Este posibil ca unele dintre următoarele mituri PPC să fi fost adevărate odată, dar vremurile se schimbă! Google nu stă pe loc și ține pasul cu toate actualizările și noile funcții poate fi dificil.
Am dezmințit unele dintre cele mai comune Mituri PPC pentru tine, astfel încât să te poți aventura cu încredere în noua lume curajoasă a PPC.
MITUL 1 PPC: „PPC înlocuiește SEO”.
De ce să vă petreceți timp îndreptându-vă spre primele rezultate ale căutării organice, când puteți plăti doar pentru a fi plasat deasupra tuturor?
Din păcate, PPC nu este atât de simplu. Un SEO bun poate fi încă necesar pentru dvs strategie de marketing digital a face bine. Cel mai important, trebuie să investești în SEO și PPC, deoarece ambele canale împing trafic către site-ul tău.
De asemenea, amintiți-vă că SEO bun înseamnă experiență bună de utilizator, care este, de asemenea, un factor în scorul publicitar. Dacă, de exemplu, site-ul dvs. este lent, nu veți obține un clasament SEO bun și, de asemenea, veți obține un scor redus pentru anunțuri.
SFAT: Nu puneți toate ouăle într-un singur coș! A fi prea dependent de un canal, cum ar fi PPC, nu este recomandat, deoarece este posibil să nu ofere în mod constant rezultatele pe care le căutați.
MITUL PPC 2 „Aveți nevoie doar de două anunțuri pentru a rula un test divizat.”
Actualizările recente ale algoritmului publicitar Google înseamnă că sunt necesare mai multe date pentru a determina un anunț „campion” în urma unui test divizat sau A/B. Aceasta înseamnă că trebuie să faceți mai mult decât să testați două anunțuri una față de alta pentru a vedea care dintre ele are performanțe mai bune.
Drept urmare, Google îi împinge pe agenții de publicitate să folosească noua funcție de optimizare a rotației anunțurilor. Funcția de rotație automată a anunțurilor utilizează toate anunțurile dvs. dintr-un grup de anunțuri selectat și le afișează prin rotație. Noua opțiune optimizată asigură că anunțurile cu cele mai bune performanțe au șanse mai mari de afișare.
SFAT: Google spune că trecerea de la unul la cel puțin trei anunțuri per grup de anunțuri va oferi grupului o creștere medie de 5-15% a afișărilor și clicurilor.
PPC MIT 3 „Rețeaua de afișare este utilă doar pentru cunoașterea mărcii.”
Afișajul Google rețeaua vă permite să plasați anunțuri pe site-uri de pe tot web. Aceste site-uri web pot varia de la site-uri de știri și bloguri la site-uri de înaltă autoritate legate de industria dvs. Reclamele pot apărea în trei formate diferite: text, imagine și video.
Unii cred că aceste reclame sunt bune doar pentru creșterea gradului de conștientizare. Totuși, introducerea „segmentelor de public similare” poate ajuta la abordarea acestei concepții greșite, deoarece funcția își propune să vă ofere un public mai bine vizat.
Odată ce activați segmente de public similare, Google va găsi și viza persoane similare celor care fac conversie site-ului dvs., ajutându-vă să câștigați potențiali clienți noi.
SFAT: trebuie să utilizați liste de remarketing pentru a utiliza segmente de public similare.
MITUL PPC 4 „Conturile Google Ad se gestionează practic singure!”
Configurarea manuală a campaniilor dvs. publicitare necesită mult timp și este ușor să credeți că munca grea este făcută odată ce acestea sunt configurate și nu va trebui să le atingeți o perioadă.
Din păcate, așa se uită campaniile. Performanța anunțurilor scade și rentabilitatea investiției nu este la fel de bună ca înainte. Campaniile publicitare necesită curățenie regulată de primăvară. Există întotdeauna modalități de optimizare a performanței acestora, cum ar fi ajustările costului la sumele licitate și extinderea cuvintelor cheie.
Deși opțiunile și recomandările automate sunt disponibile pentru utilizatorii Google Ads, este, de asemenea, esențial să vă monitorizați manual contul.
MITUL PPC 5 „Licitarea manuală cost-pe-clic (CPC) este singura ta opțiune.”
Licitarea CPC manuală vă permite să controlați suma maximă pe care o puteți cheltui pe clic, pe anunț. Dacă nu știți care cuvinte cheie sau destinații de plasare sunt cele mai profitabile, poate merita să treceți la o strategie de licitare automată, care stabilește sumele licitate pentru dvs.
Există șase strategii de licitare automată disponibile prin Google Ads. Cele pe care le alegeți depind de obiectivele pe care doriți să le atingeți.
- Maximizați clicurile – Creșterea vizitelor pe site
- Vizați locația paginii de căutare – Creșteți vizibilitatea pe prima pagină a rezultatelor căutării Google sau în primele poziții
- Cota de depășire țintă – Obțineți mai multă vizibilitate asupra altor domenii
- Suma CPA vizată (cost-pe-achiziție) – Obțineți mai multe conversii cu suma CPA vizată
- Cost-pe-clic îmbunătățit – Creșteți numărul de conversii păstrând controlul sumelor licitate pentru cuvinte cheie
- Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare (rentabilitatea cheltuielilor publicitare) – Atingeți o rentabilitate țintă a cheltuielilor publicitare atunci când evaluați fiecare conversie în mod diferit
- Maximizați conversiile – Obțineți mai multe conversii în timp ce vă cheltuiți bugetul
MITUL PPC 6 „Atribuirea ultimului clic este cea mai bună modalitate de a măsura performanța Google Ads” [BONUS]
Google Ads este o modalitate fantastică de a spori conversiile. Dar nu orice persoană care vede sau dă clic pe anunțul dvs. poate alege să cumpere atunci și acolo, mai ales dacă se află încă în faza de cercetare. De aceea atribuirea ultimului clic nu este întotdeauna cea mai bună modalitate de a măsura performanța anunțurilor, iar Google este atât de de acord, încât în curând va înceta să-l mai susțină.
O mulțime de alte opțiuni vă sunt deschise, iar cea pe care o alegeți se va baza din nou pe strategia dvs. PPC.
- Liniar: Se acordă egal credit fiecărui punct de contact care a contribuit la o conversie
- Decăderea timpului: Se acordă mai mult credit punctelor de contact cele mai apropiate de punctul de conversie
- Bazat pe poziție: 40% se acordă primului punct de contact, un alt 40% ultimului punct de contact și restul de 20%
- Primul clic: Toate meritele sunt acordate primului punct de contact
- Bazat pe date: nou de la Google, acest model de atribuire este disponibil numai pentru conturile cu multe date de conversie. Folosește învățarea automată de la Google pentru a îmbunătăți modelul în timp. Funcționează utilizând datele dvs. de conversie pentru a calcula contribuția reală a fiecărui clic pe anunțul de căutare de-a lungul căii de conversie. În plus, analizează ce fac clienții tăi înainte de a efectua conversii și când nu fac, oferindu-ți date valoroase.
Concluzie despre miturile PPC
Sper că v-am ajutat cu o parte din confuzia dvs. cu privire la PPC. Și v-au ajutat, de asemenea, să dezminți miturile PPC care duc la confuzie.
Nu vă lăsați înșelați de aceste mituri PPC; fii suficient de inteligent pentru a-ți face campaniile PPC productive.
Alte mituri PPC despre care ați auzit? Anunțați-ne în comentariile de mai jos. Va fi o plăcere să-i dezminți.
La Today’s Agency, din 2005, am lucrat pe piețele interne și globale la peste 480 de proiecte PPC, așa că știm ce funcționează și ce nu. Verificați-ne Servicii PPC.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- O mașină nouă în oraș: campanie multicanal de cunoaștere a mărcii pentru „miracolul suedez”
- Advanced Google Ads – anunțuri dinamice de căutare pentru Domo
- Cum am crescut vânzările și am scăzut CPA de la 21,52 £ per achiziție la 4,12 £ în reclamele Facebook