asigura că nu ești victima oricărei politici sau actualizări. Deci, atunci când alegeți agenția în care să aveți încredere în campania dvs. PPC, asigurați-vă că este la curent cu cele mai recente tendințe și știri.

14. Ați lucrat în industria mea și puteți împărtăși rezultate/studii de caz?

Este riscant să ai încredere în campania ta unei agenții PPC care nu a lucrat înainte în industria ta. Deci, prin toate mijloacele, aflați dacă au experiență. Acest lucru este important din două motive: vă pot ajuta rapid dacă lucrurile merg în sud. Și în al doilea rând, experiența lor va conta în eliminarea cuvintelor cheie negative.

Dacă nu sunteți convins că au experiență, nu ezitați să cereți dovezi. Lăsați-i să vă arate studii de caz sau rezultate care să demonstreze că au experiență de lucru în industria dvs.

Ce acum?

După ce ați vorbit cu reprezentanții agenției, cu care vă simțiți cel mai confortabil? Care dintre ele își cunoaște jocul și este cel mai orientat spre client?

Nu căutați cel mai ieftin și cel mai rapid; căutați o agenție PPC care este hotărâtă să vă ajute să vă îndepliniți obiectivele de afaceri pentru vânzări, generare de clienți potențiali, conversii și multe altele.

Agenția de astăzi vă poate ajuta să generați campanii PPC și să vă îmbunătățiți canalul de vânzări. Specialiștii noștri optimizează continuu campaniile astfel încât clienții noștri să ajungă la cel mai mare număr de conversii posibile și să îmbunătățească constant rentabilitatea investiției.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Dar nu ne crede pe cuvânt. Verificați studiile de caz PPC ale mai multor proiecte la care am lucrat

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote