Alegerea obiectivele corecte ale campaniei publicitare Facebook va avea un impact semnificativ asupra performanței campaniei dvs. Alegerea dvs. afectează tipul de anunțuri pe care le afișați și acțiunile utilizatorului pe care le conduceți și modul în care anunțurile dvs. sunt optimizate pentru performanță.
Înainte de a începe, trebuie să cunoașteți scopul campaniei dvs. — traficul site-ului web, vizionări ale videoclipurilor, clienți potențiali, instalări de aplicații sau altceva?
Facebook are obiective de campanie care se potrivesc cu mai multe obiective de marketing și probabil vă va oferi ceea ce aveți nevoie.
Pentru simplitate, Facebook își împarte obiectivele în trei etape care se corelează aproximativ cu călătoria dvs. client – Conștientizare, Considerare și Conversie.
În acest articol, vom analiza fiecare dintre aceste obiective ale campaniilor publicitare Facebook și în ce situații ar trebui să le folosiți.
Obiective de conștientizare
Acest prim set de obiective este asociat cu etapa de conștientizare a călătoriei dvs. client. Acesta este primul punct de contact în care doriți să creșteți gradul de conștientizare și reamintirea mărcii dvs., în primul rând pentru a ajunge la noi potențiali pentru a vă dezvolta cunoștințele mărcii.
Există două obiective de campanie în acest set; deși este similar, există o diferență subtilă.
Cunoasterea marcii
Obiectivul de cunoaștere a mărcii se concentrează pe a ajunge la persoanele care probabil vor fi interesate de anunțurile dvs.
Acest lucru se realizează prin optimizarea campaniei dvs. pentru a viza persoanele cel mai probabil să petreacă timp privind și interacționând cu anunțurile dvs. În acest fel, îți vei maximiza brand liftul. Dacă scopul dvs. este să creșteți gradul de conștientizare și amintirea mărcii dvs., atunci acesta este un obiectiv excelent.
A ajunge
Obiectivul de acoperire se concentrează pe atingerea celui mai mare public cu bugetul disponibil și pe controlul frecvenței cu care sunt afișate reclamele.
Maximizarea afișărilor pe care le primește anunțul dvs. vă permite să afișați rapid anunțul unui număr cât mai mare de public țintă. Dacă scopul tău este să-ți maximizezi impresiile mai presus de orice, atunci obiectivul de atingere poate fi cel mai bun pariu.
Obiective de considerare
Cel de-al doilea set de obiective se concentrează pe etapa de luare în considerare a călătoriei dvs. client – creșterea interesului persoanelor care sunt deja conștienți de marca dvs.
Cu toate acestea, aceste etape sunt un ghid aproximativ și, de asemenea, puteți folosi multe dintre aceste obiective pentru a vă ajuta cu campaniile inițiale de conștientizare.
Trafic
Obiectivul de trafic se concentrează pe atragerea oamenilor către site-ul dvs. Acest lucru se realizează prin optimizarea anunțului dvs. pentru a fi afișat persoanelor cel mai probabil să facă clic pe linkul care duce înapoi la site-ul dvs.
Folosit cu majoritatea formatelor standard de anunțuri Facebook, veți oferi un link către site-ul dvs. și veți alege dintre mai multe butoane de îndemn. Dacă obiectivul dvs. principal este să direcționați oamenii către orice parte a site-ului dvs. – inclusiv produse, informații despre evenimente, formulare de clienți potențiali sau orice altă pagină de destinație – atunci acest obiectiv este un pariu sigur.
Logodnă
Obiectivul de implicare se concentrează pe creșterea interacțiunii cu Pagina ta de Facebook. Acest lucru se realizează fie prin promovarea unei postări pe Pagina Facebook pentru a stimula implicarea, promovarea paginii dvs. de Facebook pentru a crește Like-urile sau promovarea unui eveniment Facebook pentru a obține mai multe răspunsuri.
Facebook vă va optimiza anunțul pentru a găsi persoane cu cele mai multe șanse să întreprindă acțiunea aleasă de dvs. în fiecare dintre acestea. Dacă scopul tău este să crești implicarea în pagina ta de Facebook, unul dintre aceste obiective va fi pentru tine.
Instalări de aplicații
Obiectivul instalărilor de aplicații își propune să-i determine pe oameni să instaleze aplicația dvs. mobilă. Acest obiectiv este disponibil numai pe platformele mobile și vă optimizează anunțul pentru a ajunge la persoanele cu cele mai multe șanse să vă instaleze aplicația. Anunțul dvs. va trimite către magazinul de aplicații corespunzător, de unde oamenii vă pot descărca aplicația direct din magazin.
Vizualizări video
Obiectivul vizualizărilor video își propune să ajungă la persoanele care vă vor viziona videoclipul, permițându-vă să creați o campanie care spune o poveste despre brandul dvs. prin intermediul videoclipului Instagram sau Facebook.
Veți putea măsura cât de mult din videoclipul dvs. îl vizionează oamenii:
- ca procent (25%, 50%, 75% sau 100%),
- în câteva secunde (3 secunde, 10 secunde sau 30 de secunde) sau
- ca durata medie și procentul de vizionare a videoclipului dvs.
Generarea de leaduri
Obiectivul de generare de lead-uri vă permite să rulați reclame în care oamenii vă trimit informațiile direct prin Facebook.
Anunțul dvs. va face clic către un formular de clienți potențiali din Facebook, unde oamenii pot completa anumite informații – dintre care multe sunt pre-populate – și le pot trimite companiei dvs. Ar trebui să vă optimizați campania pentru cei mai probabil să-și trimită informațiile.
Desigur, acest tip de campanie necesită un magnet ademenitor. Pe lângă asta, publicul tău ar trebui să aibă suficientă încredere în tine pentru a-ți trimite informațiile prin Facebook. Aceasta înseamnă că este cel mai eficient cu oamenii care sunt deja bine conștienți de marca dvs.
Obiective de conversie
Setul final de obiective se concentrează pe Conversie. V-ați condus publicul într-o călătorie prin mesaje diferite, prezentându-vă marca și sporind implicarea – acum, accentul se pune pe a determina publicul să-și finalizeze călătoria de cumpărare.
Conversii
Obiectivul de conversie își propune să ajungă la persoanele care vor întreprinde o anumită acțiune – în acest caz, o conversie – pe site-ul dvs.
Aceste campanii necesită mai întâi să instalați Facebook Pixel pe site-ul dvs. web. Faceți acest lucru pentru a putea măsura conversiile. Odată instalat corect, puteți alege pentru ce conversie să optimizați atunci când vă creați campania.
Acestea ar putea include conversii standard Facebook, cum ar fi achiziții, plăți inițiate sau conversii personalizate. Apoi Facebook se optimizează prin găsirea de persoane cu cele mai multe șanse să finalizeze această conversie.
Pentru a optimiza eficient pentru o campanie de conversie, fiecare anunț are nevoie de 15-25 de conversii pe săptămână.
Catalog de produse vânzări
The obiectivul catalogului de produse vă permite să creați reclame dinamice care atrag diverse produse de pe site-ul dvs.
Pentru a face acest lucru, trebuie să configurați un flux de catalog de produse pe Facebook. Folosirea unui catalog de produse permite reclamelor dvs. să fie actualizate dinamic cu cele mai recente imagini, prețuri și text de pe site-ul dvs. web. De asemenea, veți putea redirecționa în mod dinamic oamenii în funcție de paginile site-ului și de produsele pe care le-au văzut.
Acesta este un obiectiv valoros dacă derulați promoții pentru o afacere de comerț electronic la scară largă.
Vizite în magazin
Obiectivul vizitelor în magazin funcționează similar cu obiectivul de atingere. Diferența este că asociezi campania cu una dintre paginile tale de Facebook. Apoi puteți crea reclame care ajung la persoane aflate la o anumită distanță de afacerea dvs.
Acest obiectiv funcționează numai dacă ați selectat o locație pe Pagina dvs. de Facebook. De asemenea, ar trebui să păstrați locația la zi. Acesta este un obiectiv valoros dacă doriți să ajungeți la cât mai mulți oameni posibil la o anumită distanță de afacerea dvs.
Concluzie privind obiectivele campaniei publicitare Facebook
Și iată-l: Conștientizare, Considerare, Conversie și diferitele campanii de publicitate din fiecare dintre aceste straturi.
Nu uitați să vă înțelegeți obiectivul înainte de a începe, să aveți un obiectiv clar și lăsați-l să vă ghideze către cel mai potrivit tip de campanie publicitară Facebook.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Cum am crescut vânzările și am scăzut CPA de la 21,52 £ per achiziție la 4,12 £ în reclamele Facebook
- Cum să vă faceți marca să funcționeze online: 138.22% Mai mult trafic după ce identitatea offline a fost refuzată printr-o campanie online inteligentă
- Cum creșteți vânzările cu Google Ads pentru echipamentele de joacă integrate?
- Revigorarea pieței românești de mașini uzate prin generarea de lead-uri