De ce nu aduc rezultate reclamele tale pentru servicii (și ce poți face)

Hai să fim sinceri. Rulezi reclame. Ai clickuri. Dar nu prea vin clienții. Dacă vinzi servicii, e ceva absolut normal. Serviciile nu se cumpără impulsiv. Nu sunt „în stoc.” Sunt despre încredere, sincronicitate și relație. Și tocmai asta face ca întreg procesul de conversie să fie mai greu de măsurat.

Care e adevărata problemă?

Nu e neapărat că reclama ta e slabă. Ci că modul în care măsori rezultatele e incomplet. Un om dă click azi, te urmărește pe social media o săptămână, citește un articol peste o lună și se decide abia după ce îți ascultă un interviu sau primește o recomandare.
Dacă urmărești doar primul sau ultimul pas… pierzi esențialul.

Ce poți face diferit?

Urmărește întregul drum al clientului. Nu te opri la primul click sau formular. Uită-te la întregul traseu.

Califică lead-urile. Nu toate sunt egale. Unii vor doar să se informeze. Alții sunt gata să cumpere. Trebuie să-i deosebești devreme.

Vorbește cu echipa de vânzări.Ei știu ce tip de lead ajunge client. Corelează ce vezi tu cu ce văd ei.

Nu te lăsa păcălit de volume. Mai puține lead-uri bune sunt mult mai valoroase decât zeci de lead-uri „curioase.”

Concluzie

Marketingul pentru servicii e un maraton, nu un sprint. Dacă reclamele tale nu aduc clienți, nu înseamnă că ai nevoie de mai mulți bani. Ci de o înțelegere mai clară a parcursului clientului. Adevărul e acolo. Doar că trebuie să-l vezi din unghiul corect.

Looking to improve your business and increase your sales?

Get a free quote