Travel Medical, oferă informații și coordonează călătoriile în străinătate pentru servicii medicale de înaltă calitate la prețuri avantajoase. Cu ajutorul globalizării, cunoștințele și tehnologiile medicale s-au răspândit în întreaga lume, compania oferind acces la cele mai bune tratamente pentru nevoile pacienților.
Travel Medical a venit la Today’s Agency cu scopul principal de a crește traficul către site-ul lor web pentru a genera conversii.
Abordarea noastră inițială a presupus o sesiune de informare aprofundată, care ne-a permis să cunoaștem stadiul exact al campaniilor lor publicitare. Apoi am susținut acest lucru cu audituri săptămânale, în timpul cărora am stabilit calea spre crearea de anunțuri care aveau o rată CTR peste medie. O parte a provocării de a ocupa locul înalt a fost concurența intensă din partea numeroaselor clinici și spitale private de pe piață.
Observăm că reclamele de la concurență nu au reușit să exprime speranță sau compasiune, agenții de publicitate uitând probabil că anunțurile lor vor fi văzute de oameni reali. Acest lucru ne-a determinat să creăm reclame care au abordat această disparitate, mai degrabă decât să ne concentrăm pe beneficii, funcții sau promoții.
Strategia noastră a implicat comunicarea cu oameni reali cu compasiune și înțelegere. Oamenii au nevoie de servicii medicale în momente traumatice ale vieții lor și am subliniat dorința Travel Medical de a ajuta oamenii să ducă o viață mai bună și mai sănătoasă folosind cele mai bune tehnologii disponibile.
Un alt aspect pe care l-am observat a fost că serviciile și termenii medicali nu erau explicați în reclame. Sigur, poate fi dificil de explicat complet cu un număr limitat de caractere. Cu toate acestea, se poate face. Nu este suficient să afirmi pur și simplu că serviciile tale sunt cele mai bune prețuri posibile, deoarece trebuie să subliniezi și beneficiile de care se bucură folosirea lor într-un context pe care un neprofesionist l-ar înțelege.
Nu poți spune doar că serviciile tale sunt cele mai bune și la un preț excelent. Încercați să evidențiați beneficiile serviciului sau produsului dvs. și gândiți-vă la ceea ce este în el pentru client, dacă acesta vă cumpără produsul sau serviciul.
După doar o lună, am reușit să dublăm traficul și să creștem rata de conversie cu 50%. Aceste rezultate incredibile sunt evidente în creșterea traficului plătit, ceea ce ilustrează și mai mult o îmbunătățire a clasamentului Google Ads, ca urmare a campaniilor noastre.
Am îmbunătățit campaniile active existente, dintre care au existat șase campanii de căutare, fiecare având până la 30 de grupuri de anunțuri. Fiecare grup de anunțuri a avut mai mult de două anunțuri, așa că vă puteți imagina câte anunțuri trebuiau îmbunătățite. Am lucrat multe ore pe acest cont.
Am inclus compasiune și speranță în reclamele noastre, dar am explicat și cum funcționează unele tehnologii medicale și, cel mai important, ce tratează acestea. Cum am reușit să facem asta? Cu ajutorul clientului nostru, desigur, și multă cercetare.
Cea mai de succes campanie Google Ads a fost o campanie standard de căutare, care s-a afișat exclusiv pe desktop. De asemenea, derulăm întotdeauna campanii de căutare separate pentru fiecare dispozitiv. Pe o perioadă de 5 ani, am reușit să generăm 257 de clienți potențiali în toate campaniile cu un CPA mai mic de 15 EUR.
Am monitorizat contul zilnic în primele două săptămâni de implementare a strategiei noastre și am făcut câteva modificări pentru a ajuta să crească. În această fază, putem vedea exact ce caută potențialii clienți, permițându-ne să optimizăm contul.
Am avut mult trafic pe site, care nu s-a convertit. Travel Medical avea o mulțime de informații pe site-ul lor despre fiecare procedură medicală și utilizatorii mergeau online pentru a învăța, așa că nu s-au convertit. Asta însemna că nu am apărut în rezultatele căutării Google pentru termenii generali de căutare.
Am creat campanii cu cuvinte cheie long-tail pentru a prinde utilizatorii cu o intenție reală pentru o procedură medicală. Ne-am concentrat și pe serviciile medicale în campaniile noastre care au avut cele mai bune rezultate, dar au fost și profitabile pentru client, de exemplu, cineva care are nevoie de o intervenție chirurgicală pe inimă va fi mai profitabil pentru client decât un altul care vrea implanturi de păr.
Ne mândrim cu apropierea relațiilor pe care le avem cu clienții noștri și ni s-a arătat încă o dată importanța discuțiilor regulate. Obținem atât de multe informații despre ceea ce își doresc clienții și ce face concurența. În timpul acestor sesiuni, căutăm mereu și modalități prin care putem îmbunătăți ceea ce facem, iar feedback-ul clienților ne ajută cu adevărat.
După doar o lună de muncă intensă, am dublat numărul de conversii și aproape triplat traficul pe site. Desigur, suntem încântați să avem un alt client mulțumit, dar cel mai important, suntem fericiți că le putem oferi oamenilor speranța de a găsi rapid ajutorul de care au nevoie.
Dacă doriți să vă bucurați de rezultate semnificative ca acestea, contactați-ne acum și aflați cum Today’s Agency vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.