Cum să utilizați PPC pentru a vă dezvolta afacerea de comerț electronic

How to Leverage PPC to Grow Your eCommerce Business

Tehnologia de marketing este sinergia instrumentelor și activităților care sprijină comunicațiile de marketing și vânzările. Tehnologia este adesea asociată cu o complexitate ridicată a muncii, implementare pe termen lung și utilizarea unui număr mare de comenzi rapide magice. Am decis să arăt o abordare a tehnologiei cu un punct de vedere mai practic – pe baza exemplelor care implică tactici de marketing specifice, astfel încât să puteți folosi reclamele PPC pentru a vă dezvolta afacerea de comerț electronic.

Reteta

Soluțiile tehnologice bine concepute și implementate trebuie să aibă întotdeauna o bază. Cu implementările de comerț electronic, baza adecvată este un amestec de analize de sistem pentru a lega fiecare element software (ERP, CRM, logistică, serviciu pentru clienți) și Design UX și implementare.

Primul element al rețetei mele este A cadru pentru a crește vânzările și conversiile în comerțul electronic concentrându-se pe cei trei piloni ai dezvoltării afacerii eCommerce: prima achiziție, achiziție reînnoită și conversii și micro-conversii.

Al doilea element este o împărțire a mass-media:

  1. Media plătită – plătit pentru publicitate finanțată dintr-un buget de marketing, de ex Google Ads, site-uri web de comparare a prețurilor, rețelele de afiliați, remarketing;
  2. Media deținută – media care ne permite să implementăm o acțiune fără bugetul de marketing, de exemplu buletinul informativ, social media, SMS;
  3. Earned Media – media, care acționează independent și este inițiată de clienți, de exemplu recomandări.

Ultimul element pe care vreau să-l evidențiez este călătoria cumpărătorului, în special imaginea și maparea comportamentului clienților pentru a înțelege pe deplin interacțiunea cu serviciul, utilizarea media și offline.

Campanii pentru prima achiziție

Costul achiziției de clienți este adesea sinonim cu generarea primei tranzacții. Pentru multe industrii, recuperarea investițiilor în achiziționarea unui nou client este o chestiune de câteva achiziții în comerțul electronic.

Tehnologia de marketing ajută în aceste situații în mai multe moduri.

Analizând sursele de trafic, media și campaniile, putem determina ce eforturi de marketing au adus noi clienți și ne concentrăm pe media care generează cel mai mare număr de noi clienți.

O analiză a produselor cumpărate la o primă achiziție poate expune produse și reduceri (ex. o reducere la prima achiziție, livrare gratuită) care apar de obicei la prima achiziție.

În plus, o analiză a mediei așteptate valoarea clientului pe durata de viață (CLV) ne permite să precizăm cât de curând va „reveni” investiția în achiziționarea de noi clienți.

Profitați de PPC cu campania „Win-back”.

În eCommerce, trebuie furnizate acțiuni în toate etapele de achiziție pentru a ghida clientul. Un exemplu grozav sunt campaniile de marketing care re-implică clienții aproape de a întrerupe complet achizițiile.

De exemplu, SurfStitch, unul dintre magazinele de modă online de top din Australia, a implementat o campanie de câștigare care a dus la înregistrarea companiei de o scădere cu 72% a fluxului de clienți. Ei au dezvoltat campanii bazate pe timpul de la ultima tranzacție, o secvență de 4, 8 și 12 luni de la data de achiziție anterioară. Campanie de recuperare REI

Pentru a contracara fluxul de clienți, avem nevoie de două componente. Prima este o modalitate de a detecta și calcula probabilitatea ca un client să plece – cele mai comune metode sunt de a detecta o frecvență semnificativ redusă a vizitelor sau o lipsă totală a vizitelor clienților pe site și analiza probabilității de cumpărare pe baza datelor de vânzări.

Măsurătorile traficului web sunt disponibile în sistemele de automatizare a marketingului sau de analiză web.

Al doilea element al campaniei este comunicarea, de exemplu marketing prin e-mail, SMS-uri sau contact direct din partea echipei de service pentru clienți.

Comunicarea în campaniile de recuperare ia adesea forma unei reduceri sau unui sondaj, stimulând clientul să revină pe site-ul dvs.

Campanii care întăresc loialitatea

Loialitatea și angajamentul clienților față de marca dvs. sunt indicate adesea de trei variabile: valoarea totală a tranzacțiilor, numărul total de tranzacții finalizate și timpul ultimei tranzacții.

Această diviziune corespunde segmentării RFM (recentă, frecvență, monetară), unde fiecărei variabile i se atribuie o pondere. Drept urmare, această divizie creează segmente de utilizatori care pot direcționa diferite comunicări de marketing.

Într-o lume ideală, ne străduim să maximizăm fiecare parametru, astfel încât clientul să cumpere frecvent, să cheltuiască mult și să minimizăm timpul de la ultima achiziție.

Utilizați PPC cu gestionarea fluxului de produse

Product Feed Management este gestionarea tuturor mijloacelor de marketing pe baza exportului direct al eCommerce Product List (fișiere XML – feed product).

Cele mai populare instrumente de publicitate pentru produse sunt:

  1. Linkuri sponsorizate Google Ads,
  2. reclame Google,
  3. Compararea pretului,
  4. Agregatori de oferte,
  5. Piețe dinamice de remarketing (eBay, Amazon).

Product Feed Management este o serie de activități, inclusiv optimizarea construcției XML, managementul prețurilor și răspunsul la concurență, managementul în cadrul serviciilor de agregare de oferte atribuite unei categorii și gestionarea tarifelor de publicitate.

Campanii „Recomandă / Realimentare”.

Logica din spatele campaniei de recomandă este asemănătoare campaniei de recuperare – analizând istoricul achizițiilor, frecvența achizițiilor și caracteristicile generale ale produselor astfel încât să putem anticipa momentul în care clientul „consumă” produsul și în același timp. timpul satisface nevoile lor.

Pentru clienții care tocmai au început să facă cumpărături – putem determina probabilitatea reapariției achiziției produsului prin analizarea caracteristicilor din punctul de vedere al produsului. Ca urmare, analiza produce o listă de produse cu probabilitatea „de a fi cumpărate periodic” fiind cea mai mare.

Concluzie privind leveraging PPC

Prin valorificarea marketingului PPC, putem intra într-un nivel mai înalt de comunicare cu clienții, creștem eficiența și viteza de lucru, anticipăm și răspundem comportamentului clienților și desfășurăm activități de marketing anterior imposibile.

Cu toate acestea, să nu uităm că niciun instrument nu poate înlocui un bun specialist.

Cu toate progresele în tehnologia de marketing, este încă imposibil să automatizezi complet procesele de marketing și să obții rezultate.

Alte lecturi:

Studii de caz relevante ale Todays.Agency

Stăpânirea acestor instrumente și strategii sau lucrul cu a Agenție PPC ca Todays.agency, este adevăratul diferențiator competitiv.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote