Iată doar șapte avantaje PPC puternice:
1. Cu PPC, plătiți numai pentru performanță
Cu multe tipuri de publicitate, plătiți aceeași sumă pentru spotul dvs. publicitar, indiferent de câte persoane îl văd sau vă contactează din cauza acestuia.
Unul dintre cele mai semnificative beneficii ale PPC este că plătiți doar pe clic. Aceasta înseamnă că plătiți doar pentru interacțiunea cu anunțul dvs.
Cu toate acestea, nu vă veți depăși bugetul, deoarece puteți decide din timp cheltuielile maxime.
Și acesta merge la al doilea beneficiu de pe lista noastră:
2. PPC este măsurabil și urmăribil
Google Ads si altul rețele publicitare PPC reputate ușurează urmărirea și măsurarea rezultatelor publicitare PPC. Pentru Google, ar trebui să utilizați instrumentul Google Ads cu Google Analytics.
Vor fi afișate detalii de performanță la nivel înalt, inclusiv clicuri și afișări. Performanța dvs. PPC nu este ascunsă.
Statisticile sunt ușor accesibile și vă vor arăta cum performanțe campaniile dvs. și traficul și rezultatele pe care le obțineți din cheltuielile dvs. de publicitate.
Imaginea poate să nu fie la fel de evidentă în alte canale de publicitate și marketing, unde bugetul nu este atribuit direct rezultatelor.
Puteți urmări traficul PPC prin Google Analytics pentru a-l converti pagini de destinație. Acest lucru vă va permite să vedeți cât ați cheltuit și rezultatele acestuia în obiectivele dvs.
Nici un panou publicitar sau reclamă nu poate atribui acest tip de vânzări. De asemenea, puteți face mai mult cu urmărirea apelurilor, care vă poate ajuta să vă izoleți eforturile PPC decât SEO.
3. Intrare rapidă pentru afaceri noi
Chiar dacă tocmai ați început afacerea dvs. în timp ce concurenții dvs. sunt activi în afaceri de mulți ani, puteți începe rapid cu ajutorul unui curs de anunțuri PPC sau a unei Agenții PPC.
Acesta este adesea un mare contrast cu pornirea eforturilor de SEO, care de obicei necesită mult timp și atenție pentru a obține poziționarea și traficul exact pe care publicitatea PPC le oferă în câteva minute de la lansare.
În comparație cu alte canale, cum ar fi e-mailul și rețelele sociale organice, puteți viza oameni din afara celor care sunt deja la curent cu marca și serviciile dvs. Nu sunteți limitat la urmăritorii sau listele de clienți existente.
4. Ești total în control
Deși există mai multe nuanțe în ceea ce privește setările implicite ale campaniei, în cele din urmă aveți control asupra diferitelor opțiuni pentru a ajunge la clienții potențiali. Aceasta începe cu cuvintele cheie sau destinațiile de plasare pe care alegeți să le vizați și cât de restrictiv doriți să fiți.
De asemenea, ai multă flexibilitate bugetară dacă vrei să începi cu mici. Puteți seta bugetul publicitar și sumele licitate și puteți alege ce sunteți dispus să cheltuiți (deși trebuie să plătiți cel puțin aproape de o rată a pieței pentru a juca în majoritatea cazurilor).
Dacă observați rezultate pozitive, puteți crește imediat. Și dacă doriți să faceți o pauză, puteți oricând să întrerupeți și să opriți cheltuielile publicitare direct. Acest lucru este greu cu alte canale de marketing în curs de desfășurare, cum ar fi publicitatea offline sau televiziunea.
5. PPC funcționează bine cu alte canale de marketing
Marketingul de conținut a preluat lumea marketingului digital, iar planurile de conținut și calendarele sunt normele în majoritatea afacerilor acum. PPC Advertising poate conduce vizitatorii către conținut mai rapid și poate îmbunătăți rentabilitatea investiției dvs. în conținut.
PPC și SEO funcționează bine împreună, deoarece impresiile și oportunitățile de trafic sunt adesea către același public – persoanele care folosesc Google pentru a găsi informații, servicii sau produse. Datele de performanță ale afișărilor, clicurilor și conversiilor de la Google Ads pot oferi o perspectivă și o direcție excelentă, cuvânt cheie cu cuvânt cheie, pentru prioritizarea eforturilor SEO.
Remarketingul Google Ads este o modalitate excelentă de a menține implicați vizitatorii site-ului, indiferent de modul în care v-au găsit site-ul. Anunțurile de remarketing sunt afișate persoanelor care v-au vizitat și au părăsit site-ul pe baza anumitor reguli sau segmente de public pe care le selectați.
6. Opțiuni incredibile de direcționare
Pentru a asigura conversii mai bune, mulți agenți de publicitate folosesc o abordare pe mai multe straturi pentru Google Ads.
Aceasta include direcționarea cuvintelor cheie cu anunțuri text și difuzarea anunțurilor prin remarketing pe baza comportamentului trecut sau concentrarea pe anumite segmente de public. rețeaua de afișare.
Vă puteți asigura că Google Ads are întregul său potențial și că obțineți cât mai multe rezultate testând diferite combinații.
Puteți reveni la discutarea obiectivelor de afaceri pentru a vedea care metode funcționează cel mai bine. Stabiliți așteptări pentru ceea ce este acceptabil în ceea ce privește costul pe clic sau achiziție. Acest lucru vă va permite să comparați diferite metode de direcționare.
Cel mai important beneficiu al direcționării PPC este capacitatea de a ajunge la persoane care nu fac încă parte din publicul dvs.
Aveți multe opțiuni pentru cât de largă doriți să prezentați publicul.
7. Obțineți inteligență pentru eforturile dvs. de marketing
Google Ads oferă o mulțime de informații despre performanță și date. Toate aceste beneficii pot depăși cu mult performanța PPC.
Puteți folosi inteligența adunată din derularea campaniilor PPC pentru a obține ajutor cu marketingul de conținut și strategia SEO, marketing pe rețelele sociale, campanii de e-mail, lansări de produse, extinderea pe noi piețe etc.
De asemenea, puteți utiliza planificatorul de cuvinte cheie încorporat și instrumentele de planificare a afișajului pentru a determina unde se află publicul dvs.
Instrumente terțe, cum ar fi Semrush, SpyFu și KeywordSpy vă permit să faceți referințe încrucișate cu concurenții dvs. Acest lucru vă va oferi o imagine solidă a cui sunteți împotriva și cât de multă cotă de piață ați putea câștiga. De asemenea, puteți vizualiza manual rezultatele căutării pentru a obține o perspectivă asupra termenilor de căutare ai căutării.
8 Cele 3 dezavantaje ale publicității PPC pe care ar trebui să le luați în considerare
Unele dintre provocările publicității PPC includ:
- Investiție de timp – nu puteți să vă configurați campaniile PPC și să le lăsați. Trebuie să investiți timp în optimizare și îmbunătățire pentru a obține cele mai bune rezultate.
- Abilitati cerute – poate fi nevoie de ceva practică pentru a crea campanii eficiente. Multe companii aleg să folosească o agenție specializată de marketing PPC.
- Clicurile și vizitele nu duc întotdeauna la vânzări – trebuie să convingi utilizatorul să „conversie” odată ce ajunge pe site-ul tău.
Concluzie
Publicitatea PPC s-a dovedit a fi un canal de încredere și profitabil pentru multe companii B2B, B2C, nonprofit și alte companii care caută trafic și conversii rapide și de calitate.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- O mică modificare a site-ului a crescut rata de conversie cu 133%
- Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook
- Cum creșteți vânzările cu Google Ads pentru echipamentele de joacă integrate
Având în vedere beneficiile PPC, există riscuri reduse în testarea acestuia pentru a vedea unde poate muta acul și obține date valoroase pentru a vă informa celelalte eforturi de marketing și optimizare.