Canale de marketing eficiente pentru magazinul dvs. online [12+]

Effective Marketing Channels For Your Online Store

Clienții sunt forța vitală a fiecărei afaceri. Mai ales dacă ai un nou magazin online, ești disperat ca noi clienți să transforme acel proiect secundar într-o afacere adecvată. În acest articol, am alcătuit o listă de canale de marketing relevante pentru comerțul electronic.

Dacă conduceți o afacere consacrată, v-ați dat seama că aveți nevoie de o modalitate de a aduce un flux constant de clienți prin ușile dvs. virtuale. Un flux sigur de noi vânzări înseamnă venituri previzibile, permițându-vă să planificați și să investiți în consecință.

Dar care sunt cele mai bune modalități de a găsi clienți noi?

Nu există un răspuns corect. Depinde de dimensiunea afacerii tale, de persoanele cărora le vinzi și de cât timp există magazinul tău.

Puteți crește vânzările contactând familia și prietenii atunci când sunteți la început. Dar această abordare probabil nu va muta acul pentru o afacere de comerț electronic cu venituri de $1 milion.

Din fericire, nu ești primul magazin care se confruntă cu această provocare!

Deci, haideți să analizăm cele mai bune canale de marketing pentru afacerea dvs. de comerț electronic.

Canale de marketing eficiente

Mai jos puteți găsi o listă cu canalele de marketing relevante pentru comerțul electronic. Majoritatea canalelor nu sunt independente. Aceasta înseamnă că succesul pe un canal va fi foarte probabil benefic pentru altul.

Crearea de conținut grozav, de exemplu, ar putea ajuta, de asemenea, să atrageți atenția pe Facebook și să vă obțineți backlink-uri, care vă vor beneficia de SEO.

Pentru fiecare dintre următoarele canale de marketing, am adăugat o scurtă descriere și un exemplu de magazin de comerț electronic care face ca acest canal de marketing să funcționeze pentru ei.

Marketing prin e-mail

Colectând adrese de e-mail ale potențialilor sau clienților și implicându-i cu conținut interesant sau oferte grozave, puteți rămâne în fruntea minții și puteți genera venituri.

Exemplu: Huckberry, un magazin online de exterior, s-a concentrat pe crearea de articole aprofundate care se potrivesc perfect cu ceea ce publicul lor dorea să citească. Pentru a facilita distribuirea acestor articole (și pentru a-și construi baza de abonați), au creat un buletin informativ prin e-mail. Și pare destul de reușit, în primii ani de activitate, au reușit să-și crească lista la aproximativ 130,00 de abonați!

La trei ani de la lansare, ei continuă să se concentreze pe e-mail. Pagina lor de pornire este o casetă de înscriere prin e-mail, fără mențiuni despre produse.

Marketing în motoarele de căutare (SEM sau PPC)

Acest lucru vă permite să afișați reclame text sau produse lângă interogările de căutare relevante în rezultatele căutării Google sau Bing.

Cu aceste tipuri de campanii, clientul caută în mod activ o soluție la problema sa (sau în special pentru un produs). Acești clienți sunt mai receptivi la oferte bune.

Exemplu: este greu să găsești magazine care publică cifre reale pentru campaniile lor de publicitate. Dar asta Magazin de comerț electronic B2B au înregistrat o creștere bună a vânzărilor din campaniile lor PPC.

Reclame sociale și grafice

Acestea sunt reclame banner pe site-uri, aplicații sau rețele sociale precum Facebook sau Reddit.

Dacă încercați să ajungeți la un client care citește un articol de știri sau verifică actualizările de pe Facebook, trebuie să ieși în evidență și să transmită un mesaj care să îi atragă atenția.

Exemplu: Compania de biciclete de stat a folosit reclamele Facebook pentru a viza fanii anumitor trupe muzicale promovează-și paginile și magazinul. În decurs de un an, au reușit să vândă biciclete suplimentare în valoare de $500.000 cu aceste campanii.

Verificați-ne Oferta PPC Search și Reclame grafice oferi.

Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)

Acesta este procesul prin care site-ul dvs. web se clasează mai sus în rezultatele căutării. Acest lucru se face adesea prin crearea de conținut bun care atrage clienți și link-uri.

Exemplu: Petflow, un magazin care vinde produse pentru animale de companie, a lansat un nou site cu cele mai recente știri virale, imagini și videoclipuri. Puține dintre articole au de-a face cu animale de companie sau produse pentru animale de companie, dar popularitatea site-ului media a îmbunătățit clasamentul produselor lor reale.

Reclame offline

Acestea sunt reclame tradiționale în reviste, ziare, panouri publicitare, la radio sau TV. Utilizarea acestora pentru a vă comercializa magazinul ar putea fi contraintuitivă, dar oferă totuși o modalitate excelentă de a ajunge la un public numeros. O problemă cu acest canal de marketing este că este destul de dificil de făcut urmărirea și atribuirea.

Exemplu: Warby Parker vinde ochelari de prescripție și vinde majoritatea produselor lor prin canale online. Pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii și pentru a genera trafic pe site-ul său, au început publicitate la televizor.

Marketing afiliat

Cu această strategie, o terță parte va genera trafic către site-ul dvs. Plătești un comision pentru fiecare vânzare care rezultă din acest trafic. Puteți afla mai multe despre marketingul afiliat, verificând următorul ghid: Marketing CPA pentru comerțul electronic

Exemplu: comerciant cu amănuntul de haine de noapte Crazybargains.com a generat o creștere de 11% a veniturilor datorită marketingului afiliat.

Diseminare pe blogger

Conectându-vă cu bloguri relevante din spațiul dvs., puteți obține mai multă expunere pentru magazinul dvs. Cel mai important lucru este să oferi ceva de valoare bloggerului pe care îl vei prezenta. Acest lucru ar putea fi furnizarea de câteva produse pentru un cadou pe site-ul lor sau trimiterea de echipamente gratuite pentru a le revizui.

Exemplu: Erin Condren vinde articole de papetărie personalizate și parteneri cu bloggeri pentru a face cadouri de produse. Acest lucru creează expunere pentru produsele lor și generează vânzări suplimentare.

Marketing de conținut

Atrageți clienți potențiali creând conținut care rezonează cu ei. Acestea pot fi articole text, imagini sau videoclipuri.

Exemplu: Onnit vinde suplimente alimentare și echipament de antrenament. Blogul lor încearcă să ofere valoare oamenilor care doresc să devină mai puternici sau să se antreneze mai inteligent.

Marketing viral

Marketingul viral se referă la a vă răspândi conținutul, ideea sau povestea. Acestea sunt adesea cele mai bizare, înfricoșătoare sau minunate lucruri.

Acesta este un canal greu de înțeles și prima încercare probabil nu va fi un home run.

Exemplu: Kitul ZERO (Exterminarea, cercetarea și operațiunile zombie) este a Pachet de produse $24.000. Din cauza scandalului său, a fost împărtășit ca un nebun. Și deși nu este clar câte vânzări de pachete au fost generate, această campanie a adus multă expunere la Opticsplanet.com, magazinul care vinde pachetul.

Evenimente offline

Pe lângă construirea unei comunități virtuale, puteți organiza și evenimente din viața reală pentru a crea o comunitate strânsă. Aceasta poate fi o mică întâlnire cu cei mai buni clienți ai tăi, o previzualizare exclusivă a produsului, o sesiune de degustare, un atelier sau un magazin pop-up cu drepturi depline.

Ca și anunțurile offline, urmărirea și atribuirea sunt dificil de realizat cu aceste canale de marketing.

Exemplu: Swell.com a făcut turneu cu a Camion cu bikini pentru a face cumpărăturile pentru echipament de baie și mai ușor.

Angajamente de vorbire

Prin vorbirea în public, puteți crește gradul de conștientizare a magazinului dvs. online. Vă puteți stabili pe dvs. (și magazinul dvs. prin extensie) ca expert într-un anumit domeniu.

La ce evenimente ar fi bune să vorbim dacă știi cui vinzi? Nu uitați să oferiți valoare publicului dvs., indiferent dacă devin clienți sau nu.

Targuri

Aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă de a vă dezvolta comunitatea dacă este o expoziție comercială axată pe consumatori. Dacă vă creați produsele, ar putea fi, de asemenea, un loc minunat pentru a obține noi parteneriate cu distribuitorii.

Nu aveți neapărat nevoie de un stand pentru a fi prezent. Cu creativitate, poți ocoli aceste costuri și poți fi foarte eficient!

Găsiți canalul dvs. de marketing

În loc să încerci puțin din toate și să nu ajungi nicăieri, cadrul acestui articol te va ajuta să găsești canalul de marketing potrivit pentru a-ți ajuta magazinul să crească la următorul nivel!

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Dacă vă străduiți să obțineți tracțiune pentru magazinul dvs. online, verificați Site-ul Todays.agency pentru a afla mai multe despre obținerea de trafic și creșterea vânzărilor!

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote