Tendințe PPC – Viitorul PPC în 2022 și ulterior

PPC Trends - The Future of PPC

Ne-am uitat adânc în globul nostru de cristal pentru a prezice unele dintre cele semnificative Tendințe PPC se pregătește să zguduie lumea PPC în 2022 și în anii următori.

PPC este o fiară în continuă evoluție, iar pregătirea pentru ceea ce se află la orizont poate fi de neprețuit pentru a vă asigura că nu veți fi prins de frig când vânturile schimbării încep să sufle.

Așadar, haideți să luptăm și să pornim în viitorul intrigant al PPC.

1. Lucrurile vor începe să devină personale

Personalizare PPC nu este nimic nou, Google permițând o întreagă gamă de direcționare către public în campaniile sale publicitare. Cu toate acestea, AI începe să depășească limitele a ceea ce este posibil cu personalizarea reclamelor.

Învățarea automată permite companiilor să creeze conținut publicitar personalizat plasat automat în fața persoanelor potrivite, la momentul potrivit, pentru rezultate maxime.

Google susține că campanii de cumpărături rulați prin această platformă complet automatizată sunt de 3 ori mai bune pentru a vă afișa anunțurile de către cele mai relevante audiențe. Acest lucru se întâmplă datorită tehnologiei lor inovatoare AI, cu potențialul adăugat de a genera o creștere de 20% a valorii conversiilor în campaniile dvs.

De asemenea, Google a investit masiv în modernizarea platformelor sale de anunțuri de căutare. Anunțurile de căutare adaptabile vor putea genera peste 43.000 de permutări ale anunțurilor, combinând până la 15 titluri diferite cu alte patru descrieri.

Oferind o rată de clic cu 5-15% mai mare decât anunțurile standard de căutare, învățarea automată complexă va testa combinații înainte de a difuza reclame optimizate și foarte personalizate pentru diferiți consumatori. Combinația de anunțuri se va baza pe căutarea prin cuvinte cheie, pe dispozitiv și chiar pe comportamentul de navigare din trecut.

Odată cu raportarea Google a unei creșteri masive a căutărilor „Aproape de mine” pe dispozitivele mobile, va exista un impuls către campanii de direcționare geografică mai sofisticate, deoarece magazinele, restaurantele și furnizorii de servicii caută modalități mai bune de a capta un public local mai implicat.

2. Intrarea în era automatizării

Schimbarea obiceiurilor consumatorilor și piețele tot mai fracturate înseamnă o cerere tot mai mare pentru instrumente de campanie mai inteligente și soluții automate care economisesc timp.

Companiile vor apela la Google pentru a oferi un serviciu care poate genera automat anunțuri relevante. Aceste reclame ar trebui să rezoneze cu o bază de consumatori din ce în ce mai informată și pot fi urmărite cu precizie pentru a oferi mai mult control asupra măsurării performanței.

Progresele în inteligența artificială vor face posibilă crearea de strategii de licitare automatizate prin analizarea datelor privind publicul mare pentru a face previziuni mai detaliate și mai precise despre ceea ce va răspunde cel mai bine publicul țintă. de la Google

Platforma de anunțuri vă permite să creați strategii de licitare personalizate, în funcție de obiectivele dvs. Cu toate acestea, acuratețea licitației se va îmbunătăți cu timpul, pe măsură ce IA încorporată învață și recunoaște comportamentul publicului.

3. Automatizare și marketing programatic

Fratele mai mare și mai înfricoșător al licitației inteligente, în 2021, ponderea cheltuielilor publicitare cu afișare digitală programatică în Statele Unite a fost proiectată să se ridice la 86,5%.

Potrivit Statista, în 2019, agenții de publicitate din Statele Unite au cheltuit aproape 60 de milioane de dolari SUA pe publicitate cu afișaj digital programatic. Până în 2022, se preconizează că cheltuielile vor crește la aproape 95 de milioane de dolari SUA.

Preia conceptul de licitare automată și îl rulează în timp real și la o scară mult mai sofisticată. De îndată ce un client potențial face clic pe o pagină web care afișează anunțuri programatice, are loc o licitație instantanee pentru a rula conținut specific care se potrivește cu profilul clientului.

Intelept nu?

Deja face achiziția de reclame mult mai flexibilă și mai relevantă, dar dacă totul pare puțin prea mult, sunați guru noștri PPC pentru a afla mai multe.

Google va continua să fie motorul pentru afacerile mai mici care doresc să se dezvolte online. Se va menține un accent pe furnizarea de instrumente de automatizare disponibile pentru a sprijini comunitatea lor înfloritoare de IMM-uri.

Dacă ați fost descurajat de potențialele costuri și abilitățile necesare pentru a vă construi și menține site-ul dvs. SEO și optimizat pentru dispozitive mobile, atunci Google vă acoperă. Acum poți automat generați o pagină de destinație optimizată în câteva minute, Google extrage date direct din contul dvs. Compania mea pe Google.

Aceste site-uri web pot fi simple, dar vor deveni mai sofisticate pe măsură ce Google caută modalități noi și inovatoare de a îmbunătăți experiența PPC a clienților IMM-uri. Dar dacă toate acestea par cam mult, apelați specialiștii noștri PPC pentru a afla mai multe.

4. Un accent pe atribuire

Cu multe canale și anunțuri potențiale difuzate pe mai multe dispozitive și campanii, atribuirea devine rapid un elefant îngrijorător de supradimensionat în camera PPC.

Urmărirea eficacității campaniilor PPC iar calcularea cu precizie a rentabilității investiției a fost un proces notoriu de complicat de ani de zile. Cu toate acestea, cu Google, companiile de atribuire ar putea obține în sfârșit o perspectivă mai bună asupra impactului cheltuielilor lor publicitare.

Atribuirea Google este un mare pas înainte din multe motive, niciunul mai mult decât feedbackul automat continuu al datelor în Google Ads, care va ajuta la o mai bună informare a strategiilor de licitare.

Prin automatizarea datelor de conversie în anunțuri, agenții de publicitate pot identifica impactul anumitor cuvinte cheie și anunțuri pe mai multe canale și își pot perfecționa tacticile de licitare în consecință pentru a se concentra pe zonele care generează cele mai multe conversii.

Prea multe modele de atribuire anterioare s-au concentrat pe impactul ultimului clic, ceea ce înseamnă că companiile au văzut doar efectul punctului de contact final asupra călătoriei unui client.

În realitate, însă, multe aspecte de-a lungul drumului îi ajută pe clienți să se hotărască. Viitoarele instrumente de atribuire, cum ar fi Google Atribution, caută să adopte o abordare mai holistică.

Utilizarea învățării automate pentru a monitoriza și a atribui valoare fiecărui punct de contact al călătoriei clientului într-un model de atribuire bazat pe date oferă agenților de publicitate o mai mare vizibilitate și context în care reclamele contribuie la conversiile generale.

Google va încerca să impulsioneze această metodă de atribuire în următorii ani. Oferă o reflectare mult mai precisă a impactului fiecărui pas asupra deciziilor de cumpărare ale consumatorilor.

Concluzie

Peisajul PPC evoluează rapid, iar platformele publicitare introduc în mod constant noi instrumente și formate pentru a eficientiza gestionarea campaniilor, îmbunătățind în același timp rezultatele.

Consumatorii se așteaptă ca reclamele pe care le văd să ofere o experiență coerentă și relevantă, care să se potrivească cu relațiile lor cu un brand și cu etapele ciclului de viață al clientului.

Cu multele părți în mișcare, derulează campanii PPC în 2022 iar dincolo cu siguranță nu este o sarcină pe care o poți „seta și uita”.

Agenția de marketing de astăzi rămâne la curent cu cele mai recente instrumente și strategii pentru a vă ajuta să generați trafic PPC și clienți potențiali de calitate.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Verificați-ne Serviciul Google Ads pentru mai multe informatii.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote