Cum să alegi cea mai bună agenție PPC pentru afacerea ta

How to choose the best PPC Agency for your business

Nu contează dacă conduci un mic magazin mom-and-pop sau ai deja mai multe sucursale în toată țara; sunt șanse să doriți ca acesta să funcționeze cu succes în anii următori.

Cât de eficient vă folosiți strategii de marketing este un factor crucial care joacă un rol important în succesul afacerii tale.

Marketing PPC este o modalitate deja stabilită de a vă ajuta campania de marketing să declanșeze și să ruleze. Numai Google se laudă în prezent 3,5 miliarde căutări zilnice; paginile de căutare sunt acolo unde se află dacă vrei să fii văzut și auzit.

Acest ghid va acoperi beneficiile angajării unei agenții PPC pentru afacerea dvs., cinci sfaturi pentru a alege cea mai eficientă, cum să calculați rezultatele și cinci lucruri pe care ar trebui să le căutați în cazul în care lucrurile merg la sud și trebuie să vă schimbați agenția PPC .

Multă muncă, așa că să începem.

1. Beneficiile lucrului cu o agenție PPC

Citiți mai departe pentru a afla beneficiile unei agenții PPC și vedeți ce ați ratat pentru dvs.:

1.1 Contribuie la obiectivul dvs. de afaceri

Poate unul dintre cele mai convingătoare motive pentru utilizarea a Agentie de management PPC este astfel încât să poată ajunge la un număr maxim de oameni și să vă atingă obiectivele.

Obiectivele de afaceri pot varia în funcție de preferințele dvs., variind de la expunerea la nivel înalt a mărcii până la generarea de clienți potențiali.

Concluzia este că publicitatea PPC poate ajunge la tot felul de oameni.

1.2 Genera rezultate rapide

De multe ori, afacerile au nevoie de rezultate și au nevoie de ele cât mai curând posibil. PPC ar putea fi cea mai rapidă modalitate de a rula campanii de publicitate și de a obține rezultate instantanee.

Deci, nu contează care este obiectivul dvs. de afaceri. Nu numai că o poți obține prin PPC, dar poți și genera rezultatele pe care le dorești mai repede decât ți-ai imaginat.

De exemplu, dacă aveți un site web, agenția dvs. poate crea cu ușurință un cont Google Ads, vă poate configura anunțurile, le poate difuza în rețeaua Google și poate genera trafic și vânzări.

1.3 Vă oferă prima privire

Imaginați-vă că intri într-un magazin căutând să cumpere ceva și găsești acel lucru imediat ce intri.

Așa funcționează PPC. În loc să apară sub sau printre rezultatele căutării, reclamele dvs. vor apărea deasupra rezultatelor căutării.

Aceasta înseamnă că înainte ca vizitatorii să se uite măcar la rezultatele a ceea ce au căutat, ei vor arunca o privire mai întâi la anunțul dvs. Și pe măsură ce numărul de persoane care văd anunțurile crește, la fel crește șansele dvs. de a obține rezultatul dorit.

1.4 Vă pune în control

Există diferite nuanțe în ceea ce privește setările implicite ale campaniei, dar este esențial să controlezi multe lucruri. Puteți decide cum să vă adresați mai întâi clienților cu cuvintele cheie pe care alegeți să le vizați și cât de restrictivi doriți să fie.

Dacă vrei să începi cu un buget redus, ai și libertatea de a face acest lucru. Și când o campanie publicitară nu este în favoarea dvs., o puteți opri imediat.

1.5 Stimulează vânzările offline

Un alt lucru care face publicitatea PPC interesantă este că generează vânzări offline. Dacă aveți o locație fizică, sunt șansele ca, după ce vă văd anunțul, clienții au șanse mai mari să vă viziteze magazinul. Chiar dacă tranzacția nu a avut loc online, ei au văzut anunțul dvs. online și au făcut primul pas vizitând magazinul dvs.

2. Semne că este timpul să vă schimbați agenția de marketing PPC

După ce ați făcut eforturi pentru a revizui a Agenție de marketing PPC înainte de a lucra cu ei, unele lucruri pot merge prost. Din fericire, nu va avea un mare impact asupra afacerii dvs. dacă îl puteți detecta la timp.

Când sunteți nemulțumit de performanța agenției dvs., ar trebui să vă reconsiderați opțiunile și unde vă cheltuiți bugetul de marketing.

Dacă vedeți următoarele cinci semne, ar trebui să vă gândiți să treceți la o nouă agenție de marketing digital.

