Best PPC Ad Networks

Nu există două rețele publicitare PPC care să fie exact la fel. Decizia unde să investești în publicitate poate depinde de mai mulți factori: baza de utilizatori ai platformei, volumul de difuzare a anunțurilor, oportunități creative, bugetul agenților de publicitate etc. Acest lucru le permite agenților de publicitate să obțină o acoperire masivă la clienții potențiali din segmente de public și comportamente online. De aceea am a creat acest top al celor mai bune rețele publicitare PPC.

Deci, ce platformă publicitară PPC este potrivită pentru afacerea dvs.?

Este probabil ca afacerea dvs. să beneficieze de mai multe dintre platformele care urmează.

1. Google Ads

Best PPC Ad Networks List - Google Ads

Lista celor mai bune rețele publicitare PPC – Google Ads

  • Destinații de plasare: Rezultatele motorului de căutare Google, destinații de plasare web pe Rețeaua de display Google, cumpărături, aplicații mobile și YouTube.
  • Formate de anunțuri: Text, imagine, responsive, video.
  • Preț: Modelul cost-pe-clic (CPC) bazat pe concurență și pe calitatea anunțurilor. GDN permite cost-pe-1.000 de afișări (CPM).
  • Bacsis: În funcție de industrie, agenții de publicitate vor găsi sume CPC mai mari pe Google Ads pentru cuvintele cheie de căutare. Este timpul să gândiți creativ, să încercați o campanie de rețea de display extrem de relevantă sau să treceți la una dintre celelalte platforme.

Google Ads este cea mai populară rețea publicitară datorită acoperirii disponibile a anunțurilor în volumul de căutări efectuate în motorul de căutare Google și multe site-uri web din Rețeaua de display Google (GDN).

Miliarde de căutări au loc pe zi prin intermediul motorului de căutare Google. Google afirmă: „Anunțurile grafice Google Ads apar pe peste două milioane de site-uri web și în peste 650.000 de aplicații, astfel încât anunțul dvs. să poată apărea oriunde se află publicul dvs.”. Direcționarea în rețeaua de display include remarketing, segmente de public din piață, segmente de public similare și multe altele

Atât campaniile de căutare, cât și cele din Rețeaua de display permit direcționarea demografică în funcție de vârstă, sex, statut parental și venit pe gospodărie.

Adăugarea de direcționare demografică restrânge acoperirea disponibilă pentru anunțuri, dar face direcționarea mai relevantă.

Verificați oferta de gestionare Google Ads de astăzi

2. Rețeaua de căutare Microsoft

  • Destinații de plasare: Motoare de căutare, Microsoft Audience Network, plasări de conținut nativ pe MSN, Outlook.com, browserul Edge și anumite site-uri partenere de calitate. LinkedIn.
  • Formate de anunțuri: Text pentru căutare, receptiv pentru destinațiile de plasare native. LinkedIn oferă anunțuri text, anunțuri dinamice de căutare și campanii de cumpărături.
  • Preț: Modelul CPC se bazează pe concurență și pe calitatea anunțurilor.
  • Bacsis: În timp ce Microsoft Ads permite agenților de publicitate să importe campanii din Google Ads, păstrarea unei copii exacte și neoptimizarea pentru platforma Microsoft Ads poate fi o greșeală. Asigurați-vă că ajustați sumele licitate (de obicei în jos), tipurile de potrivire și adăugați orice extensii de anunțuri Microsoft Ads.

Rețeaua de căutare Microsoft alimentează 37,2% de căutări pe desktop din SUA și 14,5 miliarde de căutări lunare pe tot globul, plus vă conectează cu 44 de milioane de căutări din SUA la care Google nu poate ajunge. În SUA, rețeaua de căutare Microsoft are 117 milioane de utilizatori unici.

Microsoft Ads are instrumente pentru agenții de publicitate pentru a importa campanii din Google Ads, simplificând procesul de începere.

Microsoft are avantajul de a servi exclusiv traficul de căutare Yahoo, de a alimenta mai multe căutări vocale de asistenți digitali și de abilitatea de a viza utilizatorii cu date de profil LinkedIn, cum ar fi compania, funcția de muncă și industria.

3. Reclame Facebook

Best PPC Ad Networks List - Facebook

Lista celor mai bune rețele publicitare PPC – Facebook

  • Destinații de plasare: Facebook, Instagram, Messenger și Audience Network. Mobil: proprietăți mobile Facebook și Audience Network.
  • Formate de anunțuri: Video, o singură imagine, carusel, prezentare de diapozitive, pânză (mobil). Audience Network pe mobil acceptă diverse formate video și de afișare, cum ar fi video nativ, interstițial, cu recompensă și instream.
  • Preț: Costul pe acțiunea dorită, pe baza sumei licitate, a ratelor estimate de acțiune, a calității anunțurilor.
  • Bacsis: Cel mai bun pentru a viza un public foarte granular prin date demografice detaliate, deoarece nivelul de direcționare nu este ușor atins pe Google sau Bing

Fiind cea mai mare rețea socială de pe planetă, 2,6 miliarde de oameni folosesc Facebook în fiecare lună. Direcționarea către utilizatori poate fi foarte detaliată cu date demografice, interese, comportamente și multe altele.

Facebook acceptă retargeting prin activitatea utilizatorilor pe Facebook și în afara acțiunilor Facebook prin datele pixelilor Facebook ale agenților de publicitate și încărcarea listelor de clienți.

Verificați oferta de azi Facebook Ads Management

4. Reclame Youtube

  • Destinații de plasare: YouTube
  • Formate de anunțuri: Anunțuri in-stream care se pot închide, anunțuri in-stream care nu se pot închide, anunțuri fulger, anunțuri Video Discovery, anunțuri masthead
  • Preț: CPV, CPM
  • Bacsis: Agenții de publicitate pot ajunge la clienți potențiali cu direcționarea exactă disponibilă pentru Rețeaua de display Google

YouTube ajunge la peste 2 miliarde de utilizatori conectați pe lună la nivel global, așa că este o oportunitate excelentă pentru agenții de publicitate de a-și atinge publicul prin această platformă în mod eficient.

Cu reclamele YouTube, puteți ajunge la clienți potențiali și îi puteți solicita să ia măsuri atunci când vizionează sau caută videoclipuri pe YouTube. Plătești doar atunci când își arată interesul sau iau măsuri.

Crearea și gestionarea campaniilor sunt gestionate prin intermediul platformei Google Ads, cu informații mai aprofundate despre datele demografice și implicarea publicului prin YouTube Analytics în contul YouTube.

5. Reclame Linkedin

  • Destinații de plasare: LinkedIn, LinkedIn Audience Network conține zeci de mii de site-uri mobile, aplicații mobile și schimburi de anunțuri.
  • Mobil: Anunțuri în aplicația LinkedIn și LinkedIn Audience Network.
  • Formate de anunțuri: Anunț text/imagine pe LinkedIn, nativ pe site-urile și aplicațiile LinkedIn Audience Network
  • Preț: Model CPC bazat pe concurență și relevanța anunțurilor, CPM, Cost-pe-trimitere (CPS).
  • Bacsis: O tactică care obține rezultate pe LinkedIn este oferirea de informații valoroase, documente albe sau alt conținut legat de industriile utilizatorilor.

Acum deținut de Microsoft, LinkedIn este o mulțime de informații și audiențe pe care agenții de publicitate să le vizeze pentru setul profesional. Peste 500 de milioane de profesioniști sunt pe LinkedIn și toți pot fi vizați de criterii profesionale, cum ar fi titlul postului, vechimea, compania și multe altele.

Verificați oferta de azi Linkedin Ads Management

6. Reclame Twitter

  • Destinații de plasare: Twitter.com și aplicația Twitter.
  • Mobil: Anunțuri în feedul aplicației Twitter
  • Formate de anunțuri: Tweeturi promovate (text și/sau imagini, GIF-uri, videoclipuri), conturi promovate, tendințe promovate.
  • Preț: Tweeturile și conturile promovate sunt CPC, iar tendințele promovate sunt gestionate prin intermediul unui reprezentant de vânzări Twitter.
  • Bacsis: Publicitatea pe Twitter ar trebui să meargă mână în mână cu o strategie solidă de implicare pe Twitter. În timp ce promovarea unui cont poate obține adepți noi, conținutul robust de tweet va produce cele mai bune rezultate.

Twitter oferă mai multe opțiuni pentru a ajunge la utilizatori prin intermediul platformei utilizate de 330 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Spre deosebire de multe alte platforme, reclamele Twitter sunt incluse în întregime pe Twitter, fără parteneri de rețea.

Tweeturile promovate sunt probabil unul dintre cele mai flexibile formate de anunțuri, deoarece pot include orice text și alte conținuturi media care respectă politicile generale.

Verificați oferta de gestionare a anunțurilor Twitter de astăzi

7. Instagram

  • Destinații de plasare: Feedurile și poveștile Instagram pot fi combinate cu orice plasare pe Facebook
  • Formate de anunțuri: O singură imagine, videoclip, anunț carusel, colecție
  • Preț: Costul pe acțiunea dorită, pe baza sumei licitate, a ratelor estimate de acțiune, a calității anunțurilor.
  • Bacsis: Audiența Instagram este mai tânără decât Facebook și are ceva mai puțin volum.

Instagram are peste 1 miliard de utilizatori activi care sunt mai tineri decât utilizatorii Facebook. Ca companie Facebook, crearea și gestionarea campaniei sunt gestionate prin intermediul platformei Facebook Ads.

În timp ce Facebook recomandă utilizarea destinațiilor de plasare automate (vizând toate destinațiile de plasare într-o singură campanie), aceasta poate fi setată cu ușurință la orice destinație de plasare pe care și-o dorește advertiserul.

Verificați oferta de gestionare a reclamelor Instagram de astăzi

8. Pinterest

  • Destinații de plasare: Pinterest.com și aplicația Pinterest.
  • Mobil: Anunțuri în feedul aplicației Pinterest. Formate de anunțuri: indicatoare promovate, indicatoare promovate cu o singură atingere, indicatoare video promovate, indicatoare cinematografice, indicatoare pentru aplicații promovate.
  • Preț: CPC pentru pinurile promovate, instalările de aplicații, CPM pentru pinurile video promovate.
  • Bacsis: Interogările de căutare pe Pinterest sunt mai generale decât pe Google, de exemplu. Cercetați cuvintele cheie înainte de a începe. O prezență puternică pe Pinterest va îmbunătăți rezultatele, deoarece distribuirile și economiile pe Pinterest rămân în jur și nu costă agentul de publicitate.

Pinterest are 200 de milioane de utilizatori activi lunar care caută tendințe, idei și produse, dintre care mulți caută să cumpere.

Utilizatorii declină majoritatea femeilor la 7%, 40% câștigând $100.000 de venituri ale gospodăriei.

9. Reclame Amazon

  • Destinații de plasare: Căutare produse, Pagina produsului,
  • Formate de anunțuri: Anunțuri pentru produse sponsorizate, anunțuri pentru mărci sponsorizate și anunțuri afișate pentru produse
  • Preț: PPM, agentul de publicitate plătește pentru fiecare 1.000 de persoane care văd anunțul, față de cei care dau clic pe anunțuri.
  • Bacsis: Audiența Instagram este mai tânără decât Facebook și are ceva mai puțin volum.

Amazon PPC (cunoscută și sub numele de Produse sponsorizate) este o platformă de publicitate care îi ajută pe vânzători să-și amplifice vânzările de produse online. Întrucât Amazon este un gigant al comerțului electronic, abilitatea de a vă împinge produsele în partea de sus a interogărilor de căutare a clienților este extrem de valoroasă.

Dacă ești un vânzător care dorește să „obțină sau să cumpere” poziția de top a SERP-urilor Amazon, atunci reclamele Amazon sunt unul dintre cele mai bune pariuri ale tale.

Concluzie

După cum ați văzut, sunt atât de multe Rețele publicitare PPC acolo de care agenții de publicitate pot profita.

Este o idee grozavă ca agenții de publicitate mai mici să folosească rețele alternative PPC, deoarece au mai puțină concurență și taxează mai puțin. Acest lucru vă va asigura că beneficiați semnificativ de un buget de publicitate mai mic.

Amintiți-vă că cele mai bune rețele PPC nu sunt neapărat cele mai scumpe. Scopul oricărui agent de publicitate ar trebui să fie acela de a obține trafic de calitate pentru marca lor, iar acest lucru nu necesită neapărat să cheltuiască mulți bani.

Găsirea celor mai bune cuvinte cheie și cunoașterea ce dorește publicul țintă este esențială.

Unii vor prefera să citească conținutul reclamelor, în timp ce utilizatorii sunt vizuali și apreciază mai puțin cuvintele.

Nu trebuie să pierdeți trafic valoros, deoarece nu cunoașteți platforma potrivită pentru campania dvs. PPC.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote