Pentru a afla dacă campania dvs. merge prost, bine, bine sau excelent, trebuie să știți ce valori Google Ads ar trebui să urmăriți și cum să faceți acest lucru.
Vă oferim cel mai important Valori Google Ads ar trebui să luați în considerare.
Dar știți deja că Google Ads are diferite opțiuni de tip de campanie, iar unele valori sunt mai critice pentru unele campanii.
Deci să trecem la asta.
1. Rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS)
Rentabilitatea cheltuielilor publicitare este exact ceea ce sună: câți bani primiți înapoi?
Rentabilitatea cheltuielilor publicitare este valoarea supremă a oricărei campanii publicitare.
Rentabilitatea cheltuielilor publicitare = $ cheltuită pe reclame / $ primită din reclame
Pentru a găsi numărul de rentabilitate a cheltuielilor publicitare, trebuie să urmăriți ofertele și vânzările dvs. și să urmăriți de unde provin acești clienți/clienți potențiali.
Ce este considerat rezonabil?
Pozitiv este bun. Cel mai bun punct de referință ar fi să comparați rentabilitatea reclamelor cu rentabilitatea pe care o vedeți pe alte canale.
Dacă este mult mai scăzut, înseamnă că contul tău are nevoie de ajutor sau nu este cel mai bun canal pentru tine. Alternativ, dacă observați profituri mult mai mari ale reclamelor, continuați să investiți!
2. Faceți clic pe Rată – CTR
Probabil cea mai importantă pentru mulți agenți de publicitate. CTR sau rata de clic este
raportul dintre utilizatorii care dau clic pe anunțul dvs. și numărul de utilizatori care l-au văzut.
CTR-ul se aplică tuturor: anunțuri, cuvinte cheie, opțiuni de direcționare, orice… Dacă unul dintre acestea înregistrează multe afișări, un CTR scăzut înseamnă de obicei că acele afișări sunt irosite.
Ce este considerat scăzut?
Ei bine, depinde cu adevărat de industrie și de concurența pe care o ai. Dar pentru Căutare, experiența ne spune că totul sub 10% nu merită să cheltuiești bani.
Desigur, acest lucru nu se aplică tuturor industriilor. De exemplu, dacă încercați să ajungeți la turiști din țări îndepărtate pentru a veni la hotel, aveți de-a face cu o concurență dură.
În această situație (și altele), 7.5% CTR este acceptabilă, deși poate crește cu ceva creativitate și reclame convingătoare.
Pentru Google Ads Display, cu toate acestea, media este de la 0,1% la 0,3%. Ar trebui să ne străduim cu toții cel puțin pentru
0.5% și totul sub 0.2% nu este considerat un succes. La fel cum este cu Căutarea, noi
putem face mai bine cu Display dacă vrem.
3. Rata de vizualizare Youtube
Ceva de genul CTR, dar nu chiar. Când creați campanii video pe Youtube, doriți
și așteptați ca oamenii să vă vizioneze videoclipul și să nu facă clic pe „Omiteți anunțul”. Rata de vizualizare este raportul
de utilizatori care rămân cu anunțul dvs. la numărul total de utilizatori.
Acest lucru depinde și de industrie și de oamenii pe care îi vizați. Există multe statistici pe Internet, verificați-le și, când vedeți media pe care ar trebui să o priviți, fiți îndrăzneți și spuneți: „Vreau cel puțin 20% mai mult!”
4. Cost pe clic – CPC
CPC este prețul pe care îl plătiți pentru fiecare clic pe care îl primiți pe anunțurile dvs. Setați un cost maxim pe clic în campania dvs., iar Google se va asigura că nu treceți niciodată peste el.
Aceasta este, în esență, cea mai mare sumă pe care ați plăti-o pentru a determina pe cineva să facă clic pe anunțul dvs. Vrei ca acest cost să fie cât mai mic posibil.
5. Avg. CPC
Preferatul clientului. Cât plătesc pentru un singur clic? Acest lucru vă poate spune multe despre licitarea dvs. Să presupunem că licitați mult peste valoarea medie. CPC pe care îl plătiți, luați în considerare reducerea licitației.
Dar, dacă nu obțineți atât de multe clicuri și afișări pe cât doriți, creșteți sumele licitate. De asemenea, când vorbim despre campanii Youtube/Video, luați Avg. CPV (cost-pe-vizionare) în considerare.
6. Scorul de calitate
Cât de bun ești cu clienții tăi.
Să o punem așa. Google vă evaluează în funcție de cât de fiabil sunteți față de potențialii dvs. clienți. Dacă clienții dau clic pe anunțul dvs. în căutarea ceva, mai bine îl obțin.
Pentru că, dacă nu, Google va evalua anunțul sau cuvântul cheie ca fiind slab și veți plăti mai mult pentru clicurile respective.
Pe de altă parte, dacă scorul tău de calitate este peste medie (5/10), vei plăti mai puțin. Dacă ești un 10 perfect, vei plăti cu 50% mai puțin.
Deci, este destul de evident că scorul de calitate a anunțului este o valoare pentru anunțuri Google la care ar trebui să lucrezi, nu?
7. Avg. Poz
Unde esti in rezultatele cautarii? Cu cât este mai mare, cu atât mai bine, dar și mai scump. Vedeți care medie funcționează cel mai bine pentru dvs. atunci când vă luați bugetul de marketing in consideratie.
Dar mai întâi, munciți din greu pentru a vă face anunțurile convingătoare și pentru a vă îmbunătăți scorul de calitate. Asta îți va face bine pentru această valoare.
8. medie Afișări Frec. / Cookie | Mediu Afișări Frec. / Utilizator | Mediu Vizualizare Frec. / Cookie
De câte ori au văzut sau vizionat utilizatorii anunțul dvs., indiferent dacă este vorba de anunțuri grafice sau de pe Youtube? Nu lăsa asta să fie prea mare! Nu sufoca oamenii.
Desigur, depinde de produs sau serviciu, dar nu vrei să zboare sus! Diferența dintre cookie-uri și utilizatori? Ei bine, suntem siguri că îl puteți găsi singur!
9. Conversii, Cost pe conversie
Și, în cele din urmă, cât de mult sunt reclamele tale utile pentru oamenii care efectuează conversii, fac ceva valoros pentru afacerea ta? Clicurile spun întotdeauna doar o parte a poveștii.
Ce se întâmplă dacă oamenii fac clic și nu convertesc? Gandeste-te la asta. Se poate face ceva
pagina ta de destinație? Este vreo problemă? Este lent? Noi putem ajuta. Verificați-ne Serviciu de optimizare a ratei de conversie.
Concluzie despre valorile Google Ads
În cele din urmă, trebuie să vă uitați la afacerea, publicul și obiectivele dvs. unice pentru a găsi cele mai importante valori Google Ads esențiale pentru a vă monitoriza succesul.
Pe măsură ce afacerea dvs. evoluează, la fel și obiectivele dvs. și KPI-urile pe care le veți pune în partea de sus a listei de care trebuie urmărite și optimizate.
Studii de caz relevante ale Todays.Agency
- Am ajuns la sume CPA sub 1 Eur în campaniile Google și Facebook
- Advanced Google Ads – anunțuri dinamice de căutare pentru Domo
- O mică modificare a site-ului a crescut rata de conversie cu 133%
Aveți întrebări despre ce valori Google Ads și KPI ar trebui să monitorizați pentru succesul campaniei?
Postează-le în comentariile de mai jos!