2.1 Problemă cu comunicarea

Comunicarea nu este o muncă unilaterală. Când problemele de comunicare încep să se dezvolte, este un mare semn că ar trebui să cauți o nouă agenție de marketing.

Semnele unei comunicări slabe între companii includ:

  • Apeluri telefonice neproductive
  • E-mailurile tale nu primesc răspuns la timp
  • Gestionare slabă a contului
  • Termene ratate

2.2 Nefurnizarea rezultatelor promise

Adesea, veți întâlni câteva agenții care sunt foarte promițătoare, dar inexistente în livrare. Onestitatea lor nu este o întrebare aici.

S-ar putea să promită rezultatele dorite pentru că doresc să le ofere, dar rezultatele pe care le generează nu sunt suficiente pentru ca tu să continui acest parteneriat.

Prin urmare, dacă vă gândiți de ce agenția dvs. nu oferă ceea ce a promis, ar trebui să căutați o nouă agenție de marketing PPC.

2.3 Rezultate stagnante

Marketingul PPC este o sarcină foarte complexă dacă este făcută corect. În fiecare an apar noi funcții, iar unele sunt retrase de rețelele de publicitate. De asemenea, ținând cont de concurența neînfricată dintre afaceri, veți înțelege clar complexitatea.

O agenție de încredere ar trebui să încerce întotdeauna lucruri noi și să îmbunătățească campaniile existente pentru a reuși. Stabiliți și uitați sunt de domeniul trecutului. Dacă nu primiți rapoarte privind îmbunătățirile sau testele efectuate de agenție timp de câteva luni, acestea nu fac tot posibilul.

2.4 Nu licitați pentru numele mărcii dvs

Clienții tăi cei mai valoroși sunt cei care își caută afacerea. Deci, ce se va întâmpla dacă agenția dvs. PPC nu reușește să liciteze pentru numele mărcii dvs.?

Veți pierde potențiali clienți, iar celor existenți le va fi dificil să vă găsească. Și ceva mai rău se poate întâmpla!

Imaginați-vă că un concurent licitează pentru numele companiei respective din imaginea de mai jos, iar oamenii continuă să facă clic pe acel link. Ce crezi ca se va intampla?

2.5 Crearea și testarea reclamelor

Cel mai rău lucru pentru PPC este să încerce ceva bazat pe sentiment sau o idee. Va apărea nevoia de a schimba lucrurile pe baza datelor și nu poți disprețui lucrurile care vin din creativitate. Cu toate acestea, vin probleme; se bazează doar pe ghicituri.

Rețeta perfectă pentru succes este să susțineți creativitatea cu date solide.

3. Cum să-ți concediezi agenția PPC

Schimbarea de agenție este incredibil de costisitoare, ca să nu mai vorbim de timpul necesar pentru integrarea și tranziția unui nou manager de cont.

Dar dacă ați găsit semnele pe care le-am subliniat în secțiunea anterioară a acestui ghid și relația cu agenția dvs. actuală nu funcționează, iată ce trebuie să vă gândiți cu privire la momentul și pașii necesari înainte, în timpul și după dvs. concediază-ți agenția PPC.

3. 1. Comunică, comunică, apoi mai comunică ceva

Comunicarea este esențială pentru supraviețuirea unei relații de afaceri excelente. Cu toate acestea, atunci când există fricțiuni într-o relație, comunicarea poate deseori să scadă. Din păcate, tocmai acesta este momentul în care comunicarea trebuie intensificată.

Momentul cel mai crucial pentru noi pentru a comunica cel mai intens: este momentul în care relația începe să se dizolve. Vestea bună este că creșterea comunicării poate fie să rezolve problema, fie să vă valideze dorința de a vă despărți.

Este esențial să vă faceți timp și să vă asigurați că sunteți pe deplin informat înainte de a lua o decizie. Discutați problema principală(ele) cu agenția. O poți aduce cu respect agenției înainte de a decide să-i concediezi.

Întreabă-te dacă nu ești clar. Oferă-le suficient timp pentru a comunica cu tine și, dacă este necesar, să-și schimbe comportamentul. S-ar putea să nu înțelegi circumstanțele. Dacă nu le anunți că ești frustrat și vrei să poți explica, ei nu vor înțelege.

3.2. Analizați acordul actual

Dacă comunicarea preocupărilor dvs. încă nu a rezolvat problema, următorul pas este să determinați ce ar fi necesar pentru a vă permite să părăsiți parteneriatul în mod legal.

Cereți echipei dvs. juridice să examineze contractul. Apoi, luați măsurile necesare pentru a pune capăt relației și a respecta termenii Acordului.

Acordați-vă timp pentru a vă revizui contractul în timpul etapei de comunicare pentru a vă asigura că sunteți pregătit din punct de vedere legal să părăsiți agenția.

4.3. Începeți cercetarea

Este o idee strălucitoare să vă asigurați că aveți următoarea agenție PPC aliniată înainte de a renunța la cea actuală. Acest lucru vă va asigura că nu înregistrați scăderi semnificative ale veniturilor din campaniile dvs. publicitare.

Dacă comunicarea dovedește că relația este ireparabilă, puteți contacta alte agenții pentru propuneri.

Începeți să cercetați și să contactați alte agenții care vă pot satisface nevoile sau așteptările. Înainte de a concedia agenția actuală, asigurați-vă că noua agenție este gata de plecare.

3.4. Lasă pe o notă pozitivă

Este timpul să vă informați agenția actuală că părăsiți relația. Este tentant să devii emoționat în timpul comunicării, dar este vital să-ți păstrezi calmul și să nu arzi nicio punte.

Rămâneți profesionist și trimiteți în scris o cerere de încetare a relației cu o dată de încheiere care corespunde cerințelor contractului.

Este posibil să contactați managerul de cont telefonic sau în persoană, în funcție de relație înainte sau după trimiterea notificării scrise. Acest lucru va permite agenției să facă amendamente și să se asigure că ți-ai comunicat dorințele.

După notificare, vă puteți asigura fie că agenția gestionează conturile pentru restul, fie să anulați imediat accesul acestora și să le plătiți suma totală pentru cerințele contractului rămase.

Pentru a vă asigura că alegeți traseul corect, consultați-vă echipa juridică. Indiferent de opțiunea pe care decideți să o alegeți, este esențial să opriți accesul vechii agenții la contul dvs. Google Ads după ce aceasta a terminat de gestionat contul. Deși este puțin probabil, ar trebui să evitați să acordați acces la contul dvs. foștilor administratori de cont nemulțumiți.

Concluzie

Acum că ați citit ce beneficii veți obține în urma angajării unei agenții PPC de încredere și cum să vă despărțiți de agenția actuală, să aruncăm o privire la câteva sfaturi de care ar trebui să țineți cont atunci când alegeți o agenție de marketing digital:

4. Sfaturi pentru alegerea unei agenții PPC

4.1 Definiți-vă obiectivele

Primul pas pe care ar trebui să-l faceți este să decideți pentru ce doriți o agenție digitală. Acest lucru nu ar trebui să fie ceva dificil de făcut.

În mod surprinzător, multe companii nu fac acest lucru bine. Unii nu știu exact de ce își doresc o agenție PPC sau cum vor să fie realizate. Apoi ajung să devină frustrați când lucrurile nu merg așa.

Dacă obiectivele tale sunt simple, ar fi mai ușor să explici ce vrei de la o agenție de marketing digital.

4.2 Valoarea contează; prețul nu este atât de mult

Una dintre cele mai obositoare faze în selectarea unei agenții de marketing digital este cât de mult doriți să cheltuiți pentru eforturile dvs. de marketing digital.

Dar amintiți-vă că doriți o agenție care să adauge valoare afacerii dvs. S-ar putea să aveți un buget limitat, desigur, dar încercați să vă gândiți la valoarea pe care o poate obține afacerea dvs. dacă alegeți o agenție de marketing digital de top.

4.3 Fă-ți temele

Dacă aveți câteva companii pe lista scurtă cu care doriți să mergeți mai departe, ar trebui să obțineți toate informațiile despre ele.

Puteți face asta verificând site-urile lor web, citind recenzii despre ei și răsfoind prin conturile lor de rețele sociale.

De asemenea, ar trebui să programați întâlniri cu reprezentanții agenției și să le adresați întrebări relevante.

Am scris un articol despre Top 10 întrebări pe care ar trebui să le adresați viitoarei agenții PPC, sau s-ar putea să regretați mai târziu.

Sunt activi?

Au mărturii de la oameni care și-au folosit serviciile?

Sunt o agenție de marketing; ar trebui să se comercializeze în cel mai bun mod posibil.

4.4 Începeți mic

Odată ce v-ați decis asupra unei agenții, acordați-le o misiune minoră, astfel încât să le puteți evalua performanța și să vedeți dacă s-ar potrivi nevoilor dvs. generale sau nu.

