Acest articol va arăta Top 13 greșeli cu care le fac agențiile PPC de comerț electronic și agenții de marketing Google Ads.
De asemenea, pentru fiecare greșeală, vă oferim o remediere rapidă pe care o puteți implementa și îmbunătăți rapid performanța publicitară.
Așa că haideți să ne scufundăm:
Greșeala #1 – Nu se măsoară rentabilitatea investiției anunțurilor dvs
Rentabilitatea investiției sau rentabilitatea investiției este pur și simplu raportul dintre noul profit bazat pe costul cheltuit pentru a obține acel profit.
Ați calculat vreodată rentabilitatea investiției reclamelor dvs.?
Dacă nu, nu există nicio modalitate de a ști cât puteți cheltui pe Google Ads per achiziție și este posibil să plătiți mai mult decât vă permiteți și să ajungeți să pierdeți bani.
Remediere rapidă: calculați rentabilitatea reclamelor
Există o formulă simplă pentru aceasta: ROI Google Ads = (Profit total – Costuri de publicitate) / Costuri de publicitate x 100
De exemplu, dacă aveți un magazin online care a generat luna trecută $4500 de la dvs Campanie Google Ads, costul produselor și al salariilor a fost de $1500, iar costurile de publicitate pe Google Ads au fost de $500, apoi ați putea calcula rentabilitatea investiției Google Ads astfel:
Profit total = $4500 – $1500 = $3000 Deci, pentru calcul, cifrele sunt: (3000 – 500) / 500 x 100 = 250% ROI
Greșeală #2 – Nu licitați termenii mărcii dvs
Mulți presupun că, deoarece se clasează deja pentru marca lor, nu trebuie să facă publicitate. Este bine să vă clasați pe primul loc pentru marca dvs. de comerț electronic atât în spațiul publicitar, cât și în rezultatele organice.
De ce? Deoarece numărul total de clicuri va crește, costul pe clic pentru marca dvs. este mic și vă veți asigura că un concurent nu vă depășește cu un anunț peste rezultatul organic.
Remediere rapidă: licitați termenii mărcii dvs. de comerț electronic și dețineți primul loc
Asigurați-vă că clasați #1 pentru termenii de marcă, astfel încât să nu sacrificați clicuri valoroase concurenței dvs. Dacă nu licitați conform condițiilor mărcii dvs., concurentul o va face.
Licitarea pentru numele mărcii dvs. vă va asigura că compania dvs. are vizibilitate maximă pe prima pagină a paginii de rezultate ale motorului de căutare – atât pentru rezultatele căutării plătite, cât și pentru cele organice. Termenii mărcii vor avea probabil un scor și un CTR de înaltă calitate, ceea ce ajută la scăderea CPC-ului mediu.
Greșeală #3 – Nu gruparea cuvintelor cheie
Neutilizarea grupurilor de anunțuri este una dintre cele mai mari greșeli pe care oamenii le fac în privința Google Ads.
De exemplu, IKEA vinde mobilier, canapele și fotolii, bucătărie și electrocasnice, textile pentru casă etc. Să presupunem că nu își segmentează produsele în diferite grupuri de anunțuri.
În acest caz, nu vor putea afișa anunțuri specifice pentru diferite produse și ar trebui să recurgă la un anunț cu titlu precum „Cumpărați mobilier IKEA” în loc de „Cumpărați un pat IKEA” sau „Cumpărați un IKEA”. canapea.”
Remediere rapidă: nu mai mult de 20 de cuvinte cheie
Cel mai bine este să nu utilizați mai mult de 20 de cuvinte cheie per grup de anunțuri. Uneori, puteți scăpa folosind mai multe, dar depășirea a 20 de cuvinte cheie înseamnă că textul dvs. publicitar nu se potrivește cu cuvântul cheie căutat așa cum ar trebui. Fiecare dintre grupurile de anunțuri din campania dvs. ar trebui să vizeze teme diferite.
Greșeală #4 – Nu se utilizează cuvinte cheie negative
Google Ads vă permite să utilizați cuvinte cheie negative pentru a exclude termeni care nu sunt potriviti pentru produsul dvs.
De exemplu, dacă dețineți un magazin care vinde pantofi de damă de designer, dar nu pantofi de atletism, atunci nu doriți ca anunțurile dvs. să apară la căutările de „pantofi de alergat pentru femei”, dar doriți ca acestea să apară pentru „pantofi de damă”.
Astfel, puteți adăuga „running” ca cuvânt cheie negativ, iar anunțurile dvs. nu vor fi afișate pentru nicio căutare care include cuvântul „running”. Cuvintele cheie negative sunt cel mai simplu mod de a ajunge la publicul cel mai vizat, de a reduce costurile și de a crește rentabilitatea investiției.
Remediere rapidă: începeți cu potrivirea exactă
O abordare bună este să începeți cu potriviri exacte și apoi să extindeți la expresii și modificatori de potrivire amplă. O potrivire exactă vă oferă cel mai mare control asupra termenilor de căutare pentru care vor apărea anunțurile dvs., iar un modificator de potrivire amplă este un mijloc bun pentru a obține mai multe afișări fără a renunța la controlul complet.
Utilizați potrivirea exactă pentru cuvintele cheie despre care știți că sunt relevante pentru afacerea dvs. și utilizați potrivirea expresiei sau modificatorul de potrivire amplă pentru a vă asigura că nu pierdeți alte cuvinte cheie relevante la care nu v-ați gândit.
Greșeală #5 – Nu se utilizează potrivirea corectă a cuvintelor cheie
Google Ads vă permite să adăugați cuvinte cheie într-o campanie ca modificator de potrivire amplă, expresie sau potrivire exactă.
Cuvintele cheie cu potrivire amplă generează mai multe afișări, dar sunt mai puțin precise. Potrivirile exacte și expresiile cresc adesea ratele de conversie, dar oferă mult mai puține afișări.
Remediere rapidă: rulați un raport privind termenii de căutare
Pentru a găsi cuvinte cheie negative, rulați un raport privind termenii de căutare în Google Ads și aflați ce cuvinte cheie convertesc și care nu. După ce le găsiți pe cele care nu, verificați dacă există un cuvânt cheie negativ pe care îl puteți adăuga, astfel încât să nu apăreți pentru acel termen fără a exclude cuvintele pentru care doriți să continuați să apară.
Greșeală #6 – Titlu și copie a anunțului prost scrise
Să te îndrăgostești de copia publicitară este o problemă. Puteți scrie un anunț și vă gândiți: „Îmi place această copie! E minunat!” E în regulă, dacă numerele nu spun altceva.
Ar trebui mereu testați-vă copia publicitară. Puteți încerca două variante diferite de titlu, aceleași titluri, dar o copie a corpului diferită sau copia exactă, dar un îndemn diferit. Testarea diferitelor variante vă va ajuta să știți ce funcționează cel mai bine.
Remediere rapidă: Testați întotdeauna
Se recomandă testarea constantă. Odată ce aveți un câștigător pentru un test, dezactivați anunțurile mai puțin performante și modificați copia publicitară. Încercați întotdeauna să învingeți câștigătorul până când sunteți mulțumit de rezultate.
S-ar putea să fii surprins că această testare poate duce în cele din urmă la dublarea ratelor de conversie și la scăderea CPA cu 50%.
Greșeală #7 – Nu cunoașteți LTV-ul clienților dvs
Ați calculat vreodată valoarea de viață (LTV) a clienților dvs.? Dacă nu, nu există nicio modalitate de a ști cât de mult poți cheltui pe Google Ads per achiziție.
Să presupunem că LTV-ul tău este $100. Aceasta înseamnă că veți câștiga în medie $100 pe durata de viață a afacerilor cu clienții dvs.
Dacă plătiți $25 per achiziție, sunteți în regulă, deoarece câștigați mai mult pe client decât cheltuiți. Dar dacă LTV-ul tău este $40 și plătești $60 per achiziție, în cele din urmă, vei înceta.
Remediere rapidă: calculați valoarea LTV pentru clienții dvs. și apoi gestionați-vă campaniile în consecință
Iată o formulă simplă pe care o puteți folosi pentru a face acest lucru: LTV = ((Venitul mediu lunar / Client) x (Marja brută / Client) )) / Rata de abandon lunară
Greșeală #8 – Nu folosiți extensii la anunțuri
Google Ads oferă această funcție gratuit. L-ați putea configura cu ușurință în contul dvs. Dacă nu aveți extensiile la anunțuri în timp ce concurenții dvs. le au, ar putea însemna că este posibil să fi ratat unele oportunități de clic pentru anunțurile dvs.
Remediere rapidă: adăugați cel puțin 1 sau 2 extensii Adăugați la anunțurile dvs
Extensiile la anunțuri oferă informații suplimentare care oferă utilizatorilor mai multe motive pentru a vă alege afacerea (dați clic pe anunțurile dvs.). Cu extensiile la anunțuri, puteți afișa linkuri de site-uri, numere de telefon, evaluări cu stele și locație pentru a vă îmbunătăți anunțul. Adăugarea extensiilor la anunțuri oferă anunțului dvs. o mai mare vizibilitate și proeminență pe pagina cu rezultatele căutării.
Greșeală #9 – Nedirecționarea vizitatorilor către paginile corespunzătoare
Cea mai mare greșeală pe care oamenii o fac cu Google Ads este că nu direcționează clienții către pagina de destinație corespunzătoare. În schimb, îi conduc pe toți la pagina lor de pornire.
Dacă oferiți mai multe produse, este mai bine să le trimiteți la un anumit produs sau o pagină de categorie, unde pot afla despre produsul respectiv, așa cum este anunțat în textul publicitar. Acest lucru nu numai că va ajuta la creșterea ratelor de conversie, dar vă va îmbunătăți și Scorul de calitate pentru a vă ajuta să reduceți costurile PPC.
Remediere rapidă: direcționați-vă publicul către conținutul potrivit
Asigurați-vă că pagina pe care ajung utilizatorii se potrivește cu reclamele pe care au făcut clic. Dacă vindeți articole legate de nuntă, creați grupuri de anunțuri bazate pe teme precum „cadouri pentru domnișoara de onoare” și „cadouri pentru domnișoare”, apoi direcționați utilizatorii către paginile de categorii pentru fiecare dintre aceste articole în loc de pagina dvs. de pornire, unde vor trebui să navigați singur prin pagină pentru a găsi produsele pe care le căutau inițial.
Greșeală #10 – Nu se testează o poziție optimă a anunțului
Dacă scopul tău este să îmbunătățești recunoașterea mărcii, este o idee bună să te afli în una dintre primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul tău este să obții un CTR mai mare și să obții cele mai multe conversii, uneori este mai bine să te afli pe pozițiile 3-5.
Poate fi adevărat? Cum este posibil ca este mai bine să fii într-o poziție mai joasă decât primul sau al doilea? Se datorează faptului că, în mod natural, oamenii tind să fie mulțumiți de primele două reclame; pot face clic, indiferent dacă sunt interesați sau nu. Cei care dau clic pe reclame în pozițiile 3-5 sunt de obicei potențiali serioși care caută un produs sau o soluție.
Remediere rapidă: testați pentru poziție și costul pe clic licitat
Testați pentru a găsi poziția optimă prin creșterea sau scăderea sumei licitate pentru costul pe clic. Coborâți-l și apoi vedeți ce se întâmplă. Dacă Google sugerează o sumă licitată $1 sau $3, începeți cu $1 pentru a vedea rezultatele. Este posibil să nu fie nevoie să plătiți mai mult pe clic dacă sunt suficient de buni.
Greșeala #11 – Nu știi cu cine concurezi
O altă greșeală este să nu știi ce reclame folosesc concurenții tăi. Trebuie să știi cu cine concurezi, ce cuvinte cheie folosesc și cum arată paginile lor de destinație.
Mai exact, vrei să te pui în pielea clienților tăi și să vezi pe ce anunț este cel mai probabil să dai clic. Apoi, odată ce faceți clic (deși este recomandat să găsiți modalități de a face acest lucru fără să faceți clic pe anunțurile concurenților dvs. și să îi faceți să plătească pentru asta), acordați atenție paginilor lor de destinație, vedeți ofertele lor și puneți-vă o întrebare: „Care paginile de destinație și ofertele crezi că sunt cele mai atrăgătoare pentru publicul tău?”
Să presupunem că dețineți o marcă de comerț electronic care vinde haine pentru femei clienților din SUA. Ar trebui să verificați cine sunt concurenții dvs. direcți pe nișă. Înțelegerea a ceea ce fac bine sau greșit vă va ajuta să oferiți produse competitive și unice.
Remediere rapidă: revizuiește-ți concurenții
Examinați periodic conținutul publicitar și paginile de destinație ale concurenților pentru a vedea dacă puteți afla ceva din campaniile lor. Puteți folosi un instrument ca SEMrush acest lucru face ca acest lucru să fie ușor de realizat, salvând anunțurile concurenților și adresele URL ale paginilor de destinație într-un singur loc.
Greșeala #12 – Nu se utilizează anunțuri dinamice de căutare
Munca ta nu este.” finalizat dacă nu ați inclus anunțuri dinamice afișate în rețeaua de căutare în planul dvs. de marketing. Reclamele dinamice de căutare sunt reclame care apar pe baza conținutului site-ului dvs. în loc de cuvinte cheie.
Funcționează astfel încât, odată configurat, Google să creeze automat un titlu pentru dvs. pe baza căutării pe care o face potențialul dvs. și a informațiilor pe care le extrage de pe site-ul dvs. Singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să scrieți un rând descriptiv pentru anunțuri.
Anunțurile dinamice de căutare vă ajută să creați o rețea mai largă împreună cu rețeaua de căutare Google, plasând în același timp conținut dinamic în fața persoanelor interesate.
De exemplu, dacă administrați un serviciu hotelier în Bahamas și potențialul dvs. caută „hotel ieftin în Bahamas”, anunțul dvs. dinamic de căutare va apărea folosind conținutul real al site-ului dvs. ca titlu. Lucrul bun este că anunțurile dinamice de căutare apar exact ca anunțurile text, astfel încât prospectul dvs. nu poate bănui nicio diferență.
Remediere rapidă: plătiți pentru anunțuri dinamice afișate în Rețeaua de căutare
Anunțurile dinamice afișate în Rețeaua de căutare sunt difuzate printr-un sistem de licitare similar cu cel pe care îl veți găsi atunci când difuzați anunțuri text. Funcționează pe un sistem CPC, astfel încât costurile sunt determinate prin înmulțirea numărului de clicuri cu limita CPC maximă pe care ați stabilit-o.
Greșeala #13 – Așteptați prea multe de la Google Ads
V-ați gândit vreodată dacă așteptați prea mult de la Google Ads? Multe companii au un buget mic și speră să lanseze următoarea mare afacere de la $10 la $20 zilnic. Asta nu te va duce prea departe.
Bugetul dvs. poate varia în funcție de industria dvs. și, dacă licitați pentru cuvinte cheie care costă $3 – $5 pe clic, un buget $10 – $20 nu vă va oferi suficient trafic. De asemenea, deoarece campania dvs. necesită unele teste A/B, vă recomandăm să vă gândiți să setați o parte din acest buget deoparte în scopuri de testare.
Remediere rapidă: începeți cu un plan bugetar bun
Începeți cu un buget suficient de mare care vă permite să generați o cantitate semnificativă de trafic și să vă acorde timp pentru a modifica și optimiza campaniile. Inițial, va trebui să petreceți ceva timp pentru a afla ce funcționează și ce nu și veți putea optimiza în timp.
Concluzie
Iată-l –primele 13 greșeli pe care le fac agenții de publicitate PPC și cum să le reparăm.
Vă întrebați cum am întocmit această listă?
La Today’s PPC, vorbim cu clienții noștri și auditează toate conturile înainte de a face orice lucru. De asemenea, facem multe teste pentru a ne asigura că clientul primește tot ce este mai bun pentru bugetul său.
Urmărirea acestor recomandări vă va ajuta să vă optimizați campaniile și să evitați capcanele comune în care majoritatea oamenilor se blochează cu Google Ads.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Cum a reușit un magazin online de produse medicale să folosească campaniile dinamice Google în avantajul său și să obțină 20 de clienți potențiali suplimentari pe lună
- Advanced Google Ads – anunțuri dinamice de căutare pentru Domo
- Cum am crescut vânzările și am scăzut CPA de la 21,52 £ per achiziție la 4,12 £ în reclamele Facebook
Ai întrebări după ce ai citit articolul?
Există ceva care a ieșit în evidență sau care nu a avut sens? Pune o întrebare sau lasă un comentariu ca să putem discuta!