FRK Service a început să lucreze cu Today’s Agency când ownerii și-au dat seama că pentru a avea un număr constant de mașini în service și pentru a crește afacerea, este foarte important să avem campanii online.
Inițial, conducerea FRK Service a completat un document de debriefing, care ne-a permis să înțelegem diferențiatorii față de concurență, demografia publicului țintă și cât de des revin clienții. Următorul pas a fost extragerea datelor importante din conturile Google Analytics și Google Ads furnizate de client. Cu informațiile sale, am stabilit că există două tipuri principale de clienți:
În același timp, am observat că au existat căutări foarte specifice, inclusiv o multitudine de tipuri de motoare, mașini și coduri de model. Acesta este motivul pentru care am inclus în strategia noastră reclame DKI pentru a genera trafic de calitate la costuri reduse. Odată ce am fost conștienți de numărul mare de căutări care includeau coduri de model menționate mai sus, am decis să creăm anunțuri DKI pentru a avea un CTR mai mare pentru o sumă licitată mai mică.
Informațiile preluate din Google Ads și Google Analytics au jucat un rol foarte important în a ne ajuta să luăm această decizie. Reclamele DKI ajung la căutări mai specifice și mai lungi, ceea ce înseamnă că au adus mult trafic relevant la un cost scăzut.
Principala provocare a fost de a începe campania cu un buget mic și de a găsi cea mai bună strategie pentru ca afacerea să se dezvolte. Am reușit să facem acest lucru, prin introducerea DKI în reclame dar și prin audituri interne efectuate periodic de toată echipa PPC.
Ulterior, am implementat campanii pe alte platforme; de exemplu campanii GDN, campanii video și de remarketing, care au avut rate de conversie excelente. Când există căutări specifice, care conțin și coduri de produs, ar trebui să existe întotdeauna anunțuri DKI în fiecare campanie Google.
Acordăm o importanță deosebită înțelegerii modului în care clienții potențiali caută serviciul sau produsul promovat, astfel încât să putem crea anunțuri super-relevante. Acesta este motivul pentru care anunțurile DKI au avut cel mai mare succes pentru acest cont. În doar trei luni, am generat 85 de clienți potențiali cu o sumă CPA mai mică de 20 EUR și o rată de conversie de peste 10%!
Ne străduim mereu să îmbunătățim rezultatele, prin optimizări și audituri interne. Aceasta presupune ca întreaga echipă PPC să verifice contul și să facă o listă de propuneri de îmbunătățire atât a platformelor promoționale, cât și a site-ului clientului. Ne gândim și la adăugarea de noi componente la campaniile sau alte platforme existente, dar totul se face treptat, în funcție de rezultate și de bugetul clientului.
Lucrăm mereu la îmbunătățirea rezultatelor, atât prin optimizări, cât și prin audituri interne, unde întreaga echipă PPC verifică contul și face o listă de propuneri de îmbunătățire atât a platformelor promoționale, cât și a site-ului clientului. Ne gândim și la adăugarea de noi componente în campaniile sau alte platforme existente, dar totul se face treptat, în funcție de rezultate și de bugetul clientului.
CEO-ul Today’s Agency Marius Lazarescu, are un BMW X1, care trebuia reparat si ati ghicit, FRK Service l-a reparat! Mai târziu, după ce campaniile noastre s-au pus în aplicare, Marius a fost sunat de FRK Service, spunându-i „Nu știu ce faceți, dar de la ultimul audit efectuat de agenția dumneavoastră, service-ul este plin de clienți”. Desigur, clientul are încredere deplină în strategia și serviciile noastre, motiv pentru care acum ne extindem și pe alte platforme.
Clienții potențiali sunt adesea curioși de nivelul lor de implicare în serviciile pe care le oferim și este un proces cu adevărat colaborativ. La începutul fiecărui proiect, avem multe întâlniri online, unde punem clienților multe întrebări pentru a afla ce trebuie să știm.
Aflăm lucruri precum cine sunt clienții lor, obiceiurile și locurile pe care le frecventează, precum și cum caută produsul/serviciul pe care îl promovăm, diferențieri și ce lucruri nemulțumesc clienții concurenților clienților noștri.
La început, colaborarea este extinsă, dar în timp avem doar întâlniri regulate cu clienții noștri. Totul depinde de ceea ce își dorește clientul nostru.
După o serie de optimizări, am reușit să generăm un număr mare de conversii la un CPA foarte bun, iar acum campaniile folosesc o metodă de licitare automată, ducând la o creștere accelerată a conversiilor.
Acest lucru se vede în CTR-ul crescut de aproape 18% al campaniei de căutare, dar și în evoluția conversiilor înregistrate. În doar trei luni, numărul de conversii a crescut de patru ori. Rezultate fantastice de la Today’s Agency și încă un client mulțumit pe termen lung.
Dacă doriți să vă bucurați de rezultate semnificative ca acestea, contactați-ne acum și aflați cum Today’s Agency vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.