De exemplu, le puteți cere să vă auditeze site-ul web. Un audit va oferi informații despre modul în care vă puteți îmbunătăți ofertele digitale. De asemenea, ți-ar arăta ce are de oferit agenția.

4.5 Rugați-i să vă cunoască

Înainte de a alege în sfârșit o agenție de marketing digital, este recomandat să le întâlniți fizic. Este posibil să nu fie posibil în toate cazurile, având în vedere această situație actuală de pandemie, sau poate ați ales o agenție de peste mări.

Apoi, una sau două întâlniri online vă vor arăta o mulțime de lucruri despre ei, inclusiv cum funcționează, cât de mare este organizația lor și dacă veți putea lucra sau nu cu ei.

Acesta este un pas crucial, deoarece dacă nu ai încredere în oamenii cu care ai lucra, nu are rost să-i alegi.

5. Cum să îmbunătățiți relația cu agenția dvs. PPC

Angajarea unei noi agenții PPC poate fi una dintre cele mai provocatoare investiții de marketing ale dvs. Trebuie să revizuiți expertiza și performanța percepută și, de asemenea, trebuie să luați în considerare potrivirea culturii, investiția de timp, structura taxelor și multe altele.

Priviți orice relație nouă ca pe un parteneriat adevărat, așa că asigurați-vă că sunteți potriviți unul pentru celălalt pentru a asigura o relație fructuoasă.

Ce pot face clienții pentru a îmbunătăți această relație?

5.1 Briefing-uri și obiective clare.

Începeți prin a crea o imagine clară a modului în care vă arată succesul și a bugetelor disponibile.

Brief-ul dvs. va ajuta agenția să creeze un plan de potrivire și o propunere. Și pentru a vă verifica starea de sănătate obiectivele față de bugetul dvs.

5.2 Înțelegeți lățimea de bandă a agenției.

Dacă vrei ca aceeași persoană să lucreze la afacerea ta cinci zile pe săptămână, ar trebui să angajezi un angajat.

Ceea ce este grozav la persoana de contact cu agenția dvs. este că ea învață continuu din experiențele intersectorale și interclient. În calitate de client, profitați de aceste cunoștințe și experiență. Dar înseamnă, de asemenea, că nu îți poate îndeplini fiecare dorință în câteva minute sau chiar ore.

5.3 Partajați toate datele care pot ajuta agenția.

Cu cât distribuiți mai multe informații, cu atât mai bine. Acest lucru înseamnă probabil și partajarea de informații sensibile, cum ar fi performanța istorică și marjele.

5.4 Aveți așteptări rezonabile.

Realizați că creșterea vine în detrimentul profitabilității. Toată lumea își dorește mai mulți clienți și un cost de achiziție mai mic. Dar va trebui să prioritizați unul față de celălalt, astfel încât agenția dvs. să se poată concentra pe obiectivul dvs. principal. Și nu schimba în mod constant obiectivele, deoarece atingerea unei ținte în mișcare este dificilă. De asemenea, realizați că căutarea nu creează cerere; doar o surprinde.

Deci, dacă nu obțineți suficient volum din eforturile dvs. de căutare, poate că nu sunt destui oameni care caută. Dacă este cazul, veți avea nevoie de alte canale pentru a genera cerere.

5.5 Joacă-ți rolul.

Dacă agenția dvs. vă gestionează numai campaniile PPC, responsabilitatea lor principală este să obțină traficul și vânzările potrivite la prețul corect, ceea ce nu este atât de simplu pe cât pare. Dar tot ce se întâmplă după aceea („experiența post-clic”) este asupra ta.

Așa că continuați să vă îmbunătățiți propunerea de valoare, designul, copierea, timpul de încărcare, prețurile etc. Majoritatea site-urilor web nu au o problemă masivă de trafic. Cu toate acestea, fiecare site web din lume are o problemă de conversie.

Așadar, acum cunoașteți beneficiile angajării unei agenții PPC, cum să alegeți una și semnele de căutat pentru a menține o campanie PPC competitivă și pentru a obține rezultate.

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Ai întrebări? 

Ne-ar plăcea să auzim de la tine, așa că lasă-le în comentariile de mai jos!

Aveți nevoie de ajutor cu campaniile dvs. PPC? 

Agenția de azi vă poate ajuta să generați și să optimizați campaniile dvs. de publicitate PPC, astfel încât să puteți atinge cel mai mare număr de conversii posibile și să îmbunătățiți constant rentabilitatea investiției bugetului dvs. de publicitate.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote