Dacă sunt utilizate corect, extensiile la anunțuri PPC de pe Google Ads pot crește rata de clic și conversiile anunțurilor dvs. Oferindu-le clienților informații suplimentare, îi convingeți să vă viziteze site-ul web și să facă o achiziție.
Citiți mai multe pentru a afla ce sunt extensiile la anunțuri, când ar trebui să le utilizați în campania dvs. PPC și cum le puteți maximiza potențialul.
1. Ce sunt extensiile la anunțuri?
Extensiile la anunțuri sunt pur și simplu extinderi ale anunțului dvs. PPC, oferind clienților mai multe informații despre compania dvs., produsele dvs. și ceea ce oferiți. Acestea ajută la maximizarea performanței anunțurilor dvs. text și le oferă o vizibilitate mai mare, prin urmare; făcând reclamele dvs. mai valoroase.
Anunț Google care utilizează mai multe extensii de anunțuri
Oferind metode mai interactive de a vă contacta clienții, aceștia vor avea mai multe șanse să facă clic pe anunțul dvs.
2. Beneficiile extensiilor la reclame
Beneficiile utilizării extensiilor la anunțuri nu pot fi subliniate prea mult. A nu le folosi este în dezavantajul tău. De exemplu, luați în considerare ce ar putea merge prost dacă nu aveți ocazia să introduceți toate informațiile de care clienții potențiali au nevoie pentru a face clic.
Titlurile reclamelor nu vă oferă posibilitatea de a scrie multe cuvinte. Din fericire, puteți introduce informații suplimentare prin extensiile de anunțuri.
Extensiile de anunțuri PPC vă îmbunătățesc, de asemenea, CTR. Să presupunem că conduci un magazin alimentar local și ți-ai adăugat adresa prin extensia pentru anunțuri; acest lucru vă accelerează rata de clic, deoarece prospectul nu este doar familiarizat cu locația, ci și este interesat de ceea ce oferiți.
Iată care sunt prezentate avantajele utilizării extensiilor la anunțuri pentru anunțurile dvs. Google:
- Adăugați informații suplimentare – Extensiile la anunțuri vă permit să oferiți alte informații pe care ați putea să nu le menționați în mesajele publicitare.
- Îmbunătățiți-vă clasarea anunțului – Adăugarea extensiilor la anunțuri vă afectează scorul de calitate, deoarece atât CTR, cât și relevanța anunțului îmbunătățesc în cele din urmă clasarea anunțului.
- Faceți anunțul dvs. mai autentic – Cu detaliile afacerii dvs. precum nr. de telefon. sau locația companiei menționată în copia publicitară, utilizatorul nu are nicio îndoială asupra autenticității afacerii.
- Îmbunătățește CTR – Pe măsură ce anunțul dvs. oferă mai multe informații, este mai probabil ca un utilizator să facă clic pe el. De exemplu, afișarea extensiei de locație unui utilizator care caută un magazin de vizitat are ca rezultat o acțiune imediată.
Când sunteți, de asemenea, interesat să faceți anunțurile mai autentice, utilizați extensiile pentru anunțuri.
2.1 Studiu de caz: Accor Hotels a crescut numărul de conversii cu 14% cu extensii la anunțuri
Accor Hotels a fost fondată în 1967 și operează în prezent 3600 de hoteluri în 92 de țări. Ca orice altă afacere, Accor Hotels a fost interesat să-și sporească gradul de cunoaștere a pieței și să genereze venituri prin marketing digital. Așa că au implementat extensii la anunțuri pentru a ajunge la clienți cu mesajele potrivite la momentul potrivit și pentru a se remarca în peisajul competitiv al hotelurilor online.
Conform Gândește cu Google, Accor Hotels mărește conversiile incrementale cu 14% după implementarea extensiei Google Ads. De asemenea, a crescut rata de clic cu 19%. Alte succese includ creșterea CTR cu 4% folosind extensii de apel și creșterea CTR cu 9% folosind extensii locale, printre multe altele.
3. Tipuri de extensii de anunțuri pe care le puteți utiliza
Multe extensii de anunțuri pot fi folosite în funcție de ceea ce căutați.
Deoarece extensiile la anunțuri sunt folosite pentru a vă îmbunătăți campania, ar fi bine să selectați toate extensiile în conformitate cu obiectivele dvs. publicitare.
De exemplu, dacă doriți să creșteți numărul de conversii pe site-ul dvs., puteți include extensii precum Sitelink, Pricelink sau Callout.
Toate acestea sunt formatate pentru a aduce utilizatorii pe site-ul dvs. și pentru a vă prezenta produsele sau serviciile prin fraze atractive.
Dacă oferiți servicii sau oferte speciale, aceste extensii sunt, de asemenea, formatate pentru a le prezenta și pe acestea.
3. 1. Extensii de sitelinkuri
Extensiile de sitelinkuri sunt linkuri suplimentare pe care le puteți adăuga la anunțul dvs. de căutare. Acestea permit utilizatorilor să vadă toate ofertele dvs. în avans, astfel încât clicul lor este mai relevant pentru nevoile lor.
Avantajul unic al extensiilor de sitelink vine pentru mărcile și companiile cu cele mai vândute produse și servicii pe care clienții le cumpără. Asta pentru că link-urile site-ului pot completa produsul și pot ajuta cumpărătorii să-i direcționeze către pagina respectivă pentru conversii mai mari.
Sfaturi și trucuri pentru extensiile de sitelinkuri:
- Filmați pentru un titlu de 25 de caractere sau mai puțin.
- Anunțul pentru desktop permite până la 6 sitelinkuri, în timp ce mobilul permite până la 4.
- Excelent pentru campaniile de marcă pentru a prezenta suita completă de servicii.
- Fii concis cu descrierea ta. Faceți un punct de vânzare și mergeți mai departe.
- Creați linkuri de site optimizate pentru dispozitive mobile pentru a maximiza performanța anunțurilor mobile!
3.2 Extensii pentru înștiințări
Extensiile pentru înștiințări sunt similare cu extensiile de sitelinkuri, fără linkuri pe care se poate da clic. Acestea vă permit să oferiți detalii suplimentare și relevanță anunțului dvs., menținând în același timp un îndemn la acțiune concentrat pe laser.
Sursă: https://www.wordstream.com/blog/ws/2011/09/15/adwords-ad-extensions-guide
Sfaturi și trucuri pentru extensiile cu informații suplimentare:
- Oferă puncte de vânzare suplimentare pentru a te diferenția de concurență
- Folosiți atribute care vă diferențiază, cum ar fi „Livrare gratuită”, „Retururi gratuite”, „probă de x zile”, „Garanție de returnare a banilor” și oferte sezoniere.
- Puteți decide ce înștiințări apar pentru diferiți termeni de căutare.
3.3. Extensii de locație
Extensiile de locație sunt excelente pentru companiile concrete, deoarece vă arată adresa magazinului și orele de funcționare în anunțul dvs. de căutare. De asemenea, sunt disponibile în Google și Bing. Google cere ca un cont Compania mea pe Google să fie configurat și conectat la Google Ads.
Sfaturi și trucuri:
- Extensiile de locație nu sunt neapărat doar pentru companiile fizice. Combinați o extensie de locație cu o extensie înștiințată pentru a face publicitate „returnări în magazin” sau „fittinguri gratuite în magazin”.
- Extensiile de locație sunt cele mai puternice cu direcționarea geografică în jurul locației magazinului dvs. De exemplu, validați anunțul „Cumpărați local XYZ” cu o extensie de locație care vă dovedește apropierea.
3.4. Extensii de apel
Extensiile de apel oferă agenților de publicitate două posibilități. Pe dispozitivele mobile, extensiile de apel completează anunțurile cu capacitatea de a face clic pentru a apela, oferind utilizatorilor de pe dispozitive mobile o modalitate ușoară de a apela compania.
Pe desktop, vizitatorii pot copia numărul și pot suna magazinul, dar le va oferi și încredere, deoarece magazinul este precis și are un număr de asistență în cazul în care lucrurile merg la sud. De asemenea, dacă o persoană vă apelează numărul din anunțul dvs. de căutare, dar nu face clic, veți fi taxat doar pentru o afișare.
Rețineți că aceste extensii de apel fac acum parte din opțiunile de extensii dinamice la anunțuri Google Ads. Dacă apelurile nu sunt de nici un folos afacerii dvs., puteți renunța la această funcție.
Sfaturi și trucuri pentru extensia de apel:
- Alegeți tipurile de potrivire a cuvintelor cheie potrivite care sugerează că utilizatorul este gata să facă saltul și să convertească prin telefon.
- Configurați o ajustare a sumelor licitate pentru programarea anunțurilor pentru a vă asigura că personalul dvs. este aproape pentru a prelua apelul.
- Utilizați extensiile de apel de pe desktop pentru a primi apeluri gratuite.
- Dacă doriți să afișați un anunț care conține NUMAI un CTA clic-pentru-apel, creați o campanie pentru apelare, un subset de campanii numai pentru mobil.
- Activați raportarea apelurilor și creați o conversie personalizată pentru a urmări toate apelurile primite.
3.5. Extensie de preț
Această extensie la anunț vă prezintă produsele și serviciile direct pe anunț, cu prețuri transparente.
După cum puteți vedea în captura de ecran a anunțului de mai sus, acest vânzător folosește o extensie de preț pentru a le informa potențialilor cumpărători cât va costa o copie a Windows 10 pentru uz privat. De asemenea, au adăugat mai multe versiuni ale produsului și au adăugat prețurile chiar în anunț.
Dacă cineva care vede acest anunț consideră aceste prețuri corecte, acea extensie ar putea transforma potențialul cumpărător într-un client.
3.6. Extensii de aplicație
Extensia de aplicație funcționează excelent pentru companiile care doresc să promoveze descărcările de aplicații și implicarea. Puteți viza diferite sisteme de operare, așa că pentru Android, veți direcționa utilizatorii către Google Play în timp ce sunteți pe iOS către magazinul de aplicații.
Extensia de aplicație Sfaturi și trucuri:
- Asigurați-vă că ați configurat urmărirea conversiilor aplicațiilor pentru iOS și Android.
- Creați o listă de remarketing a vizitatorilor site-ului mobil pentru a vă remarketing aplicația atât în Rețeaua de căutare, cât și în Rețeaua de display, folosind Remarketingul în Rețeaua de display și Listele de remarketing pentru căutare
3.7. Evaluările vânzătorului
Extensia publicitară Evaluarea vânzătorului atrage automat recenzii de încredere ale site-urilor web. Google va afișa aceste evaluări atunci când o companie a avut cel puțin 30 de recenzii de peste 4 stele în decurs de 12 luni.
Această extensie ia în considerare, de asemenea, întregul proces de afaceri. Companiile care lansează cu succes extensii de evaluare și recenzie creează procese prin care solicită clienților feedback în mod regulat.
3.8 Extinderea promoției
Extensiile de promovare promovează cupoane, oferte și oferte de vânzare. Acestea sunt de obicei asociate cu o pictogramă de etichetă de preț, care ajută anunțul dvs. să ocupe mai multă proprietate imobiliară și să iasă în evidență față de concurenți.
Sfaturi și trucuri pentru extensia de promoții:
- Google Ads are multe promoții preselectate care se desfășoară pe tot parcursul anului, inclusiv Ziua Mamei, Crăciunul, Ziua Muncii și Cyber Monday.
- Puteți selecta una dintre cele patru opțiuni de promovare: Reducere monetară (reducere de până la $15 la fiecare achiziție!), Reducere procentuală (reducere de până la 20% astăzi!), Reducere de până la $15!), Reducere de până la $15 (reducere de până la 20%! )
- Puteți programa extensii de promovare în AdWords pentru sărbători personalizate și promoții care sunt unice pentru dvs.
Concluzie
Rețineți că nu este nevoie să ghiciți ce funcționează cel mai bine. Configurați cât mai multe extensii relevante, pe măsură ce Google alege cele mai performante combinații de extensii de anunțuri de afișat.
Agenția de astăzi vă poate ajuta să integrați și să optimizați toate extensiile de anunțuri Google prezentate mai sus, astfel încât să puteți atinge cel mai mare număr de conversii posibile și să îmbunătățiți constant rentabilitatea investiției bugetului dvs. de publicitate.
Ai întrebări?
Ne-ar plăcea să auzim de la tine, așa că lasă-le în comentariile de mai jos!
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook
- Advanced Google Ads – anunțuri dinamice de căutare pentru Domo
- O mică modificare a site-ului a crescut rata de conversie cu 133%