Publicitatea PPC (pay per click) este un model prin care plătiți unui anumit furnizor, cum ar fi Google sau Facebook, pentru a vă promova anunțul către publicul țintă. Acest model se numește „plată pe clic”, deoarece plătiți furnizorului doar atunci când un utilizator real face clic pe anunțul dvs.
Industria PPC este în creștere și atât companiile, cât și furnizorii par să profite. Am adunat cele mai interesante 12 statistici PPC, astfel încât să puteți vedea despre ce este toată agitația.
1. 79% de marketeri spun că PPC le avantajează enorm afacerea.
(Sursă: Hanapin Marketing, 2019)
Conform datelor din raportul Hanapin Marketing privind starea PPC pentru 2018-19, majoritatea marketerilor cred că PPC oferă un impuls uriaș afacerii lor.
2. Reclamele din Rețeaua de display Google ajung la până la 90% de utilizatori de internet.
(Sursă: WordStream, 2020)
Potrivit Google, Rețeaua de display ajunge la peste 90% de utilizatori de internet la nivel mondial, extinzându-se pe 2 milioane de site-uri! Deci, există o șansă mare de a vă aduce produsele sau serviciile în fața aproape întregului public țintă.
3. 97% de consumatori folosesc internetul pentru a căuta afaceri locale.
(Sursă: BrightLocal, 2020)
Statisticile din 2020 furnizate de BrightLocal arată că 97% dintre consumatori folosesc internetul pentru a găsi afaceri locale, în timp ce 34% o fac zilnic. Aceste date ne spun cât de mult ne bazăm pe internet pentru nevoile consumatorilor noștri. De asemenea, arată cât de profitabile pot fi anunțurile PPC dacă puteți ajunge la publicul dorit și puteți genera un trafic PPC bun. Având în vedere că aproape toată lumea folosește internetul pentru a găsi companii din apropiere, o reclamă plătită bine plasată le-ar putea conduce la tine.
4. În 2020, aproximativ 26% dintre utilizatorii de internet la nivel mondial foloseau blocare de anunțuri.
(Sursă: Statista, 2020)
Când ne uităm la statisticile PPC pentru 2022, se pare că unul dintre principalele obstacole în publicitatea digitală este prezența blocanților de anunțuri. Rețineți, totuși, că reclamele de căutare și reclamele Facebook nu sunt blocate implicit de blocatorii de anunțuri. Conform Statista, 26,41 TP2T dintre utilizatorii din întreaga lume aveau blocare de anunțuri instalate pe dispozitivele lor în 2020. Se preconizează că această cifră va crește într-un ritm mai lent decât înainte.
5. Clienții sunt cu până la 70% mai probabil să-ți cumpere produsul atunci când folosești retargeting.
(Sursă: Web FX, 2021)
Pe baza acestor statistici PPC în 2021, nu vă puteți permite să nu includeți remarketingul în strategia dvs. generală PPC.
Dacă nu știți încă ce este retargeting-ul, nicio problemă, vă avem acoperit. Este atunci când ajungeți la cei care au interacționat deja cu site-ul dvs. web într-un fel.
6. Google Ads și Facebook PPC domină piața de publicitate digitală, cu o cotă de piață de 28,9%, respectiv 25,2%.
(Sursă: eMarketer, 2021)
Cei mai mari jucători de pe piața PPC sunt, fără îndoială, Google și Facebook. Generand cele mai multe venituri și deținând porțiuni mari din piață, acestea sunt cele mai populare platforme printre agenții de publicitate.
7. Traficul adus prin publicitate PPC produce cu 50% mai multe conversii decât publicitatea organică.
(Sursă: Moz, 2017)
Când ne uităm la statisticile PPC și SEO, se pare că PPC este mult mai eficient în crearea conversiilor. Conform datelor din 2017 de la Moz, publicitatea PPC creează cu 50% mai multe conversii și trafic decât publicitatea prin cuvinte cheie organice.
8. 92% de reclame plătite online trec neobservate de utilizatori.
(Sursă: KOL, 2018)
Orbirea publicității este, de asemenea, o problemă uriașă în industria PPC. Acest termen se referă la un fenomen în care oamenii, intenționat sau nu, ignoră reclamele care apar pe site-uri web. Statisticile furnizate de Koll sugerează că majoritatea reclamelor sunt victime ale orbirii publicității.
Pentru a vă asigura că anunțurile dvs. sunt remarcate, scrieți titluri și descrieri convingătoare, imagini grozave pentru anunțurile de cumpărături Google și utilizați extensii la anunțuri.
9. CPC-ul mediu al Bing este $1,54, cu 33% mai mic decât Google Ads
(Sursă: WordStream, 2021)
Nu există niciun secret că publicitatea PPC pe Bing și Microsoft Search Network are o acoperire semnificativ mai mică decât Google, publicitatea pe această platformă are avantajele sale. CPC-ul mediu al Bing este cu 33% mai mic decât cel al Google Ads: $1,54 în toate industriile.
De asemenea, rețineți că reclamele Bing ajung la 63 de milioane de utilizatori unici, ceea ce alte platforme nu le pot face.
10. 69.4% de persoane care au smartphone-uri le folosesc pentru cumpărături.
(Sursă: DataReportal, 2021)
Digital 2021: Raportul Global Overview al Datareportal a dezvăluit câți oameni se bazează pe smartphone-urile lor pentru cumpărături. Printre utilizatorii de smartphone-uri intervievați, 69% și-a folosit dispozitivele pentru cumpărături.
11. În medie, IMM-urile investesc între $9K și $10K pe PPC lunar.
(Sursa: Web FX)
Deși aceasta este o estimare de încredere a cât vă puteți aștepta să plătiți lunar pentru PPC în 2022, nu este o cifră fixă. Va trebui să evaluați atât propriul buget, cât și dacă sectorul dvs. se numără printre cele mai bune industrii pentru PPC.
12. 89% din traficul generat de Google Ads nu este înlocuit cu clicuri organice atunci când anunțurile sunt întrerupte.
(Sursă: Blogul Google AI)
Credeți că anunțurile afișate în Rețeaua de căutare nu sunt necesare atunci când prezența dvs. organică este ridicată?
Gândiți-vă din nou când Google a analizat ce se întâmplă când anunțurile au fost întrerupte în peste 400 de conturi din patru țări. Folosind un model statistic pentru a estima clicurile incrementale atribuibile anunțurilor afișate în Rețeaua de căutare pentru fiecare agent de publicitate, ei au descoperit că, în medie, 89% din traficul plătit către site-ul unui agent de publicitate este pierdut și nu este recuperat de clicurile organice.
13. 50% de persoane care ajung pe site-ul unui comerciant cu amănuntul din reclame plătite au mai multe șanse să cumpere decât cele de la un link organic. (Primă)
(Sursă: Unbounce)
Vă interesează în primul rând conversiile pe termen scurt, testarea și/sau vânzările de produse? Apoi, publicitatea PPC este calea de urmat. 50% de oameni care ajung pe site-ul unui comerciant cu amănuntul din reclame plătite au mai multe șanse să cumpere decât vizitatorii care au venit de la un link organic.
Concluzie privind Statisticile PPC
Pe baza statisticilor PPC pe care le-am prezentat mai sus, ne simțim confortabil să spunem că publicitatea PPC crește rapid în mixul de marketing al majorității managerilor de marketing digital.
Reclamele PPC sunt mai puțin enervante și ajung la un public larg, dar vizat. Ele funcționează, de asemenea, astfel încât companiile să cheltuiască bani doar pe vizitatorii efectivi ai site-ului.
Sperăm că statisticile PPC pe care vi le-am arătat vă ajută să faceți o imagine a modului în care va arăta ecosistemul publicitar în 2023 și mai departe.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Cum am crescut conversiile cu 338% datorită DKI în Google Ads pentru un service auto
- Advanced Google Adwords – anunțuri dinamice de căutare pentru Domo
- Descoperiți cum o firmă de avocatură a folosit Google Ads pentru a-și crește afacerea cu 54%
Aveți nevoie de ajutor pentru a face publicitate PPC pe drumul cel bun? Verificați oferta noastră Google Ads.